"Lokakuun lutuset 2014"

Chocolatebox tapaaminen teillä Marjaniemessä sopii oikein hyvin. Ensi viikolla keskiviikon aamupäivä ei sovi, mutta muuten ok.

Malttamaton kiitos niistäjävinkistä. En ole tuollaisesta tiennyt ja ostan kyllä kun käyn apteekissa vaikka tarvetta ei vielä ole.

Vauva nukkuu päivät niin tiiviisti, että emme ole joka päivä edes ehtineet vaunuttelemaan kun nukahtaa tissille. Pari kertaa on nukkunut noin 3h unet ulkona ja vaunuissa on muutenkin ollut ihan tyytyväinen vaikka haalarin ja ulkovaatteiden pukeminen aina aiheuttaa ison itkun.

Vatsavaivoista. Meillä tytön maha turpoaa ihan palloksi välillä ja samalla pulauttelu lisääntyy kun vatsa vaivaa. Pitää tässä alkaa miettiä omia syömisiä ja kokeilla vaihtaa korvikettakin kun sitä menee pari kertaa päivässä. Tosin kun vatsavaivaa on säännöllisesti, mutta ei jatkuvasti niin en oikein tiedä mistä omia syömisiä pitäisi karsia. Esikoisella oli samalla tavalla vaivaa ja sillä ei ollut mitään tekemistä mun syömisten kanssa, aika vain auttoi.
 
Ninni12345: meillä on hymyilty nyt n 2 viikkoa eli vastattu hymyyn. Alussa hymyili kaikille muille paitsi mulle: miehellä, lapsille, kavereille, ihan kaikille paitsi mulla. Mutta tällä hetkellä mä saan kaikista leveimmät :) miehen äidille tuli tippa silmään tänään kun kävi kylässä ja sai kunnon jokeltelutkin hymyjen lisäksi. Mutta jokainen vauva on erilainen.

Tapaamisesta: mä mietin, jos mekin tultaisiin. Marjaniemi vaan väärällä puolella Helsinkiä ja pitäisi nuo isommat hoitoon.
 
Me ei osallistuta tapaamisiin, ollaan mieluummin anonyymeja :)

Olisiko jollain antaa jotain hyviä rentoutumisvinkkejä? Huoh, viime yönä pyörin taas ainakin 1,5 tuntia sängyssä vauvan nukkuessa omassa pedissään. Uni ei vaan tule :( Vauvan pinnasänky on eri huoneessa kuin me, mutta ovet on tietty auki ja kuulen kyllä sieltä kuuluvat ääntelyt satavarmasti. Mitään kätkyt-patjaa meillä ei ole, enkä muutenkaan sitä kohtaloa osaa pelätä, mutta yön pimeinä tunteina sekin käy joskus mielessä.. Viime yönä suoraan sanottuna odotin että vauva jo heräilisi syömään jotta voitaisiin sitten vierekkäin nukahtaa :ashamed:

Ja vielä valitusvirttä, mulla on ihan karmea kurkkukipu ja ilmiselvästi on flunssa tekemässä tuloaan, nyt jo nenä tuntuu vähän valuvan :mad: Raskausaikana olinkin harvinaisen terve, nyt vissin tulee se velka maksettavaksi korkojen kera. Voi kunpa vauva säästyisi taudilta!
 
Miten teillä nukahdetaan yöunille? Meillä esikoinen söi tuttipullon klo 21 ja nukahti aina siihen. Tämä neiti onkin sitten haastavampi, ensin imee molemmat rinnat, sitten pullo ja sen jälkeen menee vielä pari tuntia että hänet saa tainnutettua.. Saattaa nukahtaa ja sitten herätä monta kertaa ja taas saa silitellä ja ottaa syliin. Välillä piereskelee ja pyörii. Mietin johtuuko keskosuudesta, mahavaivoista vai onko hän vaan herkempi unisempi. Päivällä hän nukahtaa todella hyvin eikä herää helpolla..
 
Meillä on niin pitkä matka, että ei osallistuta tapaamiseen. Mutta pitäkää mukava yhteinen hetki, varmasti hauskaa nähdä ihmiset nimimerkkien takaa =)

Bosh, mulla on tuota samaa, ollut kaikkien lasten kanssa. Muutekin olen herkkäuninen ja pienikin stressi saa unen kaikkoamaan silmistä. Pikkuinen kun on pinnasängyssä, niin vähän väliä pitää kurkistaa, että siellä on kaikki ok ja ettei vaan kukaan kissoista ole eksynyt sänkyyn... (ihana tuo eläintarha välillä). Kun vauva on vieressä, olen paljon rennompi ja saan nukutuksi helpommin siinä. No, hyväksynyt olen sen, vauvakin on rauhallisempi vierellä. Päivällä laitan sänkyyn unille kyllä, yllättävän usein saa rinnalle nukahtaneen siirrettyä sinne =) Joo, eikä oo kyl mitään vinkkiä antaa tuohon rentoutumiseen ja nukahtamiseen, mut jos jollain on, niin mielellään minäkin otan noita neuvoja vastaan..

Toissayö meillä meni aika hienosti. Vaavi nukahti joskus kasin maissa ja sitten puol kakstoista heräili, vaippa vaihdettiin ja söi ja siitä sitten kahden maissa tissittelyt ja neljän-viiden aikaan tisut ja sitten taas kuuden jälkeen ja noi välit nukkui ja itekin sain nukkua. Viime yönä ysin aikaan nukahti ja puolilta öin taas vaippa piti vaihtaa, kun kakat oli ja tällä kertaa heräsikin sitten oikein kunnolla ja sellaista seurustelua/tissillä roikkumista oli jonnekin puol kolmeen saakka, mistä sitten vasta alkoi paremmin nukkua. On ollut tosiaan tuon ekan pätkän omassa sängyssään ja siitä kunherännyt, niin lopun yön (melkein koko yö) meidän sängyssä, äipän kainalossa =)

Tänään on eka neuvola meillä. Saa nähdä, kuinka on kasvanut. Toivottavasti hyvin, että saa huoletta jatkaa tätä rintamaitolinjaa.
Tosi kurjaa tuo, että olette jotkut saaneet noita ikäviä kommentteja imetyksestä :( Jos se ei onnistu jostain syystä, niin on aika turhaa tehdä siitä numeroa, kun kerran hyviä korvikkeita on kaupoissa :) Meillä on neljän lapsen kanssa yhden kerran mennyt mönkään imettelyt, kolmosen kohdalla (ainakin toistaseks neljännellä nyt näyttää hyvälle), että ei se todellakaan mikään itsestäänselvyys ole, kokemus ja tieto ei takaa, että kaikki sujuisi. Jokainen vauva ja tapaus on ihan omanlaisensa.

Eka kylpyhetki kotona meillä suunnitteilla tänään. Ollaan vaan pesulapuilla peseydytty tähän asti + hanan alla =) Tänään tulee viikko täyteen kotona oloa.

Jihaa! Vaa'alla kävin ja huomasin, että samat lukemat kuin raskaaksi tullessa, eli se niistä raskauskiloista sitten. No, maha pömpöttää aika lailla silti ja tosi löysän tuntunen :D Näytän siltä kuin olisin raskaana jossain viikolla 15 :D Mut osa vanhoista housuista menee ihan hyvin päälle, (ne, missä tarpeeks matala vyötärö, ettei toi maha oo tiellä :D).

Ristiäiset on nyt päätetty pidettäväksi kotona, vaikka ahdasta kyllä tulee olemaan =) Sopu sijaa antaa, toivotaan. Päivämääräksi tuli 28.12. On tuo joulun teema siinä sitten sopivasti, onhan se syntymäjuhla. Sama pappi, joka on kastanu meidän pojan ja myös mun rippipappina toiminu. Pitäis alkaa suunnitella sit tarjottavia ja miten järjestelis tuon olkkarin.. Ite ajattelin leipoa tarjottavat, niin oon ennenkin tehny, tykkään kovasti leipomisesta.

Oho, tulipas tekstiä taas reilusti :LOL:


Elli ja Nilleliini 9 vrk :heart:

Niin, ja kiitos paljon onnitteluista =)
 
Viimeksi muokattu:
Moikka,
Tässä muutama pvä vaihtoehto; 19.11 tai 24.11, kumpi sopii paremmin ja olisko noin 12 aikaa hyvä ajankohta. Laitan kahvit ja pientäpurtavaa, ja vaaveille löytyy meiltä vaipat ym tarpeet eli ei välttämäti kaikkea tarvi ottaa mukaan :) Kivaa nähdä livenäkään niitä jotka tulevat.

Bosch, en osaa muuta vinkkiä antaa kun että ota alusta asti viekkuun nukkumaan, varmasti vauva nukkuu paremmin ja itse saat nukuttua :)

Ninni, meillä menee päinvastoin, esikko oli tosi herkkäuninen ja illat meni juuri noin, nyt nukahdetaan hyvin, eteenkin jos oikein tankataan ja nukutaan kunnon pätkiä. Nykyisen kanssa myös liikuttelu onnistuu hyvinkin kun on nukahtanut, esikko heräsi heti.

Korvikkeessa ja masuvaivoista... Meillä oli alkuun käytössä Nan josta masu hiukan turpos, tuli paljon pieruja ja vatsaa nipisteli ja palautuksia tuli.Luin netistä aika paljon tuosta Arlan luomukorvikkeesta ja päätin kokeilla. Hyvä päätös, lähes kaikki vaivat loppunut, ja juuri tästä monet kirjoittivatkin. Kuulemma monet aikuisetkin intoleraktikot voivat juoda juuri luomu maitoa. Suosittelen kokeilemaan. Hinnassakaan ei juuri ole eroa :)

Täällä ollaan jälleen shoppailemassa ja lounaalla :)
Passikin haettiin ja voi kiesus mikä kuva pojalle siihen tulee, hih.
 
Viimeksi muokattu:
ninni12345: ihan sama ongelma meillä. Edelliset muksut ovat aina vaan syöneet tissin iltatoimien jälkeen ja ovat jääneet yöunille. No tämäkin nukahtaa "yöunille" iltatoimien jälkeen, mutta herää jossain vaiheessa. On ihan silmät kiinni ja elän toivossa aina, että tankkaa vaan vähän ja nukahtaa, mutta pari krt vaan näin käynyt. Yleensä piristyy yhtäkkiä ja alkaa seurustelemaan. Tissillä yritän nukuttaa epätoivoisesti, mutta ei, kukkuu joka ilta sinne puoleen yöhön. Eilen meni yöunille 21.30, mutta heräsi klo 22 jälkeen ja kukkui 23.30 asti. Yöllä syö sitten vaan 1-2 krt, mutta jotenkin tuo yöunille meno hankalaa. Päivällä ei todellakaan ole vaikeaa nukahtaa, päinvastoin, yritän päivisin pitää hereillä mahd paljon, että tuo illan valvomisjakso jäisi pois. Tänään herätin klo 8.15, meni päikkäreille klo 9.30-12.30, hereillä 12.30-13.30 ja unille silloin. Neuvolassa käski mun mennä pimeeseen makkariin syöttää yösyöttö sänkyyn, mutta yritin tätä ja silloin vauva meinasi hermostua vaaka-asennosta kun ei ollut sitten tarpeeksi väsynyt, kait. Enkä todellakaan aio alkaa viettää mun ja miehen ainoaa yhteistä aikaa sängyssä syöttäen vauvaa. Mulla on olkkarissa valot himmeällä ym eli ei sielläkään mitään aktivoivaa ole. Ehkä se tästä, aika onneksi kuluu niin nopeasti ja rytmit muuttuu.

bosch ota vauva viereen nukkumaan, niin nukut varmasti paremmin. Ainakin samaan huoneeseen, jos se auttaisi. Oltiin aamulla puistoilemassa ja jätin vaunuihin nukkumaan päikkäreitä ulos. Vaikka oli itkuhälytin, kävin varmaan 5krt tsekkaamassa, että vauva hengissä.

).( käytiin maanantaina siellä neuvolassa ja tänään neuvolatäti soitti perään, että on varannut meille lääkärin kahden viikon päähän. Pää kuulemma kasvaa tällä hetkellä liian vauhdilla, mitta oli sama kaikilla meidän lapsilla on ollut 2kk iässä eli 40cm, mutta tähän on tultu kuulemma liian nopeasti, kun lähtömitta ollut hänellä pienempi. Vähän huolestuttaa, mutta toisaalta tiedän, että kun on lähtömitoiltaan ollut edeltäviä pienempi niin on ottanut pituutta ja painoakin suhteessa enemmän heihin. Hyvähän se on, että tutkitaan, mutta...
 
Viimeksi muokattu:
Kiva idea tuo tapaaminen! Harmi, kun asutaan niin kaukana ettei pystytä osallistumaan :(

Meillä mennään "yöunille" klo 23 maissa. Samaan aikaan, kun itekin menen.

Eilen oli lääkärineuvola. Kaikki oli kunnossa. 4315 g ja 54 cm (syntyessä 3010 g ja 49 cm). Nyt siis tyttö viisi viikkoa.

Jokohan minäkin pääsisin ensi viikolla liikenteeseen näiden lasten kanssa?! Perhekerhoa olen vähän miettinyt..
 
Ninni12345 sama juttu täällä. Näin päivällä nukkuu ja nukahtaa vaikka mihin. Äskeisellä ostosreissulla siirsin kaukaloakin rattaista autoon ja rattaisiin muutamaan kertaan ja mikään ei häiritse yhtään. Illalla sitten alkaa tissittely ja torkahtelu. Viime yönä uni tuli taas kahden jälkeen. Masuvaivaakin on kun kakkasi alkuyöstä ripulia, mutta onneksi vain kerran ja ei mitään mahdotonta määrää. Päivällä ei pysy oikein mitenkään hereillä vaikka herätän kyllä 3-4h välein syömään jos ei itse herää ja aloitan usein vaipanvaihdolla, että virkistyisi kunnolla.

Korvike kiitos Arla vinkistä, ostan sitä seuraavaksi. Pitää ilmeisesti mennä johonkin isompaan markettiin, että sitä saa tai sitten olen tutkinut hyllyä huonosti. Olen yrittänyt juottaa ainoaa kotimaista Valion tekemää ja en edes tiedä pahentaako se masuvaivoja vai ei kun sitä juodaan sen verran harvoin, mutta kaikkea pitää kokeilla.

Elli vau, mikä kilojen karistus. Eskoisen aikaan itselläni imetys vei ajankuluessa vähän liikaakin yhdistettynä aktiiviseen vaunulenkkeilyyn ja ehkä vähän huonosti yksin kotona syötyihin aterioihin, mutta nyt 2 vkoa synnytyksen jälkeen puolet raskauskiloista on tallella ja maha iso. Niin ja 28.12 on meilläkin harkinnassa ristiäispäiväksi kun on sopivasti vielä viattomien lastenpäivä. Tosin vasta toinen kummi kysytty niin en voi vielä edes pappia varata. Eka ristiäisten koeleivonnaiset on kyllä jo tehty.

Chocolatebox ehdottamasi päivät ja noin klo 12 sopivat. Jos saa toivoa ensi 19.11 on parempi.
 
Eilen oli sit neuvola. Ei ollu vielä syntymäpainoa saavutettu (4100), mutta kuulemma ihan ok paino noussu kumminkin, nyt oli 4035. Saapi siis tarpeeksi maitoa, huh =)

Yritin illalla vähän väkisin pitää hereillä neitiä, että nukkuisi sitten yöllä paremmin. Kyllähän se auttoi, mutta ajoitus olisi voinut olla aikaisempi, eli alkaa aiemmin sitä hereillä pitämistä, oli sitten virkeenä tuonne puoli yhteentoista. Mulle sopis oikin hyvin sellanen puol kymmenen nukkumaanmeno, kun aamulla kumminkin seiskalta herätään, kun koululaiset alkaa aamutoimet.
Noo, kun nyt jotenkin yöllä nukkuu, niin saa aika tyytyväinen olla, toinen on vielä niin pieni =) Kaksi heräystä syömään oli tuon 22.30 ja 7.00 välillä, aika hyvin!

Täällä ollu nytkaks päivää ilmavaivaa itellä ja vauvalla. Vaavi siis lähinnä paukuttelee ja vatsa on pullea, ei itkeskele tai mitään sellaista ilman vuoksi. Syönyt näinä kahtena päivänä ite maitohappobakteeripillereitä! Tänään en kyllä ota, josko siitä ilma?

Näin meillä, tuli taas tätä omaa vaan....

Elli ja Nipsu (taas uusi lempinimi, lapset keksii) 10 vrk
 
Meillä nukahdetaan yöunille noin klo 22-23 maissa. Kovasti omaan sänkyyn olemme koettaneet vauvaa saada nukkumaan, mutta herää aina hetken kuluttua kun siirtää omaan sänkyyn ja sitten alkaa huuto. Noh, kyllähän noin pikkuinen kaipaa sitä läheisyyttä ja turvaa kovasti vielä.

bosch Minäkään en oikein muuta keksi kuin tuon vauvan viereen ottamisen

Raskauskiloista. Täällä myös ollut positiivinen yllätys että 14kg:stä enään muutama hassu jäljellä, sairaalasta kotiuduttua oli painoa lähtenyt 5kg ja ne loput nyt tässä imettäessä. Alkuun tosin kärsin jonkinlaisesta ruokahaluttomuudesta noin viikon ajan kotiin tulon jälkeen, varmaan kun oli niin vain vauvan pauloissa ettei muuta halunnut tehdä kuin tuijottaa vauvaa :).

Huomaa että alkaa hieman katkonaiset yöunet tuntumaan kun tuntuu että olen nukkunut ehkä 15min viime syötöstä kun vauva alkaa pyörimään ja ähkimään nälkää ja kun katson kelloa onkin kulunut 2-3h. Vauva on nyt heräillyt yölläkin usein 2h välein syömään, joten heräämisiä tulee enemmän ja kun vaippa meidän typyllä on vaihdettava melkein joka syöttökerran jälkeen tai muuten tulee pissa läpi.

Meillä on tänään ensimmäinen kauppareissu edessä heti neuvolan perään, saas nähdä miten menee. Meillä ei tyttö oikein hirveästi viihdy reissuissa, ainakaan tähän asti. Jospa se helpottuisi harjoittelulla.
 
nukkumaan menemisestä: täällä vaihtelee yöt niin paljon sekä myös nukkumaanmenemiset. Luulin jo parin viikon ikään mennessä, että rytmi jo löytyi, mutta nyt yöt ovat menneet tosi vaihtelevasti. Toisina iltoina vaan haluaisi seurustella. Eilen kukuttiin yhteen asti. Oli todella itkuinen, joten en tiedä onko vatsavaivoja vai mitä. Sitten sama show alkoi neljän maissa uudelleen. Joinain iltoina taas nukahtaa kiltisti ruokailun jälkeen jo klo 22-23 ja heräilee pari kertaa ennen aamua.

Meillä osoittautunut tosi hyväksi tuollainen beside bed, eli vauvansänky kiinni ihan omassa sängyssä. En kyllä pystyisi nukkumaan niin, että vauvan sänky on kaukana tai jopa toisessa huoneessa. Väsyneenä nukun niin sikeästi, että en kyllä heräisi muuta kuin kunnon itkuun.
 
Nyyh ja niisk, sain kunnon räkätaudin :snotty: Onneksi vauva vaikuttaa terveeltä, oletan että olisi jo oireillut jos saman taudin saisi. Yö oli kurja lähinnä oman nuhaisuuden vuoksi ja kauhulla kuulostelin vauvan tuhinaa ettei vaan muutu tukkoisen kuuloiseksi.

Tänään käytiin bussiajelulla! Vauva ei vaivautunut heräämään ollenkaan :rolleyes: Pääasia olikin että äiti saa vähän itsevarmuutta julkisilla liikkumiseen. Mutta mikä ihaninta, kun tultiin kotiin niin samat unet jatkui parvekkeella yhteensä 2,5 tuntia, mikä on viime aikoihin nähden erittäin hyvä päiväunimäärä. Nyt kun vaunuilu alkaa sujua niin ilmeisesti muualla ei sitten päikkäreitä enää nukutakkaan. No, eipä se haittaa kunhan ei ihan paukkupakkasia tai lumikaaosta tule jotta suinkin ulos vaan päästään.

Maidon pumppailua yritän harrastaa edelleen. Kävin ostamassa manuaalisen pumpun joka tuntuukin miellyttävämmältä kuin sähköinen. Aika vähäisiltä silti tuntuu nuo lypsetyt määrät : / Tänään on kahdelta eri pumppauskerralta yhteensä kasassa noin 50ml. Ei kovin mieltä ylentävä määrä, sanoisin. Vanhempani tulevat viikonlopuksi kylään tuolta kaukaa ja ovelasti olin ajatellut pumppaavani maitoa valmiiksi säilöön jotta voitaisiin miehen kanssa käydä rauhassa kahdestaan asioilla.. No, toivo elää vielä ;)

Maanantaina lopultakin neuvola ja "tuomion" kuuleminen painonnoususta ja samalla tietty maidon riittävyydestä. Jännittävää. Suurin huoli asiasta on jo hälvennyt mutta silti vähän jännittää kyllä.

Onko teillä Ninni jo taudista parannuttu?
 
Terveisiä tienpäältä. Ollaan matkalla Joensuuhun kun miehen vanhemmat on jo niin vanhoja etteivät kylään jaksa niin meidän on mentävä näyttämään vauvaa.
Ajomatka puolessa välissä ja tähän asti hyvin menny. Yksi pysähdys takana ja nyt nukutaan seesteisesti (nähtäväksi jää kauanko) Toivottavasti ajot sujuu suht kivuttomasti.

Täällä ollaan oltu myös nuhaisia, mä suht tukossa ja pikkuinen vaihtelevasti :(
Yöt silti nukuttu kohtuu ok. Olen punkenut pikkuisen tyynyillä puoli pystyyn niin että henki on kulkenut.

Mukavaa päivää kaikille :)
 
Kaikki muut on vielä flunssasia vauva alkaa olemaan terve. Tänään juteltiin vyöhyketerapeutin kanssa että voisiko nuo öiset tissillä olot olla niitä tiheänimun kausia, etenkin kun täällä on korvike käytössä päivittäin. Tänään en sitten ole antanut korviketta ja neiti on syönyt vaan kerran enemmän kuin yleensä, katsotaan auttaisiko tiheänmin päivällä imetys. Mä seison kyllä vaikka päälläni kohta jos ton vaan saisi nukkumaan..
 
Bosch, voi kurjuus noita räkätauteja :( toivottavasti pikkuinen pysyy terveenä ja sinä paranet pian!

Tapaamisesta, mulle sopisi tuo 24.11. Meille tulee pappi kylään kyllä sillon klo 14.30, mutta ehtisin silti siellä olla jonkun aikaa. Tuo 19.11 on huonompi, sillä mies töissä silloin enkä tiedä mihin esikoisen saisin siksi aikaa. Voin koittaa kyllä vaikka mummia pyytää kattomaan. :)

Raskauskiloista, mullehan ei siis kertynyt yhtään kiloa raskauden aikana sillä laihduin radi-diagnoosin saatua 12 kiloa. Siitä sitten paino nousi 8 kiloa ja miinukselle jäätiin silti kun lähdin synnyttämään. Tällä hetkellä vaaka näyttääkin 12 kiloa vähemmän kuin silloin kun tein positiivisen raskaustestin :D hyvä vaan, mulla kun tuota ylipainoa on edelleen.

Tänään sain pikkuisen nukkumaan vaunuihin ekaa kertaa. Edelliset kerrat vaan huutanut kun syötävä kun vaunuihin puettu ja ulos tyrkätty. Nyt nukkui jopa 2 tuntia samalla kun ulkoiltiin esikon kanssa! :)

Mahavaivoista, meillä on selkeästi itkut vähentyneet Kuplastopin alottamisen jälkeen. Ihanaa kun ei vauva jatkuvasti kipristele kipeän masun kanssa. Öisin syödään kolmen tunnin välein ja välillä jäädään hetkeksi hereille ennenkun uni tulee taas.

Hyvää loppuviikkoa kaikille ! :)
 
Hei ja huhhei !

Onpas aikasta rallia ollu tää uus arki. Mies oli isyyslomilla ja vuosilomilla yhteensö 5viikkoo synnytyksestä.
Meillö on siis sikäli onnellinen tilanne et tyttö nukkuu yöt pääasiassa. Illat menee huutaessa ja tissillä nuokkuessa vaikka mitä tekis ni ei viihy. Isänsä kans huutaa ku syötävä jos oon lenkilläki niin huutaa sen aikaa. Epäiltiin koliikkiaki mut liekkö onki vaan maha vaivaa. Cuplatonia hain sit lopulta kunei poppa konstit toiminu. Meillä tätä tekemistä riittää. Esikko otti ja
Läks käveleen, sitä sit tekee ja samalla repii kaiken alas mihin yltää. Eikä sitä voi jättää vauvan kans kun puree varpaasta tai nenäTä. :D on siitä apuaki vauvan kans. Osallistuu hoitoon
Jne. Nyt mullaki on silmät sen verran kierossa et pitäs varmaa laittaa nukkuun. Lueskelen huomenissa lisää ja kirjotan enemmän mein elämästä.
Tää on aikasta rallia kyllä. :p

Addo ja snadi pian 2kk
 
Ninni12345: huh mikä tissittelymaratooni! Meillä syötöt kestää n 15min, paitsi ne aikaisemmat iltatissittelyt. Mutta olisiko ne nyt ohi, pariin iltaan ei ole ollut. Eilen oltiin perheen kanssa keilaamassa ja hän tyytyväisenä tuijotteli kaukalossa lelua ja jopa yritti tavoitella sitä, käytiin vielä ravintolassa sen jälkeen syömässä. Kotiin kun tultiin, niin pitkästä aikaan meni normisti yöunille iltatoimien jälkeen ilman tankkauksia ja miehen kanssa saatiin omaa aikaa, jee!!
 
Meillä on varmaan annettu korviketta liikaa ja ne tiheänimemispäivät olen kuitannut flunssa kiukkuina? Kun kuitenkin on osittain imetyksellä niin pitäähön sitä maitoa saada tulemaan. En ole antanut olla rinnalla ennen eilistä tuntikausia. Kyllä esikoisen kanssa oli helpompaa kun söi tuttia ja tuttipulloa. Nyt olen totaallisen kiinni tässä neidissä. Joku voi pitää itsekkäänä mutta olen aina tottunu pitämään myös omat menot ihan kuin mieskin saa mennä ja esikoisen kanssa se oli helppoa kun sen pullon pystyi antamaan mieskin.
 

Yhteistyössä