+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

Tein taas tänään ovistestin, entistä tummempaa viivaa. Eli tiedän mitä tehdään tänään kun saadaan lapset päikkäreille (mies just nukuttamassa niitä) ;)
Toivottavasti luteaalivaihe olis tarpeeksi pitkä, siis kun ovis näin myöhään.. Onko teillä tietoa, kuinka pitkä luteaalivaiheen pitäisi vähintään olla jotta tärppi olisi mahdollinen..?

Aijaa.com - 8962953.jpg
 
Loistoviiva, Kati82. Pitäkää hauskaa! :D

Käsittääkseni 12 päivää riittää, ehkä jopa 10, mutta sitä lyhyempi kyllä pienentää mahiksia jo.

Toisaalta taas myöhäinen ovulaatio voi myös pidentää kiertoa, jolloin luteaalivaihe ehtii kestää riittävän kauan.
 
Heipä hei taas. Menkoista on toivuttu ja ovulaatio alkaa olla käsillä. Oiskohan nyt kp 11. Unohdin tehdä ovistestin äsken, mut ehtiihän sitä vielä tänää myöhemminkin. Meillä on kunnon krapulapäivä: syödään, naidaan ja nukutaan. Peittoja on heiluteltu tänään jo kahdesti ja vielä ukko uhos, että vielä ois luvassa. :LOL: Toivottavasti nyt sitten tärppäisi. Meillä on jo puoli vuotta yritystä takana, jos otetaan keväinen keskenmeno laskuihin mukaan, niin alkaisi mun mielestä olla jo meidän vuoro. Tosin tiedän, että monet ovat yrittäneet jo huomattavasti pidempäänkin. Voimia teille kaikille, ei ole herkkua tämä :hug:

Nyt varmasti joku vetää herneenpalon nenään siitä, että olen krapulassa vaikka yritetään vauvaa. Join siis alkoholia, hyi minua!

Kati82: Onpa sulla selkeä tuo viiva monta päivää :O Ihan tässä hämmästyin. Itelläni on ihan haamuviiva ennen ja jälkeen LH-huipun ja huipun kohdallakin tulee vain tasavahvat viivat ei siis kontrollia tummempaa viivaa.

Kysymys: Oletteko yrittäneet avittaa raskautumista nostamalla esim. jalat ylös aktin jälkeen? Onkohan siitä mitään apua ja miten kauan pitäisi olla tässä asennossa?
 
Ellamae
Vko:nloppu takana ja pitäs asennoitua työviikkoon.Onneksi on harvinaisen lyhyitä työpäiviä
Menkat siis alkoi perjantaina mutta tiedä nyt taas, pitäskö se kiertopäivien lasku aloittaa vasta siitä KUNNON vuotopäivästä, kun niin tuntuu olevan kuivat päivät
Rinnoissa ja alavatsalla on jos jonkinlaista vihlasua ja nippailua mutta millekään "mitä jos kuitenkin"-ajatukselle en ole edes pikkurilliä suostunut antamaan.
Sitä paitsi, tulehtuneen poskihampaan takia mulla on sellaset dropit, että ei vahvonkaan alkio selviäis näistä myrkyistä hengissä
Laittelenpa tähän liitteeksi teille kuvia meidän Halloween-pirskeistä

Aijaa.com - 8974933.jpg

Aijaa.com - 8974934.jpg

Aijaa.com - 8974935.jpg

Aijaa.com - 8974936.jpg

Aijaa.com - 8974937.jpg
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
omaa napaa : kunnon vuoto alkoi perjantaina, sitä ennenhän sain haamujen haamun apteekin omaan testiin.. no..v.lopun aikana tissit kipeyty niin paljon että tein eilen iltapäivällä testin uudestaan ja siellä haamu kurkki:O vuoto on ihan normaalia ollu,ehkä hitusen niukemmin mitä mulla yleensä on,joten en kyllä ajatellu että ois enään testi mitään näyttänyt.. eilen oli kyllä päivällä hetken aikaa menkkakipuja ja vuotoa oli siihen aikaan vähän runsaammin..: /

nyt tein aamupisusta uuden testin joka ei ollu yhtään vahvempi kuin eilen tehty laimeasta päiväpisusta..

että taitaa tulla hermoja raastava viikko:|
 
marica30: Varmasti hermoja koettelee tuo. Koita löytää joku zen-lokero mielestä, mihin tuuppaat tilanteen jännityksen ajaksi. Positiivistahan tuossa on se, ettei viiva ainakaan ole haalistunut. Vaihtoehtojahan on sitten jatkojännäilyyn vaikka kuinka. Toivotaan, että vuoto laantuisi, mutta viiva ei. :hug:
 
mun on pakko kyllä myöntää että olen ajatellu asiaa ihmeen vähän,varmaan tuo eilen tullu koiranpentu auttaa tässä asiassa paljon :heart: jotenkin mulla ei ole ollenkaan sellanen olo että raskaus jatkuis.. vaikka oireet on ollu tosi vahvat, tissikipua on tosi paljon,joka huomasin vasta perjantaina ja se pahenee koko ajan. samoin eilen ja tänään on oksettanut valtavasti.. siksihän eilen testin teinkin kun noita oireita ilmesty.

nyt vuoto alkaa jo hiipumaan.. ajattelin testata vielä parin päivän sisällä ja mahdollisesti käydä verikokeissa tarkistamassa tilanne jos tarvista.
 
Sunflower11
marica: toivottavasti vuoto loppuu ja raskaus jatkuu :) Mie vuodin aika runsaasti 3-4pvää kun kakkosta odotin, siitä vasta viikon päästä tajusin tehdä testin, eli vuoto oli joskus 3+rv
 
Sunflower11 en minäkään ois uutta testiä tajunnu tehdä jos ei noita oireita olis, mulla ei juurikaan ole tissit oireillu kuin ekassa raskaudessa, tokassa ja kolmannessa ne ei juurikaan kipeytyneet.. eikä myöskään tuulimunaraskaudessa.. ja nyt ne on tosi arat..ja menkat mulla alkoi kanssa nyt etuajassa, ovat erittäin runsaat normaalisti ja kipujakin aina on vaikka muille jakaa..tänään mulla pitäs olla kai dpo 13-14..

toivon vain että jos raskaus ei jatku niin ei ainakaan tulis mitään lisä ongelmia, sitä mä eniten murehdin!

oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille:wave:
 
täällä vietetään kp 32/30-31 mutta tuntemukset ovat että menkat alkaa kohta.. myös raskauden "oireitahan" nämä myöskin ovat. kiukkuisuus, alavatsaan jomottaa yötä päivää, finnejä pukkaa, hikoiluttaa ja tukkan pesen tänään ni huomenna se on rasvanen. Oon kyllästyny noihin negoihin joten odotetaan taas pe.aamun ennen ku teen mitään testiä. ( sillon ois ekat pikkujoulut :xmas: )

MolliMelooni :hug: pahoittelut uudesta kierrosta :| oisin siule plussan suonut.
 
nyt testattu uudemman kerran,alkaa olemaan jo negaksi luokiteltava tulos. ei tarvi päätä enempää vaivata, toivon mukaan myös oireetkin hiipuis pian pois. saa keskittyä tuohon koiranpentuun nyt täysillä:heart:
 
Ellamae
Täällähän on monella jännät paikat!
Mä pähkäilen, että yritettäiskö tämä kierto ihan luomuna, että ei oviksen tikuttelua tai greippimehuja
Seur. kolmelle viikolle otin oman työn ja koulun lisäksi aika lailla keikkaakin, niin jos ottais rennommin tämän kierron, ei sitten oviksetkaan viipyilis, kun niin kovasti odotan ja lasken...?:LOL:
Jos nyt tärppäisi, menis kolmannen raskauden kanssa samaan malliin melkein päivälleen. Eli jouluna saisi sitten kattella, kun muut herkuttelee ja itteä vain yököttää:ashamed:
Mutta mitä nyt ei tekis vauvelin toivossa??:heart:
 

Yhteistyössä