+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

Macy Gray Hirveästi tsemppiä ja jaksamista teille! Ja pahoittelut kemiallisesta. Ne on harmillisia, vaikka miten yrittäisi järjellä ajatella. Jonkinlainen menetys se silti on.

Jensar Voi kun teillä onnistuisi inssi! Mä olin maailman skeptisin inssin suhteen ja sitten se vaan onnistuikin. Vasta nyt alan ymmärtää koko asian. Toivottavasti teillä on ihana loma ja kaikki menee hienosti! Tsemppiä.

Onko sulle muuten sanottu mitään inssin jälkeisestä yhdynnästä? Mulle ei sanottu mitään, mutta ajattelin, ettei siitä haittaakaan voi olla, jos sisällä on hirvittävä määrä siittiöitä ;)

Mulla oli silloin vähän toisin päin, että otin tavallaan tosi myöhään sen Pregnylin, munasolu ei ollut irronnut vielä inssipäivänä. Lääkäri arveli sen irtoavan siitä 24h kuluessa. Ehkei niitä pidä ajatella ihan liikaa. Eikö Pregnylin pistäminen estä omaa LH-huippua tapahtumasta? Mä en siis tiedä, ajattelin vaan niin, että se toimisi niin kuin muutkin kroppaan laitettavat hormonit, eli peittäisi hetkeksi oman hormonitoiminnan. Tämä oli siis pelkkä olettamus, en tiedä miten se menee.
 
Viimeksi muokattu:
Bla-Bla: Mun mielestä se pregnyl ajaa saman asian kun olisi LH-huippu omasta takaa. Eli jos mulle tulee Lh-huippu nyt ennen pregnyliä, se olisi sama kuin ottaisin pregnylin ennen aikojaan....Voin toki olla väärässäkin;) Mutta siis munasolu irtoaa 24-36 tunnin kuluessa LH-huipusta, oli se sitten pregnylistä saatu huippu tai omasta takaa, eli inseminaatio olisi toki hyvä olla ennen ovista eikä enää sen jälkeen ainakaan. Sun tilanne oli varmaankin ihan hyvä jos siittiöt kuitenkin elävät sen pari päivää ainakin, ellei pidempäänkin. Mulla taas, jos oletetaan että oma LH-huippu tuleekin jo ennen pregnylinottoa, niin inssi pitäisi olla siitä huipusta laskettuna 24-36h kuluessa. Nyt mulla olis pregnylinotto illalla tänään klo 23.20 ja inssi perjantaina 11.20, eli mun laskujen mukaan jos ovistesti muuttuu positiiviseksi jo ennen tätä iltaa, pitäisi inssikin olla aikaisemmin. Ihan takuulla huolehdin nyt turhasta mutta katsotaan nyt ensin testillä illalla miten asia on oviksen suhteen|O
Ja juu, kyllä aiottiin huolehtia tärpistä myös heti toimenpidepäivänä, tosin jos toimenpide on jo myöhemmässä kuin pitäisi niin eihän se omakaan tärppi enää siinä vaiheessa asiaa auta:LOL:
 
MolliMelooni miehet ovat sokeita ;) siulahan taitaa nuo päivät olla pidemmällä ku miula silloin perjantaina,,ja miula ei ole oviksesta tarkkaa tieota, mutta siun haamusen tukemana voisin ehkä sittenkin testata pe.aamuna :D

:hug: pahoittelut kaikille negoille ja menkoille.. :hug:
 
Haamu 24.10, plussa 25.10 ja nyt tänään sit vuotoa. ENsin hulahti vähän ja nyt pyyhkiessä jää. Onko enää toivoa siitä että vauanalku olis vieläsisällä? Yöllä ja aamulla ennen vuotoa oli kovia vatsa ja selkäkipuja, just niinku menkoissa. Nyt kivut aivan laimeaa vatsatuntemusta, ei kunnon kipua enää. Pitänee seurailla tuota vuodon määrää, mut tuntuu et tämä tais nyt olla tässä tällä kertaa... Onkoo kellää kokemusta kuinka paljo sitä vuotoa voi tulla ja on silti ok?
 
Ellamae
Evangelina joillakinhan tulee ihan menkkamaista vuotoa, pariinkin otteeseen!
Itsellä tuli yhden lapsen kohdalla verta ja lopulta ruskeaa tuhrua 2 vko:a.
Yleensä sanotaan, että kaikki hyvin niin kauan kuin ei tule kipuja.
Mutta kun monilla tulee niitä menkkakipuja juuri siksi, kun kohtu yrittää ymmärtää,mitä sillä kasvaa sisällään.
Ja minä olen sitä mieltä, että jos hyytymiä tulee, niin se on jo selkeä merkki keskenmenosta.
Koita jaksaa rauhassa odotella pari pvä:ää.
Ja kyllä sulla vaisto sanoo, onko kaikki ok:heart:
 
voi voi..nyt alkaa tätäkin naista jännittämään jo vähäsen.. aamulla apteekin omaan tuli kanssa haamujen haamu, joka erottuu ilman että testiä alkaa availemaan.. ruskea tuhru jatkuu kyllä niukkana..johtuiskohan noista teroista??

mikäs mollimeloonin tilanne on?
 
Tilanne on se, että testasin melko tyylipuhtaan negan predictorilla eilen, joten odotukset laantuivat.

Ensi kierrossa kyllä lyön miehen kanssa vedon, että testaan ainoastaan lääkärin määräämänä testipäivänä digitestillä kertalaakin. Mä olen kuin narkkari noiden testien kanssa. Kerran kun antaa periksi, niin sen jälkeen on kaikki itsekontrolli menetetty... Vaikka toisaalta mun mielestä on ihan hyvä testata se nega ajoissa, koska näissä avustetuissa kierroissa mulla on aina täysi varmuus raskaudesta jokaisen onnistuneen ovulaation jälkeen.

Harmittaa sikäli, että se apteekin oman testitulos tuli ihan testiajalla ja sillä tavalla kehittyen kuin positiivinen viiva tulee.
 
Viimeksi muokattu:
MolliMelooni no olipas huijasuta tuo apteekin testi :ashamed::hug:

ehkäpä en itse sitten uskallakkaan tehä huomenna sitä testiä..tuo siun kuva oli alux kannustava mutta taidan odottaa, mut sama kait et millon sen nega tiedon saa..nyt vai vasta tulevalla viikolla menkkojen muodossa...päättämätön vaaka nainen :D
 
MolliMelooni no olipas huijasuta tuo apteekin testi :ashamed::hug:

ehkäpä en itse sitten uskallakkaan tehä huomenna sitä testiä..tuo siun kuva oli alux kannustava mutta taidan odottaa, mut sama kait et millon sen nega tiedon saa..nyt vai vasta tulevalla viikolla menkkojen muodossa...päättämätön vaaka nainen :D
No joo, ärsyttävää. Toisaalta ihan itse kerjäsin verta nenästäni testaamalla niin etuajassa. Mutta eihän se tarkoita, että sulla menisi mistiin, todistettavasti aina jollakulla on pakko käydä flaksi joka kuussa. :D

Mä en tajua, mikä muhun on mennyt, kun mua ei edes juurikaan harmita.
 
Ellamae
MINULLE SAA PÄIVITTÄÄ 1/34-38 JA YK 2.
Kyllä se ovis vaan on tainnut aika tarkalleen olla silloin kp 24;)
Että kunhan täti peruuttaa täältä taas muille maille,en päästä isäntää päiväksikään käsistäni:LOL: ( no töihin saatan antaa luvan:p )

Puolesta yöstä asti olen taistellut ihan järkyn hammaskivun kanssa!
Siis jotain aivan uskomatonta.
Luulin jo että taju lähtee...
Piti ottaa maksimiannos Burana 800 Mg:sta ja raakaan viinaan kastettu tuppo hampaan päälle.( oikea vanhan kansan lähihoitaja...)Puudutti sen verran, että sain tunnin nukuttua ja nyt odotan, että pääsee aikaa varaamaan.
Saas nähdä, pääseekö tänään töihin ollenkaan?
Isommat muksut palailee isältään tänään ja tiedossa on Halloween-pirskeet:heart:

Plussatuulia kaikille ja palailen viimeistään su:na taas asiaan:wave:
 
Johan nyt on oikea huonojen uutisten suma. :( Isot lohtuhalit kaikille. :hug:

rontti1, kurja juttu, että jouduttiin menemään ihan samaa polkua.

Ellamaelle, toivotavasti särky helpottaa pian, se on kamala vaiva. Pitäkää hauskat juhlat!

marica30, oletko testannut vielä vuodosta huolimatta? Jos testissä plussa näkyy, niin kiinnittymistä tai sen yritystähän on tapahtunut. Kannattaa seurata, että osaat mennä tarkastukseen, jos viiva ei haalistu.
 
mollimelooni : en oo nyt testannu..ajattelin kyllä seurata tota vuotoa ja olotilaa muutenkin ja testata tarvittaessa sitten parin päivän päästä uudestaan. ja päätin että en syö noita teroja enään seuraavassa kierrossa,tää yks kerta riitti mulle kyllä!
 
No on tosiaan hyvältä kuulostavat uutiset muuttuneet huonoiksi... Halaus ellamaelle, maricalle ja rontille. :( MolliMelooni voi höh, no jospa se siitä vielä plussaksi muuttuisi, kun tätikään ei ole vielä tullut kyläilemään. Macy Gray pahoittelut kemiallisesta :hug: Toivottavasti et nyt vähennä palstailua saamistasi kommenteista johtuen.

Kissendaal onnea raskauteen ja hyvää jatkoa teidän perheelle.

Minymomille voimia, tietysti hyvähän se on, että nyt on selvempi tilanne tulevaisuutta varten. Toivotaan pikaista tärppiä ivf:n avulla, sitten kun sinne pääsette.

Evangelica tervetuloa mukaan, toivotaan sinullekin tietysti parasta vuodosta huolimatta.

Jensar toivotaan, ettei ole liian myöhäistä tälle kierrolle.

Myös minun mielestäni tämä palsta on nimenomaan vertaistukea ja omien ajatusten tuulettelua varten. Kun ulkopuolinen lukee palstaa, voi helposti saada kuvan, että eihän nämä kuumeilevat muuta elämässään teekään kuin laskee kiertopäiviä, kyttäilee oireita ja juoksee testikaupolla, ja sitten iloitaan plussista ja surkutellaan omia ja muiden negatuloksia. :D Todellisuushan ei tietenkään ole tämä, vaan tietyntyyppinen palsta antaa tietenkin tietyllä tavalla vääristyneen kuvan siitä todellisuudesta, mitä me eletään. Siitä, mitä täällä kerrotaan, ei juurikaan kerro mielestäni siitä todellisesta henkilöstä nikin takana mitään, joten päätelmien tai "keittiöpsykologisointien" tekeminen on mielestäni paitsi turhaa, se voi olla myös hyvin loukkaavaa. Joten ollaanhan jatkossakin mieluummin toisiamme kannustavia, kuin ilkeämielisiä tai arvostelevia. Sitä kannustusta, uskoa ja vertaistukea me kaikki nyt kuitenkin tarvitaan - tämä voi olla väärä paikka oman asiantuntemuksen korostamiselle tai muiden virheajatusten korjaamiselle toista väheksymällä.
 
Pakko se on työntää oma lusikka tähänkin soppaan vielä..Paljon kun on nyt kirjoitettu siitä mitä tämä pino on ja millaisia täällä kirjoittelevat ovat..

Tämähän on nimenomaan vertaistuki palsta, paikka missä kirotaa kaikki haamujen esi-isät kun odotetaan sitä oikeaa ja pysyvää plussaa..Esimerkiksi mä olen henkisesti käynyt lävitse keskenmenon ja kohdunulkoisen, vaikka se km kuinka olikin se ku ja vaikka lääkäri kuinka sanoi että ethän sinä edes ollut raskaana vaan kk oli vain pari päivää myöhässä..Jokainen kuumeilija tietää sen toivon tunteen joka nousee pintaan joka jumalan haamuviivasta ja viivanpaikasta vaikka kuinka järki taustalla sanoo ettei se meinaa mitään välttämättä..

Tämä on niitä ainoita paikkoja jossa voi purkaa tunteensa, jossa voi puhua vain ja ainoastaan seksin harrastamisesta, sata kertaa päivässä tikkuun pissaamisesta ja testien valossa kääntelystä ja kilpaa arvuuttelusta, ilman että kukaan tuomitsee tai analysoi mun tai kenenkään muun henkistä vointia..

Ja anteeks nyt vaan, mutta musta on todella tökeröä että ennen täällä yhtälailla piinaillut ja arvuutellut tulee plussauksen jälkeen arvostelemaan toisten vuotoja, tikkuja tai vuotamattomuutta, saatika sitten puhumaan terapiasta jne.

Nyt sain tuon sanottua, joten palaan takasin omaan nurkkaani ja toivotan kaikille paljon plussatuulia ja pitelen peukkuja taustalla juttujanne lukien! Mukavaa joulun odotusta kaikille! :)
 
ON: Inssi on tehty ja ainakin sperma oli päällisin puolin huippua, totuushan voi solutasolla olla jotain muuta. Ovis oli alkamaisillaan inssiä tehdessä , tai ei se ainakaan ollut ollut vielä silloin. Pregnyl piti ottaa keskiviikkona illalla mutta taktikoin ja otin sen vasta torstaina aamulla, joten sen ja inssin väliin jäi n.28 tuntia. Jos mulla oli nyt oikeasti ovis alkamassa, ovuloin siis pregnylistä 28h kuluessa, enkä 36h kuten klinikalla ohjeistavat.

Tsemppiä kaikille, minä poistun lomailemaan reiluksi viikoksi ja palaan sitten todennäköisesti kertomaan seuraavan kierron alkupäivän :cool::wave:
 
minä aloitan maanantaina vihdoin yrityksen. Tosin taitaa olla haaveilua että plussais eikä tulis tätiä, kun meillä on toistaiseksi 300km välissä niin ei varmaan noi peiton heiluttelut tuu osuun ihan kohdalleen. :s Ehkä joskus. Kovasti teitä olen täällä seuraillut, ja päätin siis jakaa taas huoliani.
 
Sunflower11
Jensarille oikein isot tsempit!
Maira puhui asiaa!

Halit nille joilla täti yllättänyt!

Täällä kp 10. Maanantaina alotan ovistestailun, nyt ekaa kertaa pregchekit käytössä (aiemmin ollut davidin). Katotaan mitä tulee :) Lääkäri pisti lähetteen kilpirauhasarvojen ym. kattomiseen (kävin toisista syistä lääkäris ni puhuttiin vähän tuosta vauvanyrittämisestäkin).
 
Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





KUUMEILEVAT
Nimimerkki........Kiertopv:t.............Ikä........Toive.......Yritys
iloksi..................kp129/?............28v.....1.lapsi.....yv5+
rontti1................kp31/30-31.......28v.....2.lapsi.....yk5
Keltakukka.........kp29/14-49.......28v.....1.lapsi.....yk2
Astral.................kp26/30-32.......30v.....4.lapsi.....yk2
Metku................kp23/22-27.................3.lapsi.....yk7
Kati82................kp21/28-37........29v.....3.lapsi.....yk7
Jensar................kp18/35............32v.....2.lapsi.....yk18/19ku1
iltatähti-80..........kp18/28............31v.....4.lapsi.....yk11
mirkku76............kp14/??........................3.lapsi.....yk4
Sunflower11........kp13/24-35...................3.lapsi.....yk11
Lara_84...............kp12/26...........27v......1.lapsi.....yk3
MeaMinnis...........kp12/27-32.......33v......2.lapsi.....yk1
Tyllerömamma....kp10/28-40..........26v.....2.lapsi.....yk7
macy gray...........kp9/31-35.........31v......2.lapsi.....yk23
Ellamae...............kp4/34.............33v......6.lapsi.....yk2
marica30.............kp4/33.............30v......4,lapsi.....yk5
MolliMelooni........kp1/28-35........33v.....2.lapsi.....hyk3(yv4,5)




TAUSTALLA
Green Lady & Viulu & myrskytuuli & Ngale & tattoomam & PieniTytönTylleröinen & AiraM & *Justiina* & Sinderella & nepari80 & öttiskä & pänä & Kauniina Päivänä Tuut & Paulette & Hope-72 & InkeriIisakki & *Fiona* & Maisa77 & Zanca & Seikkailija_Dora & mmmia & Jasuliini82 & PIKKUVIIKINKI & Pumpuli-81 & Ansku83 & Tiuhti83 & Minttu76 & Tuuska & pikkumy




PIINAILIJAT





HAAMUILIJAT





PLUSSANNEET 2011 helmikuu:
Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira 11.5., Lisey 16.5.

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:
Rhonda74 23.6., Emmuska10 25.6., Viola30 27.6., PIKKUVIIKINKI 29.6

PLUSSANNEET 2011 heinäkuu:
Minnarun 2.7., Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia

PLUSSANNEET 2011 elokuu:
Lintsa, vomppis, Hanspili

PLUSSANNEET 2011 syyskuu:
LepikonHeta 4.9., Tuulia81 8.9., kissendaal 10.9., DingeLiDong 21.9., pillipöllö 23.9., Sanmar82 27.9.

PLUSSANNEET 2011 LOKAKUU:
Tiituliini.............10.10....35v.........1.lapsi....yv4
Barbamama35....16.10....36v.....3./4.lapsi....yk14
Laurelle




Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla käytetyt lyhennökset ynnä muut löytyvät pinon etusivulta.

Pontevia plussapuhureita!

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä