Lokamassujen 2009 oma pino:)

Noniin. Minut voi myös lisätä. Eli 7.10. laskettu aika ja kolmas lapsi. Edellisen synnytin viime marraskuussa :whistle: . Eli aika pieni ikäero tulee näiden kahden välille. Mutta onnellisia ollaan kyllä uudesta tulokkaasta! Kun vaan selviäs tuosta raskausajasta järjissään.. :attn: . Se ei oo kovin hehkeää aikaa. Lopputulos on kuitenkin palkitseva ;) .
 
Eiköhän tää oo kesken menossa..Tuhruilu jatkuu edelleen, ja tein äsken testin, joka oli lähes negatiivinen. Testin tein kyllä päiväpissasata, olin alle pari tuntia vain käymättä vessassa.Silti en hirveesti jaksa uskoo että tää raskaus jatkuu. Eli neljä kertaa oon nyt raskaana ollut, yksi lapsi saldona näistä kaikista. Ei auta kuin eteenpäin mennä ja antaa uudelle yritykselle taas tilaa. Alkais nyt edes kunnon vuoto jos kerran on kesken menossa. Ens viikolla häät, ja sillon en enää haluis vuotaa :'( :'(
 
Voi Heinämassu82 :'( Mitä tuohon osaa sanoa muuta kuin, että olen vilpittömästi pahoillani :ashamed:
Jos näin on, niin uudelle yritykselle toivon pikaista onnistumista ja uudelle pikkuiselle tarpeellinen määrä kiinnitystä mukaan :hug:

sammal:
tervetuloa mukaan ja isot onnittelut plussasta :flower: =)

Aah...ulkona on niin kaunis ilma. Mutta nyt vaivaa väsymys...tai on nuutunut olo. Noh eiköhän se tästä, kun päästään pojan päikkärien jälkeen lenkille.
Oppisi nyt kävelemään tossuillaan, niin voisi homamta kengät joilla harjoitella...olisi pojallekkin varmaan hauskaa kun saisi ulkona köpötellä :D
Jostain syystä tossut häiritsee herran tasapainoa...no on se meidän poika muutenkin vähän diivailija :LOL:
 
lämmin halaus teille jotka tuhruttelette,toivotaan parasta!

joko kaikki on neuvola-ajat hommannu?Meinasin ite tänään soittaa,mut en uskaltanu :( jos odottais ens viikkoon...Mies haki tänään mulle apteekista 2 cb.ntestiä ja toisen tein heti.pissa oli rakossa ollu tunteroisen ja heti tuli vahva plussa :heart: Ei ollu varmaan ku 8.testi jonka tein :D Mut on jotenki vaikea uskoa raskautta kun mulla todettiin pco vuonna-06 ja poika sai alkunsa terojen avulla.Joulukuussa kyl lääkäri meinas ettei pco:hon viittais enää mikään kun painokin oli tippunut melkein 30kg.

Mies ilmoitti että meille muuten tulee tyttö :LOL: Poikaa kun aloin odottamaan niin sanoi että poika tulee...ja kiinalaisen kalenterin mukaan tulis kans tyttö...oishan se kiva et tulis tyttö,vaikka ei oikeesti mitään väliä,kumpikin käy :)

sekavaa tekstiä kun poika rimpuilee sylissä

Unihiekka ja lilliputti 5+2
 
Heinämassu

:hug: En osaa sanoin kuvata miten pahoillaan olen...
Toivon kovasti että saisitte pikkuisen vielä syliin asti :hug:


paapelo

Ihana ilma pöh :whistle:
Täällä on kahen päivän aikana satanu valehtelematta varmaan 40cm lunta, koko ajan tuiskuttaa :whistle:


*Talvicci ja minipapu rv.5+5*
 
Moi kukkis2! Mulla mnei hetki ennenkuin tajusin kuka olet! Ihanaa kun tulit kurkkaan tänne.Meneekö teillä kivasti ja miten itse voit tällä kertaa?

Voimia tuhruttelijoille :hug: Älkää nyt heittäkö hanskoja naulaan ihan vielä!

Minä näin unta että sain keskenmenon!!!! IIK ja HYI että oli kamala uni! Ihan katkaravun näköinen isohko sikiö tuli ulos ja sillä oli jo kädet ja jalat ja silmät!!! Aivan kamalaa......toivottavasti ei ollut ennenuni :kieh:

pure siis pure lovelle piti sanoa, että luulisisn sinulla olevan vain liian vähän päiviä tuohon ultra-aikaan viitaten. Mulla oli vikat menkat 26.12 ja ei olisi varmaan vielä keskiviikkona mitään näkynyt ultrassa kun siis torstaina kävin! Ja sinähän kävit samana päivänä. Joten odottele rauhassa seuraavaa ultraa :heart: Se on juurikin ihan päivästä kiinni!

Nyt ulos launami kanssa!

Kassu ja Maikki 6+4
 
Kylläpä on viikonloppuna satanu lunta!!! Saldona 3 lumityöt la-su!!!

:hug: jaksuja kaikille tuhruttelijoille!!!! Toivotaan kuitenkin parasta... Ja heinämassulle iso

:hug: myös.

Kassu Odotellaan aika hyvin samassa tahdissa, mulla vikat menkat 27.12. ja nyt siis 6 + 3 menossa! =) Kamala uni!!!!

Oon tässä huomannu et heti jos tulee muutamankin tunnin "oireeton" vaihe, oon aivan paniikissa heti... Kyllä tää odottavan aika on älyttömän pitkä!!!

Mariska75 ja kyytiläinen 6+3 (kyytiläistä en uskalla vielä nimetä!!! :) )
 
kassu mulla ei noita viikkoja voi kovin vähän olla kun ei olla seksiä harrastettu miehen kanssa ku ei ole suomen kamaralla ja vika hedelmöityspvä on voinut olla 13.1. Joo, viime perjantaina kävin ultrassa ja ei näkynyt muuta kuin 4.9mm nesterakkula eli ei tietävästi ollut edes raskauspussi tai muukaan. No, silti olen ihan varma, että tuulimuna kyseessä ja tänään on tuo tuhru muuttunut tosi runsaaksi ja mukana jo vertakin eli vuotelee jo pois vissiin.
Raskausoireita ei enää ole muuta kuin noi rinnat on vaan vielä turvoksissa, mut nippailutkin on kadonneet.

Näillä näkymin minut saa poistaa listalta ja palaan lähtöruutuun eli tuonne lapsettomuus puolelle.
 
Voi :hug: pure love: minulla aika varma hedelmöityspäivä on 9.1 joten kyllä se ultra sinulla olisi voinut aikainen olla jos hedelmöityspäivä olisi ollut tuo 13.1, mutta vuotelu ei kuulosta hyvälle. HÖH. Käytkö nyt kuitenkin tarkistuttamassa asian, että kohtu varmasti sitten tyhjenee jos siitä kyse, eikä aiheudu komplikaatioita myöhemmin.

 
Kiitos Talvicci tervetulo toivotuksista :)
Olo on siitä huolimatta epävarma vaikka selkeen plussan näitkin..

Kurjaa lukea, että monilla on noita vuotoja :( Ja vielä kurjempi sanoa, että ainakaan minulla ne ei tarkottanu hyvää.. Toivon kuitenkin sydämessäni, että te kuuluisitte niiden onnellisten joukkoon joilla se on normaalia alkuraskauden vuotoa :hug:

Muistaako kukaan miten nopeasti istukkahormoonin pitäisi tuplaantua tms ??
Kiitollisena otan tiedon vastaan. Nimimerkillä * toisen haalean testin tekijä * :kieh:

Fiona
 
FiOna: Istukkahormoni tuplaantuu keskimäärin joka toinen päivä. Onko testiviiva tummunut yhtään? Miullakin tuli kolme haamua peräkkäin, päivä testaamisessa taukoa ja neljäs testi oli sitten vasta selvästi punainen (viisi testiä oon tehny yhteensä). Mutta koska tuo testiviiva oli aina edellistä vahvempi, niin olin varma siitä, että raskaana olen (nim. testit edelleen tallessa :D ).

Pure love :hug: kylläpä teitä koetellaan! Jaksamisia!

Mulla on taaaas nälkä, syömään ------>
 
DsariaL Musta ne näyttää suht samanlaisilta, mutta rsfu ( tiedän ei hyvä testi) oli vielä haaleampi. Mutta ne teinkin ihan ensiksi pe ja la..
Yksi testi vielä kaapissa ja sen ajattelin tehdä huomenna :kieh:

Tätä kun on odottanut niiiiin kauan joten toiveet on kovat. Niin kuin muillakin ;)

Fiona
 
Varovasti minäkin jo tänne ilmoittaudun. Esikoista on yritetty miehen kanssa nelisen kuukautta, ja tänään testi näytti plussaa. Menkat viikon myöhässä niin uskalsi tehdä. Selvä viiva oli näkyvissä, mutta silti tässä miettii että pitäisikö kuitenkin ostaa vielä pari testiä jotta voisi olla varma... Ikää on kohta 28v ja raskausviikkoja 4+5. TYKSiin olisi tarkoitus päätyä lokakuun puolessa välissä, jos oikein laskin alustavan LA:n niin olisi 13.10. Jotenkin on vaikea kuvitella että masussa joku jo asustelee kun ei ole ollut oireitakaan erityisemmin. Tosin kärsin tällä hetkellä flunssasta eli pienen pahoinvoinnin lasken sen piikkiin... Mutta tosi iloisia ollaan miehen kanssa molemmat, yli vuoden on jo lasta mietitty mutta vasta loppusyksystä jätettiin ehkäisy pois. Toivottavasti kaikki menisi hyvin, pelottaa kamalasti että jokin menee vikaan.
 
ESikoisen odottaja tervetuloa :wave:

pure love:
voi miten surullista :'( Oikein paljon jaksamista teille :hug:

Juu ja istukka hormoni tosiaan tuplaantuu keskimäärin siinä 2-3vrk välein, tapauskohtaista, mutta kauemmin ei kai pitäisi mennä =)

Kurjaa...joudun syöttämään valkoisia valheita koskien menoani (neuvolaa) 19 päivä... tyhmää että pitää olla tämmönen jäärä pää, mutten taho vielä kertoa perheillemme, ennen kuin ultrassa on käyty. :ashamed:
Noh, kyllä sisko varmasti pärjää ilman minuakin tarkastuksessa, sitä en epäile, mutta olisi kaivannut matka seuraksi :D
Tulee vaan niin huono omatunto tämmösestä juksaamisesta, kun normaalisti en mistään asiasta edes juksaa :kieh:
Nooh...selviän tästä...taas hävettää nämä minun "suuret" ongelmani...pahoittelen :ashamed:
 
Hei, kertokaas niitä teidän oireita, jookos.
Vaikka 6 raskaus onki, niin oon ihan pihalla tämän kanssa :eek:

Neuvola aikaa varailin itelle tänään, 26 päivä pitäisi sitten mennä.. Alkaa kauhistuttamaan ja ihmetyttämään että oikeasti tämä nyt sitten totta taitaa olla =)
 
Heinämassu82 Oon niin pahoillani! :hug:

pure love Mä pidän sulle vielä peukkuja, että oliskin jostain muusta tuo tuhruttelu! :hug:

paapelo Ihana tuo teidänkin mummi! Semmosia ne tosiaan on, kun ovat suuren pula-ajan keskellä ite eläneet, ja sotien jälkeen perhettä perustaneet.

Täälä turvottaa... Maha ihan hirvee pallo! :D Kylmä kans on, ja vetämätön olo. Ei muita oireita. Mä jotenkin pelkään sitä pahoinvointia, kun se aina ollu aika hurjaa. Joskus viikon 7 tienoilla se on aina alannu... :(

Mutta rauhallista maanantai-iltaa kaikille!

miltski ja papu 4+6 :heart:
 
Haleja Heinämassu82:lle :(

Minä jäin tänään sairaslomalle, viikkoja nyt kasassa 6+1 tai 6+4. On siis törkeän pahaolo ja oksentamassa on tarvinnu käydä myös kesken unien. Väsyttää kamalasti ja huimaa aina ajoittain...huh huh. Oireet on alkanu tuplina ainakin minun kohdallani.
Meillä siis näkyi viime viikolla 2 ruskuaispussia ja uusinta ultra ensi viikon keskiviikkona, jolloin katsotaan löytyykö sykkeitä...gyne ei vielä edes viime viikolla etsinyt kun viikkoja niin vähän.

Joku oli kysynyt että onko meillä suvussa kaksosia, niin ei ole.
Olemme käyttäneet raskautumisen apuna clomifenia ja pregnyliä, joten nämä 2 mahaasukkia taitaapi olla tulosta niistä =)

Ensi järkytyksestä selvinneenä olen aktiivisesti seuraillut monikkoäitien keskusteluita ja todennut että 2 villiä poikaa jo olemassa, että eiköhän näistäkin selvitä suomalaisella sisulla ja hampaiden kiristelyllä. Unohtamatta, että saadaanhan me kaksi ihanaa vauvaa kerralla. (jos nyt kaikki menee hyvin).

ONNITTELUT KAIKILLE UUSILLE PLUSSANNEILLE JA TERVETULOA MUKAAN...mukavaa kun meitä on jo näin paljon.
 
Ainiin, olen kokonaan unohtanut Vilveriä onnitella ihanista kaksosuutisista! Onnea tuplasti! :D

Hei pitäisikö laittaa ylös arvauksia sukupuolesta?? Eli jos nyt arvaittaisiin, ja katsottaisiin sitten lokakuussa, että kuinka moni arvaus piti paikkansa?? Olikohan kesäkuisten pinossa sellainen. Minusta oli hauska idea. (eli anteeksi heille keneltä tämän idean nyt varastin...)

Oireista: Miulla nyt suurimpina oireina on vessassa ramppaaminen (esim viime yönä noin 5 kertaa) ja järkyttävä nälkä (tai himo suolaiseen) kokoajan! On toki myös vatsan turpoamista ja sellaista pientä...

DsariaL ja kirppu 4+5
 

Yhteistyössä