*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Mä lupasin uuden vuoden lupauksena, että tavalla tai toisella mahdun mun vanhoihin kesävaatteisiin ja vanhoihin farkkuihin :D
Katsotaan miten se sitten oikeasti onnistuu. Paino on tippunut jo lähelle 70 kg:tä, joten siitä ei enää tartte kuin saada noin 5 kg pois ja olen samoissa lukemissa kuin vuosi sitten. Mutta toi maha onkin ihan toinen juttu :LOL:
Pitää ottaa iltaisin vähän "vapaata" ja mennä juoksemaan tolla meidän kuntolaitteella ja istua jumppapallon päällä joka ilta, niin eiköhän se ole ihan mahdollista :p
 
juu täälläkin on uudenvuoden lupauksena se että mahdun entisiin farkkuihini,on jopa valittu jo tavoite housut..sellaset 10kg pitäis pois saada,ja mulla on tuo pullataikinaa muistuttava mahakin jo hiukan pienentynyt ja kiinteytynyt..eilinen meni ihan hyvin,koiratkaan ei pahemmin huomioinu raketteja..
antton nukahti 00.30 ja heräsi 05.30 ja jatkoi uniaan 06.30-
kävin äsken koirien kanssa kävelyllä,ei tuo vanha enää näköjään jaksa kunnolla :'( pitää yrittää päivittäin kävellä edes vähän matkaa jos kunto vielä kohoais,kun toukokuussa olis joensuussa kansainväliset näyttelyt,sinne pitäisi vielä tähdätä..
onko muilla jo vauvakuume/vauva suunnitteilla?
mulla on jo nyt hirmuinen kuume vaikka yöt valvotaankin :LOL:
arveltiin toista yrittää silleen että anttonille ja uudelle vauvalle tulisi vuosi ikäeroa..
ääh,menkatkin alkoi tänään,on ukko sen huomannutkin kun oon äksyilly,voi sitä raukkaa :LOL: no saanpahan nyt nuo e-pillerit aloitettua..
ja piitulille kaunis kiitos uudesta pinosta, jahka jaksat niin muutatko meidän pituuden 52cm:stä 49cm:ään kun näkyi väärin olevan..

emma ja antton
 
Näinköhän tänä vuonna addiktoidun tälle palstalle, kun jo tänään oon täällä taas, ja eilen vasta viimeks ;) Normaalisti taisin noin kerta viikkoon lukaista ja sitäkin harvemmin kirjoitella :whistle:
Meillä lapset nukahti jo :eek: Olivat ihan totaalisen sippejä kumpikin. Tyttö ei nukkunu päivällä ees päikkkäreitä, kun meille pöllähti kylään tytön kaveri äitinsä kanssa. Olikin sit yhtä tulta ja tappuraa koko ilta- Ihan koko ajan sai jostain asiasta sen kanssa känistä. Uhmaikäkin vielä oikein kukoistaa.mies totesikin töihin lähtiessään, että koeta pärjätä, hän lähtee lepuuttamaan hermojaan :D :headwall: (kuuntelemaan känniläisten jorinoita :D )
uuden vuoden lupauksista Minä taidan myös julkaista oman lupaukseni, niin onpahan joku potkimassa persuuksille, jos meinaan pistää lörinäks. Eli siis, lupaan, että vuonna 2008 saan konstilla millä hyvänsä tästä paksusta varrestani pois vähintään 10kg. 15kiloon olisin jo ihan huipputyytyväinen ;) Saa nähdä kuin käy. Vielä ainakin tahtoo nuo joulusuklaat tuolta kaapista huudella, kun ne sinne aamulla telläsin. Olenkin ottanut aina ison lasillisen vettä, kun on käyny jotain hyvää tekemään mieli. Saanpahan ainakin nesteet liikkeelle, jos ei sitten muuta :LOL:
Ai niin esikko menee huomenna taas ryhmikseen. Pitääkin laitella vaatteet aamuksi valmiiksi, kun siihen nyt kerran tilaisuus on. P :wave:

pikkumyy ja Lenni 2kk ja jotain päälle
 
Hei vain kaikille!!Mahtuukohan teidän joukkoonne vielä?Olen lähes päivittäin käynyt lukemassa teidän juttuja mutta en ole vielä saanut aikaiseksi kirjoittaa.Nyt rohkenin =)
Tässä hieman meidän taustaa, eli meidän Ella tyttö syntyi 2.10 mitoin 3310/50.Huomenna tulisi jo sitten 3kk täyteen,nopeesti aika rientää.Alussa oli n.2kk masuvaivoja joita tyttö itki joka ilta..nyt helpottaneet onneksi.Meillä ei vielä kiinteitä olla aloitettu,harjotellaan pullon kanssa jota Ella ei suostu ottamaan :( Toki tykkään imettää mutta kyllä pitäisi mamman välillä päästä tuulettumaan,muuten pää hajoaa :eek: Alussa pullo maittoi myös mutta nyt ei yli kk,noh,harjotukset jatkuvat.

uudenvuoden lupauksia tuli tääläkin tehtyä.Kesään mennessä pitäisi ja toivoisin pääseväni minäkin eroon tuosta pelastusrenkaasta.Irtokarkit kun on olleet paheena jo niin monta vuotta että tekee aikas tiukkaa päästä riippuvuudesta eroon.

vauvakuumettatääläkin jo ilmassa. :D Ellaa tehtiin 2 1/2 vuotta ja toivon että seuraavaa ei tarvitsisi hoitojen avulla tehdä.Meillä mennään "tulee jos on tullakseen"toinen perään :whistle:

Oikein onnellista uutta vuotta 2008 kaikille!
 
:heart:

suunnilleen tunnin päästä, neljä vuotta sitten, rakas, maailman suloisin, tyttövauvamme syntyi! :heart: tänään tuo samainen tyttö täytti jo neljä vuotta. :heart: voi kuinka aika menee nopeasti.

Aikaisemmin olin suurin piirtein vihainen siitä että miten kummassa joku voi potea vauvakuumetta jos kotona tuhisee vauva!! Tänä päivänä en ihmettele sitä yhtään. Olen nimittäin yllättänyt itseni harva se päivä haaveilemasta lisää lapsia ja jos Luoja suo, kyllä näitä meille otetaan iloisin mielin vastaan enemmänkin. :heart: mutta en ihan heti kuitenkaan halua, vaan sitten kun Aatu on vähintään leikki-ikäinen.

Tänä aamuna viimeksi kun aukaisin silmäni ja vieressä tuhisi poika, niin en voinut muuta kuin katsella poikaa ja miettiä voiko tämän ihanampaa herätystä ollakaan. Olen nykyään nostanut pojan aamulla viereen nukkumaan kun alkaa kährätä aamusta ja sen jälkeen jatketaan vielä sen pari tuntia unia.

Viime yönä taas ensimmäinen herätys oli vasta seitsemältä. On se vaan kumma kuinka tuo pikku herra jaksaa noin pitkän pätkän nukkua, vaikka täysimetyksellä ollaan. Aatu laittoi nyt jo nukkumaan kun oli pieni niin väsyksissä. Meillä on ollut koko päivän meteliä talossa ja poika ei ole kuin yhdet kunnon unet nukkunut.

 
vip1 Jos saa udella, niin milläs hoidolla teen Ella sai alkunsa? Meidän Ella sai alkunsa IVF:llä.

Ekan kerran vaihto mies tänään mun kotona ollessa Ellan kakkavaipan.. Edistystä.. Ja aamulla otti Ellan ja syötti et mä sain nukkuu. Tosin vaihdoin aamulla kyl eka vaipan ja sit jatkoin unia.. Yöllä vaan siinä 4 aikaan ku Ella söi, niin ei meinannu millään nukahtaa uusiks ja joskus kuuden aikaan vasta vihdoin nukahti. Pikkasen alko väsyttää sillon ja sit iski järkky päänsärkyki.
 
pitkästä aikaa!
eipä ole liiemmin ollut aikaa roikkua netissä vauvan syntymän jälkeen... Tulinpa nyt vaan kurkkaamaan ja lukemaan kuulumisia.
Saiskohan meidän tietoja päivitettyä... eli meidän tyttö sai 6.12. nimekseen Aliina Silja Maria. Kiitos!

Aliinan kanssa kaikki mennyt odotettua paremmin. Olin varma, että näillä stressihermoilla ei tule kuin koliikkilapsia, mutta Aliina on useimmiten kuin ihmisen mieli-nukkuu hyvin ja on todella seurallinen. Ekat hymyt saimme kolmiviikkoisena ja nyt on jo kikatettukin! Kasvaa kovaa vauhtia ja nukkuu aika pitkät unet kans. Eli kaikki toistaiseksi ihan hyvin. Eka nuha sairastettiin ennen joulua ja voin vain suositella kaikkien hankkimaan apteekista ns. nenä-fridan, ellei sellaista vielä ole kaapissa. Se on ihan huippulaite, sillä saa hyvin imettyä vauvan nenän puhtaaksi.

Takaani kuuluu ihanaa tuhinaa, eli kullanmuru kutsuu taas.

Hyviä vointeja kaikille!
Ippuli ja Aliina 2,5 kk
 
Ja noista lupauksista: Kas kummaa, mullakin sama lupaus kuin monella muullakin. :whistle: Eli n.5kg pois painosta. Tänään aloitin herkkulakon, tai oikeestaan jo eilen, kun sairastuin mahatautiin. :x Eipä oo tehny makeeta mieli pariin päivään. =) Jospa tästä sais nyt hyvän alun, kun oon nimittäin aivan älyttömän perso makealle. :ashamed:

Meillä Elia on jo 3,5kk ja torstaina olis 3kk:n neuvola. Mut hyvin on kyllä kasvanu, kun painaa reilusti yli 7kg kun omalla vaa'alla punnitsee. Rotarokote pitäis hakea apteekista, mut nyt vaan mietin, kun jossakin luki, et pitäis se eka annos antaa ehdottomasti ennen kuin on 3kk, ja meillä jätkä on jo yli. :/

Nyt täytyy mennä hiljentään tuo 2v, kun on vielä ihan villissä ja laulaa sängyssään "karhu nukkuu.. karhu nukkuu..". :kieh:
 
Voi vauvakuume sentään...mullahan siis on ikuinen sellanen ja alko taas nostaa päätään jo heti synnytyksen jälkeen.. :ashamed: mulla vaan kun ei oo sitä miestä ollenkaan niin tyhmää ees haaveilla..ja jotenkin ehkä noloo yksinhuoltajana koko ajan haaveilla suurperheestä.Mutta oon kyl päättänyt että mä sen suurperheen saan joko miehen kanssa tai sit yksin.Hyvin on kahdenkin kanssa yksin menny :D
No pari vuotta tuota koulua jäljellä ja sit ajattelin ammattikorkeeseen jatkaa niin josko tässä 2-6vuoden säteellä joku sit löytyis niin vois tulla joskus haaveista tottakin. No,okei...täytyy TODELLA NOLONA myöntää että enemmän mä vaan haaveilen niistä vauvoista kun miehestä... :whistle: niin huonoja kokemuksia noista ukkeleista.Ja ehkä sitä ittee jotenkin alitajusesti suojelee ettei tuu taas pettymyksiä...

No mut joo,taidan mennä nukkumaan kun pojatkin nukkuu.Hieman verotti tuo eilinen valvominen,väsyttäny tänään ihan kiitettävästi.

yksäiti+ Pojat
 
Elossa ollaan molemmat :)
että kiitos vaan - Dogtor & co ....
Meillä on vielä tää unikyläilyjärjestely päällä - ennen jouluahan ehdittiin 4 yötä olla - sitten oltiin kotona 4 yötä - nyt sama määrä suht' nukuttuja öitä takana. Jatketaan vielä pari päivää, luulen. Päivät on oltu kotosalla , Inka murunen jokeltelee, heiluttelee käsiä avoimenakin, hymyilee ja äiti yrittää olla tuplasti parempi äiti päivällä ja leikitää ja tisutellaan suosiolla niitä toista tunnin sessioita. Ihan vaan hieman on huonoa omaatuntoa ...
Tosin nyt eilen ja tänään on ollut mulla melkein normaali olo , joten nukkuminen auttaa unenpuutteeseen. Selväpä se.
Toinen juttu on se, että meikäläisen psyykellä on pakko olla jotain sosiaalista kontaktia - oltiin tuos välissä Inkan kans ihan kaksin monta päivää putkeen - se ei tee hyvää. Tulee ihan mökkihöperöksi.
Väliin on murulla yhä mahanpuruja ja äet on päätään puhki miettinyt mitä ei sais syödä, melkein on imetysangstia ollut . No ehkä syypää oli mantelit ... enkä lopeta imetystä...
Enkä mä ole tännekään viittsinyt kirjoittaa , kun harmittaa niin hirmuisesti kun ei pysty enempään ja parempaan , eikä jaksa. Ottaa lujille - vaikka kaipa sitä muillekin kaikenmoista elämässä näemmä sattuu - ja selvinneet olette.
Ja hysteerisenä olen zoomailut varhaisen vuorovaikutuksen yms merkkejä - tosin muidenkin näkemyksen ja omani mukaan se ei ole häiriintynyt , kun tyttö on hymyilevä ja jokelteleva muillekin. Ja mulle. Ja minä hälle. Samoin menin lukemaan synnytyksenjälkeisen masiksen seuraamuksia lapselle - ei ehkä viisasta luettavaa ... Sellaistahan mulla ei ole todettu, mutta kun on tämmöinen pohtija. No - tätä se kuulema äitiys on - melkoinen määrä huonoa omaatuntoa ja huolta. Turhaakin.
Missä olisi saatavilla rennon äitiyden opas - semmoisen tässä taitais enemmänkin tarvita kuin mitään pilkuntarkkaa, siis mun luonteelle ... ylipäätään ei olis ehkä tässä pisteessä.

Niin, noita ihania hetkiä vauvan kans väliin tulee - mun mielestä nyt enemmän, kun vauva ottaa jo kontaktia , pitää sormesta nukahtaessa - tai imettäessä vetää lujaaa hiuksista tai näplää mun rintojen välissä olevaa hopeista ristiä . Ja aika selvästi tunnistaa minut muista... Mutta myös ilon hetkiin tarvitsee jakajaa .. tai ainakin se lisää iloa ja tekee siitä todempaa ... en tiedä miten teillä perheellisillä, hoksaatteko just tän puolen - ja osaako siippa tuon taidon. Mulla on väliin haiku juuri tuotakin ...

Kaikille mukavaa uutta vuotta ... ja juupa juu - tapaaminen olisi hyvä idea.

Topsylta pitää uudelleen kysyä sitä oululaisen hyväksihavaitun vyöhyketerapautin nimeä, kun hävisi se aiemmin lähetetty viesti ....

terkuin,
papu & viuviu , kohta 3 kk
 
Ai niin,

mä lupaan tänä vuonna:
- ottaa rennommin ja rajata omaa energiavarastonkäyttöä , eli olla tekemisissä niiden immeisten kans , joilta saa positiivisia(kin) asioita. Eli en hakkaa päätä seinään , jos on kovin pintapuolisella mallilla välit..
- Elää päivän kerrallaan ja vähentää huolehtimista ja taistelua.. jospa asiat lutviutuvat vaikkei hiki hatussa niiden eteen kokoaikaa pungerrakaan ? Hmmmh , kova homma saada itseni tähän uskomaan :)

- papu
 
Meillä on huomenissa 3kk neuvola ja rokotukset, tosin Juholla ikää vasta 2,5kk.. Mua vaan ihmetyttää että jo näin aikaseen noi rokotukset, mut on se sitten vissiin ihan sama antaako ne 2,5 kuukautiselle vai 3,5 kuukautiselle..
Juhoa en millään meinannu päivällä saada nukkumaan ja sen sitten illemmalla huomas, herättiin kymmeneltä aamulla ja seittemään mennessä oli suostunut nukkumaan vaivaset kaks tuntia kuuden maissa alko sitten hirvee huutohepuli, 20 minuuttia koitin rauhotella, sitten oli mies pyydettävä tallista apuun, kun ajattelin että jos poika huomaa että äitiä alkaa jo hieman hermostuttaa, mies sitten sai aikast nopeesti pojan rauhottuun, sitten nukku 10 minuuttia ja jutteli mun kans seittemään sängyssä jollon me molemmat nukahettiin, herättiin sitten vasta ysiltä molemmat..
Nyt Juho syö nyrkkejään leikkimatolla ja mamma surffaa.
Saunassakin kävin pikaseen, mut oli isäntä pistäny saunan kuumaks, menin ekaks ja saunassa oli 110 astetta :eek:
Ei oikeen viellä osata lämmittää tota meijän uutta saunaa.. puukiukaalla siis mennään..
Mulle tuli myös yks päivä mieleen, että missä mamma3? YOdottajan kuulumisia minäkin mietin.
Katjannan tytölle hyvät synttäri onnittelut!!
Leikkasin sitten sormeenikin kivan haavan, silleen että nahanlerpake jäi roikkumaan pienen nahkapalan varaan, laastarilla sitten sidoin kiinni kunnolla, jos paranis ilman mitään sen kummempia. Tekee vaan ilkeetä esim. vaippaa vaihtaessa. Mut sainpahan isännän pesemään tuttipullot.

Uudenvuoden lupauksista: Ainoo lupaus minkä tein, lupasin ottaa itteeni niskasta kiinni joka asiassa, kuten siis siivous, ulkoulu, paino (jota on niiiiiin paljon että oksat pois, lahdenseutulaiset huomaa kyllä sitten :ashamed: ) kaik on ollu vähän rempallaan meikeläisellä..

No tulipa taas höpistyä turhanpäiväsiä...

Elina ja Juho
 
Siellähän se YOdottaja olikin :wave:
Piti sanomani tosta vauvakuumeesta, sitä kyllä ehkä täälläkin vähän ilmassa mutta KELLEKKÄÄN EN MYÖNNÄ.
Ja yksäitin jutusta tuli mieleen, mullakin opinnot kesken, insinööri sellaiset, en ees muista kunka monta vuotta oon ollu jo koulun kirjoilla, puolessa välissä olisin opintoja, MUTTA kun on tuo unelmatyö jo vakityönä niin :ashamed: ja sama paikka tulis oleen, mut parempi palkka, ai juu ja toki saisin tehä vähän vaativimpia hommia, lujuuslaskentaa ihan virallisesti sitten, mutta kun ei hutsaa toi koulu niin ei..

Elina taas
 
Yodottaja kiva kuulla että kaikki sujuu hienosti. :hug:

Kyllä meillä on tuon hoksaamisen kanssa vähän niin ja näin miehellä. On vissiin niin jäykkä luonteeltaan, siis tyypillinen suomalainen mies.

Minusta on myös ihanaa kun tytöt pitää tiukasti sormesta/sormista kiinni kun syöttää pulloa, ja tillittävät isoilla silmillä. Ja ne hymyt.... :saint: :D Kyllä siinä myrtyneempikin mieli virkistyy.

Tässä Essin kanssa istuskelen koneella kun ei sitten millään tule uni silmään tytöllä. Äiti kun oli taas ajatellut mennä aikaisin nukkumaan, kun kaikki muut muksut nukkuu jo. No minkäs teet..... :/
 
Pakko vielä kirjottaa.. pahoittelen kanssaolijoille!!
Mut jos heittäs kysymyksen ilmoille, ammateista!?!
Jos nyt kukaan viitii vastata.
Mä olen tekninen myyjä yhessä betonirakentantamisen kiinnitysosia valmistamassa firmassa, eli paljon teen tarjouslaskentaa ja pälpätän puhelimessa. lahdenseutulaiset saattaa yrityksen hokastakkin, siellä meikeläisen pärstän näkee yhteystiedoista :ashamed: jos jaksaa selata vaan sivua..

Elina TAAS ja taas..
 
noniin,nyt se on uusivuosi ja uudet kujeet!!
uudenvuodenlupauksia: YRITÄN tosissaan olla räyhäämättä miehelleni
(mikä ihmeen monsteri musta onkaan tullut nykyää!)
ku yks on vielä niin ihana mulle,ja hoitaa vauvaa yms...kyllä mua hävettää tää oma käytös
-sit aikomus olisi mahtua vanhoihin tamineisiin :/
saas nähä...mut lupaan yrittää!
-en ala polttamaan tupakkaa enää(meinaa luisua...)

jaahas,kutsu käy!
kirjotelen myöhemmin lisää!! :wave:
 
Jaa vauvakuume... No ei ole ainakaan vielä, olis kiva nauttia Eemelistä nyt vähän aikaa. Meilläkin toi pikku ukko on IVF ja toivotaan luomukakkosta. Mulla kun toi endo pukkaa...
Ja jos seuraava ei tule luomuna, niin sieltä on joko kaksoset tai kolmoset tulossa :D
Että ei millään pahalla, mutta josko se tulis ihan luomuna...

Ammateista... Olen virallisesti seurakunnan lastenohjaaja, mutta työnkuvaan kuuluu myös varhaisnuoret ja nuoret... että ikähaarukka on "vain" 0- 20 vee (noin). Ensi kesänä olis viiminen ripari, jonka saisin vetää ennen yhdistymistä. Kovin kiinnoistais mennä vetämään, mutta saapi nähä nyt. Ei siellä kuitenkaan voi olla vain päivisin, joten enpä taida mennä. Ei taida isäntä kiinnostua ylimääräisestä lomaviikosta rippileirillä pikku ukon kanssa :saint:

YoOdottajalle :hug: jaksamisia sinne päin.

Oliko täällä joku Lohjalta päin? Muistelen vaan, että joku sanoi synnyttäneensä siellä...
 
Pitkästä aikaa täällä minäkin! Kiitos tosiaan kaikille kuluneesta vuodesta, se oli meille kaikille jännä vuosi! Raskaus melkis heti vuoden alussa ja sitten masun kanssa ja vauva lopuksi kainalossa :heart: Ja nyt tänä vuonna saadaan seurata käärön huimaa kasvua ja kehitystä :heart: .

Meillä käännyttiin tänään illalla yhtäkkiä eka kertaa selältään masulleen! Päästiin isukin kanssa molemmat todistamaan tämä yhtäkkinen juttu ja taisi vauvelikin olla ihmeissään, tovin tyytyväisenä katseli maailmaa mahaltaan pylly paljaana :) . Ja kun imettelen, ihmettelen usein, miten jalat roikkuu jo jossain pitkällä... Niin kasvanut on tuo pikkuinen. Hurjaa jotenkin. Aina mä tätä täällä päivittelen :ashamed: .

Meille ei mitään kummempaa, juhlapyhät mennee mukavasti. Päivisin meillä nukutaan usein huonosti ja se kuuluu sitten :/ . Nyt on alkanut yöunille meno itkutkin, näemmä joka iltaisesti. Nukahtaa tissille ja havahtuu lähes heti sängyssä... Nytkin jo kerran kävin uudestaan tissille nukuttamassa, mutta huuto tuolta kuuluu yhä :( . Nyt on mies siellä seurana, en sentään ihan tutiksi rupea. Meillä tutti maistui alkuun hyvin, nyt ei enää ollenkaan!! Onneksi mua ei suuresti tuo itku stressaa, mutta eihän se kiva ole, jos kaikki illat menee tällasiksi ja tosiaan venyy näin pitkiksi! Ja sitten aamullakin kumminkin aika ajoissa herää ja jos ei päivällä hirmu paljon nuku, niin jo siinä on liian vähän unta!

Joku kyseli hormoninäpyistä... Meillähän niitä oli paljon ja muutakin punaista näppyä. Ja pää tosi kuiva, hilseilevä, karstainen. Nyt ei ole enää hormoninäppyä, mutta punaisia laikkuja/näppyjä tulee ja menee ja pää edelleen vähän "epämääräinen". Jatkuvasti ajattelen allergiaakin mahdolliseksi, mutta lääkärit aina todenneet, että seuraillaan.

Kuulostaisikin tosi mielenkiintoiselta joku joukkotapaaminen vaikka kesällä :) . Minäkin täällä nykyään harvakseltaan, mutta mielelläni osallistuisin. Ja toivotaan, että tässä taas koneellekin paremmin ehtii. Ei ole halusta kiinni, jotenkin vaan aika menee niin, ettei tänne tunnu ehtivän. Olisi eri juttu, kun olisi hyvin nukkuva vauva :whistle: .

Jaa jaa, mutta ei tuo itku ota nyt loppuakseen. Kai se on mentävä. Milloin unikoulun voi aloittaa? Joku ilta jo tassuttelin, meni tunti... Ja mietin, että onko vielä liian pieni moiseen?

Tutiksi menevä Rontti
 
Ammatista..Mä kävin lukion, jonka jälkeen roikuin 3v. tekussa kirjoilla tai ekan vuoden opiskelin kyl mut sit 2v. vaan olin siellä, kävin ku kävin. Musta PITI tulla tietotekniikka insinööri vaan ei tullu. Sitte muutin Treelle ja kävin siellä yksityisen kampaajakoulun eli parturi-kampaaja olen viralliselta ammatiltani. Tutkinnon suoritin Hkissä aikanaa.. Sit ku muutin Turkuun, niin kävin myös maskeerauskoulun.. Yrittäjänä olin sellaset 4v., vuoratuolilla ja pidin ihan omaaki liikettä, mut nyt parisen vuotta ollu ihan palkkatyössä tehden parturi-kampaajan hommia.

Ja onks täällä muuten muita turkulaisia?
 
Ei tuo meidän poika sitten alkanutkaan vielä yöunille. :eek: meni ihan ööveriksi ja raukalla lähti mopedi käsistä tuon unta vastaan taistelun kans. Aika työläs oli saaha sitten ylipäätään rauhoittumamaankaan.

Minä en yleensä lupaile mitään kun on ihan yhtä tyhjän kans. Vissiin kai sitä pitäisi tosiaan tuolle miehelle olla hieman kiltimpi :ashamed: on kuitenkin loppujen lopuksi hyvin auttavainen kodin ja lasten hoidossa. Silti minä olen välillä tyytymätön ja naputan joka asiasta, mutta kyllä minä sitten aina sille tunnustan etten ilmankaan pärjäisi. :heart: ja tietysti tottakai häntä rakastan. :heart: Paino mulla on ollut Annin syntymästä asti ongelmana ja kymmenen kiloa häneltä jäi jotka on yhä edelleen läskinä pitkin vartaloa. Olen käynyt kävelyllä jo pidemmän aikaa, mutta vielä pitäisi tuo ruokavalio saada uuteen uskoon. Jumppaa, juoksua tai muuta raskasta liikuntaa en uskalla vielä aloittaa kun imetän. Pelkään että maidon tulo heikkenee enkä sitä todellakaan halua. Mieluummin odotan vaikka sen puolivuotta, kärsin läskeistä ja aloitan sen jälkeen kunnon kuntoilu kuurin. Minun mies kyllä tykkää muhkummasta, mutta itsellä ei ole oikein sinut olo tämän pötkön kans. Jotenkin koko kropan malli muuttunut sen jälkeen kun olen kaksi lasta kantanut. Oikeasti ihan suoraa pötköä koko kroppa, ei niin kuin tietoakaan mikä on lantion kohta jne... :/

Pitää lähteä lukemaan vähäksi aikaa ja sitten paapimaan.

Katja ja lapset
 

Yhteistyössä