Luetelkaapa niitä palstan hörhömammoja.

  • Viestiketjun aloittaja plum
  • Ensimmäinen viesti
plum
Kun täällä eilenkin väitettiin, että sellaiseksi leimautuvat kaikki, jotka kertovat imettävänsä tai käyttävänsä kestovaippoja :)

Saas nähdä, pitääkö väite paikkansa ;)
 
plum
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa hörhömammojen karttaja:
Ei aleta haukkumaan toisia ihan haukkumisen vuoksi. Jooko?
Eihän tässä mistään haukkumisesta ole kyse! Täällä eilen joku väitti, että leimataan hörhöksi kaikki jotka kertovat kestovaippailevansa tai imettävänsä. En usko tuota väitettä, enkä usko että tähänkään tulee kovinkaan monen nimimerkkiä, vaikka noin toimivat.

Itsekin siihen joukkoon kuulun :)
 
plum
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No minä oon imettänyt ja osakestoillut ja nyt hurahdin niihin pesupähkönöihin, mutta ei kait se ole mikään salaisuus, että olen hörhö... että leima on niin ku otsassa jo :whistle:
En mä ole kertaakaan lukenut, että sua olisi kukaan kutsunut hörhöksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja plum:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No minä oon imettänyt ja osakestoillut ja nyt hurahdin niihin pesupähkönöihin, mutta ei kait se ole mikään salaisuus, että olen hörhö... että leima on niin ku otsassa jo :whistle:
En mä ole kertaakaan lukenut, että sua olisi kukaan kutsunut hörhöksi :D
Etkö? :eek: irl kyllä on kutsuttu useinkin :saint:
 
Jos pitkähkö imetys, liinan käyttö ja osa kestoilu riittää niin ollaan sit hörhö :wave: Pesupähkinöitä en o vielä koittanu vaikka mieli kyl tekis

muoks. nii juu, meillä oli perhepeti käytössä ja on näemmä taas. Tein itte soseita eli totaalihörhö
 
Alkuperäinen kirjoittaja plum:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa hörhömammojen karttaja:
Ei aleta haukkumaan toisia ihan haukkumisen vuoksi. Jooko?
Eihän tässä mistään haukkumisesta ole kyse! Täällä eilen joku väitti, että leimataan hörhöksi kaikki jotka kertovat kestovaippailevansa tai imettävänsä. En usko tuota väitettä, enkä usko että tähänkään tulee kovinkaan monen nimimerkkiä, vaikka noin toimivat.

Itsekin siihen joukkoon kuulun :)
Höpö höpö. Ei täällä kukaan saa leimaa pelkästä kertomisesta että kestoilee tms. Mutta leima tulee taatusti otsaan jos osallistuu enemmän kyseisiin keskusteluihin. Tai jos kannattaa vähänkin ekompaa elämäntyyliä.
 
Jaa, me kyllä osakestoillaan, ollaan liinailtu ja imetetty suhteellisen pitkään kunnes lapsi ei enää malttanut tissillä käydä ja mitsä muita hörhöytymis kriteereitä niitä oli? Ollaan tehty soseet itse ja poika nukkunut meidän vieressä ja nukkuu edelleen osan yötä jnejnejne. mamma vielä itsekin kestoille.

Mut ei mua kyllä oo hörhöksi väitetty tai nimitelty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No minä oon imettänyt ja osakestoillut ja nyt hurahdin niihin pesupähkönöihin, mutta ei kait se ole mikään salaisuus, että olen hörhö... että leima on niin ku otsassa jo :whistle:
mitkä on pesupähkinät?
No ne on niitä ihme juttuja, joista näät kestoilijat täällä hihkui niin monta kertaa, että sit minäkin ostin niitä. Semmosia "kuoria" joita laitetaan pesukoneeseen pyykkien kanssa, ja puhdasta tulee, ei tarvi edes huuhteluainetta. Niitä voi käyttää parikin kertaa ja sit vanhat kuoret kompostiin ja uudet käyttöön.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Jos pitkähkö imetys, liinan käyttö ja osa kestoilu riittää niin ollaan sit hörhö :wave: Pesupähkinöitä en o vielä koittanu vaikka mieli kyl tekis
Rohkeesti vaan koittamaan :wave:
Kannattaa tilata vaikka ruohonjuuresta, sielä on kunnollisia pähkinöitä. Mä tykkään niitä käyttää eikä tuu ees mitenkään erityisen kalliiksi rahallisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja matilda06:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
No minä oon imettänyt ja osakestoillut ja nyt hurahdin niihin pesupähkönöihin, mutta ei kait se ole mikään salaisuus, että olen hörhö... että leima on niin ku otsassa jo :whistle:
mitkä on pesupähkinät?
No ne on niitä ihme juttuja, joista näät kestoilijat täällä hihkui niin monta kertaa, että sit minäkin ostin niitä. Semmosia "kuoria" joita laitetaan pesukoneeseen pyykkien kanssa, ja puhdasta tulee, ei tarvi edes huuhteluainetta. Niitä voi käyttää parikin kertaa ja sit vanhat kuoret kompostiin ja uudet käyttöön.
Huuhteluainetta ei tartte käyttää muutenkaan, epsi millä aineella tahansa jos ei halua. Ja jos haluaa jotakin vastaavaa käyttää voi käyttää etikkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Jos pitkähkö imetys, liinan käyttö ja osa kestoilu riittää niin ollaan sit hörhö :wave: Pesupähkinöitä en o vielä koittanu vaikka mieli kyl tekis
Rohkeesti vaan koittamaan :wave:
Kannattaa tilata vaikka ruohonjuuresta, sielä on kunnollisia pähkinöitä. Mä tykkään niitä käyttää eikä tuu ees mitenkään erityisen kalliiksi rahallisesti.
Täytyypä vissiin laittaa tilaukseen
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Huuhteluainetta ei tartte käyttää muutenkaan, epsi millä aineella tahansa jos ei halua. Ja jos haluaa jotakin vastaavaa käyttää voi käyttää etikkaa.
Ei tietty tarvi, mutta en oo oikein tosta etikasta tykännyt ja yllätyin kun näillä pähkinöillä pyykki jää niin pehmeeksi, eikä ainakaan viel ole mitään sähköisyyttäkään ilmennyt.
 
Sit muita hörhöilyjä, joista on myös palstaa kiittäminen on nuot vapaiden kanojen munat ja soijarouhe. No, oisin kait mä muutenkin voinut jotain noita kokeilla, mutta kynnys on ollut matalampi kun palstalaiset on suositelleet ja vaatineet kanojen vapauttakin. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Jos pitkähkö imetys, liinan käyttö ja osa kestoilu riittää niin ollaan sit hörhö :wave: Pesupähkinöitä en o vielä koittanu vaikka mieli kyl tekis
Rohkeesti vaan koittamaan :wave:
Kannattaa tilata vaikka ruohonjuuresta, sielä on kunnollisia pähkinöitä. Mä tykkään niitä käyttää eikä tuu ees mitenkään erityisen kalliiksi rahallisesti.
Meillä käytettiin pesupähkinöitä parisen vuotta, mutta sitten kyllästyin :ashamed: Kun lastenvaatteet jäi niillä tahrasiksi :/
 
Vieras
Minut on leimattu hörhöksi, fanaattiseksi jne monta kertaa ihan vain luomusynnytyksen vuoksi.
Ja kestoillaan, imetän ja vauva nukkuu perhepedissä aika usein. Apua, ihan toivoton tapaus :(
 

Yhteistyössä