Lyövää naista saa täräyttää nekkuun?

  • Viestiketjun aloittaja "Hellu"
  • Ensimmäinen viesti
Sori säpäle ei ollut tarkoitus noin hiiltyä. Minusta et vaan voi verrata noita väkivaltatilanteita toisiinsa ja sitä miten työntekijät toimivat ja ottavat ne tilanteet koska niin kun tiedät, ei poliisikaan vastaa sanalliseen huuteluun ja solvauksiin samalla mitalla, mutta siviilissä eiköhän vastaisi jotain? Muakin töissä on haukuttu äkäiseksi teiniksi enkä ole kun naureskellut vain ja tosielämässä oisin pistänyt takaisin suullisesti automaattisesti. Uskon että sä ymmärtsit pointin etkä enää ikinä saivartele noin.
 
Vierasmiess
Sori säpäle ei ollut tarkoitus noin hiiltyä. Minusta et vaan voi verrata noita väkivaltatilanteita toisiinsa ja sitä miten työntekijät toimivat ja ottavat ne tilanteet koska niin kun tiedät, ei poliisikaan vastaa sanalliseen huuteluun ja solvauksiin samalla mitalla, mutta siviilissä eiköhän vastaisi jotain? Muakin töissä on haukuttu äkäiseksi teiniksi enkä ole kun naureskellut vain ja tosielämässä oisin pistänyt takaisin suullisesti automaattisesti. Uskon että sä ymmärtsit pointin _etkä enää ikinä saivartele noin._
Vai, että latelet sä täällä ohjeitakin jo :LOL:

ihan vaan vinkiks, että sit kun kasvat ja saat ne karvat sinne munkkiisi, niin ehkä ymmärrät, että kannattaa jos vaan tukkia se leipäläpi ja kuunnella viisaampia.
 
Vai, että latelet sä täällä ohjeitakin jo :LOL:

ihan vaan vinkiks, että sit kun kasvat ja saat ne karvat sinne munkkiisi, niin ehkä ymmärrät, että kannattaa jos vaan tukkia se leipäläpi ja kuunnella viisaampia.
Luuletko ettei keittäjä tekisi joskus eri ruokaa mitä ruokalistalla on jos saisi päättää? Luuletko ettei taksi kuski sanoisi joskus asiakkaalle että turpa kiinni jos voisi? Luuletko ettei sairaanhoitaja sanoisi potilaan omaisille että heidän käytös pahentaa sen potilaan olon vain jos voisi? luuletko ettei ateisti-opettaja jättäisi mielellään väliin uskonto tunnit jos pystyisi?

Pari esimerkkiä joista ehkä valkenee sun kaltaisille pöllöpäille tosielämä, vaikka se on niin kiva saivarrella ja leikkiä jeesusta.
 
nosto häppikselle
Sinä et kyllä taida olla vielä yhtään missään asiassa ammattilainen. Teet keikkatöitä opintojesi ohella, eikö niin? Ammattilaisilla on koulutus siihen työhän, jota he tekevät. Sinä ole apulikkana siellä, missä oletkin, kun baareiluiltasi kerkiät, kun ei opinnotkaan paljon maistu. Joo, oli henkilökohtaista, muttei mitään, mitä et ole tänne itse vuodattanut. Ottaa pattiin tuollainen opiskelijatytön uhoaminen ammattilaisuudesta. Sun ei edes pitäisi jaaritella työpaikkasi asioista täällä yhtään millään tasolla.
.
 
vieras,
Helvetti, että sä et tosiaan ymmärrä lukemaasi. :LOL:

ei kuule ole arka paikka, olen kommentoinut noita juttu koska sä jankkaat että "onhan se tarpeellista, että mies on iso ja lihaksikas" Väännät omat mielikuvasi ruusunpunaisessa päässäsi jotenkin reaalimaailmaan liittyviksi.

Lähestulkoon kaikki ketjut joissa ovat sisällöltään tasa-arvoisuuteen liittyviä. Suuri osa mammojen ajatuksista on niin hulvattomia ettei niihin voi olla puuttumatta :D vaikka sitten ne potenssitkin, monessa niissä saa nauraa kippurassa kun akat porukalla litsoo pettämisestä tai homoudesta jos miehellä ei kerran vuodessa seissytkään. :LOL: Ja samaan hengenvetoon naiselle on ihan normaalia pihdata koska Hormonaalinen Pillunkantoteline. :LOL:
Tasa-arvo vaikuttaa olevan naisille tärkeää, kunhan se tapahtuu naista miellyttävällä tavalla :)
Miehellä taas oikeus tirvaista naista nyrkillä hampaat sisään koska Väkivaltainen Karvakassi.
 
ggggg
juu no en puhukaan kun yleisellä tasolla, että ei kukaan työroolissa valitse samoin kun siviilissä. En oo ainakaan koskaan nähnyt poliisia tai järkkäriä vaikka alentuvan samalle tasolle kun asiakas.
No kyllä minä ainakin siviilissä otan sairaanhoitajan roolini esille, jos näen tilanteen, jossa sitä tarvitaan. Ja olen todistanut parikin kertaa tilannetta, että vapaa-ajalla ollut poliisi/palomies tekee samat asiat tarvittaessa, kuin olisi duunissa. Lääkäreitä ja muuta hoitohenkilökuntaa myös koskee se, että apua annetaan myös vapaa-aikana sitä tarvitsevalle hätätilanteen sattuessa.

Ja onhan niitä poliisejakin kärynnyt rattijuoppoudesta, vaimon hakkaamisesta ja vaikka mistä.

Että en nyt oikein ymmärrä, mistä sinä puhut.
 
No kyllä minä ainakin siviilissä otan sairaanhoitajan roolini esille, jos näen tilanteen, jossa sitä tarvitaan. Ja olen todistanut parikin kertaa tilannetta, että vapaa-ajalla ollut poliisi/palomies tekee samat asiat tarvittaessa, kuin olisi duunissa. Lääkäreitä ja muuta hoitohenkilökuntaa myös koskee se, että apua annetaan myös vapaa-aikana sitä tarvitsevalle hätätilanteen sattuessa.

Ja onhan niitä poliisejakin kärynnyt rattijuoppoudesta, vaimon hakkaamisesta ja vaikka mistä.

Että en nyt oikein ymmärrä, mistä sinä puhut.
Et tiedä mistä puhun? No sanotko sinä sairaanhoitajana veemäisellä potilaalle että lopeta tuo turha valitus tai muuta mitä joskus tekisi mieli? Otatko hymyilen vastaan omaisten palautteen vai sanotko suoraan että katsotko peilin? Elä jaksa, tietenkin sulla on se työrooli siellä päällä ja siitä sulle maksetaan ja sillä hyvä. Ei niitä vaan voi verrata ja piste.
 
ggggg
Et tiedä mistä puhun? No sanotko sinä sairaanhoitajana veemäisellä potilaalle että lopeta tuo turha valitus tai muuta mitä joskus tekisi mieli? Otatko hymyilen vastaan omaisten palautteen vai sanotko suoraan että katsotko peilin? Elä jaksa, tietenkin sulla on se työrooli siellä päällä ja siitä sulle maksetaan ja sillä hyvä. Ei niitä vaan voi verrata ja piste.
En tietenkään sano, en sanoisi edes siviilissä sairaalle ihmiselle pahasti koska kyseessä on sairas ihminen. Ja omaisten huoli on suuri, vaikka olisinkin siviilissä, eipä ole koskaan tullut mieleeni alkaa aukomaan päätäni jollekin omaiselle olin sitten töissä tai vapaa-ajalla, jos hänellä on sairas omainen ja sen takia menettää malttinsa.

Ei tuo sinun piste kyllä nyt oikein riitä mun mielipidettäni muuttamaan, vaikka herttaistahan se tietty on laittaa tuohon loppuun. :)
 

Yhteistyössä