Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

Täällä myös hengästytään helposti ja tuntuu kuin voimat olisi koko ajan lopussa. Paitsi hetkellisiä energiapiikkejä lukuunottamatta.

Voisin myös liittyä fb-ryhmään, mutta vasta nt-ultran jälkeen. Siihen on vielä kolme viikkoa. Ei jaksa odottaa. Haluan päästä kaapista pihalle :giggle:
 
Jaa että hengästyttääkö... rappusissa huohotan ku höyryveturi, vaikka kesän alussa kymmen kilometrin juoksulenkit oli arkipäivää. Väsymyksen ja huonon olon myötä lenkkeily jäänyt harvempaan ja lyhyempiin lenkkeihin. :unsure:
 
Hyvä kuulla etten ole ainoa huohottaja täällä :LOL: ite en oo edes uskaltanut kokeilla juoksemista tän olon kanssa. Nyt kun palataan takasin kotiin lomilta niin meen kokeilemaan joogaa ja jotain soft-jumppaa. Taitaa meillä joku pallonpyörittelyjumppaki olla joka oli vielä keväällä liian hidastempoinen mulle.
 
Täällä myös yksi hengästyjä! Ei voi tehdä juuri mitään, kun jo puuskutan. Kuskaan pyörällä ekaluokkalaistamme kouluun (matkaa neljä kilsaa) ja sain pojalta eilen palautetta, että vajaa kaksivuotias taaperomme olisi leikkimopollaan ennen mua perillä :LOL:.

Olen alkanut miettiä, milloin liikkeitä alkaa tuntua. Kahdessa edellisessä raskaudessa olen hentoja hipaisuja tuntenut harvakseltaan näillä viikoilla.
 
Voi että nyt alkoi odottaa np-ultraa vielä vähän innokkaammin että pääsee sitten liittymään FB:n puolellekkin. Oon jotenkin hirmu huono kirjottelemaan täällä.
Tuohon ultraan tuntuu olevan vielä pieni ikuisuus, vaikka tosiasiassa varmaan aika meneekin nopeaan. Kutsuakaan kun ei vielä ole tullut.
Minä hengästyn kanssa tosi helpolla! Muutenkaan kun olon puolesta ei ole päässyt liikkumaan niin jännittää jo valmiiksi missähän kunnossa sitä kohta on. Ihan kumma miten tämä voi vaikuttaa jo tässä vaiheessa näin paljon oloon. Positiivisena puolena tietysti että kun kokoajan on niin kurja olo, niin pieni matkalainenkin varmaan vielä sinnittelee :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: *Louhi*
Tänäänpäs onkin sitten nukuttanut :sleep:
Onneksi on ollut mahdollista lepäillä tämäpäivä.
Huonovointisuutta on yhä, vaikkakin vähemmän jo, nyt vaan tuntuu että jotenkin huononolon tullessa se itse yökkikin onmenny lähempänä eikä riitä vellova ällötys.. toivon etten joudu oksentaa, inhoan sitä ylikaiken :censored:

Jooh, mullakin nyt ihan hinku sinne ryhmään , jotenkin tänne on vaikeempi kommentoida ja kirjoitella (ja just se kun nämähän pääsee kukavaan lukemaan ja joku voi tunnistaa)

Mekkuli ja mini6 12+1
 
Tänään oliki sitte vaikeempi päivä koko aamupäivä oli jotenki huono olo ja tää lima/räkä ei auta yhtää. Iltapäivällä ku nukuin päiväunet ni sen jälkee helpotti vähä.

Täällä on suunniteltu pientä lomaa kun ei päästy kesällä niinku oltas haluttu raha tilanteen takia. Vieläki tiukkaa mut pakko meijän on jotai lomaa saaha ennenku nuita pieniä on kolme. Ihan kotimaan reissua mut kumminkin.

Ja melkee koko ajan on ihan vetämätön olo ei mitää jaksa eikä kiinnosta tehä. Haluis vaa maata.
 
Äh, en oo taaskaan eksynyt tänne aikoihin vaikka mielessä ootte kyllä.

Täällä esikko synty 8/15 (ikäeroa tulee vähän reilu 2,5v) käynnistettynä 41+3. Toivottavasti nyt spontaanisti lähtis, onhan tuo niin anaalista että huhhei. Toisaalta oli kyllä oma toive, kun hajos pää nukkumattomuuteen ja ahdistukseen ja sain kamalan märinäkohtauksen neuvolassa 41+0, sain seuraavalle aamulle ajan käynnistelyyn. Nyt pitää yrittää pitää pää kylmänä loppuun saakka :ninja:

Meillä oli pe eka neuvola, ultrassa näkyi yksi pieni matkustaja! Helpotus ja yllätys ku pelkäsin niin kaikkea. Huomenna sit ite varata aika nt-ultraan, täytyy olla n. parin viikon päästä, yritän malttaa oottaa sinne sitä fb-ryhmää vaan voihan se olla et viesti livahtaa ennenaikaisesti :whistle:
 
Huh olipahan eilen huono päivä. Aamusta alkoi pöntön halailulla ja vasta illalla sain syötyä. Onneksi tänään tuntuisi olevan vähän parempi vointi. Mä en tuollaisten päivien jälkeen ymmärrä miten selvisin hengissä esikoisen raskausaikana 30vkon oksentamisesta. Onhan se aivan kauheeta ja tuo yksikin päivä vetää aika veteläksi. Onko muilla odottajilla kokemusta tosta hyperemeesistä?
 
Hei vaan! On taas vierähtänyt hetki kun viimeksi kirjoittelin, lukemassa olen käynyt kyllä päivittäin. :)

Täällä ollaan edelleen kipeenä. Onneksi kuume ja kurkkukipu ovat vihdoin poissa, tilalla tosi limainen yskä ja räkää tulee ihan hulluna. Ehkä olisi vihdoin paranemassa? (n)

Tänään on viimeinen lomapäivä. Jotenkin jännittää palata arkeen, että miten sitä jaksaa tämän väsymyksen kanssa ja kattooko joku tätä mun pikkuista pömppömahaa sillä silmällä. :LOL: Aamuoksenteluja ei oo ollu vähään aikaan paitsi tänä aamuna lensi oikein kaaressa. Toisaalta mulla oli myös migreenikohtaus päällä, niin saattoi johtua siitäkin oksentaminen. Vasta eka migreeni muuten koko raskauden aikana, yleensä on melko tiheään n.2vko välein. Toivottavasti jatkossakin vain harvoin.

Määkin voisin sitten Fb-ryhmää harkita kun nt-ultra on takana. Ei ens, vaan seuraavalla viikolla olisi neuvolalääkäri ja sitten seuraavalla viikolla vihdoin se ultra. Eli ultraan himpun verran alle 3viikkoa. Kyllä se vaan aika kuluu vaikka välillä tuntuu tosi pitkältä odotus. :rolleyes:

Tänään 10+6, huomenna poksuu viikot:love:
 
Mitä lähemmäs nt-ultra tulee, sitä enempi jännitän :unsure: Apua.

Alavatsaa kiristää, kasvukipuja luultavasti..
Nyt mun vilkkaasti toiminut vatsa on tehnyt totaalijumin, ja olo on tukala.
Pientä flunssaakin yrittää..

Olen eilen ja tänään ollut tuntevinani pientä lepatusta masussa, näilläviikoilla viimeksikin aloin liikkeitä tuntemaan harvakseltaan :love:
Vielä en silti varmaksi sano ;)

Mites muilla viikonloppu sujunut?

Joko kohta alkais se energinen olo-vaihe?! :whistle:

Mekkuli ja mini6 12+2
 
Täällä kans nipt jännittää päivä päivältä enemmän, keskiviikkona verikoe ja sit parin viikon piiitkä odotusaika.

Haluisin kans jo tuntea liikkeitä mut ekaa kertaa raskaana nii varmaan vielä 2kk odoteltava. Ainoot liikkeet mitä nyt mahassa tuntuu on ilmat jotka koittaa epätoivosesti ulos :LOL:

Vetäsin sit eilen yksin popparipussin ja voin sanoa et ei kannata. Kauheet vatsanväänteet ja kuplimiset, toivoin että alkais oksettaa nii helpottuis olo mut ei :ninja:

Täällä kans odotellaan energistä vaihetta, jospa se kohta :whistle: sitä ennen varmaan vielä pari juttutuokiota pöntön kanssa :cautious:

Rosmarin & toukka 11+4
 
  • Tykkää
Reactions: *Louhi*
Täälä lähti pyykinpesuaine vaihtoon- en kestänyt sitä hajua:sick:
Kovasti teki mieli pulla, mut aineiden puuttumisen takia jouduin tekeen mokkapaloja:p
Kovasti väsyttää ja aika paljon on päänsärkyä, mutta ehkä muutaman viikon päästä helppaa(y)

Äiti26 (32:D) ja asukki 8+4
 
  • Tykkää
Reactions: *Louhi*
Mukava lukea teidän kuulumisia! :)

Viikonloppu on mennyt kaikkea muuta kuin odotusta miettiessä. Mä en halua olla tunnistettavissa joten en sano paljon, mut Turku läheinen kaupunki meidän arjessa, ja oli sattumien summa ettei oltu tuolla kyseisellä alueella juuri tuolloin. Sai herkistymään paljon ja huolestumaan läheisistä, vaikka nyt tiedän, ettei heillä ole hätää. Silti on niin surullista että maailmalla ja nyt myös Suomessa ihmisiä haavoittuu ja kuolee tällaisen hulluuden takia. Surettaa niiden puolesta, joita tuo kosketti henkilökohtaisesti tai läheisen kautta.

Mutta tähän ei voi jäädä vellomaan, Turku on mulle rakas kaupunki ja ei se miksikään muutu. Rakkaus voittaa vihan ja en todellakaan aio jättää mukavia hetkiä Turussa tai muuallakaan viettämättä. Pelolle ei voi antaa valtaa. Tällaisia ajatuksia tänä viikonloppuna. :unsure:

Yritän valaa itseeni positiivisuutta ja keskittyä kaikkeen hyvään, jota on paljon. :) Tänään poksuu viikot, 10+0, siksi sunnuntai on aina kiva! :D Toivon et huono olo alkaisi piakkoin hellittää ja np-ultraa odotellessa menee vielä reilu kaksi viikkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: *Louhi*
Mitä lähemmäs nt-ultra tulee, sitä enempi jännitän :unsure: Apua.

Alavatsaa kiristää, kasvukipuja luultavasti..
Nyt mun vilkkaasti toiminut vatsa on tehnyt totaalijumin, ja olo on tukala.
Pientä flunssaakin yrittää..

Olen eilen ja tänään ollut tuntevinani pientä lepatusta masussa, näilläviikoilla viimeksikin aloin liikkeitä tuntemaan harvakseltaan :love:
Vielä en silti varmaksi sano ;)

Mites muilla viikonloppu sujunut?

Joko kohta alkais se energinen olo-vaihe?! :whistle:

Mekkuli ja mini6 12+2
Mäkin eilen töihin ajaessa olin tuntevinani jotain ihanaa lepatusta vatsassa..tuli vaan hymy huulille vaikka en tosiaankaan tiedä oliko se salamatkustajan kuperkeikat vai aamupala joka sielä kupli. :rolleyes:
Mulla viikkoja nyt vasta 11+4 joten mietin onko se edes mahdollista vielä :ROFLMAO: oli kuinka oli,tuli hyvä mieli. Vatsa alkaa pömpöttämään ja tunnen kohdun selvästi häpyluun yläpuolella. Nyt on jotenkin malttamaton tämän odotuksen kanssa ja tekisi mieli huutaa asia kaikille :love:
Eilen kerrottiin yhdelle yhteiselle hybälle ystävällemme. Np-ultra 1,5viikon päästä,voi ku pitkä aika odottaa.. Onneksi olemme lähdössä reissuun ensi viikolla niin saa muuta ajateltavaa :D
 
Huh, olipa lukemista, kun en pariin päivään ehtinyt tänne :D.

Nt-ultra-aikaa odotellaan, vähän meinaa kateellisuus nousta pintaan, kun toisilla on moinen etappi jo ohi! Perjantaina käväisin labrassa, kyllä oli tuskaa pidättää pissaa neljä tuntia ennen sitä :D. Mutta otaksuisin, että se nt-ultra olisi tuossa syyskuun ekalla viikolla. Tulisipa ensi viikolla se kutsu.

Meillä on aiemmilla lapsilla ikäeroa melkein tasan 3v ja hassusti tulee taas sama :D. LA on kaksi viikkoa kuopuksen syntymäpäivän jälkeen, noiden aiempien syntymäpäivien välissä on vajaa kolme viikkoa. Esikoinen syntyi reilu viikko lasketun ajan jälkeen, kuopus taas muutama päivä ennen, mutta hänen synnytyksensä käynnistettiin ja luulisin, että ilman käynnistystä olisi kyllä pysynyt yli lasketun ajan sisäpuolella. Saa nähdä, miten nyt käypi. Mieluusti välttäisin käynnistyksen, mutta näkee sen sitten myöhemmn.

Olo on aika kohtuullinen ollut, hammasharjalle oon välillä kyllä yökkäillyt ja iltaisin närästää. Ja viime päivät on väsyttänyt ja särkenyt päätä. Mutta noin muuten on melko normaali olo ollut. Vähän silleen kyllästynyt kyllä, että pakkoko on taas olla raskaana :D. Että voisiko tämän vaiheen vaan skipata.

Lloyd + otus 10+2
 
Huomenta.

Sokerirasituksesta...
Näin jo ekan "painajaisen"... Kuinka te muut jotka siihen joudutte, handlaatte sen?
Mulle siis jokakerta ollut ihan tuskaa :unsure:
Ja nyt jo kymmenes kerta tiedossa! Vielä en ole aikaa varannut :alien:
Haluan ettei kovin pahasti oo pahoinvointi päällä siinävaiheessa kun rasitus tehään :cautious:

Huiiiiiii! Enää 2 yötä ultraan :eek: ääk!
Kauhee ku mua pelottaa että entä jos joku onkin vialla tai masussa ei ketään olekkaan:( .. miestä jännittää onko useampi kuin yksi :D

Tänään pitää järjestellä kyyti ja lastenvahtihommat sitten. Tympee kun pitää niin kauas täältä lähtee ultriin jne :poop:

@äiti26 , mulla piti lahjoittaa huuhteluaine naapuriin kun se tuoksu kävi niin nenään :censored::D:rolleyes:

Aamukahvit, ja koululaiset kouluihin :)
Kivaa maanantaita ja aurinkoista
alkanutta viikkoa kaikille! :)

Mekkuli ja mini6 12+3
 
Huomenta! Täällä vaivaa päänsärky :unsure: Eilen oli kahdesti ja nytkin tuntuu pientä jomotusta. Epäilen kyllä, että niskat ovat ihan jumissa, ehkä pitäisi varata aika hierojalle. Lisäksi pissaamisen jälkeen vähän pistelee alapäätä, vaikka pissanäytteessä ei ollut tulehdusta. Toivottavasti menee pian ohi.

Onpas teillä ihanan lähellä jo ultrat! Etenkin @mekkuli81 tsenppiä, eiköhän kaikki ole hyvin. :love: Kyllä se vaan muakin jännittää, että onko siellä vaan yksi. Meillä ei kyllä tällä hetkellä olisi tilaa kaksosille, mutta tietenkin jos niin olisi niin jotenkin asiat olisi järjestettävä. Silti toivon, että matkassa olisi vain yksi. Muutaman viikon päästähän se selviää. :)

Suikku ja pieni 11+0 poks :love:
 
Mulla olis huomenna eka lääkäri ja silloin pitäis ultrata, vähän jännittää!
Sain riesakseni jonkun alkavan flunssan, kurkku on kipeä ja nenässä räkää. Kaameinta on tää yskä, tuntuu et pissa lirahtaa housuun kun yskii. Sanoin kyllä ekassa neuvolassa jo tästä pissaamisjutusta, kirjotti sen ylös ja veikkas sitä residuaalijäämää eli rakko ei tyhjentyis kokonaan. Puhui jo jostain poliklinikan hoidosta jollain sidonnalla... no mutta se jää nähtäväksi.
Oloista... iltapahoinvointi on aikamoista, kaotuttaa ihan hirveesti. Aamulla paahdettu ruisleipä sai saman aikaan. Töissä muutama homma myös, pullohuone hajuineen on ihan kaamea...
Päivä kerrallaan vai miten se meni :D
 
Kolme yötä ultraan. Kauheasti jännittää jo! Onneksi mies tulee mukaan :love:

Loma loppu ja arkinen aherrus alkoi tänään. Onneksi huono olo on helpottanut, mutta liha ei kyllä edelleenkään uppoa. Maha enempi ja vähempi sekasin. Onneksi pystyy töissä olemaan. Meinasin jo tulla hulluksi kotona! Saa vähän muuta ajateltavaa :ROFLMAO:

Rv 11+4
 

Yhteistyössä