Maaliskuiset 2019❤

Heippa ja onnittelut kaikille plussista!
Ehkä uskallan itsekin varovaisesti liittyä mukaan keskusteluun. Alusta saakka olen täällä käynyt kuitenkin lueskelemassa, Oireina tällä hetkellä pahoinvointia ja väsymystä. Mielelläni liityn myös facebook ryhmään kun sellainen perustetaan.
Pärsky19/LA 8.3/SATKS/23/1
 
Moikka kaikki! Kai on munkin aina ilmottautua tänne. Viivat tikkuun sain jo 1,5vko sitten mutta pitänyt selvitellä omaa päätä tän yllätys kolmosen johdosta.
Entuudesta meillä on pojat -13 & -16.
Mielellään fb ryhmään liityn myös kun entuudesta epäilen etten täällä niin aktiivisesti muista/ehdi käydä.

Ronjatar, LA 2.3./PHKS/3
 
  • Tykkää
Reactions: Carine ja aavalvar
Tervetuloa @keltrarousku, @Pärsky19 ja @Ronjatar

@iK, toivottavasti huomenna gynellä saa varmuuden, että kaikki on hyvin ja vuodot ovat jotain harmittomia alkuraskauden vuotoja :)

@eppishoo, voi ei :( Pahoittelut ja paljon voimia sinne! :cry:


Täällä on tänään tullut nyt pientä tissikipua, mutta muuten on melko oireetonta edelleen. Välillä unohtaa koko asian hetkeksi, kun ei ole mitään tuntemuksia. Sitten taas tulee yllättäen hetkeksi huono olo ja on hetken aikaa ihan veto poissa. Aaltoilevasti siis mennään ja aika pientä on vielä nämä oireet olleet. Jännää nähdä, miten tilanne tästä nyt kehittyy :)
 
Kertoisko joku tyhmälle et mikä tuo lista homma on ja olen myös kiinnostunu face ryhmästä jos on tosiaan salainen..? :) @eppishoo tsemppiä! :/
Keskusteluketjun ekassa viestissä on lista keskustelussa mukana olevista jäsenistä (niistä, jotka ovat listalle halunneet). Siitä voi tarkistaa, kuka olikaan kuka ja millaisia tilanteita ihmisillä on :) Listalle on ilmoitettu laskettu aika, monesko lapsi tämä on, oma ikä ja tuleva synnytyssairaala.
 
Tännehän on tullut paljon lisää tekstiä ja uusia odottajia! Tervetuloa kaikille <3

Tsemppiä oireiden kanssa kärvistelijöille :( Mulla on omasta mielestäni liian vähän oireita, toisaalta olin viime raskaudessakin vähäoireinen (n) ei kyllä millään malttais odottaa ultraa että sais varmistuksen et kaikki on niin kuin pitääkin!

@aavalvar nauratti toi sun juttu ultrasta ja "tyttömunasolusta", mä ajattelin heti kun plussasin että "apua, toinen poika!" :D jännää nähdä osuuko olo oikeaan kun alusta asti ollut näin vahva fiilis pojasta, ekasta ei ollut kyllä mitään oloja. Onko muilla jo aavistuksia kumpi tulee? :love: musta näitä on ihana arvailla vaikkei sukupuolella olisikaan mitään merkitystä!

5+6
 
Kiitos tsempeistä naiset. Nyt on aikaa vähän paremmin kirjoittaa niin ajattelin vähän vielä avata tilannetta.

Päivällä alkoi tosi voimakkaat mahakivut, lähdin päivystykseen ja lääkäri ultrasi. Tänään kuukautisista laskettuna 6+1, mutta kohdussa ei sikiökaikua. Eli tuulimuna, tulee itsekseen pian pois tai sitten kaavinnassa.
 
Moikka, kohta 2 viikkoa seurannut keskustelua sivusta ja nyt ajattelin liittyä joukkoon tänään viikkoja 6+1 ja toinen olisi tulossa :)

Oireina kauhea väsymys ja huono olo, varsinkin iltaisin....

Itse olen tällä hetkellä kolmivuorotyössä ja viikosta 4päivää yksin esikoisen kanssa joka on 2,5v. Mies siis reissutöissä.

Ensi viikon torstaille olen varannut meille varhaisultran ja jännittää todella paljon, neuvola olisi 18.7 :)
2.3/2/24/KYS
 
iK
@eppishoo Voi kurjuus. :( Toivottsvasti tulisi itsestään kuitenkin pois.

Täällä on tänään tuntunut päivä TODELLA pitkältä. Esikoisella oli järkky ilta, on päällä sellainen ihana tahtotila, että..... Ja jännittää se huominen gyne. Iik...!!! Pitää kirjottaa mun kaikki asiat ylös kun on niin paljon juttuja mitä kertoa.

@Carine hmm. Esikoisesta oli tosi tosi tosi vahva poikaolo! Ihan täysin selkeä fiilis. Ja näinhän se olikin sitten. Nyt on lähtökohtaisesti epäuskoinen olo koko tilanteesta, en osaayhtään ajatella kumpi tulis. Tai että edes tulis vauvaa.
 
Iltaisin täälläki meinaa olla etovaa oloa ja autossa istuminen alkoi tehdä heti pahaa ja mahassa väänteli ja velloi niinku huvipuistossa olisi laitteissa ollut. Nyt viikkoja 5+4 jos 28. Päivän kierron mukaan laskee, mutta ei ole täysin luottamista viikkomäärään kierron heittelyn vuoksi.
 
Nii ja viime yönä oli jonku aikaa melko kipeä koko maha kauttaaltaan. Tai kiristeli ja osittain varmaan närästikin. Pelkäsin jo, että keskenkö menee, mutta ilmeisesti voi näinkin oireilla ja silti kaikki hyvin..? Onko muilla kokemuksia?
 
Joku kyseli työ- yms kuvioista. Itse olen esikoisesta vielä hoitovapaalla, mutta elokuussa menen takaisin töihin, ja lapsi päiväkotiin. Miehen työ ei onneksi nykyään vaadi reissaamista, joten yhdessä ollaan arjen vastuuta jakamassa. Tosin paljon enemmän se arjen pyörittäminen mulle jää...
 
Mä oon ollut kotona marraskuusta - 14 ja jos maaliskuinen pysyy mukana niin en oo tässä välissä töihin menossa. Esikoinen käy kerhossa mutta muuten ovat kotona ja pysyvät niin kauan kun itsekin oon. Miehellä on kolmivuorotyö niin yritän pitää lapsilla rytmin vaikka mies tulee ja menee miten sattuu.
Kohdussa on tänään kipristellyt, toivottavasti siellä on pesänrakennus käynnissä :love:
Ajattelin aamulla tehdä vielä digin ja soittaa ehkä neuvolaan jo.
Mulla on ehkä tyttöolo. Esikoisesta ei ollut mitään, toisessa olin varma että se on poika, vaikka kaikki muut oli varmoja että ei ole :LOL: Meillä on siis tyttö ja poika.
 
  • Tykkää
Reactions: Carine
Voi @eppishoo :cry: paljon voimia ja jaksamista! Hyvä kun pääsit tutkimuksiin, että asia selvisi ja toivottavasti matka jatkuu kohta uusia (plussa)tuulia <3 itsea auttoi ajatus siitä että hyvää kannattaa odottaa ja myös se että luonto hoitaa, ehkäpä sun kroppa vaan tartti tähän väliin yhden "lämmittely kierroksen".
 

Yhteistyössä