Maaliskuiset 2019❤

Voimia @eppishoo lle :cry::unsure: toivotaan että pääset pian takaisin odottajiin ❤

Täällä tänään laskureiden mukaan rv 4+3, en ole kyllä varma olenko laskenut viikot oikein, kun lasken ne hedelmöityksestä (23.6) enkä menkkojen alusta (6.6)... No anycase, tissit ovat niin kipeät että ihan itkettää. Eilen oltiin vielä siinä inhimillisen kivun rajoilla mutta tänäaamuna tuntuu kuin olisi joku tulehdus :confused::mad: aisss.... Eilen mies ensimmäistä kertaa sanoi että 'mieti, meille tulee vauva!'. Hän on hyvinkin harkitseva tunteissaan eikä aiemmin oikein uskaltanut innostua, mutta päästi irti kontrollista ja suli tämän asian edessä :love: tänään varaan neuvolan!

Mukavaa viikon alkua maaliskuiset! :coffee::love:
 
Huomenta! Tänään tehty digi, näytti "raskaana 2-3", eli juuri niin kuin pitääkin :love: Nyt voi hetkeksi hengähtää!

Täällä iskenyt hirveä kesäflunssa. Pienimmällä korvatulehdus, keskimmäinen lämpöinen ja yskää ja itsellä pää täynnä räkää :poop: Ja tänään pitäisi lähteä kesän ainoalle lomareissulle reilu 300km päähän... Tänään oli ekaa kertaa huono olo ennen aamupalaa ja oireeksi lasken myös sen, että mun naama kukkii kuin teinillä :ROFLMAO: Muistaakseni onneksi helpottaa pian!

Minä teen itse kolmivuorotyötä hoitoalalla, mutta onneksi miehellä on säännöllinen "toimistotyö". Sumplimistahan tää elämä on, odotan jo sitä aikaa, kun saan olla kotona kaikessa rauhassa.

Tiukunen& 4.pieni, rv 4+4
 
@eppishoo oon niin pahoillani :( tsemppihali!

@Lilja<3 ja muut iltapahoinvoinnista kärsivät: mulla oli viime raskaudessa vain ja ainoastaan iltaisin pahaa oloa ja vahva poikafiilis. Poikahan sieltä tuli :love:
(En nyt tietenkään tarkoita että kaikille teille olisi poika tulossa mut hauska sitä on arvailla :barefoot:)

Nyt ei ainakaan vielä ole fiiliksiä suuntaan eikä toiseen. Ehkä se tästä torstain ultran jälkeen (y)

Mites te muut, onko ajatuksia haluatteko tietää sukupuolen etukäteen? Mä olen mahdottoman utelias ihminen ja esikoisesta halusin (tietenkin :p), ja nyt oli miehen kanssa puhetta et pidettäis tämä yllärinä. Saa nähdä miten onnistuu :whistle:

Mukavaa viikon alkua naiset ja tsemppiä kaikille joilla oli tänään varattuja aikoja! (y)
 
Tänä aamuna tuli eka oksennus kesken aamupalan syönnin. Ei malttais millään odotella neuvola-aikaa. Tässä miettiny myös tuota et kysytäänkö etukäteen kumpi tulee mutta nyt ainakin tuntuu ettei taideta kysyä.
 
Tervetuloa taas uusille! :)



Mulla ei ole vielä oikein fiilistä kumpaankaan suuntaan, onko tyttö vai poika tulossa. Miehellä on jostain syystä vahva tunne, että olisi poika tulossa. Sinänsä vähän hassua, että tähän mennessä, kun ollaan vauvajuttuja suunniteltu, ollaan aina puhuttu tytöstä. Tytölle kun meillä on jo pidempään ollut nimi tiedossa ja ollaan sitten puhuttu sillä nimellä/erilaisilla lempinimiväännöksillä. Pojalle ei oltu aiemmin löydetty samalla tavalla molempien mielestä hyvää nimeä, mutta nyt kun mies ajatteli, että poika on varmasti tulossa, niin eilen illalla sitten käytiin erilaisia nimilistoja läpi ja löydettiin pojallekin oikein hyvä nimi :) Ei olla mitenkään etuajassa tai mitään… :ROFLMAO::ROFLMAO:

Täällä edelleen melko vähäoireista. En tiedä, pitäisikö jossain vaiheessa huolestua, jos ei oireita rupea tämän enempää kuulumaan vai pitäisikö vaan olla kiitollinen, ettei ole mitään kummempaa :LOL: Äklö olo tulee ja menee aaltoillen ja rinnat vähän aristaa, mutta kaikki on vähän sellaisia, että saattaisi jäädä huomaamatta, jos ei tietäisi ja tarkkailisi itseään koko ajan eli ei mitään kovin voimakasta oireilua ainakaan vielä.

rv 5+3
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukunen1982
Täälä huimausta aamul ja sellanem ihana krapulainen olo:censored: ei oikee pahoinvointia mut vatta omituinen. Kauhee väsy:sleep: Taidetaan haluta tietää sukupuoli etukäteen:whistle::LOL: sitä en yhtää tiedä kerrotaanko sitä muille:cautious:(y) voi odotan niin torstaita jo:giggle:

6+3:barefoot:
 
Hiivin tänne varovaisesti tuolta Toiveena vauva 2019 ryhmästä, juuri hetki sitten tein positiivisen raskaustestin ja LA tulee maaliskuun puolelle, riippuen miten laskee niin 18-20.03 :rolleyes: Sindalinda/23v/1 lapsi
en tiedä mikä on synnytys sairaala Vantaan puolella asuville, mutta se ilmeiseen :LOL:
tein hieman aikaiseen testin eli menkkojen pitäisi alkaa huomenna mutta oireet oli kyllä niin kirjavat että oli pakko :love:
 
Juuri kun pääsin sanomasta, ettei oireita oikein ole, niin eiköhän sitten iske ihan järjetön kuvotus :LOL: Ja turvotus on nyt myös aika suurta. Oon kohta lähdössä äitini kanssa käymään ulkona ja katsoin itseäni peilistä ja totesin, että tämän mahan näkee kyllä ihan umpisokeakin :LOL: Kysyin mieheltäkin, että kai tän näkee ulkopuolisetkin vai voiko olla vaan, että kun itse tietää asian, niin huomaa. Mies katteli hetken ja totes, että juu, näyttäähän toi aika oudolta :ROFLMAO: Eli taidanpa siis kohta kertoa äidilleni :)
 
  • Tykkää
Reactions: aavalvar
Hauskaa että jo tässä vaiheessa osalla vatsa näkyy! Mulle sanoi lääkäri vasta papakokeen yhteydessä, että kohtu tuntuis olevan taaksepäin kallistunut. Siitä kai vois päätellä, että pötsi ei ihan heti pullahda, mutta senhän näkee sitten :)

Soitin tänään neuvolaan, sain ajan 30.7., silloin on kai 8+1. Keskusnlan puolelta sanottiin, että alueen mukainen mun varsinainen terkka on sillon vielä lomalla, joten tää aika on nyt eri terveysasemalla eri terkalla. Seuraavat sitten omalla.

Oireita ei vielä kummempia, vähän alavatsan juilintaa ja lievää metallin makua. Ehkä myös väsymystä myös, työkaveri jo vähän kautta rantain kyseli, että väsyttääkö sua vaan yöunet vai joku muuki :rolleyes: onneks keskiviikkona jo lomalle niin en herätä liiemmin huomiota oireilla.
 
Mua kovasti kiinnostelis kyllä kans toi fb, kun sinne voisi kirjotella suljetusti, niin ettei koko maailma nää mun kuulumisia :D

Mut siis oireina täälläkin toi vatsan jomottelu ja pissahätä. Onneks taapero harjottelee tässä samalla kuivaksi niin tulee sit käytyä riittävän usein :LOL:
 
iK
Huh mikä päivä...! Tässä tilannetietoa;

Ei plussasta huolimatta raskautta, eikä onneksi muutakaan vakavaa. Pelkäsin kuollakseni että jotain ikävää löytyy. :/ Joskin toki papan tulos tulee myöhemmin, mutta silminnähden kaikki ok. Mun olo ihan hyvä kaikesta tapahtuneesta, sillä vähän näin itse epäilinkin! ❤ Ja oon tosiaan onnellinen ettei mitään muuta vakavaa löytynyt.

Munasarjat ok, kaikki kunnossa, vasemmalla näkyi munarakkuloita. Kohtu normaali. Kohdussa näkyi kuitenkin vähän jotain ”paksunnossa/kalvoa” jossa ei kyllä näkynyt mitään sisällä. Eli veikkasi myös että joko nyt hiljattain tai jo aikaisemminkin on ehkä ollut jotain, tuulimuna/tai kehittyväksi kelpaamaton/hetken elossa ollut, joka nyt sitten vuotaa ulos. Ohjeisti että nyt perjantaina teen itse testin vielä, jos yhä positiivinen niin sitten menen ensi viikolla verikokeeseen mittauttamaan hcg-arvot. Jos tulee nyt nega, niin elämä ja yritys saa jatkua normaalisti.

Olo on tosiaan kuitenkin pääosin helpottunut. Toki vähän vaivaa tuo saatu plussa, ja toivon että olis pe jo nega, ettei tarvisi edes mitään jatkotutkimuksia. Yksi tuttu vähän ihmetteli, ja mietti että mahtaako vko5+2 edes mitään näkyä vielä vaikka oliskin... en kyllä tiedä, jotenkin luottaisin gyneen, joka onkin tosi arvostettu. No, nyt ootellaan sit pe. Tai siis kai mä jo vähän testailen etukäteen ja toivon et viivat kuitenkin nyt haalenee. Sais sitten jotenkin olla puhtaalla pöydällä. Vauva on toki haaveissa kovasti! ❤

Nyt vaan joku muu fb-ryhmää perustamaan ja ihanaa odotusta kaikille! Mä vähän ehkä vielä taustailen täällä kuitenkin, ja voin kertoa miten tämä tilanne etenee.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukunen1982
Tänään 6+1 ja huomaa että kuvotus yltyy :censored:Vatsan turvotus on järkkyä! Mitään ei myös oikein tee mieli syödä. Toivottavasti pääsisi oireiden puolesta suht helpolla niinkuin aikaisemminkin (y) Kestän kaiken muun mutta oksentaminen on ihan hirveetä!

Meille saapui lauantaina hauvavauva taloon joten kiirettä pitänyt :LOL: Eipä ainakaan oo aikaa stressata viikkoja, mikä on tosi hyvä asia! Kyllä toi viime kertainen kkm vaan tuolla takaraivossa kummittelee :(

Fb ryhmästä olisin myös kiinnostunut ja mukana mielellään (y)

Aurinkoista viikkoa ja voimia kaikille :love:
 
Tein fb ryhmän joka on salainen eli vain ryhmän jäsenet voivat löytää ryhmän ja tarkastella julkaisuja(y) eli laittakaa yksityis viestillä mulle jos haluutte liittyä:LOL:
Löysin haulla yhden ryhmän Maaliskuiset 2019, siinä oli 3 jäsentä. Onkohan eri ryhmä vai onko salausasetukset kuitenkin vielä jotenkin auki? Liityin tosiaan vasta eilen faceen, niin en ole ihan vielä kärryillä näistä kaikista jutuista, mutta ehkä tässä pikku hiljaa pääsee kärryille sovelluksen toiminnasta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja<3
Tervehdys kaikille!
Täällä mennään 5+3 huitamilla. Oireita on väsymys (viikon ajan nukkunut 1/2-1h päikkärit vaikken normaalisti koskaan päikkäreitä pätkäse), rintojen turvotus sekä jatkuva nälän tunne.
Töistä sen verran, että kerkesin saamaan vakituisen työpaikan pari viikkoa ennen raskautumista. Tässä mietinkin että missä vaiheessa kehtaan työnantajalle raskaudestani kertoa (mikäli tämä ei mene kesken) kun meillä on muutenkin pyörinyt paljon sijaisia.
Olen 37v ja kaikki raskaudet ovat päätyneet synnytykseen asti. Lapset ovat 18, 14, ja 13. Pientä jännitystä odotukseen tuo nykyinen ikäni. Nuorena ainakin kaikki meni kaikkien odotusten kohdalla hyvin, saa nähdä tuoko ikäni jotain uusia haasteita.
Miehelleni tämä tulisi olemaan ensimmäinen lapsi.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukunen1982
@Lilja<3 ja @Toukokuinen, pahoittelut säikäyttämisestä :) Halusin vain varmistua, ettei ollut jäänyt mikään “ruutu ruksaamatta” salausasetuksista :LOL: Laittelen kohta yksäriä, niin tulen mukaan ryhmään. Onhan tämä vielä aikaista ja toivottavasti ei tarvitse ryhmästä poistua ikävistä syistä, mutta kiva olla ajoissa mukana, niin pääsee tutustumaan ihmisiin alusta alkaen :)
 
Tervehdys kaikille!
Täällä mennään 5+3 huitamilla. Oireita on väsymys (viikon ajan nukkunut 1/2-1h päikkärit vaikken normaalisti koskaan päikkäreitä pätkäse), rintojen turvotus sekä jatkuva nälän tunne.
Töistä sen verran, että kerkesin saamaan vakituisen työpaikan pari viikkoa ennen raskautumista. Tässä mietinkin että missä vaiheessa kehtaan työnantajalle raskaudestani kertoa (mikäli tämä ei mene kesken) kun meillä on muutenkin pyörinyt paljon sijaisia.
Olen 37v ja kaikki raskaudet ovat päätyneet synnytykseen asti. Lapset ovat 18, 14, ja 13. Pientä jännitystä odotukseen tuo nykyinen ikäni. Nuorena ainakin kaikki meni kaikkien odotusten kohdalla hyvin, saa nähdä tuoko ikäni jotain uusia haasteita.
Miehelleni tämä tulisi olemaan ensimmäinen lapsi.
Mulla vähän sama tilanne. Sain juuri vakkarityön ja työnantajan kannalta pahin mahdollinen hetki jäädä äippälomalle.... Avataan ihan uutta yksikköä syksyllä. Mulla myös on 4kk koeaika, joten jännittää mitä ton työn kans käy... Eihän periaatteessa raskaana olevaa saa koeajalla irtisanoa, mutta....
 
Me päätettiin varata varhaisultraan aika, että kaikki on varmasti kunnossa (eka raskaus niin epäuskoinen olo, vaikka oireita on kovasti). Voisin sen jälkeen liittyä fb-ryhmään, jos sitten vielä pääsee :)
 

Yhteistyössä