Maaliskuiset 2019❤

Moikka, kohta 2 viikkoa seurannut keskustelua sivusta ja nyt ajattelin liittyä joukkoon tänään viikkoja 6+1 ja toinen olisi tulossa :)

Oireina kauhea väsymys ja huono olo, varsinkin iltaisin....

Itse olen tällä hetkellä kolmivuorotyössä ja viikosta 4päivää yksin esikoisen kanssa joka on 2,5v. Mies siis reissutöissä.

Ensi viikon torstaille olen varannut meille varhaisultran ja jännittää todella paljon, neuvola olisi 18.7 :)
2.3/2/24/KYS
Tervetuloa @iloistaelämää ja tarrasukkia matkaan:love:
 
Täältä yksi liittyy varovasti mukaan maaliskuun odottajiin :whistle: tänään tein ekan testin kun eilen olisi menkkojen pitänyt alkaa mutta aloin jo viime viikolla epäilemään voisiko olla kun rinnat olleet ihan perkuleen arat ellei suorastaan kipeät :ROFLMAO: karvan vajaa kaksi vuotta yritystä takana eli oli odotettuakin odotetumpi tulos tämä :love: Flon mukaan nyt olisi 4+5 ja la 28.3.

Faceryhmään haluan ehdottomasti mukaan! Ja listallekin saa lisätä eli

LA 28.3./HYS/29 v/2. lapsi
Oisko sulla laskettu aika aika paljon aiemmin? Mulla tänään 4+5 ja la on 14.3... Eli samoissa mennään :) Onnea plussasta!
 
No ny mie sen plussan sit sain!

Hui kauhia miten tää on jännää! Mie oon vaan yhtä hymyä koko ajan.. Lapsen isälle eilen ilmotin, että epäilen hyvin vahvasti sitä, että olen raskaana ja hän sano olevansa 100% mukana mikäli näin on.

Valopallona/22.3./KYS/23/2.lapsi

En oo lukenu vielä kaikkia viestejä, mutta onko tätä ryhmää vielä Facebookissa?
Tervetuloa @Valopallona ja tarrasukkia matkaan:love:
 
Hiivin tänne varovaisesti tuolta Toiveena vauva 2019 ryhmästä, juuri hetki sitten tein positiivisen raskaustestin ja LA tulee maaliskuun puolelle, riippuen miten laskee niin 18-20.03 :rolleyes: Sindalinda/23v/1 lapsi
en tiedä mikä on synnytys sairaala Vantaan puolella asuville, mutta se ilmeiseen :LOL:
tein hieman aikaiseen testin eli menkkojen pitäisi alkaa huomenna mutta oireet oli kyllä niin kirjavat että oli pakko :love:
Tervetuloa @SindaLinda ja tarrasukkia matkaan:love:
 
Tervehdys kaikille!
Täällä mennään 5+3 huitamilla. Oireita on väsymys (viikon ajan nukkunut 1/2-1h päikkärit vaikken normaalisti koskaan päikkäreitä pätkäse), rintojen turvotus sekä jatkuva nälän tunne.
Töistä sen verran, että kerkesin saamaan vakituisen työpaikan pari viikkoa ennen raskautumista. Tässä mietinkin että missä vaiheessa kehtaan työnantajalle raskaudestani kertoa (mikäli tämä ei mene kesken) kun meillä on muutenkin pyörinyt paljon sijaisia.
Olen 37v ja kaikki raskaudet ovat päätyneet synnytykseen asti. Lapset ovat 18, 14, ja 13. Pientä jännitystä odotukseen tuo nykyinen ikäni. Nuorena ainakin kaikki meni kaikkien odotusten kohdalla hyvin, saa nähdä tuoko ikäni jotain uusia haasteita.
Miehelleni tämä tulisi olemaan ensimmäinen lapsi.
Tervetuloa @Vankkuri ja tarrasukkia matkaan:love: haluatko että lisään sinut listaan?
 
Täältä yksi liittyy varovasti mukaan maaliskuun odottajiin :whistle: tänään tein ekan testin kun eilen olisi menkkojen pitänyt alkaa mutta aloin jo viime viikolla epäilemään voisiko olla kun rinnat olleet ihan perkuleen arat ellei suorastaan kipeät :ROFLMAO: karvan vajaa kaksi vuotta yritystä takana eli oli odotettuakin odotetumpi tulos tämä :love: Flon mukaan nyt olisi 4+5 ja la 28.3.

Faceryhmään haluan ehdottomasti mukaan! Ja listallekin saa lisätä eli

LA 28.3./HYS/29 v/2. lapsi
Tervetuloa @mudilli ja tarrasukkia matkaan:love:
 
Oisko sulla laskettu aika aika paljon aiemmin? Mulla tänään 4+5 ja la on 14.3... Eli samoissa mennään :) Onnea plussasta!
Mä en oikein tiedä :LOL::LOL: mulla on itellä kierto vain 25, joskus 26, päivää. Flo tosiaan näyttää la:ksi 28.3. ja viikot sen 4+5, senhän varmaan laskee kaikkien kiertojen jonkun minkä lie keskiarvon mukaan. Vaun laskuri näyttää 20.3. että ota tästä nyt selvää :ROFLMAO:

Neuvolan varasin tänään, menee 15.8. asti että pääsen omalle terkalle kun on lomilla tietty justiinsa.
 
En kyllä tiedä miten tuo Flo oikein laskee :cautious: jos alkaa edellisten menkkojen aloituspäivästä laskemaan niin tulee 3+5 ja silloin tosiaa la olisi 20.3.

Ehkä uskon tuohon mieluummin, onneksi tonne Flohon saa muokattua la:n ja kaikki :D

Eli jos listaan laitettaisiin sittenkin 20.3.
 
En kyllä tiedä miten tuo Flo oikein laskee :cautious: jos alkaa edellisten menkkojen aloituspäivästä laskemaan niin tulee 3+5 ja silloin tosiaa la olisi 20.3.

Ehkä uskon tuohon mieluummin, onneksi tonne Flohon saa muokattua la:n ja kaikki :D

Eli jos listaan laitettaisiin sittenkin 20.3.
Flossa pystyy muuttamaan laskentatapaa. Siellä on vaihtoehdot 'nykyinen viikko' ja 'täydet viikot'. Eka tapa aloittaa laskemisen niin, että ensimmäinen viikko on rv1 +päivät, kun taas toisen mukaan se on vasta rv0+päivät ja vasta täydestä viikosta tulee se rv1. Eli tuo viikon lisäheitto tulee varmaankin vain tuosta ja sen pystyy asetuksista vaihtamaan :)
 
Nyt joku joka ymmärtää näistä viikoista.. Lueskelin huvikseni kaikki keskustelut täällä läpi ja ilmeni et olenko laskenut ihan pjerseelleen.

PregLife mukaan olen nyt 5+1 (kuudennella viikolla) 6.6 viimeiset kuukautiseni ovat alkaneet, kaksi edellistä kiertoa oli 24 ja nyt viimeisin 27, joten lasken sen mukaan. LA olisi 11.3? Käykö järkeen vai mitähä peetä?

Neuvola on kyllä jo varattu 25.7
 
Mitä tuohon ny enää sanomaan:ROFLMAO::ROFLMAO: ehkä ne neuvolas tietää:LOL:(y)
No niimpä, kaiken järjen mukaan voisi ajatella että sovellus ei huomioi 2 ensimmäistä viikkoa kuukautisista.. Mutta juu, ajattelin mennä ostamaan Digitestin ja TOIVON sen olevan jo 3+ / saan mielen rauhan niistä osittain.. ekana 1-2 ja tokalla oli jo 2-3 (3.7):D Kaipa tämä hössötys ja stressi on normaalia ekaan kertaan tuleville mammoille :D
 
No niimpä, kaiken järjen mukaan voisi ajatella että sovellus ei huomioi 2 ensimmäistä viikkoa kuukautisista.. Mutta juu, ajattelin mennä ostamaan Digitestin ja TOIVON sen olevan jo 3+ / saan mielen rauhan niistä osittain.. ekana 1-2 ja tokalla oli jo 2-3 (3.7):D Kaipa tämä hössötys ja stressi on normaalia ekaan kertaan tuleville mammoille :D

Tuon perusteella pitäis ny olla abaut se kuudes viikko menos:LOL:(y)
 
No niimpä, kaiken järjen mukaan voisi ajatella että sovellus ei huomioi 2 ensimmäistä viikkoa kuukautisista.. Mutta juu, ajattelin mennä ostamaan Digitestin ja TOIVON sen olevan jo 3+ / saan mielen rauhan niistä osittain.. ekana 1-2 ja tokalla oli jo 2-3 (3.7):D Kaipa tämä hössötys ja stressi on normaalia ekaan kertaan tuleville mammoille :D
Jännä, että sovellus ei osaa laskea oikein :S Mulla se sai kyllä samat viikot kun neuvolakin antoi, kunhan vaan tajusin vaihtaa noi “nykyiset viikot” “täysiin viikkoihin”, muuten oli yksi viikko liikaa. Ja huomasin myös, että siellä ei ole 0-päivää. Eli 4+7 on siis kai sama kuin 5+0, eri tapa vaan merkitä asia :D Mutta kyllähän se viimeistään siellä neuvolassa sitten selviää! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof
Heippa kaikille, uskaltaudun mukaan. Tänään vahva plussa tullut testiin.

Hieman itsestäni ja miehestäni. Ollaan 24v, esikoinen tulossa:) netti laskurin mukaan LA olis 19.3, huomenna uskaltaudun soittamaan neuvolaan.

Oireita: rinnat ovat arat, kuvotuksen tunne, saan ravata vessassa koko ajan ja alavatsalla juilimista. Nyt 4+0.

Miut saa lisätä listaan ja miten siihen fb ryhmään pääsisi?

LA 19.3/EKKS/24v/1. Lapsi
 
  • Tykkää
Reactions: Alia
@Tehomamma @Emiilie tervetuloa mukaa. Mulle voi laittaa yksityisviestillä tiedot millä löytää facesta, pyydän kaveriksi ja liitän ryhmään. Poistan kavereista sen jälkeen(y)
Ryhmä on täysin salainen ulkopuolinen ei näe jäseniä ei julkaisuja eikä löydä haulla ryhmää tai kenenkään henkilön tiedosta. Ainoastaan ryhmän jäsenen näkee ketä kuuluu ryhmään.(y)
ja tosiaan max 100 hlö mahtuu mukaan, tällä hetkellä vajaa 30 mukana:)
 
Tervetuloa uusille :)

Meillä on varhaisultra 24.7, ensimmäinen neuvola menee 7.8 asti terkan lomien vuoksi. Onko kellään muulla sellainen olo, ettei mahassa ole ketään? (n)
Mie oon rv 5+4 ja on niin pieniä oireita vielä, että välillä on tosi vaikea uskoa olevansa raskaana. Tää on itselle ensimmäinen raskaus pitkän yrityksen jälkeen, ja sen vuoksi tulee ehkä liikaakin mietittyä välillä :unsure:
 
@donatel mulla on ihan sama fiilis! Ainoina oireina ajoittaiset mahan vihlonnat, ehkä väsymyskin ja rintojen turvotus ilman kipua. Joten melko epäuskoiselta vielä tuntuu. Nyt siis 5+3.

Me päätettiin kertoa jo.miehen vanhemmille, kun melkeen päivittäin heitä nähdään ja ollaan tosi läheisiä. Sillä ajatuksella, että heidän kanssaan voi sitten kyllä epäonnistuneenkin tilanteen käydä läpi. Mun vanhemmat asuu kauempana ja haluttais kasvotusten kertoa, joten se vielä siirtyy.
 
Hei @Lilja<3

Haluaisin ehdottomasti liittyä teidän Maaliskuisten fb-ryhmään, mutta haluaisin samalla odotella vähän turvallisemmille viikoille. Viime kerralla koin karvaan kohtalon kun nt-ultrassa kävi ilmi ettei pieni ollutkaan jaksanut sinnitellä vaan oli nukkunut pois 9-10 viikon kieppeillä. Kaiken sen kamaluuden keskellä tuntui vielä pahemmalta joutua poistumaan ryhmästä, selitellä sitä ihmisille ja perua nla aikajoa ym. Haluaisin siis säästellä itseäni kaikelta vastaavalta ylimääräiseltä tällä kertaa vaikka olo onkin varmempi tämän raskauden suhteen.

Toivottavasti ymmärrätte ja toivottavasti minun on mahdollista liittyä joukkoonne siellä ekan kolmanneksen loppu puolella olisin ihan super kiitollinen jos tosiaan pystyisit pitämään tilannetietoja yllä, että ehdin lähettämään sinulle viestiä jos näyttää että ryhmä alkaa olla täynnä ❤

6 + 1
 

Yhteistyössä