Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Mullahan neukkarissa epäillään, että olis alkava raskausmyrkytys :(

:attn:Viime yönä oli muuten jotenki tosi outoa kipua, tossa vasemmalla puolella nivusessa ja sit ihan vähän nivusesta ylöspäin, ei kuitenkaan ihan vatsaan asti tullu kipu, sellanen pistely ja heijastu sitä kautta sitten koko vasempaan jalkaan ! Mistä tää vois johtuu??

Ja mullahan oli noi protskut plussalla viime neukkaris ja verenpaine kohollaa, siitä siis lähti toi r-myrkytys epäily ;s
Nyt on ollu pari pvää myös tossa ylämasussa sellasta pistelevää särkyä :/
 
chevanne mulla ollu samaa vaivaa mut pissa ollu aina ok.. Ärsyttää kun käy veskis niin sitte alkaa samantien taas tuntuun et pissattaa vaikka oikeesti ei mitään hätää okkaan. Jospa se vauveli vaan painaa huonoon kohtaan :)

Nyt tuli sisko ja sen 6kk vauva :heart: illan viettoon -->

kn&tyyne 25+1
 
Nittta Katottiinko ne proteiinit vaan siitä tikusta vai kävitkö ihan kunnon testissä kans? Mulla se tikku kerran hälytti, mutta sitten kun kävin jättämässä pissapurkin ihan labran tutkittavaksi, niin ei sieltä löytynytkään mitään. Silti elän tässä raskausmyrkytyksen pelossa, että jospa se kuitenkin jossain vaiheessa iskee, kun kuitenkin verenpainekin koko ajan nousee.

Miten ne meinaa tuota sun mahdollista alkavaa raskausmyrkytystä hoitaa?
 
Imoen mulla kans np-ultra ja se eka rakenne, jotka teki sama kätilö, oli oikein mukavia ja jäi hyvä fiilis. Kätilön ultrista sain myös paljon tietoa ja rakenneultrasta kun sydäntä ei saatu näkyviin, hän kertoi, että syytä huoleen ei ole, vauva on vaan huonossa asennossa, parempi katsoa 1,5 viikon päästä uudelleen.

Toki odotuksetkin oli sitten jotenkin "kovemmat" kun menee lääkärille mutta... Edelleen jäi mietityttämään, että miten hän sai pään kooksi 19 viikkoa, eikä edes yrittänyt mitata uudestaan kun yksityisellä sitten sai 20+5 ja siellä kertoi, että on oikein kaunis ja siro pää, ei syytä huoleen.

Päädyin nyt siihen tulokseen, että menen joulukuun puolessa välissä uudestaan tälle samalla tyypille TYKSiin, saa ultrata ja katsoa ja vasta sen jälkeen kerron a) kokemukseni viime kerrasta ja b)käynnistäni yksityisellä. Josko hänkin heräisi omasta paremmuudestaan... Tai sitten ei, sen näkee sitten. Mies lupasi tulla sitten mukaan, ei päästä mua mistään hinnasta enää yksin samaiselle lääkärille.

Musta tuntuu, että mulla olis kans virtsatulehdus... Tiistaina neuvola, niin siellähän tuo kait selviää. Samaa kuin muilla, eli pissahätä iskee sillä sekunnilla kun pytyltä nousen. Välillä sitten taas ei, että tiedä häntä :D Huomaan kyllä esim. töissä jossain vaiheessa, että tylleröllä on ihan oma lempparipaikka, joka sattuu olemaan ilmeisesti se sama, missä hän oli rakenneultrassa eli istuu tuolla niin alhaalla kuin mahdollista ja aiheuttaa paineen tunteen ja pissahädän moninkertaistumisen.

Joulu Enpä tiedä, suunnitelmat on auki. Miehen äiti asuu tässä lähellä ja mun äiti 150km päässä. Yks joulu tehtiin niin, että aatonaattona mentiin mun äidille, sieltä aattona joskus klo 14 ajettiin tänne päin ja mentiin miehen äidille. Tohon systeemiin en enää lähde, oli sen verran väsyttävää, että meni koko joulun ajatuks ihan hukkaan. Viime vuonna oltiin sitten kaksin kotona. Tänä vuonna sitten ei oikein tiedä, toisaalta tekis mieli viettää viimeinen kaksinkeskeinen joulu. Jouluvaloja/koristeita meille ei tule, jouluruokaa kylläkin. Säästän kuusen ja koristeiden hommaamisen siihen aikaan kun lapsi niistä jotain ymmärtää :)

Nittta :( Toivottavasti jää epäilyksi vaan...

Mariaja & Tyllerö 21+5
 
Moro taas!

Toivottavasti Nitttalla ei ole myrkytystä!

Harmitti oikein Mariajan puolesta... Miten tolla alalla tuntuu olevankin niin paljon tollaisia lääkäreitä! Mullakin osunut vaikka mitä kohdalle, mutta jotenkin niihin osaa onneksi suhtautua kun on jo kokemusta. Muutama tapaus on ollut kyllä sellainen että ollaan oikein miehen kanssa juteltu et jos olis ollut eka raskaus ja olis tullut tollanen kätilö/lääkäri, niin olis voinu jäädä viimiseksi muksuksi. Viimeksi esim. synnytyksessä oli niin kauhee eukko kätilönä et kiitin onneani etten ollut ekakertalainen!

Ittelläni mulla on edelleen tosi hyvä olo, tuntuu kerrankin helpolta tää raskaus :) Ainoo vaiva on oikeestaan noi pahat suonikohjut toisessa kintussa, mutta kun vertaa edellisiin raskauksiin, niin se on tositosi pientä! Toisaalta, pahimmat ajat on vielä edessä, eli kaikenlaista ehtii vielä varmaan tulla. Pitää koettaa nyt vielä nauttia.

Tässäpä vielä mahapäivitys:



Lyytinen rv 24+0
 
Huomenta! pihalla ku lumiukko!! anoppi oli aamun muksujen kaa ja voi terve mikä meteli -en nukkunu varmaan varttia pidempää kerralla aamusta ku koko aika joku kilju tai huuti tai juoksi.. puol 4 pääsin sit takas nukkuu ku mies kävi viemässä muksut hoitoon, sekin yövuorossa, ja just heräsin :D nyt jos jaksais yön valvoo..

Meiän pieni möhkö on ruennu kans peuhaamaan tosi lujaa masussa ja potkut on jo tosi kovia, ja hikka tuntuu tosi usein -tosin ultrassa sanokin et näyttääpä reidet lihaksikkailta et on voimaa millä potkia <3 mut jotain positiivista ekasta sanottiin ultrassa et älä ihmettele jos ei pysy kameroiden eessä isompana ku ei meinaa pysyä nytkään, tokan aikaan ku sanoin ton ekan arvion sille kätilölle ni sano et ei tää ainakaan rauhallisempi oo ja kolmannesta kans ennustettiin TOSI vilperiä ja ykskään noista ei oo rauhallinen (eka rauhallisin) ja nyt ei sanonu mitään et ois vilkas -jospa mä osaisin tehä rauhallisenkin lapsen!! Ja yks mihin ois kans missio (niinku jenddelläkin) et ois ees vähä omaaki näköö -jokainen on ollu tähän mennessä ihan isäsä näkösii -eipähän oo tarvinnu isää epäillä :D

Jaahas..jospa sitä vaikka alkais vähä meikkailee ja valmistautuu töihin..

Ja tänään siis POKS!!! 24.viikko alkakoon <3
 
Viimeksi muokattu:
jassukka Ymmärrän, että susta tuntuu pahalta. Mä oon yleensä ollut se, jolta porukat ja sisko on lainanneet, kun ovat rahaa enemmän tai vähemmän tarvinneet.
Kukaan ei voi sulle sanoa mitä sun pitäs tehdä, sillä jokaisella on erilaiset arvot elämässä ja vanhempiaan ei voi valita, vaikka välillä tahtoiskin. Mutta rahallista apua en suosittele, jos äitis ei opi hoitamaan asioitaan paremmin. Kannattaa myös sanoa, että susta ei tunnu hyvälle kun se puhuu sulle vaikeuksistaan. Jaksamista:hug:

<3 Kävyn liikkeet näkyvät mahan päälle ihan selvästi!!! <3 :D Enhän mä niitä liikkeitä tuntenut ollenkaan kun suoraan istukan takana möyri, joten aloin kirkumaan kun niin pelästyin :D Mutta oli se niin ihanaa nähdä toisen möyrimistä. Mies ne liikkeet huomasikin, kun makasin selällään. Tänään saapui myös pinnasänky, hoitoalusta, 62 toppapuku, 62 ulkoilupuku, 3tuttipulloa ja aivan ihana kesähattu+huppari ja housut :D

Pinnasänky on aivan ihana 40 vuotta vanha ja jatkettava!

hepuhi:heart:käpy 24+0
 
Pikaisesti luin vain läpi ja pakko kommentoida;

JASSUKKA: kamalasti voimia tilanteeseen :hug: mun äiti tukeutuu ihan liikaa minuun mutta ei ole sitten minua varten kun minä tarvitsisin... jossain pisteessä sinunkin on jonkinlainen raja tehtävä mutta ymmärrän tilanteen haastavuuden, jotenkin kamalsti pisti hatrmittamaan sattuneista syistä suhteestani äitiin olen päättänyt että minä olen lapsiani varten kun he minua tarvitsee, se että itselläni ei ole sellaista äitiä kuin itse olisin kenties tarvinnu sairastuin aikoinani masennukseen ni äitini alkoi vain huutamaan ja haukkumaan hulluksi, keväällä kun tyttäreni sairastui ja hän ränkytti soittamaan koko ajan ja tilanne oli auki tiuskaisin etten tiedä mitä tapahtuu ni suuttui vaikka juuri silloin olisin itse äitiä tarvinnu...mutta nää on joskus niin vaikeita nää suhteet vanhempiin...

mutta nyt erittäin väsyneenä nukkumaan pikkujoulut takana pikku-ukko sai paljon silityksiä...

minnarun&rinssi 24+3
 
Huomenia =)

joulu vietetään perheen kesken,aattona mennään tuohon kivenheiton päähän siskon perheen luo,jonne tulee myös veli avovaimoineen ja meidän äiti tietty =)

onpa kauniita masuja :heart:


tänään ois ohjelmassa kummitytön 5-vuotis pirskeet,eli siis herkkujaherkkuja :D koskahan mä opin että ei voi herkutella liikaa? en ehkä ikinä.. luulis että multa tulee jo kaikki makee korvista ulos,mut ei.. en saa tarpeekseni :D

kylyyyymä ilma tuolla ulkona,ainakin näyttäs olevan.. pakkasta ei taida olla kun aste tai kaks mut mulle se on tarpeeks :D hrr

edit. täällä on 7 astetta pakkasta,HUI !! ihanan kirkas päivä kyllä :p

sunniee ja vv 24+5
 
Viimeksi muokattu:
Olen kauheesti meinannut masukuvia laittaa, mutta en ole saanut aikaiseksi. Nyt sitten tajusin, että en voi enää laittaa tonne masukuvia alkupuoliskolta ketjuun edes! Apua, tää on jo niin pitkällä! :D

Mariaja & Tyllerö (mies on edelleen sitä mieltä, että Tyllerö on vaan Vauva :D) 21+6
 
  • Tykkää
Reactions: nittta
Mariaja Eikö oo ihanaa miten tämä aika yhtäkkiä aina menee eteenpäin vaikka tuntuukin et maaliskuuhun on ikuisuus? :)

sunniee Ihanaa, kun sulla synttäripirskeet, mä niin tylsistyneenä taas vaihteeksi kotona :| Mies lähti peliinsä äskön ja tulee vasta ehkä n.6 aikaan..

hepuhi Täällä liikkeet tuntunu myös mahan päälle monta viikkoa jo vaikka mulla istukka tuossa edessä :) Mukavaa seurata massua kun se pompsahtelee :)

Lyytinen Ihana massu! :) Vaikka onki eka raskaus mulle, mut ihanaa kyllä kun ei mitään vaivoja :) Saa vaan nauttia massukasta ja sen sisällöstä :)

katjuskalla myös ihana massu :)

jadeza Onnea tyttölupauksesta! Tyttöjä tuntuu tulevan kaikille :heart:

Täällä tosiaan mies lähti peliin, joten TAAS hengailen yksin kotona. Autokin meni sinne, joten ei pahemmin pääse liikkeelle (täällä korvessa ku asutaan :) ) Ajattelin, josko kynnet alkaisin huoltaan tai sit leipoon jotain.. Perjantai ja lauantai mennytkin ystävien ja siskon porukan kanssa. Tein eilen aivan mahetsun jauhelihapiirakan, salaatin ja katoin pöydän kaikille tosi sievästi.. Noo, mun sisko sit katto onko piirakka valmista ja se luiskahti ritilältä suoraa lattialle väärin päin :LOL: Sinne meni se piirakka sit, tilattiin koko väelle pizzaa :D

kn&tyyne 25+2
 
Joo siis tikulla ne on vasta ne protskut kattonu, tnä joudun lopettaa tossa 7-8 aikaa syömisen, että huomen aamul pääsen sit ihan labraan asti!

No siis ne hoitaa sen mahdollisen raskaus myrkytyksen sit sen mukaan, miten pitkälle se on menny, mut mun mielestä OMASTA mielestä siis mun olo on todella hyvä ei mitään poikkeevaa siks tää on mun mielest ehkä hiukan hauskaaki ku tollast epäilää ja ite en osaa epäillä mtn ! Vaikka tottakai kyllähän se säikäyttää, ku sit viel nyt parin pvän ollu vähän pään särkyä ja vatsa kipuja, mut nehän on ihan normaaleja raskaus ajan huolia? :eek:

Mitenkäs teillä on viikonloppu menny? :)
WIPIII täällä saatiin ilmeisesti tänään viikonlopun mittainen riitely päätökseen :saint:

Ihania noi vauvamasu kuvat täällä, mitä on tullu :heart:
Laittaisin itekki omani tänne JOS osaisin tänne ne lisätä tuollaisina pieninä kuvina :snotty:

Mutta sunnuntain jatkoja teille kaikille :hug:

Nittta & Prinssi 21+5
 
ihania masukuvia! :)

onnea ultrassa käynneille.:flower:

perjantaina oli firman pikkujoulut, huomasin niis ettei ainakaan mikään taxikuski haluis olla työkseni. sitä kiljumisen ja kikatuksen määrää mitä siin matkan aikana tuli ku kuskina olin nii hyvä etten ole kuuro, mutta hauskaa oli. :)

vitsi tänään sohvalla löhöessäni löysin pikkusen jalan, kun koskin siihen nii se vetäs sen äkkiä pois... olin ihan onnessani!:heart:
sit laskin et työviikkoja olis enää n. 4 ja sit jään lomille, hui kun aika menee, alkaa ihan jännittää...

navasta en halua pelotella mut esikoisen kaa mulle tuli tyrä kun se silloin odotus aikana pomppas ulos nii eipä sen jälkeen enää takas mennyt, nyt olen monta vuotta kärsinyt pullottavasta navasta, leikkausta on suositeltu kun oon tehnyt kaikki lapset muuten se tulos ei ole luotettava ja voi kuulemma tulla uudestaan, alussa se oli järkytys mut jotenki siihen tottui ajan kaa...: /

pepper& masuasukki 25+5, mitkä viikot jo!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: -Pätkis-
Ihania masuja :)

Sänky oli hieman kärsinyt muutosta ja viime yönä keskellä oleva tukijalka notkahti täysin, kun mies käänsi vain kylkeään! En sitten saanut 2.3-5 välillä nukuttua, kun pelkäsin että koko sänky menee rikki.
Ihana mies korjasi sängyn, jotta saan ensi yönä nukuttua ilman pelkoja.

Jännää miten Käpy on nyt kasvanut, kun tunnen paljon selvemmin missä se milloinkin liikkuu.

hepuhi:heart:vierivä Käpy 24+1
 
Iltaa kaikille muutaman päivän palsta tauon jälkeen. :)

Jouluvalot ja joulun vietto: Ulkona on ollu jo päälle kuukauden "jääpuikkovalot" ja tulee olee niin kauan kunnes illat valkenee. Antaa mukavasti valoa ja rajaa talon ku muuten on nii helvatan pimeetä!
Sisään laitan kyntteliköt ja muut joulujutut huomenna tai tossa viikolla.
Jouluks me mennään mökille ja sinne tulee äidin lisäks pikkusisko ja veli perheineen. Ihana joulu varmasti taas tulossa niin ku aina :heart:

Vauvamaha: Mulla tää pötsi on järjettömän pieni, mutta esikoista ku odotin ja oli alusta saakka iso maha ni tykkäsin tosi paljon ku se huomattiin. Ja masua kommentoitiin. Ei häirinny mikään muu ku se että jos oli jossain missä oli kännisiä ihmisiä ja joku puoltuttu tuli lääppii.
Ootan tosi paljon että tää maha tästä kasvaa ja se taas huomataan. Mulle tulee aina tosi hyvä fiilis, "joo oon raskaana ja tää on ihanaa".

influenssapiikki: En ota, oon muutamilta kuullu kuin on sairastellu enempi ku koskaan just sinä vuonna ku ovat piikin ottanu. :D
Sikapiikin otin ku sillon esikoista odotin ja sain siitä aikamoiset reaktiot.

Uusille tervetuloa!

Elsama: Kyl sä varmaan jonkinlaiset vaunu tarttet ku et sä varmaankaa voi vauvaa kantoliinassa/repussa kantaa kesähelteillä!

Mariaja; Hyvi helvata mitä kohtelua sä oot ultrassa saanu! Mä oisin varmaan parahtanu itkuun jo siinä huoneessa. :( Onneks sait rauhan ku menit sinne toiseen ultraan. Mä kyllä varmaan vielä jonkunlaista valitusta kyhäisin ja selittäsin kaikki noi kommentit jotka niin herättää luottamusta.
Ja sit seki että on se kumma että tarvittavat jutut näkee tunnin päästä toisessa paikassa.
Ja onnea hei tyttölupauksesta!
Tosta "ansioluettelosta" hyvin näkee että lukemalla saa vaikka minkä pätevyyden, mutta sitä empatiakykyä ja taitoa kohdata ihminen ei lukemalla saa.

vauvan vaatteet ei oo vielä kaapissa, ei oo vielä ees käyty kattoo mitä neutraaleja vaatteita pojan jäljiltä on. Pitäs käydä ja sitten kattella mitä tarttee ostaa..

Kirskis: Mulla sama ku sulla, tuntuu että oon sairastellu paljon vähempi nyt ku oon raskaana ku että jos en oo.
vaikka pari yötä nukuin esikoinen sylissä ku hällä ei henki kulkenu ja sen jälkeen vielä mieski sairastu. Muhun ei toi tauti tullu.
Eikä tullu seuraavakaan flunssa johon mies sairastu. :D

Itä helsinki/ vantaa keskustelu: Mä oon kotosin niinkin hyvästä paikasta ku Hakunila. :D Kaikki haukkuu, mutta mä rakastin ja vieläkin tuntuu että kotiin meen ku äitille sinne menen.
Paikalla on huono maine varmasti vaan joskus 70-80 luvulla tapahtuneitten juttujen takia mikä on kyl aika säälittävää mun mielestä. Ei tosiaan koskaan tarttenu pelätä vaikka paarista kotiin käveliki jne.

Jassuka: Tosi ahdistava tilanne sulla äitin kanssa. :/ Paljon jaksamista!

Pissa: Näin mukavasti yleisesti aiheesta ku oli ollu puhetta. Täällä ravataan pissalla monta kertaa yössä ja päivällä ei oo oikeastaan hetkeekään että ei pissattas.
Tuntuu että rakkoon jää jotain vaikka kuinka kusella kävis. Viime raskaudessa sanottiin että kannattaa vähän istua etukumarassa ni rakko tyhjenee paremmin.
Ja mulla oli protskut kahella plussalla viimeks, mutta sit ku vein ihan pissakokeen labraan ni siinä kaikki ok.

ON: Täällä oli perjantaina se kauan odotettu ja pelätty rakenne ultra (kivalta tuntu ku sipsunen oli jo kyselly miten meni, tuli hymy huulille).
Ultraaja oli sama ku np-utrassa ja kaikki näytti oikein hyvältä!
Kaikkien, ainaki mun omaks yllätykseksTYTTÖLUPAUS SAATIIN. Tässä on nyt vähn menny viikonloppu tietoa sulatellessa ku olin jo varautunu että me ei tyttöä koskaan saada ku ykskään miehen veljistä ei oo tyttöä tehny. :D
Tänään sitten piti ihan mennä tokmannille shoppailee yks pieni punanen body ja myssy ja tumput ja töppöset. Mä en kyllä voi mitenkää uskoo tätä todeks. Onneks vielä varmastiki mennään sinne 4d ultraan ja jos sieltäki tyttölupaus tulee ni pakko kai se on uskoa. Mutta siis yli onnellinen oon, ihan pihalla vaan. :D
Ja mahan kasvusta sano että on tosiaan pienenlainen, mutta vauva kasvaa normaalisti. Toinen ylläri mikä tuli oli että mun np-ultrassa takana ollu istukka on siirtyny eteen! Eli siinä syy miks tyttö tuntuu niin hiljaselta.
Ja toki siis seki on varmasti syynä että viimeks oli iso ja vahva poika masussa, nyt pienen pieni prinsessa. :p
Ihana viikonloppu kyllä on takana, oltiin mun äidin äidillä ja sielä on aina yhtä mukavaa ja eilen syötiin nii paljon että varmasti paino noussu monta kiloa!

Nyt tää täysin pihalla oleva mamma lähtee neuloo tota peittoa että se valmistuiski maaliskuuks.
BTW Onko kukaan löytäny mistään liloja potkareita? Siis ei puolikkaita, vaan ihan kunnon terällisiä potkareita? Mä en oo hirveen pinkki ihminen ni haluisin hirveesti jotain lilaa ja sen sellasta tälle tytsylle!

susanna ja pikkunen sisko 21+6
 
Kirjottelin päivällä pitkät pätkät ja "error!!" ja koko kaksplus veti oikariin :/ Enkä mä kyl enää muista oliko mulla ihan asiaakin :D :D Pikkasen on pää jumissa ku 4h nukkunu yövuoron jälkeen.. Onneks meillä ei hirveen usein oo yhtäaikaa yövuorot, vähä sotkee pakkaa ku perheessä kaks lahopäätä :D

masukuvat mun on pitäny kuvailla tätä mun möllykkää mut enpä oo taas yllättäen saanu aikaseks...

joulu + lahjat Joko ootte pitkällä hankinnoissa?! Mä en oo ees alottanu... ei kuulosta yhtään multa ku yleensä oon ajoissa mut nyt vaan aika menny niin nopeesti etten oo ollenkaan tajunnu et kohta on joulukuu!! varmaan taas joulukalenteritki ostan sillee "hei tänään on eka päivä!!"...


pikkumökö + paavo-pesusieni 23+ 1
 
Pööppis täyty heti kokeilla tuota sun kuusenoksajuttua ja siellä sauna nyt lämpiää kuusentuoksuissa :D

Susanna: Mie ostin neitille name it- merkkisiä violetteja potkuhousuja, täällä niitä myy anton ja nina mutta en tiiä mistä teiltäpäin löytyy. Mie tykkään kans violetista ja luumusta.

Pissa joo täälläki ravataan koko ajan pissalla ja vain liru aina tulee ja kohta on taas mentävä, tosi ärsyttävää varsinki yöllä :kieh: Ei ole silti tulehdusta ollu.

Joulululahjat: Täällä kans yks joka ei ole hankkinu vielä mitään :wave: Ajattelin aika paljolti tilata netistä ja yleensäkki oon semmonen mattimyöhänen että hankin ne vasta joskus just ennen joulua..

Löysin netistä tosi hyvän torttutaikinaohjeen (martat) ja tein aamulla monta pellillistä torttuja ja viinereitä, tulipa niiin hyviä :p

Mutta nyt saunaan :)

Katjuska ja Onnimanni 25+1 :heart:
 
katjuska:Kiitti vinkistä!
Mä haluisin just jotain muuta ku sitä ainaista vaaleenpunasta.. Täytyy käydä tuol name itissa. meiltä löytyy tosta ideaparkista sekä name it että anton ja nina.
Kyllä mein tyttö vaaleenpunastaki saa, mutta en mitenkää syty täysin pinkistä pikku rinsessasta. :D

Joululahjat: Me kirjotetaan lappu kotona miehen kaa mitä ostetaan kelleki ja sitten yheks päiväks suunnataan ideaparkiin ostaa kaikki kerralla. Pitää kattella koska palautukset tulee ni sitten pääsee ostoksille.

PS. Koska meille tulee tyttö, niin meijän lapsesta ei tulekaan nimetön!!!
 
  • Tykkää
Reactions: hepuhi
Joululahjoista Mä oon saanu otettua itteeni niskasta kiinni sen suhteen et oon saanu hankittua jo suurimman osan joululahjoista kasaan, muutamia pieniä juttuja puuttuu, mutta nekin on tarkotus tässä tulevalla viikolla hankkia. Aikasempina vuosina kun on tahtonu jäädä vähän myöhään, nyt ei tarvii ressata viimesillä viikoilla lahjoja..

-ruska- tais mainita edellisellä sivulla, että raskaus on menny ilman vaivoja. Mulla myös menny tosi ihanasti tää raskaus tähän asti ei oo pahemmin mitään vaivoja ollu, jos ei alun pientä etomista oteta huomioon.. Pissalla nyt täytyy juosta useemmin kun ennen, mutta ei tuo oo haitannu suuremmin.. Mahakin alkaa kasvaa jo mukavasti, mutta vielä ei eessä oo ollu missään touhuissa.
Esikoisen odotus meni kans alusta loppuun tosi hyvin, Välillä sitä miettii ettei voi olla mahollista et tääkin menis yhtä hyvin loppuun asti. Täytyy vaan yrittää nauttia tästä olosta ja mahasta kun toistaseks kaikki on hyvin. :)

Laitanpa omaakin masukuvaa tänne rv22+5, jos onnistuu. :)



milla3 ja juniori 22+5
 
Olin maalla nautiskelemassa lyhykäisestä maisemanvaihdoksesta ja luin sitten putkeen ahmien kaikki uudet tekstit. Nyt meni ihan ohi, mihin kaikkeen piti kommentoida :LOL:

Masukuvat täällä on aivan ihania!!!

Joululahjoista ei oo vielä kauheesti mitään käsitystä, tarvii palata asiaan veronpalautusten myötä. Oon aina aika mattimyöhänen tässä kohden.. ja toisaalta sain jo mummulla käydessä mukaani Joulupukin terveiset sieltä suunnasta, kun ei päästä enää ennen joulua sinne käymään. Tarvii piilottaa ne vaatehuoneeseen ja pidätellä hurjaa lapsenomaista intoa aattoon asti ennenku tutkii yhtään enempää ;)

Mieliteoista: Äsken oli AIVAN PAKKO tehdä pieni lättytaikina ja paistaa muutama iltapalaksi. Seuraksi oli myös saatava omatekosta pikakiivihilloa :heart: Ja huomenna mun on aivan ehdottomasti pakko tehdä joulutorttuja!!! Kauhee, kun nää ideat tarttuu täällä :D
 
huomenta =)

joululahjat
, öö ei oo viel yhdenainutta ostettuna. hups. mulla tuppaa aina kaikki jäämään viimetinkaan tän joulun kanssa.. aina unohdan alottaa ajoissa. ehkä ens vuonna?

voi ähky mä söin eilen niin paljon kaikkea hyvää siel synttäreillä että huhhuh :D ei uponnut iltapalakaan !!!!!!

taas maanantai,ja huomenna poksuu.
mutta tänään masukuvaa =)

rv 24+6



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

taas nää järkyt yöhousut,älkää traumatisoituko :D

sunniee ja vv 24+6
 

Yhteistyössä