Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Pööppis
Tässä viimesimmät hankinnat. Mie pelkään että jos syntyvä vauva on,tyttö, että onko nää ihan liian poikamaisia nää miun vaatteet :O


Melkein kaikki vaatteet on beigee, ruskeeta,harmaata... ja nyt sit turkoosiakin.. kolme vaatetta vaan punasta tai v.punasta,kun mulle se on vähän vieras väri. Ja sit jos se sattuiski olee poika. Hitto mitä mieki ajattelen... Blääh..
Ja miun unet totally kadoksissa :( :(
Joka yö herään nukuttuani 2 tuntia, sit ei uni tuu vaikka kuin koittais, no ehkä 5-6 tunnin kuluttua saattaa nukahtaa hetkeks,sit pitääki jo herätä :/
Kohta soitettava terotologiseen ja kysyttävä käviskö millään noi yhet tbut joita mulle joskus stressin takia määrättiin... :/
Tänään mittilin Rusinapullan pulssia. Nukkui peijakas kun ekat 15 minuuttii kuuntelin ja laskin, oli 130 se syke. Sit se heräili ja alkoi jumppaamaan,oli sykkeet jo 145-150. Empun aikaan taas alkoi tajuton potkunyrkkeily,mutt onneks se ei melskaa hirveen kauaa.


Tää keli on KAUHEE!!!!! Pistää mielen heti matalaks :s Eikä tuo taida kovin lupaavaa keliä seuraaviks 5-6 päiväkskään lupailla :/ ARGH! Tahtoo sitä lunta ja pikkupakkasta.
Olipas taas valitusta,,,soriiiiiiii :ashamed:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä ei onneks närästys ole pahemmin vielä rantautunut. Tosin mietin kyllä että onko noi ajottaisen ylävatsakivut olleet närästyksestä johtuvaa. Ja toi aaltoileva pahoinvointi. Ehkä siihen vois renniee vaik kokeillakin jossain vaiheessa, sitä kaapista kyllä löytyy. :)

Paino on täällä vielä miinusmerkkisenä lähtöpainoon verrattuna. Viime neuvolassa oli vasta kilon verran takaspäin tullut ja sillon oli tullut vedettyy jos jonkinnäköst herrkkuu muutama päivä kun oltiin just oltu työporukan laivaristeilyllä. Mut tosiaan sitä painoa on niin paljon ettei koko raskaudessa juuri tarttis lisää tulla. Esikoisesta tuli n. 10kg mut se oli kaikki turvotusta. Tuli ihan hirmu vauhdilla painoa lisää vikoilla viikoilla kun turposin kuin pesusieni kun oli niin tolkuttoman kuuma. Nyt ei pitäisi sitä ongelmaa olla.. :)

Jaahas, poju kiipes jälleen syliin, tän kans ei paljoo kykene kirjottelee kun osallistuu tähän näppäimistön hakkaamiseen urakalla. :D

Chevanne 21+5
 
moomin Testaappas närästykseen Magnesiamaitoa! Apteekista vähä alle 10 €. Sonsku suositteli sitä mulle facebookin puolella, ja mun ei oo tarttenu ottaa ku pari Rennietä sen jälkeen ku aloitin sen Mangnesiamaidon. Ja piimää oon kans juonu et se voi kans olla osa "syy" siihen ettei närästä.

Pööppis Nättejä vaatteita oot ostanu :)

T: Tulevan peikko-tytön äiti :heart:
 
Närästys:
Mun feikkinälkä tuntemukset on kait sitten olleet närästystä, koska nyt kun olen ottanut illalla nukkumaan mennessä Rennien, niin se "nälkä" on mennyt pois ja olen saanut unta. Mua meinaan on vaivannut pitkin raskautta sellainen ihme feikki nälkä, vaikka olisin syönyt kuinka paljon tahansa. Sitten jos olen koittanut vielä syödä niin on tuntunut ihan selvästi ettei ole nälkä, mutta heti perään se "nälän" tunne on palannut.

Jos se nyt hoituu Renniellä, niin voin säästyä muutamalta ylimääräiseltä liikakilolta. Olen meinaan iltaisin ja öisin liki paniikissa syönyt ja syönyt, ettei se "nälkä" tulisi haittaamaan unta:kieh:

Viime raskaudessa mulla oli kovaa ja selkeää närästystä parin vikan kuukauden aikana, mutta ei tällaista feikkinälkää.
 
Laretzki
Täällä on ollut oireita tällä viikolla ihan urakalla: närästää ihan jatkuvasti, häntäluuhun sattuu niin perkeleesti istuessa, kävellessä ja seisoessa eli lantio löystyy taas kunnolla ja nukkua voisi vaikka kuinka. Onneksi mulla ei noi vessaheräämiset enää herätä kunnolla, vaan ne on sellasta rutiinia jo ja niiden jälkeen nukahtaa tosi nopeesti. Eli nukun kuin tukki tällä hetkellä ja aion siitä vielä nauttia kun voi. Eli niin pitkiä unia nukun kuin vain pystyn. Nytkin tarkotus alkaa tehdä nukkumaan menoa ja vetää unta sinne yhdeksään asti :D

Mä oon lukenut kaiken mitä täällä on kirjotettu, muttei oo saanut jotenkin kommentoitua, kun ei sitä kommentoitavaa jotenka tunnu olevan. Spyro myllää jo niin jumalattomasti, että alkaa oleen välillä ihan oikeesti tuskastakin. Toivotaan että rauhottuu sitten kun tila leikkimiseen hieman vähenee. Tai sit ei :D

Lare ja Spyro 26+4
 
Oireista/kivuista Täällä vaan närästää, nyt ollu tää pv taukoa mutta rennie on tuttua tavaraa...Liitoskipuja mulla ei oo ikinä ollu, ei esikoisesta eikä tästä, ainakaan vielä, ei aavistustakaan millasii ne on. Mikään paikka ei oo vieä oikeestaan sattunutkaan, mitä nyt välillä vähän töissä alkaa selässä tuntuu mutta vielä aika pientä, onneks.

Nukuttua saan hyvin, mutta toi meen neiti heräilee öisin edelleen ja se vähän haittaa unta. Tyttö nukkuu koko öitäkin, mutta yleensä maksimissaan kolmena yönä peräkkäin ja sitte tulee viikon mittanen yöheräilyjen aika...toivon et se vähän helpottais ettei sit maaliskuusta eteenpäin tarvis jatkuvasti heräillä öisin kahden lapsen takia...

Täällä Porissa on ollu tänään kans syysmyrsky, tuntuu niin hullulta että on vielä sellasta ilmaa..=/

Pööppis, ihania vaatteita :))

Mä olin tänää sokerirasituksessa, ja hyvin alko se reissu ku menin väärään sairaalaan :) En ollut edes tajunnu et jossai muualla tehtäs se testi ku just siiinä sairaalassa mis kaikki muukin tehdään, neuvolassa kun ei mitään sanottu. Onneks sit olin vaan kymmenen minuuttii myöhässä ja sielt' toisesta sairaalasta soitettiin toiseen et tulossa ollaan..
Tiistaina sitten neuvolassa kuulee tulokset...mä epäilen kovasti et mulla jotain olis, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Jenduka & pikkunen 26 POKS POKS =)=)
 
Minä kans täällä lueskelen teidän tekstejä mut omassa elämässä tapahtuu niin vähän tai ei ollenkaan ettei oo mitään kaksista päiviteltävää..

Vauva potkii ja ilmeisesti kasvaakin ihan hyvin, kohtu oli edellisestä mittauksesta noussu 3cm ylemmäs ja nyt jo navan yläpuolella pari senttiä. Minä jouduin eilen saikulla iskiaksen takia, sairastuin flunssaan ja mieto kuumekin nousi tänä aamuna. Myös aivan hirveä närästys on alkanu vaivaamaan ja se pitää hereillä yöllä ja kiusaa päivällä..polttelee rintaa ja ruokatorvi on ihan tulessa. |O

Menispä tämä loppuvuosi silmänräpäyksessä ettei tarviis enää mennä töihin kipeän selän kanssa. Olisin jo ihan valmis alottamaan kotielämän ja äippäloman. Alkaa todenteolla työt tuntua liian raskailta ja jatkuva pienessä kumarassa oleminen käy aivan älyttömästi selän päälle. Onneks tk:n lääkäri sanoi että jos kipu jatkuu niin tule takasin niin jatketaan saikkua. Ei vaan olis varaa sitä jatkaa loputtomiin kun jokainen sairastamispäivä vähentää palkkaa 30% ja se kyllä tuntuu sitten palkkapäivänä.

Vaikka lomaahan se äippäloma on vaan siihen asti kun vauva syntyy, sitten on lomailu kaukana mut en kyllä malttais sitäkään odottaa että vauva vihdoin tulee ja saan sen pienoisen nyytin syliini <3

Mun maha on alkanu oikeasti nyt paisua, lieneekö ihan vauvan ansiota vai turvotusta vai mitä. Sais pikkuneiti (?) jo alkaakin kerätä painoa kun oli rakenneultrassa niin hirmu pieni vielä, 400g vasta. Tosin mun mielestä mun maha on niin poikamaha kun voi olla, tulee just ja vain eteenpäin, takaapäin ei takuulla arvais että odotan vauvaa. Mut mietin sitäkin että kun mulla on ylipainoa semmoset parisenkymmentä kiloa niin onhan sitä pehmoista ylimäärästä niin paljon tässä keskivartalossakin että levenevä raskausmaha voi hyvinkin peittyä läskien alle, ainakin toistaiseksi..kohtu kun on jotakuinki jalkapallon kokoa (vasta) ja minä kummiskin huomattavasti leveämpi :D

Onpa muuten ihanaa kun yksi minun parhaista kavereista kerto jokunen aika sitten myös odottavansa vauvaa, nyt menossa rv12. Kiva odottaa yhdessä ja vertailla kokemuksia :)

Jadeza+ruipelo 23+5 (wiiiiii kohta taas poksutellaan)
 
Minnarun, pakko myöntää ainakin omasta puolestani että kun liityin Facebookin ryhmään niin täällä kirjottelu on vähentyny noin 80%. Se fb kun on auki päivät pitkät ja muiden kommentoinnit ja kirjotukset kun näkee heti ilmoituksena, niihin on niin helppo kommentoida takasin ettei sitten oo tullu enää kirjotettua samoja asioita tänne. :ashamed:

Pystyisinköhän minä lisäämään sinut siihen ryhmään vai pitääkö olla sen perustaja tai jotain?
 
Mulla kans on ihan järkyttävää närästystä!!! Ei mulla yleensä oo ja pari päivää sitten ihmettelin et mikä mun ylämahaa vaivaa, kun on kipeä ja tuskaisa olo koko ajan. Varsinkin kun erehtyi laittaa jotain suuhunsa. No sithän lanttu leikkas et voiskohan olla närästystä. Apteekkiin siis ja Rennietä naamaan, niin johan helpotti.

Myös mun yöt on tosi huonoja :( Heräilen 4-5 krt yössä, välillä en meinaa millään saada enää unta ja aamulla oon sit tosi väsynyt. Myös työt ja pitkät päivät stressaa, mietinkin (ja tekis mieli) jäädä vaikka viikoks kotiin lepäilee. Sit varmaan taas jaksas.

Joulutorttuja rakastan, muutama pellillinen tullut jo (yksin) syötyä :)

Niin ja öisin on alkanut koskemaan nivusiin, viime raskaudessa ei ollut tätäkään. Kroppa ilmeisesti jo valmiiks huonommassa "löysemmässä" kunnossa kun ekan kaa. Ja maha kans kasvanut tosi paljon, tosin tänään yks työkaveri samalta osastolta kysyi oonko raskaana.. Oon käyttänyt ihan normivaatteita et varmasti on näkynyt jo ainakin kk, noh, ehkä ne on aatellut mun vaan lihoneen..

Joo, kaipa tästä on lähdettävä unille.

Viola ja pikkuinen rv 25+4
 
Pööppis: Kivan näköisiä vaatteita olet hankkinut. Itsekkin alkanut ostelee vauvalle vaatteita, tosin entisiäkin säästössä, vaikka kuinka ja paljon. Pitäisi varmaan jossain vaiheessa kaivaa esille niitä ja katsoa mitä käyttää ja mitä ei. Liikaa en ole vielä hommannut uusia, kun en edes osaa aavistella kumpaa odotan. :)
 
Minnarun laitappa mulle nimes yv;nä niin lisään sut kaveriksi facessa ja sit sitä kautta sinne ryhmään :)
meitä on kolme jotka pystyy lisäämään sinne ryhmään uusia :)

vaihteeks on viikonloppu,ja pitäs keksiä jotain kivaa tekemistä,päiväksi onkin tekemistä jo,mut illalla taitaa olla taas niin tylsää et meen nukkumaan jo 9 :D ei nykyään jaksa ees telkkaria kattoo kun ei sieltä tuu ikinä mitään järkevää elokuvaa ees..

närästystä täälläkin,ja kauheeta onkin.. :(
sunniee ja vv 25+3
 
Ei oo tullut vähään aikaan kirjoitettua, kun olin reissussa.
Mun on kans helpompaa tuolla fb:ssa kommentoida, kun voi aina kommentoida yhtä juttua kerrallaan, kun täällä on aina niin monta sivua joihin pitäisi kommentoida ja en muista kaikkia asioita. :ashamed:

Käpy voi hyvin, toissapäivänä potkaisi niin kovasti kylkeen, että ihan säpsähdin :)

Keskiviikkona mennään katsomaan Brion vaunuja yhdeltä puolitutulta.
Ne on vm 2005 tai 2006, en nyt muista. Siinä on erikseen vaihdettava koppa ja istuinosa. Olleet kahdella lapsella ja mustat joissa on tosi hyvät heijastimet. Niissä tulee seisomalauta, sadesuoja, hyttyssuoja ja rengassuojat mukana. Hinnaksi ovat sanoneet 150 euroa, ei mun mielestä paha, kun huutonetissä oli joku saanut 200 sellaiset kaupaksi.

Huomenna poksutaan!!
hepuhi:heart:käpy 24+6, ei pysy edes viikoissa mukana, kun ei oo täällä käynyt :D
 
Sunniee: laitoin yksäriä tulemaan. Jään odottaman kaveripyyntöä.

NÄRÄSTYS: täällä myös kärsitään samassa suolisto on hidastunut vaikka kovasti koetan juoda vettä mutta ei tunnu auttavan. On ka lakuja käytävä jos se laittais masuun vauhtia.

YÖVALVOMINEN: viime yönä taas herätty 02.00 ja reilu tunti meni ennen kuin uni silmään palasi. Ja nyt väsyttää.

En osaa oikein ajatuksiani jouluun siirtää kun kelit on niin kesäiset... mie niin odotan lunta pääsis hiihtämään ja luistelemaan ja mikä parasta lapset mäenlaskuun.

Mie en oo aikoihin masukuvaa ottanu pitäis ottaa kyllä masu alkaa olla ihan reilun kokoinen :LOL: minkäköhän kokoinen poika sieltä on tuloillaan, itse epäilen et ainenkin isoksi. Mutta sokereiden takia mie pääsen lisäultriin joten tarkassa seulassa on äidin pikkupoika :)

minnarun&rinssi 25+2
 
Moi!

Sunniee, minäkin laitoin yksärin, eli haluaisin myös FB-ryhmäämme!

Omaa napaa:
Täällä mennään jo 24 +2, olo ok, väsyttää vain.
Äitiysjooga on ihanaa, auttaa pieniin liitos- ja ristiliitoskipuihin ja muutenkin rauhoittaa mieltä.
Viikon päästä sokerirasitus ja kahden viikon päästä seuraava neuvola.
Raisa potkii mahassa innokkaasti, mikäpäs tässä ollessa.

Mukavaa marraskuun viikonloppua kaikille!!!

:) Kellukka & Raisa 24+2
 
Närästystä löytyy!! ja
liitoskivut Eilen iski tääkin vaiva :/ Oli töissä ihan äärimmäisen kömpelö olo ku jokainen askel sattu ihan pirusti :( Oliko näihin joku apu??!! En ajatellu jäädä sairaslomalle sen takii et alapää on kipee :D :D Mikskähän liitoskivut tulee -tai siis mulla oli sillo ku ootin tota 4v:tä ihan järkyt kivut ja sit nyt -miks ei noissa kahessa muussa?!!

YÄK -taas viikonloppu..vuorotyöläisen kannalta maanantait on parhaita :D

Me päätettiin et ei haluta joululahjaks keltään mitään -jos joku haluu välttis jotai hommaa ni meiän vaunujen ostoon (päädyttiin niihin baby jogger city selecteihin) saa osallistua -no miehen kummitäti sit soitti eilen et hän ja miehen äiti ostaavat meille ne vaunut :) Saahaan käydä ostaa heti ku vaihtuu joulukuu :D Ja kuulemma kaikki mahdolliset "varaosat" on otettava sit kerralla mukaan ettei tarvi enää erikseen ostella :D Sit saa noi emmaljungat myyntiin ja taas yhen asian selvemmäks :) Toivottavasti vaan menis nopeesti ku ei mahdu säilyttelee kaikkee missään!

pikkumökö + möhkö 23+6
 
Täällä sitä olla tk:ssa suorittamassa sokerirasituskoetta ja vähän meinaa tylsistyttää. Paremman puolella ollaan jo, enään puolituntia odotusta ja sit viimeinen verikoe :) Sain todeta, että ei ole olemassa mitään liian makeaa minulle sillä se sokerijuomakin oli oikein hyvää! Kohta saa ruokaa, päätin mennä tän jälkeen johonkin kahvilaan herkkuaamiaselle. Että siis kaikille kellä tämä on edessä niin ei ole paha rasti!

Luitteko lööpeistä spekulaatiot Vikkanin lasketusta ajasta? Ettei se voisikaan olla maaliskuussa kerta maha on jo noin iso. On kuulemma vähintäänkin viikoilla 28-30. No just sanon minä, voihan se toki olla, mutta aika henkilökohtasta ruotia toisen mahaa tollalailla. Mitenhän minä sitten, maha on varmaan todella epänormaalin suuri sillä laskettu-aika todellakin on vasta maaliskuussa. Möh!

Ainiin! Mun ukkoni se oli eilen pistänyt tuulemaan mun töissä ollessa, oli sisustanu takkahuoneen uuteen uskoon ja nyt se on aivan ihana! Ennen oli ihan käyttämätön tila ja nyt siellä on ihan mahtavaa köllötellä takkatulen ääressä. Oli hommannu sellasen ihanan löhösohvan sinne ja roijannu vanhan pirttipöydän pois tieltä. Ja ehkä vähän edesauttaa myös se, että se osti sinne uuden 47tuumasen ledi telkun ;)


Ihanaa, tämän jälkeen muutama tunti töitä ja sit viikonloppu! <3
Hyvää sellaista kaikille :)

T:Mems ja pikkuinen 26+0 (poks!!)
 
ai nii- isäkuukaudesta ja isyyslomista mies vissii heti pitää 2viikkoo + talviloman ja sit säästää yhen isyyslomaviikon myöhemmäks ja sit mä meen töihin joulukuussa ja mies jää pitää sen isäkuukauden -eli on kotona 1,5kk. Mulla ois pitämättömät kesälomat jos haluttais olla molemmat kotona se aika mut mä en todellakaan haluu! Siis lähinnä siks et mies saa sit kans nähä sen kotonaolijan arjen ja jos siirrän loman siihen ku mies palaa töihin ni muksut saa olla yhen kk:n lisää kotona. Niinpä mä oon töissä sen aikaa.

Mä oon vaan nyt yrittäny miehelle toitottaa ku se miettii et mitenhän jos jää heti ni hänen vuorot järkätään jne.. hei haloo!! Onhan se kiva et miettii työnantajaa ja työkavereita mut jos sulla on oikeus jäädä kotiin kun sun oma lapsi syntyy ni eikös se mee vähä ohi... et oliks se oikeestaan oma ongelma miten muut saa vuorot järkättyy..
 
ja vielä.... tosta vickanista -ei mun mielestä se maha mikään iso ees ollu.. siis sellanen oikeesti ISO!! Ja pikkasen se mahankin koko vaihtelee näillä viikoilla!! Mä en ees ymmärrä mikä syy niillä ois valehdella se laskettuaika.... mut mä en olekaan kuninkaallinen ni en voi ymmärtää :D :D

Nyt tää poistuu!!!!
 
Mun mielestä oli kans tosi outo toi Vickanin juttu. Siis eihän toi maha mun mielestä niin iso ole etteikö vois ihan hyvin synnyttää maaliskuussa. Ja kuten täälläkin on todettu niin masuissa on isoja eroja, kuten ihmisissä yleensäkin. Taitaa vaan olla jutunaiheet ohkasessa kun eivät muuta keksi...

Närästyksestä Mua ei ole kai koskaan närästänyt, en ainakaan tiedä et olis. Mut nyt on välillä iltaisin tosi tukala olo, tossa ylävatsassa heti rintojen alla tosi ahdistava olo, oliskohan se sitä närästystä... Välillä kyllä röyhyttää tosi paljon mitä ei ole ennen ollut.

Ja muita oireita kyllä piisaa, neuvolassa täytyy aina valita vaan ne pahimmat kun en kehtaa kaikista valittaa. Mutta löytyy iskiaskipua, murtunut häntäluu (jo ennen raskautta), liitoskipuja (nää on mukava trio istumisen kannalta...), selkäsärkyä, päänsärkyä,uniongelmia, kovia sydämentykytyksiä ja sitten vielä nää kipeät supistukset. Huh huh, mä kun ajattelin että käyn treenaamassa ihan loppuun asti että olen sitten kunnossa synnytyksessä ja palautuu helpommin. Eipä ole pystynyt koko raskausaikana tekeen yhtään mitään...: (

Anteeeks, tulipas varsinainen valitusvirsi. Alkaa täällä kotona kai seinät kaatuun päällä, tässä on taas pari viikkoa oltu kotona saikulla :/ Pelottaa se maanantainen äippäpoli, en tiiä pelkäänkö että joudun jatkaaan saikkua vai että joudun takas töihin, tuntuu että ei saa päähänsä edes yhtä järkevää ajatusta.

Millä perusteilla noihin sokerirasituksiin määrätään? Meillä ei neuvolassa ole ollut mitään puhetta moisesta.

Hope ja jr 25+0 (poks poks :heart:)
 
POKS 24+0!!! :heart:

Viikonlopusta tulee mahdollisesti touhuntäyteinen, kun tää päivä menee ystävän seurassa ja illemmalla pikkujouluissa ja huomenna saan nauttia ens viikon synttäreideni kunniaksi ylläripäivästä (kiitos mieheni <3). Koitan keritä vaikka sunnuntaina taas lueskelemaan ja kirjottelemaan.

H.o.p.e: Mullakin on tollanen ahdistava olo ollut nyt about kolmena perättäisenä iltana just siinä kohden. Itellä närästys oireilee toisellakin tapaa, joten osittain pistän sen ahtaan olon sen piikkiin, että masussa kasvellaan siihen tahtiin, et tulee ahdasta ainakin väliaikasesti jonnekin tonne kaikkien sisusten kanssa.

Mä toivon, ettei täällä hiljene kokonaan, kun ollaan tuolla FB:nkin puolella. Musta on kiva kirjotella molempiin ja lueskella molempia.

Kivaa viikonloppua ja hyvää vointia kaikille masuille ja äippäleille! :)
 
Pitipä käydä oikein katsomassa se victorian juttu. Siis täh? Meillähän on kuvien perusteella kaikilla ihan just tollanen maha! Mulla on ainakin isompikin, ja mun la on siis 10.3. Tietysti V odottaa ekaa, mutta silti. Ei jestas. Ja tää kun kätilön mukaan sen on "pakko olla" ainakin 28-30 viikoilla, niin jos mulla esim alkaa nyt 26 viikko, ni eipä tuossa niin isoa eroa ole. Että kätilö pystyy tälläisen arvion heittämään kuvan perusteella... Joopajoo. Taitaa maailmassa mennä tällähetkellä aika hyvin, kun ei mitään muuta uutisoitavaa ole, kuin että raskaana olevalla naisella on iso maha. Pitäisköhän laittaa niille vihjemeili, et hei, tiesittekö että vatsanseudun kasvu kuuluu ihan olennaisesti raskauteen :LOL: Tulis varmaan toimittajille ihan järkytyksenä!
 
Vickanin maha: Joo, luin sen jutun. Sen perusteella mullakin on laskettu aika vähintäänkin helmikuun alussa :LOL: Ei musta se maha ollut mitenkään niiiin iso! Onneksi en ole kuninkaallinen, niin ei tarvitse tollasia typeriä mahajuttuja lehdestä asti lukea. Riittää kun joku laukoo niitä päin naamaa :D

Memssi: Ihanan kuuloinen teidän uusi takkahuone :heart: Varmasti kiva yllätys.

Pikkumökö: Vaunut on kyllä hyvä joululahja! Mekään ei toivottu mitään lahjoja. Ei tarvita mitään turhaa krääsää kämpän täytteeksi.

Tyttö nukkui yön jopa rauhallisemmin ilman tuttia. Heräsi vain neljän aikaan kun kävin vessassa ja nukahti saman tien uudestaan. Itse en saanutkaan enää sitten unta :kieh:

Nyt nukahti päikkäreille vain 15min kitinän päätteeksi, jee! Koko ajan vaan lyhenee tuo aika. Ensi yönä meinaan mennä omaan sänkyyn ja toivon, että saan pysyä siellä aamuun asti. Mieskin kun kömpii kainaloon jossain vaiheessa yötä :heart:

Ihanaa saada mies kotiin reissusta. Tyttö on ollut jo selvästi ikävissään. Eilen aamullakin kävi makkarissa katsomassa onko isi siellä ja kun ei ollut, niin alahuuli väpätii vähän aikaa.

Mun napaa särkee koko ajan! Toivottavasti se nyt pysyy kuosissa vielä ainakin viikon, kun meillä olis se kylpyläpäivä tulossa viikon päästä. Pitänee tilata se tukevampi tukivyö, jos siitä olisi apua...

Joo, harmillista kun täällä on hiljentynyt keskustelu. Toivottavasti ei hiljene ihan totaalisesti, kun en ole FB:ssa. Itsellä tulee jotenkin huonommin kommentoitua sellaisia, jotka käyvät täällä harvakseltaan kirjoittelemassa.

Sipsunen & pikkusisko 24+0 PokS
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hayley82
Moikka kaikille!

Rekisteröidyin just tänne, enkä osaa varmaan käyttää tätä ja sitäpaitsi taitaa olla myöhäistä liittyy teidän ryhmään enää??

Kattelin vaa eri keskustelupalstoja ja tää kiinnitti huomion kun on näköjään joku muukin kenellä synnytyssairaala SKS :)

Mulla on la: 11.3 ...nii mahtuisko vielä tämmönen kolmatta odottava äippä mukaan??
 
Suzki86 Eiköhän meijän joukkoon hyvin mahu vielä yksi uusi odottaja. :) Tervetuloa mun puolesta.

Memssi Kuulostaa kivalle teijä takkahuone. Meilläkin tuo takkahuone on aika vähällä käytöllä ja olis kiva keksiä sinne jotain lohonurkkaa, ym. Näin talvisin niin olis mukava käpertyä takkatulen eteen lämpöseen. :)

närästyksestä Mulle ei oo vielä ainakaan ilmaantunu, esikoista odottaessa närästys alko loppu metreillä ja ihmettelin sitä tunnetta ensin jokin aikaa kunnes hokasin sen olevan juurikin ärästystä. :D Koskaan aijemmin kun ei moista tunnetta oo ollu.

Minä en ainakaan oo yhtään vähentäny tän palstan käyttöö, jatkuvasti täällä tulee käytyä lukemassa kuulumisia ja kirjotettua aina kun aikaa ja kirjotettavaa on... Tuolla fb puolella lueskelen juttuja, jotain kommentoinu, mut silti tuntuu et täällä on mukavempi kertoilla juttuja kun täällä on kuitenkin kaikki. :)

Hups. Oon tässä samalla syöny melkein koko levyn geisha suklaata jonka mies osti eilen, ihmettelee taas minne levy oikein hävinny. :D Meillä ei suklaat pääse vanhentumaan.

23+3
 

Yhteistyössä