Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

Buranaa ei kai saisi enää viimeisellä kolmanneksella syödä. En ole uskaltanut ottaa nytkään...

lilow: Mulla on nyt taas alkuraskauden jälkeen jomottanut menkkatyylisesti alaselkää ehkä viikon verran. Välillä koski alavatsaan. Mulla nyt 16+. Tuntuu, että samalla on kyllä kohtukin lähtenyt kasvamaan ihan kunnolla.
 
Lilow: mulla oli just noilla viikoilla pari kertaa yleensä toispuoleista alaselkäsärkyä liikunnan jälkeen. Päättelin, että johtui SI-liitoksen löystymisestä. Aloin käyttää tukivyötä liikkuessa ja kävin hierojalla, mutta en tiedä auttoiko ne vai sattuiko vaiva vaan menemään ohi. Tai välillä on vähän vihoitellut, mutta onneksi huomattavasti vähemmän. Sitä en osaa sanoa oliko menkkamaista, kun mulla ei selkä särje koskaan menkkojen aikaan.

Tänään tanssitunnilla tuntui jo jotkut kiertoliikkeistä ja venkoilut mahassa vähän ikäviltä joten piti vähän himmailla.

18+0
 
Täällä on myös ollut selkäkipua, ei niinkään menkkamaista vaan ihan kunnon iskiaskipua. Pakko kysyä seuraavasta neuvolasta lähetettä apuvälinelainaamoon, jos siellä olisi selän tukivöitä ja jos vaan kestän seuraavaan neuvolaan asti. Omaa en haluaisi ostaa, jos on ohimenevää. Esikoisesta oli lähinnä satunnaisia iskiaspistoksia, eli jalka saattoi pettää alta askeleen verran varsinkin aamuisin, mutta muuten ei kipua ollut. Toivon, että tämä olisi vain melkein puolivälin selkäkipuilua. Ei tule vanhuus yksin. :censored:

Kipulääkkeitä vältän viimeiseen asti. Oon aika lääkevastainen raskausaikana, kun tiedän että synnytyksessä ja palautuessa niitä joutuu taas syömään ihan riittävästi. Viime raskaudesa taisin joutua ottamaan yhden panadolin viikolla 38. :D
 
Milläs nimellä löydän yämän ryhmän fb:stä?
Olen uusi täällä ja vasta teidät löytänyt
LA 7.3 ja nyt rv 17+3 ...kai :) Esikoinen on syntynyt 17.4.2011, 2 vko ennen La:ta, todennäkösesti tämäkin tulee syliin helmikuun puolella
 

Yhteistyössä