*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Elokuussa

Perhis ja Heisu81 Pahoittelut!! Tuntuu ihan kamalalta teidän puolesta, kun omakin km kirvelee vielä. Paljon voimia ja hyviä jatkoja teille! :hug:

Mam_87 Iihana maha sulla! :)

Toiveikas84 Mä olen kanssa ihanstunut tuohon Eelis-nimeen. Se on myös suvussa. Harmittaa vaan että jos tulokas saa isänsä sukunimen, niin se kun loppuu myös s-kirjaimeen, niin Eelis ei oikein sopisi ainakaan etunimeksi.:/ Nimi kuulostaisi hassulta.

Tikuliina Musta tuntuu kanssa ihan epätodelliselta, vaikka varhaisultrassa olenkin (mahdollisen) sykkeen nähnyt. Siitä kun alkaa olla jo aikaa, niin se helpotuksen tunne alkaa kadota ja pelottaa, sykkiiköhän sydän edelleen vai ei.

Alisa84 sullakin jo ihan selkeä vauvamasu! :) Mulla myös 1,5 kg tullut, ja vaikka BMI ihan normaali, kamala ahdistus kun olo tuntuu niin läskiltä. :D Vaikka pitäs varmaan ottaa rennosti ja ajatella että jos jotain ylimäärästä tulee, niin onpahan sitten paremmat vararavinnot imetystä ajatellen. :)

Sunshine9
Pahoittelut sullekin toisen menetyksestä. :( Onneksi siellä kuitenkin vielä yksi sissi matkassa! Paljon tarrasukkia hänelle!

Laia mä oon kanssa koko ajan saanu pyyhkiä silmäkulmiani kun olen katsonut jotain raskaus- ja vauvaohjelmia. :D

Minttu_89 Mulla on ihan samanlaista huimausta! Mikähän siihen helpottais? Mulla ainakin verenpaine oli ihan hyvä viimeviikolla neuvolassa..

Kieltolistoista. Mulle ei pahemmin saarnattu. Muistutettiin vaan niistä tuorejuustoista ja tyhjiöpakatuista graavi- ja savukaloista (ja niitä kieltoja aionkin tarkkaan noudattaa, koska listeriariski on ihan oikeesti olemassa). Terkkari näki että ollaan niin terveen ja urheilullisen näköstä sakkia, että totesi vaan, että turha teille ruveta ruokavaliosta ja päihteistä puhumaan. :LOL: Etenkin kun mun opiskelut liittyi vahvasti elintarvikkeisiin ja ravitsemukseen..

Siitä Oivariinista siis vielä, että eihän sen haitat mitenkään juuri raskauteen liity. Noin niinku ylipäätään kannattaa välttää kovia rasvoja, jos haluaa pitää sydämestään ja verisuonistaan huolta. ;) Kohtuus tietty kaikessa, en mä itekään niin kauheen askeettisesti elä... :D

Nukkuminen ja väsymys
Nyt oon nukkunut pari yötä ainakin näennäisesti paremmin. Mutta yölliset vessareissut katkoo unia niin pahasti, kun on niin vaikea aina nukahtaa uudestaan, että uni ei ole läheskään riittävää ja väsymys on ihan uskomatonta...

Vaatteita en ole vielä ostanut, enkä mitään muutakaan. Ehkä ensimmäiset hankinnat tulee olemaan äitiysvaatteita, ja niitäkin ostan vasta sitten kun en enää millään vanhoilla vaatteillani pärjää.

Kamala nälkä, pitää varmaan mennä laittamaan lounasta! Eihän tässä ookaan tänään syötykään jo kun kaks aamupalaa ja kello ei oo vielä edes puoltapäivää. :LOL:

Nanna 9+3?
 
Perhis ja Heisu81 Pahoittelut! Jaksamisia raskaaseen tilanteeseen teille ja toivon sydämeni pohjasta että uusi onni suodaan teille molemmille mahdollisimman pian :hug:

ON Voihan vauva:heart: Siellä se heitti kuperkeikkaa, heilutteli jalkoja ja käsiä, ihan kastu silmät ja piti pidätellä kunnon itkua :heart: Olen niin mahdottoman onnellinen ja se pieni elämänalku tuntuu niin ihmeelliseltä vaikka kolmas onkin, en muistanutkaan miten liikuttava ja ihana kokemus ultra on kun siellä on jo minivauva :)

Ruokavalio Syön todellakin oivariinia, ja leivon voilla! Suolaa käytän myös aika reippaasti koska miulla on aina ollut niin matalat verenpaineet, se helpottaa ettei silmissä mustene. Yritän välttää lisäaineita ja makeutusaineita, välillä kyl ratkee einekseen kuten tänään kun teki niin älyttömästi mieli kaalikääryleitä ja enpä olis tähän nälkään niit kerenny vääntää :p NAM!

Kuvottavia ruokia: ennen raskautta rakastin kanaa, ja nyt ei kiitos! Kuvottaa ihan sikana.

11+2
 
Eea: Kuvotta kanan ulkonäkö, haju ja maku, kaikki, se niin pahaa kun aatteleekin :LOL: Kaikki valmismarinadit myös kuvottaa! Jääkaapisssa olis ruuanlaittoa odottamassa porsaansuikaleet jossain ällömarinadissa ja mie en haluu mennä niitten lähelle! Pyysin miestä ostaa kaupasta naudanlihasuikaleita natural, mut tulikin noita. :/ Miten noi miehet voikin ostaa aina vääriä juttuja kaupasta!! :stick:
 
  • Tykkää
Reactions: Tikuliina
Tänään oli ultra ja siellä tuli shokkiuutisia; kaksoset tulossa! Mä oon ihan päästä pyörällä ja sekaisin... Kaikki oli muuten hyvin, ei ollu suurta riskiä Downiin ja niskaturvotus ok. Muutenki lapsoset siellä viuhto menee :) Omissa pusseissa olivat ja omilla napanuorilla. Nyt en enää ihmettele miks on ollu niin oksentelua, vaikka viikkoja tulee lisää. Väsymystä on ollu jonku verran (päivällä töiden jälkeen menee helposti 3 tunnin päikkärit).

Vitamiineja kävin sit heti ostaa, et vauvat saa tarpeeks kaikkee. Apua, mitä tästäki oikein tulee?! Nyt alko pelottaa vielä enemmän kaikki jutut, synnytys ja odotus ja muutenki...

Piti vastailla noihin juttuihin mitä ootte keskustellu, mut nyt on jotenki pää niin tyhjä.

Vauvojen koko vastasi toisella 12+2 ja toisella 12+3, neuvolan mukaan nyt 12+0. LA päivitys 5.3.neuvolan laskujen mukaan ja ei ultran muutaman päivän heitto sitä muuta.
 
sunshine Pahoittelut :( Onneksi toinen on pysynyt matkassa mukana!

heisu Pahoittelut myös sinulle :(

Onnea kaikille hyviä uutisia ultrasta saaneille :flower:

Vaatteita en ole vielä ostanut vauvalle. Tosin meillä on esikoisen vaatteita paljon tallessa, ettei niin paljon tarvikaan ostella. Rakenneultran jälkeen ostan enempi kun ehkä saa tietää sukupuolen. Mutta nyt olen antanut itselleni luvan ostaa jonkun pienen ihanan vaatteen :)

Huimausta on mullakin, enkä tiedä mistä johtuu. Esikoista odottaessa oli ihan sama juttu, eikä sillon löytynyt mitään syytää. Huimauksen kanssa samaan aikaan niska ja hartiat puutuu :(

Kuvottavia ruokia on mm. nuudelit ja monet lämpimät ruoat. Oon aika perso leivonnaisille yms mut nyt ne ei uppoa samalla tavalla.

Tänään oli nt-ultra ja sain aivan ihania uutisia! Vauva vaikuttaisi seulonnan perusteella terveeltä, nt oli vain 0,57mm. Pikkuinen liikuskeli kovin ja sydän jumpsutti tasaisesti. Kyyneleet meinas silmistä valua kun toista katseli. Nähtiin myös 4d kuvaa, mikä oli kiva juttu. Nyt vaan kasvattelemaan mahaa :)

11+3
 
Heisu81 ja Perhis, lämpimiä ajatuksia teille ja voimia suruun.

Sunshine9, osanotot toisen menetyksestä, onneksi toisella on kaikki hyvin, vaikka eihän se kahta korvaakaan :(

SoonFab4, onnea shokkiuutisista! :)

Monta päivää se raja on, että lähtevät siirtämään laskettua aikaa ultran mukaan? Minulla heitto viime ultan mukaan +4 päivää. Jollakin olikin sama, että edellisessä ultrassa +2 ja nyt jo +4. Sekin kyllä pistää miettimään, että onhan kaikki ok..

Enää vähän reilu viikko np-ultraan! Jännittä, vaikka perjantaina kaikki oli niin mallikaasti. Sitten pääsisi kertomaan vanhemmille kauan odotettua ilouutista.. Jännittävää.

Eealla ja muutamalla muulla oli listattu samoja tyttöjen nimiä kuin täällä. Vanhat nimet kunniaan! Pojalle tosin olisi modernimpikin keksittynä...

Kummit on täällä päätetty kahdelle ekalle lapselle jo ennen yrittämistä :D

Hankintoja on jonkin verran, vaatteita jo liikaakin vuosien myötä kerääntyneenä ja vaunut löytyvät edellisraskauden jäljiltä, vaikka käyttäjää ei tullutkaan. Rakenneultran jälkeen alkaa sitten miettiä turvaistuinta, sitteriä, pinnasängyn entisöintiä yms..

Kilu ja Onni-Unelma 11+1
 
mulla on neuvolan ja ultran välinen ero 3 päivää eikä muutettu.. :) meillä se on ainaki 5 päivää et lähdetään muuttamaan. miten muuten ku mun menkat alkoi joskus muinoin 24.5 (torstai) niin poksunko mä keskiviikkona vaiko torstaina? ku eri tätit on laittanu eri päivät mulle neuvolakorttiin. mä oon ihan uuno näiden kans.. :D sori. :D
 
niin ja tääl kaveri rakentaa urakalla varmaan isompaa kämppää. ku välillä vihloo ja jomottaa ihan urakalla. liekö urakkahommissa ku eilen söin iltapalaksi lihapiirakan kolmella nakilla ja heräsin ku yöllä oli ihan sikakova nälkä :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: AnyHope
Sunshine9, Perhis ja Heisu81 Pahoittelut menetyksen johdosta.

Soonfab4 Onnea tuplista! Kestää kyllä varmasti hetken sulatella.

Onnea muillekin hyvistä ultrakuulumisista!

ON Lääkärineuvola takana. LA siirrettiin varhausultran mukaiseksi myös neuvolaan vaikka eroa laskettuun aikaan oli vain 3 päivää. Ihan kiva juttu sinänsä, sillä olen vähän pikkutarkka tällaisista asioista, niin on nyt sitten päivät oikein :D Ei löytynyt sydänääniä neuvolankaan laitteella niin kuin ei omallakaan. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Nt-ultraan on vielä moooonta päivää. Hirveetä tää odottelu! Oireet on lähestulkoon kadonneet. Nälkä olis kyllä mutta ei ruoka maistu. Paino oli tippunut hieman.

Lara_84 + kyytiläinen 10+5
 
Viimeksi muokattu:
Heips

Ultraterveiset täältä, eli kaikki hyvin minillä, siellä pieni kovasti jo jummpaili :) <3
Päivitystä kuitenkin laskettuun aikaan niin että nyt on vasta 10+5, eli laskettu aika on 14.3 nyt sitten ultran jälkeen :)

Myy* + Mini 10+5
 
Heippa

Näin aluksi kaikille surun kohdanneille voimia ja hyvistä ultra kuulumisista sitte taas onnea

TYÖT ALKAA 2PV PÄÄST sain lääkäriltä luvan mennä töihin jos oma olo on hyvä, kiva päästä takaisin melkein 2 vuode tauo jälkee!! Oon kyllä innoissani vaikka ei olo oo hyvä.
Toivon ettei pahonvointi ota valtaa, että joutuisin saikulle :headwall:

Syöminen oon syöny väkisi vaikka osa tulee samantien ulos :( Toivon ettei tule uutta reissua sairaalaan. Ehkä eniten ällöttää jauhelihan haju, broilerisuikaleet raakana, jogurtit ja punajuurisalaatti. Vesikin meinaa tulla ulos heti juomisen jälkeen.

Nimistä ei oo kauheesti mietitty, esikko on Aleksi niin joku siihen sopiva tai sitten ei. Muutamia nimiä joista oon tykänny: Saara, Erica, Meea, Enni, Sanni, Alina ym. Sitt Arttu, Eelis, Eemil, Severi, Julius, Joonas, Miika ym. Mutta myöhemmin tarkempaa mietintää

Päänsärky ei oo kyllä ollu, niskat on tosi jumissa välillä nii sillon särkee viime viikolla


Juli ja Mini 12+4
 
Viimeksi muokattu:
sunshine Pahoittelut kurjista uutista, mutta onneksi yksi pikkuinen on kuitenkin vielä matkassa mukana :hug: Varmasti teillä ristiriitaiset fiilikset, koittakaahan jaksaa!

heisu1 Suuret pahoittelut myös sinne! :hug: Tiedän juuri mitä käyt lävitse, mulla kans kokemusta lääkkeellisestä tyhjennyksestä, aika rankka kokemus, mutta siitä selvisin. Kun kohtu on tyhjentynyt, niin kivutkin olilvat poissa. Voimia sinne kovasti! :heart:

pippuri meillä myös tytöllä kaksi samaa nimeä kuin teidän yhdellä tytöistä, kolmas nimi vain poikkeaa :)

vaatehankinnoista vielä en oo mitään hommannu, jos rakenneultrassa selviää, että tämä on tyttö, niin luulen, että en osta mitään ja jos on poika, nii ehkä muutaman vaatteen tohin ostaa :D

Nanna Joo, ei tuota enää helpolla piilotella :D Jep, samat on tuntemukset :D Mää en sitä vararavintoa kauheesti halua, sillä mulla imetys ei vie kiloja mihinkään, se tuli ekassa koettua. Ekan kolmen viikon aikana lähti kaikki raskauskilot pois ja sen jälkeen paino jämähti omiin lukemiin, vaikka imetin 11kk:tta : /

soonfab tuplasti onnea :heart: :heart: Varmasti asian sulattelu vie hetken aikaa, mutta onhan tuo ihana asia, saatte kokea jotain hyvin ainutlaatuista :)

Sone, omppulimu, Myy ja nallu Sielläkin hyviä uutisia, ihanaa :heart:

Omaan napaan ei ihmeellistä ja uutta. Mulla on huomenna eka lääkärineuvola, saas nähä kurkkaako lääkäri ultralla pikkuista, en laittais pahakseni vaikka kurkkaisikin ;)
 
osanottoja surun kohdanneille ja voimia

Mulla oli eka neuvola tänään ja tuntui kyllä kuin ei pois ois ollutkaan. Neukkatäti kyseli kovasti et mitkä on tunnelmat kun ikäero tulee olemaan tosi pieni.. Ens viikolla keskiviikkona ois nt-ultra ja seulontaan osallistutaan myös. Jännittää mutta ei auta kuin pitää peukkuja ja toivoa parasta. Oireeet on helpottanu tosi paljon.

Joku kyseli et onko repäsykipuja uudelleen odottavalla, no mulla on synnytyksestä 6kk ja samanlaiset repäsyt on kylkeä kääntäessä ku edellisistäkin. Niitä sukkapuikkokipuja ei oo ikävä, ne on tosi tympeitä..

Nyt on kyllä pakko kömpiä pehkuihin.. Öitä mammat!

Tea ja Ihme 10+2
 
kiitos lohduttavista sanoistanne!

ja pahoittelut teille sunshine9 myös toisen pienoisen menetyksestä ja paljon tarrasukkia kuitenkin vielä kyydissä olevalle ihanuudelle!

jännittää tosiaan, aamulla aika polille ja pelottaa että jotain menee vikaan eikä lääkkeet tyhjennä kunnolla ja sitten joudun vielä siihen hiton kaavintaankin jossain vaiheessa..täytyy vain toivoa parasta että tabut hoitaa tehtävänsä nopsaa eikä tule mitään ikävää..muutenkin tässä jo tarpeeksi...

niin hienoja ultra kuulumisia taas ja onnea uudelle kaksos odottajalle:) menee varmasti jonkin aikaa uutista sulatellessa mutta kyllä se kohta jo hymyilyttää:)
 
Jaksuja huonoja uutisia saaneille
Ultraterveisiä täältäkin, hyvin oli kaikki ja niskaturvotus ihan normaalin rajoissa. Olihan ihanaa nähdä että pienellä oli kaikki hyvin siellä :heart:
Laskettu aika siirtyi meillä nyt, uusi on 7.3
 
Täältä myös pahoittelut ja osanotto keskenmenon kohdanneille. Jaksamista arkeen ja asiaan totutteluun, kovasti on paha mieli teidän puolesta.

Itsekin ruvennut pelkäämään ensi viikon ultraa jo etukäteen, en tiedä miksi näin pessimistinen fiilis, mutta tuntuu, että kaikki ei vaan ole kohdallaan... No, sittenhän se selviää. Raskausoireista jäljellä oikeastaan enää väsymys. Etominen on helpottanut ja pystyn syömään melkein mitä vaan. Päänsärky kyl vaivaa, johtunee tosin jumissa olevista hartioista ja niskasta. Hampaiden pesu ei ole ollut ongelma missään vaiheessa.


Nimistä
Jotenkin poikien nimiä tullut mietittyä enemmän, tykkään esim. Luukaksesta, Kasperista, Juliuksesta. Toinen ja kolmas nimi on jo periaatteessa päätetty: Emil Antero. Antero kulkee sekä mun että miehen suvussa, muuten en sitä ehkä antaisi, mutta sopii hyvin tohon kolmen rimpsuun. Tytölle tykkäisin esim. Linneasta, Adasta tai Ellenistä.

Kuinka moni muuten aikoo selvittää sukupuolen? Onko tästä ollut jo joskus puhetta, en tiedä, mut kiinnostaisi tietää. Itse kun ollaan niin kahden vaiheilla, mies ei välttämättä haluaisi, mutta mua vähän kutkuttaisi tietää, kun esikoisen sukupuoli pidettiin salassa. Tietenkin siis sillä varauksella, että siellä on elämää ja kaikki ok...Olis vaan helpompi tehdä niitä hankintojakin.

VaatteistaJotain esikoisen vaatteita oon säilyttänyt, mutta aika paljon laitettu myös kiertoon. Sinänsä tyhmää, jos uusi tulokas on myös tyttö, mutta hamstrasin aikanaan niin paljon niitä, et oli pakko pistää eteenpäin osa.

Kertomisesta[/B]Ollaan kerrottu jo aika monille, oon tän suhteen ollut aina tosi höveli. Olen sitä mieltä myös, että ne mahdolliset huonot uutiset voi yhtä lailla sitten jakaa, jos tarve on. Tosin en ole kokenut keskenmenoja, ymmärrän, että niiden jälkeen saattaa olla asian suhteen varovaisempi.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

iiris82 ja vielä työnimetön pikkunen (toivottavasti) 10+1
 
Tuplarattaista Kwaidan kiiiitos kertomuksestasi ja kokemuksista =) Juurikin noita päällekkäin istuttavia, mm.phil&tedsejä olen vilkuillut. Hyvältä kuulusti ja ostokuume nousee :D

Taas hyviä ultrakuulumisia monilla, onnea niistä :heart:

Sukupuolen selvittämisestä
iiris82 kyseli. Täällä meinataan ottaa selvää jos suinkin pieni suostuisi näyttämään.
Esikoisestakin kysyttiin ja tyttölupaus saatiin. Minun kohdalla pätee se, että hullua ei saa pitää jännityksessä :LOL:

Nimistä Oii, koko ajan tulee niin ihania nimiä teiltä esille, mahtavaa :) Minä olin esikolle
suunnitellut perinteistä nimeä, mutta kaikilla tutuilla ja tuttujen tutuilla lapsilla tuntui olevan kaikki perinteiset suosikkinimeni käytössä,
joten käytiin miehen kanssa tutkimaan hieman "erikoisempia" nimiä. Ja tosiaan sama tyyli sitten tietenkin jatkuisi pikkusisaruksella.

Vaatteista Jos pikkuinen on tyttö, suuria vaatehankintoja ei tarvitse tehdä, mutta pojalle olisi tiedossa shoppailua

Seulonnat Tällä viikolla pitäisi soitto tulla jos ultra+verikokeet jotain hälyyttävää näyttää. Aika paljon kyllä jännittää ja aina kun puhelin soi, ihan pelonsekaisin tuntein ryntään katsomaan mistä puhelu tulee. Toivottavasti ei ole mitään ennettä, mutta tosi paljon olen miettinyt, mitä sitten jos "kärähdys"käy. Ja mihinkään lopputulokseen en ole osannut tulla.

Meliah 12+2
 
Nopponen
Isot pahoittelut menetyksen kohdanneille... :hug: Tulee mieleen kun jokin ihan alussa ku tämä ketju perustettiin kirjoitti et todennäköisyyksien mukaan muutama meistäkin kirjoittajista kokee km nyt alussa... :( Ja ikävää että näin tosiaan taas kävi muutamalle.... :(

Isot onnittelut puolestaan meille onnekkaille joilla ultrassa näkyi se mitä toivottiinkin. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn ja toivotaan et tästä eteenpäin ois riskit selätetty ja loppuun mentäisiin seesteisesti joka hetkestä nauttien. :)

Vaatteista, jos tyttö ei paljoa tartte ensimmäiseen 3 vuoteen, kaikki esikois tytöltä tallessa ja priima kunnossa. :) Pojalle sit kovastikin shoppailtavaa.

Oloista
, tyttöolo, edelleen johtuen perheeni valtavasta tyttövaltaisuudesta. Isäni jälkeläisistä ei ole ainutkaan poika. :) Akkavalta siis rulaa, joten jollain tavalla olisi kiva se poikatilikin avata vihdoin... vaikkakin kaikki vaatteet meniskin uusiksi. :)

Nimistä: Me ollaan jo suunniteltu nimiä ja kaks vahvaa nimiyhdistelmää on tiedossa. En niitä kuitenkaan julkista edes täällä anonyyminä sillä minulla on todella ikävä kokemus esikoisen kohdalta, joka osoittautuikin lopulta onnenpotkuksi. Olimme "päättäneet" jo varmaan näillä viikoilla tytölle nimen, se oli mielestämme täydellinen ja ainoa joka sopi samantien molemmille lukuisista ehdotuksista huolimatta. Hyvä ystäväni synnytti kaksi viikkoa aiemmin ja ristiäiset hänen tytöllään viikkoa ennen meitä. Ja niinhän siinä kävi, ystävä antoi tismalleen saman etunimen kuin me olimme ajatelleet.... Emme olleet asiasta siis raskausaikana kumpikaan jutelleet et mitä laitettaisiin... Noh, kovan pettymyksen myötä uusi mietintä, sillä olemme niin paljon tekemisissä että samaa ei olisi voinut laittaa missään nimessä. Minulla oli alusta asti toinenkin ehdotus... mieheni suopui lopulta siihen vaihtoehtoon ja nyt 4 v. myöhemmin minä ja myös mieheni sanoo että onneksi tuli laitettua tämä nimi, se kuvaa lastamme täydellisesti. Elikkäs ehkä tämäkin oli kohtalon sanelema juttu.
Nyt tämän raskaudenkin kohdalla kävi jo niin et olin ajatellut oikeastaan esikoisesta asti et jos vielä joskus tartten nimeä tytölle keksiä, toiseksi nimeksi tulee melko varmasti tämä... pari viikkoa sitten toinen, yhtä läheinen ystävä antoi tämän samaisen nimen oman tyttärensä etunimeksi, emmekä hänenkään kanssa ole koskaan asiasta puhuneet... uskomaton tuuri. :| Eihän se toki niin paha olisi jos toiseksi nimeksi laittaisinkin tämän ajattelemani nimen vaikka onkin sama mut jotenkin koin saman pettymyksen jo toistamiseen niin en halua kokea joka kerta kun lausun nimen tätä tunnetta loppu elämäni joten nyt kun on jälleen uusi ihastus nimien saralla käynyt niin pojalle kuin tytölle, (en mee vannoon, voi tulla uusiakin ja vaihtua lopulta) en puhu niistä kenellekään, paitsi miehelleni... Jos nyt ei kävivi samoin. :)

(.) Jep, nyt tietää työpaikalla lähes kaikki ja olivat niin onnellisia puolestani. Lisäksi pitivät myös tärkeänä että tietävät tilastani kun meillä niitä aggressivisiakin hoidettavia on... tietävät mihin eivät minua huoli mukaan enää jos vaan on mahdollisuus valita. :) Nyt tuli tunne et miten jaksaa noin fyysistä työtä vielä monta kuukautta... alaselkää tuntui jo eilen vihlovan, iltavuoro ja aamuvuoro heti perään. :( Jotenki luulen et aikaisemmin varmaan joutuu saikulle niinku esikoiseltakin jo 25 viikolla ku tuli tosi kipeitä suppareita, ja silloin työni oli kevyempää!!! Hui. Pitää kyl kuulostella tarkoin kehoa ettei vaan käy huonosti... :( Muuten olo väsymyksestä huolimatta hyvä. Aloin miettiin johtuuko tää väsymys rauta-arvojen huononemisesta... ???? Ens viikolla lääkärineuvola ja alatie-ultraus... Miksiköhän ne sieltä kautta ultraa ekassa lääkärineuvolassa aina, esikoisen aikaan sama juttu... Np-ultrassa ainaki saivat loistavasti mitat vatsan päältäkin...? Niin ja ekaa kertaa äippähousut jalassa... omat housut jo niin ikävästi puristaa et ajattelin miks kiduttaa itseään ja voih ku tuntuu mukavalta. Vatsakin korostuu aivan eritavalla. :heart:

Syksyistä päivän jatkoa kaikille.

Nopponen 12+3
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut hyvistä ultrakuulumista niitä saaneille! Lämpimät onnittelut kaksosuutisista SoonFab4! :flower:

CandleLight joko kävit ultrassa? Me kävimme ja ehkä tässä kohtaa voi viimein sanoa, että näyttää todellakin sille, että meille on tulossa maaliskuussa vauva! ;) Vauva oli elossa! Ja liikkui aktiivisesti. Emmekä jääneet kiinni niskaturvotuksen puolesta. Ultraaja oli rauhallinen ja selitti näkymiä sekä näytti 4D-kuvaakin vauvasta. Vauva on 1 päivän edellä laskettua aikaa, koko nyt 53,7 mm. Huh, kivi tippui sydämeltä, ainakin hetkeksi.

pepponen 11+6
 

Yhteistyössä