*~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Tammikuussa

Lämpöiset onnittelut Minx sinulle ja perheellesi!

Meillä ei ole tietoa, onko tuleva perheenjäsen tyttö- vai poika. Olisi hauska veikata kumpia syntyy enemmän tälle porukalle. Osa yliaikaisista saattaa syntyä vasta huhtikuun puolella. Maalis-huhtikuun vaiheessa on pääsiäisloma, mahtaako se vaikuttaa sektioiden aikatauluihin?

Neuvolassa tänään:
rv 32+6
paino +120g/vko (alusta n. 7kg)
RR 115/85
pissa ok
Hb 107
sf 30
RT
syke 130-140
liikkeet ++

Pahoinvointi ja ruokahaluttomuus vaivaa. Onneksi nukkuminen sujuu vielä hyvin. Raudan syönti pitää aloittaa, että hb nousee sektioon mennessä.

Jos olet yrittäjänä, niin miten asiakkaat ovat suhtautuneet äippälomaan? Meillä asiakkaat tuntuvat odottavan, että yrittäjä palaa töihin viimeistään loppu kesästä. Siinä he ovat väärässä, tämä yrittäjä aikoo olla loppuvuoden kotona.

Lexiina ja Nuppu 32+6
 
Viimeksi muokattu:
Suuret onnittelut Minx ja perhe! :flower: Onpa ihanaa, että niitä vauvoja alkaa tupsahdella maailmaan ja kaikki alkavat olla hyvillä viikoillakin. :)

Meillä mies meinasi eilen, että ei tässä enää voi kuukautta mennä, kun katseli mun kivuliasta vääntelyä ja kävelyä... Vielä mitä, ei supistuksen supistusta, vain liitoskipuja. Jes. Positiivista on se, että eilen ultrassa pikkuinen oli oikein päin ja painoarvioksi tuli 2600g. Ei tarvinne siis jännittää perätilavauvan synnytystä autossa tai jättiläislapsosta! :)

Kantoliinoista ja -repuista meiltä löytyy vähän kaikenlaista. Esikoinen kasvoi niin nopsasti, että trikooliinasta luovuin aika nopeasti ja siirryin Manducaan. Siellä vauva viihtyi hyvin ja sen avulla sujuivat niin siivoukset, laivamatkat kuin pienet päivävaellukset kansallispuistossakin. Se oli sen verran kätevä peli (eikä hiostanut kesälläkään), että sukulaisilta saadut kudotut liinat jäivät ihan käyttämättä.

Tiipula 35+0 *poks*
 
Suuren suuret onnittelut Minxille82 :flower: Kaikkea hyvää teidän perheelle alkutaipaleellenne.

Ihanaa, että nyt ollaan jo näin hyvillä viikoilla, että synnytykset tässä pinossa eivät ole enää kovinkaan epätoivottuja tapahtumia :) Mutta kasvatellaan nyt mahojamme vielä hetki, ainakin joku pliis jääkää mun kanssa tänne roikkumaan sinne maaliskuun lopulle, muuten tulee yksinäistä!

(.) Työnteko haittaa mun palstailua :kieh: On ollut ihan törkeä kiire perehdyttämisessä ym., mutta huomenna onneksi helpottaa. Eli loma kutsuu vihdoin tätäkin mamaa! Ehkäpä sitten taas pysyn vähän paremmin kärryillä täällä. Ja nyt muuten kutsuu neuvola, eli parempaan aikaan taas!

kwaidan ja Puh 34+1
 
Minxille paljon onnea pienestä pojasta :flower:

Sf-mitta Mulla on tänään 34+5 ja sf-mitta on 37cm. Ihan omilla käyrillään kasvaa siis edelleen.

Mun piti kommentoida vaikka ja mitä, mut olo on sen verran huono et pitää mennä maate :(

Mulla oli tänään neuvola ja kaikki oli ok. Raskausmyrkytys oireiden takia kuitenkin seuraillaan.. Vauvan asennosta ei varmuutta taaskaan. Poju on joko perätilassa tai korkealla mytyssä. Plaah!

Nallu ja pikkuveli 34+5
 
Onnea Minxille ja perheelle pojasta!!

Kiitos Jemini, kun jaksat näitä pinoja hoitaa!

Heh, jos mulla olis normaalikierto 28 pv, niin mä olisin tuolla helmikuisissa häntäpäässä.. Onneks pääsin tänne maaliskuun odottajiin alkupäähän ;D Ja täällä on ollu mukavia ihmisiäkin!! :)
 
Nanna Minä tein esikoista odottaessa ihan tuon saman "mokan". Kuvittelin et itse tekemällä säästäs paljonkin harsoissa mut vielä mitä. Täällä tais se harsokangas olla vielä niin kallista et ei tullu edes varsinaista säästöö! |O

Päiväunista piti vielä sanoo, minäkin oon ollu aina tosi huono nukkumaan päiväunia. Sänkyyn jos menee niin ei varmasti tuu uni, alkaa vaan kaikki asiat pyörimään päässä. Mut olohuoneen sohvalle nukahdan yllättävän helposti kun kattoo telkkaria samalla. Kannattaa kokeilla. Pitää nyt loppuajasta yrittää opetella niin osais sit vauvan kans levätä päivälläkin.

Särö ja Jalo 35+6
 
Nanna tuosta sängystähän tuli oikein ihana!! :heart: Varmasti pikkuisen oikein hyvä olla siellä, kun ei oo liian iso hälle :)

Könkkänä kyllä tuo raskaus vain kuivattaa noita limakalvoja, nii siks varmaan sulla tulee verta nii herkästi nenästä, kurja vaiva! :/

Minx Voi ihanaa, tuhannesti onnea teidänkin perheelle pienestä prinssistä!! :heart: :flower: Voi mää en kestä, nyt näitä vaaveja alkaa tupsahdella maailmaan, sniif! :D

Nopponen Mukavaa, kun jaksat päivitellä teidän kuulumisia :) ihanaa, että pikkuinen vahvistuu noin hienosti päivä päivältä :heart:

Viime yö tuli onneks nukuttua oikeestaan kokonaan, onneks pissallekaan ei tarvi mennä ellen sitten oikeesti oo hereillä. Noh, kohtahan se wc:ssä ravaaminen varmasti alkaa. Esikon kohdalla se tais alkaa rv 38 kohdalla.
Tänään ostettu ihka ensimmäinen, neutraali, body vauvalle :D Jotenkin ei huvita ostella mitään, kun sukupuolesta ei oo tietoa. Kohta varmaan ois hyvä hommata vaippapaketti ja liivin suojukset, ettei tuu sitten paniikkia ;)
 

Yhteistyössä