+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Maanantai 1.3.2010





UuTeEnNoUsUUn........kp45/25-35...............................yk9
Agaetis.......................kp50/27-31...............................yk2
Piupula.......................kp47/32-35.....23v....1.lapsi
angel08......................kp45/30..........25v.....................yk16
inspire........................kp35/31....................1.lapsi
Nasukka82.................kp30/28-30.....27v....2.lapsi.......yk7
Sone...........................kp29/30....................3.lapsi
macy gray...................kp27/23-47....29v.....2. lapsi......yk4
very important baby...kp27/28-30....29v .....................yk7
babar.........................kp27/35..........30v.....2.lapsi
piprane ema...............kp25/28..........32v.....3.lapsi......yk8
wilkat..........................kp25/?
RiikkaVaan..................kp24/32.........24v......2.lapsi......yk1
KS09...........................kp22/33?.......21v......2.lapsi.......yk7
Sanelma.....................kp20/34?
AaVee.........................kp17/30(33)...27v.....1.lapsi.......yk15
Tinker Bell...................kp17/33.........26v......1.lapsi.......yk 3
Ezziina........................kp14/28.....................3.lapsi.......yk2
Heathy.......................kp13/26-27......................2.lapsi.......yk3
Mahdotontako............kp8/29.........................................yk6
Amf



TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara




PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78..........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny..............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10...........24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2



Julkaisen ensin tämän "pohjan" ja alan nyt muokkaamaan. =)

:flower: Tervetuloa kaikki vanhat ja uudet jatkamaan jutustelua! :flower:
 
Kiitos uudesta pinosta! Mulla tänään tosin kp22 menossa :)

Sain r-testiin jotakin, yritin saada sitä myös kameralle, mutta ei siinä enää näkynyt, eli se jotakin oli pahainen viivanpaikka :ashamed:
Noh, ovis nyt sitten ilmeisimmin oli eilen, joten parin viikon odottelu alkoi nyt alusta :( Toivotaan, että lääkärissä saadaan mittailla paksuja limakalvoja...
 
Nyt olen mielestäni saanut listan korjattua ja vähän ilmettäkin muutettua. Mainitkaa korjaustarpeesta, jos sellaista ilmenee. =)

Mä en testannutkaan tänään, kun hätäisenä tikutin lauantaina. Keskiviikkona sitten, jos oireet jatkuu eikä täti saavu. Tänään on vasta kp27, mutta oletettavasti dpo12 eli keskiviikkona luulisi olevan jo luotettava aika testailla. Mies ei yhtään usko raskautumiseeni, koska on ollut sen verran hiljaista petipuuhissa. Itse ajattelen ajoituksen olevan oleellisempi asia enkä nyt osannut yhtään ennakoida. Varaudun pettymykseen, mutta toiveet ovat korkealla.

Aloitan tänään metut, joten sikäli raskautumisen pieni viivästyminen olisi ihan ok. Parannan oman hedelmällisyyskykyni lisäksi omaa olotilaa ja ulkonäköä, mikäli lääkkeellä on toivottu vaikutus. Eilen ja tänään olen mässännyt kohtuuttoman määrän karkkeja, mutta viimeistään huomiseen mennessä kaikki sellainen loppuu ja alan pysyä niukoissa määrissä herkkujen osalta. Ei siis mikään ihme, että on ollut poikkeuksellisen vetelä olo.

Iltapäiväksi olen suunnitellut ulkoilua ja lumitöitä eli olen päättänyt reipastua. Itsehoito on kaikkein tärkeintä, joten nyt skarppaan ja pyrin auttamaan kehoani oikeanlaiseen toimintaan. Lääkkeet eivät poista onglemaa, vaikka hoitaakin oireita. Iloitsen jo kevään lähestymisestä ja lenkkeilystä metsäpoluilla. Tuossa on hyvä uimarantakin lähellä, joten ei ole tekosyytä jämähtää sisälle laiskottelemaan.
 

Kiitos uudesta listasta. On mukavaa kun voi omia tuntojaan johonkin laittaa..
Mahtaako mielikuvitus teettää raskausoireita? Paha olo ollut jo melkein viikon, välillä vähemmän välillä enemmän.. kp 25/? ja nyt tissit turvonneet, mutta niin kävi myös viime kierrossa joten odottelen tätiä ja toivon tietysti ettei tulis..
Onko joku muu pitämässä taukoa yritykseen ensi kierrolla, ettei mee ihan Jouluun laskettuaika?
 
wilkat, me ei ainakaan missään nimessä pidettäis taukoa. Itse olen syntynyt joulun jälkeen, tyttäreni joulukuussa myös. Ikinä en kyllä koe siitä millään tavalla kärsineeni, vaikka minun tapauksessani oltaisiin voitu käynnistää joko ennen uutta vuotta tai sen jälkeen. Olen aina ollut hyvin kiitollinen, ettei äitini antanut mennä seuraavaksi vuodeksi, koska olen aina ollut älyllisesti luokkatovereitani edellä. Olen siis ollut aina vielä vuotta vanhempien kanssa samoilla tunneilla. Anteeksi pitkä avautuminen, jotenki vaan ärsyttää aina kun ihmiset tulee ja ihmettelee et onko ollut kurjaa kun on syntynyt joulukuussa, ja voi kun kamalaa kun tytön laskettu aika osui joulukuulle, ja ettei ikimaailmassa itse.. En nyt tarkoita henkilökohtaisesti. Mutta mun mielestä joulun aikaan syntymisessä ei ole koskaan ollut mitään vikaa :) Olen esim. aina saanut kahdet lahjat. Ja toivoisin kovasti että kakkonenkin syntyisi joulun aikoihin, se on aina ollut meille muutenkin niin ihanaa aikaa! Toki ois kivempi jos tulis jo tästä kierrosta :D

macy gray, kiitos uudesta pinosta! Mulle vois laittaa kierron pituudeksi 26-27, kun varma ovis oli kp 12. Veikkaan siis, että normaali kierto tulossa ekaa kertaa synnytyksen jälkeen :)

KS09, kyl sä vaan osaat pitää meidät jännityksessä :D Mielenkiinnolla odotan miten tässä käy!

AaVee, ihana asenne. Täältä sellaiset haikaranhoukuttimet että varmasti onnistaa :flower: :whistle:

inspirella on jännät paikat myös! Voi kun sieltä vielä tulisi se kunnon plussa :)

ON: Tosissaan siis kp 13/26-27. Kp 11 selkeätäkin selkeämpi ovisplussa digillä+liuskalla, kp 12 laski lämmöt, tänään kp 13 taas nousi perustasoa korkeammalle. Jipii, kroppa toimii taas :)
 
:attn: Mulla on menossa jo kp 17. :)

Heathy Pakko tässä on yrittää olla positiivisena. Kaikki on tähän mennessä menny niin hyvin näitten hoitojen suhteen, et ei tässä nyt oo syytä olla pessimistinen. Realistinen kylläkin. Munasarjoissa kuplii kokoajan niin kovasti et toivotaan siellä olevan oikea munasolu armeija. :)
 
Listaa korjattu. :)

Muistaako kukaan mistä Lara- niitä hymiöitä ja kuvia linkitteli? Meillä vaihtui tietokone ja kirjanmerkit tietysti menivät siinä mukana. En ehtinyt kopsata talteen ennen kuin kone lopetti yhtesityösopimuksen.

wilkat > Ei me pidetä taukoa vaikka onkin riski lasketun ajan sattumisesta joululle. Joulukuussa muuten ei ole vikaa ja todennäköisesti menee yliajalle. Pääasia, että saataisiin lapsi. En tosin paheksu vaikka monet varmasti taukoa pitävätkin. Kyse on yksilöllisistä tavoista kokea asioita ja tälläisilla valinnoilla vaikutetaan lopputulokseen sen verran kuin sattuma suo.

Tiedätkö milloin sulla oli ovis ja minkä pituinen kierto saattaisi olla tulossa? Oireethanvoi viitata myös ovikseen, mikäli sitä ei ole vielä tullut. Raskausoireitakin voi tuossa vaiheessa olla, mikäli ovis on tapahtunut ns. normaaliin aikaan. Täälläkin jännäillään kuinka mahtaa asia olla ja onko ajoitus riittänyt.
 
Todennäköisesti mitään taukoa emme pidä vaikka se joulu sieltä tuleekin... Meillä ensimmäinen lapsi on joulukuussa syntynyt. Toinen alkuvuodesta. Vaikka välillä tosiaan sitäkin miettii, et alkuvuoden lapset saavat olla kauemmin lapsia. esim. koulun aloittamisen kanssa. Mut tosiaan tärkeintä on saada vauva!

Vaikka tätä yritystä ei oo ku alle puolisen vuotta niin silti tuntuu sressaavan..

 
Meillä ei pidetä taukoja joulun takia. Onhan se toisaalta kurja tuon esikoisen kannalta, jos juuri jouluna olemme laitoksella, mutta toisaalta tuskin 1v9kk vielä kovin hyvin sitä muistaisikaan, eli tuskin kovin traumoja jää :) Jos ja kun tässä kuussa ei tärppää, olisihan se maailman paras joululahja saada toinen oma pieni kainaloon :heart:
Toisaalta, jos synnytyksessä tapahtuisi jotakin kamalaa, varjostaisi se koko loppu elämän jouluiloa... Mutta ei kai sitä nyt ihan kaikkea voi pelätä, eihän?
 
Tulin tervehtimään, eli miten täällä voidaan :wave:
Mulla hävisi kaikki oireet joten niskassa pieni epäilys olisinko edes raskaana ylipäätänsä |O
Eli saa nähdä tuunko takasin tänne, lääkäri sano että joudun odottamaan piinalliset kaksiviikkoa eli tämä alkuraskaus on aika samalla linjalla ton alkaako täti vai ei :headwall:
Toivottavasti mun olussa tuulet pääsee perille ++ :whistle:

T.miimii10 ja tiuhti rv 5+2
 
Kiitos uudesta pinosta Macy gray :)

Täällä siis menossa kp 30/28-30... eilen tein ton cb:n r-digitestin ja oli neg. :(

Menkat mulla normaalisti tosi kivuliaat jo paria päivää ennen, ku alkavat ja nyt ei siis mitään kipuja, mut ei kyllä menkkojakaan... :D

huomenna ajattelin testailla aamulla tommosella Rfsu:n testillä... siis jos ei täti kurvaa kylään ennen aamua.

Reilu viikko sitten tuli vaalean punaista/beigeä vuotoa vähän (seksin jälkeen), mahaa nippailee tosi vähän välillä, alavatsassa tuntuu kuin siellä olis peruna jos istuu niin että nojaa eteenpäin, rinnat eilen kipeyty tuolta kainaloiden luota, nenä ollu tukossa jo pari viikkoa, nivusiin sattu eilen ja lämpö edelleen 37.2.... :ashamed:

Mitähän tää on taas... |O

Pitäis vissiin tilailla vielä noita r-testejä lisää netistä jos ei huomiseen mennessä tätiä näy.

Plussanneille hurjasti onnea ja :hug:

Ja kaikille plussaa toivoville puhaltelen paljon plussa tuulia.... :whistle: :whistle: :whistle:
 
miimi10, tuotahan se alkuraskaus on. keskenmenoriskirajojen kyttäystä, joka vessassa käynnin yhteydessä paperin tihrustamista, jokaisen pienenkin vatsanjomotuksen analysointia. puhumattakaan siitä jatkuvasta miettimisestä, että onko oireita vai ei, ja onks niitä sit tarpeeks tai liian vähän. onnea sulle matkaan, eiköhän siellä sitkeä kyytiläinen kuitenkin ole :)

Täällä kyllä moni piinailee, oiskin jännä jos tohon listaan sais erikseen semmosen missä ois kaikki aktiiviset kirjottelijat ja näiden DPO:t :) Kun ei noista kiertopäivistä aina voi sitä päätellä. Vai mitäs mieltä muut on?

Mä oon vähän sitäkin mieltä, että me ylitetään kirkkaasti tuo helmikuun plussaennätys nyt maaliskuussa . Julistetaan sota tätiä vastaan ja rynnätään joukolla odotuspuolelle, eiks je? :D

Mulla on kyl ihan outoja tuntemuksia nyt dpo 1.. kokoajan tuntuu tylppää kipua, mutta MOLEMMISSA munatorvissa.. yleensä tunnistan kummassa muniksessa tapahtuu, mut täs kierrossa on tuntemuksia alusta asti ollut molemmilla puolilla. Outoa, vaikka tuskin mitään muuta tarkottaakaan ku sit että tuun hulluksi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heathy:
Täällä kyllä moni piinailee, oiskin jännä jos tohon listaan sais erikseen semmosen missä ois kaikki aktiiviset kirjottelijat ja näiden DPO:t :) Kun ei noista kiertopäivistä aina voi sitä päätellä. Vai mitäs mieltä muut on?
Aktiivisten kuumeilijoiden pinossa on sama homma eli osa kirjoittelee harvemmin. Itselläkin on tosin uutuudenviehätys mennyt ja vähän olen laiskistunut raportoimaan kaikkiin "pinoihini". Koitan kyllä malttaa, mutta välillä ei löydy sopivaa ajoitusta ja sitten laitan vaan johonkin. Kaikkia pinoja arvostan kyllä ihan yhtä paljon ja ymmärrän ettei muillakaan ole välttämättä aina aikaa säännöllisesti kirjoitella. Joskus on myös aikoja, jolloin ei juurikaan ole sanottavaa ja silloinhan sitä vaan lueskelee.

Jos jollakulla on joku idea siihen miten tuota listaa voisi muokata enemmän ajantasalla pysyväksi, niin otan kommentteja mielelläni vastaan.

Nasukka82 > Joillakin testi näyttää plussaa vasta menkkojen ollessa huomattavasti myöhässä, joten odottele rauhassa. :) Jos ei viikon päästä näy ja täti pysyy poissa, niin sitten voisi varmaan kysyä mahdollisuutta veritestiin. Pidetään peukkuja, että se toivottu plussa sieltä tulee ihan pian. :hug:

miimi10 > Piinaa tuokin. :hug: Todennäköisesti kaikki on kuitenkin kunnossa, joten koita olla stressaamatta. Kiva, että tulit kertomaan kuulumisia. :) Onnea odotukseen!

piprane ema > Plussaaaaa :whistle: :whistle: :whistle: bd
 
hei!
sopiikos mukaan? =)
meillä on yritystä takana n.1v, riippuen ihan mistä lasketaan. nyt avuksi saatiinkin sit clomit ja eka clomien mussuttelu jakso on takana. nyt on kp20/34?? clomeista ei vissiin tullut oireita,ehkä hiukan kuumia aaltoja,muttei pahasti muuta. nyt on tissit olleet melko arat parina päivänä,entiiä mistä johtuu,mut... yks yö heräsin semmoseen oloon,että oon raskaana herätessä hoksin että pitelin mahaa niinku oisin raskaana,samalla mahaa juili hasssusti.. outoja unia. tässä kierrossa otin muuten greippimehun myös käyttöön,eli otteet kovenee! muutamassa edellisessä kierrossa oon käynyt vyöhyketerapeutilla ja sen ansioasta on kierto lyhentynyt ja mankat on ollut toosi ihanan helpot.. mutta toivottavsti ei enää menkkoja kuulu!
Huomenna pitäs lähteä käymään verikokeissa testaamassa,että toimiiko clomit vaan pitääkö annosta lisätä,jännää!

plussa onnea kaikille! :
 
Apua!
Mun ei pitäny vielä testata, mutta ihan selkee haamu... nyt pelottaa, että miten tällä kertaa käy, toisaalta en ala kovin tuulettelemaan ennenkuin kuukautiset myöhässä ja kyytiläinen varmasti mukana :D mutta silti.. en oo ennen saanu näin aikasin edes haamua tikkuun..

tässä sekoo pää :D

ymmärrettävästi pyörin nyt oman, toivottavasti pyöristyvän napani ympärillä kunnes tilanne ratkeaa B)
 
Sone
Nonii, menkat ei oo alkanu, testasin aamulla ja haamuhan siellä oli, mut turha innostua enempiä koska on ennenkin käynyt niin että tätihän se on silti tullu. Taitaa olla monella muullakin nyt jännät paikat :) Pitää varmaan loppuviikosta uudelleen jos ei ala.

miimii: Miulla oli eka raskaus muuten täysin oireeton alussa ,paitsi rinnat oli aluks turvonnu, mut mitään muuta ei ollu. Yritä vaan nauttia siitä ettei ole paha olo ;)
 
Kiitos uudesta pinosta ja päivityksestä, macy gray =) :flower:

Sone:) Onpa jännää, toivottavasti haamu vahvistuu! Ja Piprane ema, sinullakin:)

Mulla oli myös eka raskaus alussa lähes oireeton, väsymys oli ainut oire, muttei mitään pahaa oloa tai muuta ollut:) Kakkosessa olikin sitten vähän, muttei pahasti siinäkään.

Nyt on pakko raportoida eilisillasta! Mulla oli eilen siis dpo10. Voiko kiinnittyminen (mahd) käydä niin myöhään? Alkuillasta alkoi omituinen kipuilu alavatsalla. Sitä on vaikea kuvailla, ei ollut yhtään kuukautisjomotusten kaltaistakaan, ei säteillyt mihinkään vaan oli selkeästi paikallista. IKäänkuin haava olisi kirvellyt. Kipu oli siinä koko ajan, välillä voimistui. Sitten myöhemmin nukutin tyttöä sängyssä makoillen, niin tuntui sellainen nipistys, ihan kuin olisi sormenpäillä nipistetty kohdunseinämää :eek: Sen jälkeen kipu hellitti nopeasti. Mikä ihme tuo voi olla, jollei kiinnittyminen? Kyllä ekassa raskaudessa oli myös kiinnittymiskipua, mutta se oli enemminkin pisto sukkapuikolla ja täysin yllättävä, ei ollut kipuja sitä ennen. Huh!

Onpa jännittävää. Muita oireita ei vielä ole, tissit ihan hiukkasen aristaa, muttei muuta, ei menkkaoireitakaan. Tosin oottelen sitä tätiä vasta perjantaiksi, että onhan tässä vielä aikaa. Testejä en ole edes ostanut, testaan vasta sitten kun täti on pysynyt jonkin aikaa poissa, kun en jaksa niitä negoja tihrustella :|
 
pirpane ema ja sone Onnea haamusta ja nyt peukut ja varpaat pystyssä, että pienet ovat tarranneet hyvin kiinni :flower: bd

).( Mä en taas tajua mistään mitään! Lämmöt oli taas laskenut, kn on tosi ylhäällä, muttei mitenkään mainittavan kova. Sylkiovtesti oli aikasemmin monta päivää positiivinen, nyt pari päivää selkee nega ja tänään niin selkeä positiivinen kun vaan olla ja voi :eek: Rinnatkin aristi vähän eilen, muttei enää tänään niin.
Jotenkin musta tuntuu että tää on taas näitä ovuloimattomia kiertoja, kun noita plussia satelee ihan miten sattuu :( Onneks on kuitenkin noi terolutit tuolla kaapissa odottelemassa, ettei kierto veny taas ihan äärettömiin :/

Kertokeehan mikä tää mun tilanne nyt on, mitä noi kaikki voi kertoa?? :D
 

Yhteistyössä