+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

KS hmm.. jospa sulla olis ovuloimatonkierto nyt? Mulla oli tollasta saahamista se mun edellinen kierto sillon, voin laittaa, kun kotio pääsen mun lämpökäyrän sulle, jos haluat?
:hug: ei ole kyllä kiva piinailla ja miettiä, mitä ihmettä nyt tapahtuu :(

Anteeksi, jäi eilen illalla tänne kirjoittelu, kun oli aivan poikki, eikä kahvikaan piristänyt ollenkaan :( menin toissailtana nukkumaan jo puol ysi ja silti väsytti ihan turkasesti, tänään ihan sama fiilis, hyvä kun hereillä pysyy :/ onneksi toi aurinko pilkahtelee tuolta, niin vähän piristyy :) Ei tätiä täällä vieläkään, ihna turhaa side housuissa kuljen.. kumaa kyllä, kun tullu mahakipuja nyt jo kolme päivää ja ihan varma olen ollut, että menkat alkaa.. Tosin mun isosisko, kun nyt ekaa kertaa sen kanssa olen tässä näitä kuumeilujani keskustellut, että sillä oli testi näyttänyt negaa vielä viikko siitä, kun menkat oli myöhässä vasta, kun menkat oli 10päivää myöhässä, niin näkyi testissä haalea viiva, sama äitillä, eli ei auta, kun odotella. :) Ja taas tuli sepustettua :ashamed:

mamitus Itse kanssa tässä painiskelen töiden kanssa, kokoajan haen vakityöpaikkaa, tosin ei ole vielä irrot, nyt olen vuokramiehenä vielä tämän kk loppuun ja sitten alkaisi 4kk kesätyöpesti firmassa, jossa ei raskaana saa olla.. nyt jos tästä raskaudun, niin pitää vaan ilmoittaa, että en pääse, mutta jos raskautuu kesken kaiken, niin työt on lopetettava, ja se olisi kovin hankala tilanne :(

vib d:)b Pidän peukkuja pystyssä, että oireet täsmäisi ja kiinnittymisvuodosta olisi kysymys :heart:

Hyvää Pääsiäistä ja aprillipäivää kaikille! :wave:
 
Lapset nukkuu ja mun pitäisi tehdä jotain hyödyllistä, mutten saa aikaiseksi:) No, ehtiihän sitä. Hmmm, pelottaa. Nyt on otsalle ilmestynyt rykelmä pikkuisia näppylöitä(niitä on rykelmässä varmaan 15), jotka on kipeitä. Ei mulla tuollaisia ole ikinä, yksittäisiä isompia saattaa silloin tällöin olla. Lisäksi ihmettelen, kun rintoja ei yhtään arista eikä satu, vaikka yleensä jos menkkakipuja jo on niin on rinnatkin kipeät. Masua ei yhtään turvota, päinvastoin se on hyvin litteä verrattuna normaaliin loppukierron järkkyturvotukseen! Eikä mua kauheasti enää kiukutakaan. Tämä on tosi omituista! Mutta en kyllä testaa ennen kuin ehkä maanantaina, jos sitten on vielä aihetta. Miten voi mennä nämä päivät niin hitaasti!!!
 
Heipä hei! Ajattelin taas kirjoitella, luin kyllä ensin muutaman sivun taaksepäin mitä teille muille kuuluu ;)

Oon yrittänyt olla ajattelematta koko yritystä ja mielestäni melko hyvin tuloksin. Viime viikonloppuna join vähän viiniä ja pari saunasiideriäkin on tullut nautittua. En halua kieltää itseltäni näitä asioita vain koska saatan olla raskaana. Tietysti jos plussa pärähtää tikkuun tai jollain muulla tavoin todetaan, että joku roikkuu matkassa mukana, saa viinit, juustot sun muut jäädä pois :LOL:

Me lähdetään miehen kanssa viikonlopuksi rentoutumaan, ja ikävä kyllä menkkojen pitäis alkaa la, su tai ma. Tai sitten ne ei ala... Katsellaan.

Hyvää pääsiäistä kaikille!
 
Paha päivä Mä en ainakaa tunne mitää pahaa oloa, vaikka lauantaina tulee varmasti otettua vähän ja siitä rielu viikko ja pitäs täti tulla. Pitäskö sitä sinne muka aina ottaa yks iideri vaan sillo ku on kuukautiset. (;
 
Sone
Kaikki on hiljentyny pääsiäsen viettoon, paitsi mie!

Nasukka :hug:

Paha päivä: Niin pitkään voi nauttia kunnes plussaa , se on hyvä sääntö :)

Tikuttelin ja alkas jo tulla haaleita viivoja joten varmaan ovis lähenee, oireitakin jo vähän on. Ainoo ongelma on tuo mies..... ..... ..... .... Aika hiljasta kuumeilun suhteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
Onks joku tehny uuden alotuksen? Ku mä en löydä semmosta ja täälläkään kukaa ei kirjota!!?? :D
En huomannut uutta aloitusta, mutta voin tehdä sellaisen. :) Enpä taaskaan edes tajunnut, että kuukausihan vaihtui. :whistle: Hetki pieni, niin muokkaan listaa ja aloitan sillä uuden pinon. :)
 

Yhteistyössä