+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

Tiistai 2.3.2010





UuTeEnNoUsUUn........kp46/25-35...............................yk9
Agaetis.......................kp51/27-31...............................yk2
Piupula.......................kp48/32-35.....23v....1.lapsi
angel08......................kp46/30..........25v.....................yk16
inspire........................kp36/31....................1.lapsi
Nasukka82.................kp31/28-30.....27v....2.lapsi.......yk7
Sone...........................kp30/30....................3.lapsi
macy gray...................kp28/23-47....29v.....2. lapsi......yk4
very important baby...kp28/28-30....29v .....................yk7
babar.........................kp28/35..........30v.....2.lapsi
piprane ema...............kp26/28..........32v.....3.lapsi......yk8
wilkat..........................kp26/?
RiikkaVaan..................kp25/32.........24v......2.lapsi......yk1
KS09...........................kp23/33?.......21v......2.lapsi.......yk7
Sanelma.....................kp21/34?
AaVee.........................kp18/30(33)...27v.....1.lapsi.......yk15
Tinker Bell...................kp18/33.........26v......1.lapsi.......yk 3
Ezziina........................kp15/28.....................3.lapsi.......yk2
Heathy.......................kp14/26-27......................2.lapsi.......yk3
Mahdotontako............kp9/29.........................................yk6
Amf



TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara




PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78..........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny..............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10...........24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

HAAMUILIJAT
Sone................2.3. ...........kp30/30
piprane ema....2.3. ...........kp26/28
 
pirpane ema ja sone > Onnittelut haamuista! :flower: Toivottavasti viiva vahvistuu. bd Lisäsin listan jatkoksi haamuilijat, mutta en poistanut teitä vielä ylimmältä listalta.

Mä meinasin testailla tänään, mutta maltoin mieleni. Mulla kun pitkän aikaa oli kierto 32-34 ja pari viimeistä oli jotain muuta, niin yritän olla hätäilemättä. Huomenna on muistaakseni dpo14, joten sikäli hyvä päivä testailla. Epäluuloni on ajoittain herännyt ovulaation osalta, mutta lämmöt kertovat sen kyllä tapahtuneen. Tavallista korkeammallakin ovat, kun ei normaalisti iltaisinkaan nouse yli 37 ja nyt on olleet ihan jatkuvasti vähintään tasan. Aamulämmöt ovat kyllä olleet välillä alle 37, mutta vain parin kymmenyksen verran.

Oireita ei oikeastaan kummemmin ole. Rinnat on vähän herkät ja jotenkin rehevämmän oloiset. Menkkamaisia kipuiluja tuntuu välillä ja muniksissa myös. Janottaa aika paljon, mutta se taitaa olla mulle ihan normaalia. Sitten ne tavallista korkeammalla olevat lämmöt. En oikein ota selvää onko oireet raskauteen viittaavia vai ei. Huomenna tihrustan tikkua, mutta yllättynyt olen, jos jo näin pian näyttää plussaa. Pian sikäli, kun mulla on pco ja koska kiertopäiviä on aika niukalti. Ihana yllätys kyllä olisi. :heart:

Tsemppiä kaikille ja paljon plussatuulia!
 
Onnea Haamuilijoille! Toivotaan viivojen vahvistuvan!

Tänään oli ultra ja saalis oli mun mielestä ihan kiva. Oikeella puolella muniksia oli kasvanu seuraavasti: 1 15mm-16mm, 4 6mm-10mm ja 4 11mm-14mm. Vasemmalla puolella 6 6mm-10mm ja 2 11mm-14mm munikset. Piikittely jatkuu samalla 150 annostuksella ja sumutteet 4 suihketta/pvä. Jouduin hakemaan lisää Suprecuria ja Fostimonia. Samalla hain myös Pregnylin. Ootellaan taas pari päivää ja katotaan sit minä päivänä on punktio. :)
 
Äh, Postissa tulivat muutamat ov testit, ja koska aamun sylki oli positiivinen, tein yhden 2 tunnin pidättelyn jälkeen, ja tulos oli tämä:



Tuo tuli siis ohjeajan (10min) sisällä, mutta viiva tummuu koko ajan kellon juostessa eteenpäin. Kaikesta huolimatta tulos on kuitenkin selvä nega :ashamed:
Kannattaakohan testata vielä huomenna, haaleneeko viiva, vai tummuuko se? kp23 menossa, ja kierrosta ei mitään hajua...
Kuinka aikasin ja millasilla viivoilla nuo ov testit voi näyttää raskautta? Siis enhän mä mitenkään pakon omasesti etsi mahdollisia vinkkejä raskaudesta :D :ashamed:

Muoks* n. 10 määräajan umpeuduttua testi näytti jo tältä:

 
vib > :D Mulla on yksi ovistesti kaapissa. Uskaltaisinkohan sillä testailla illan aikana? :whistle: Onnistuit villitsemään mut tolla masuoireella, mulla nimittäin oli maanantaina pakki sekaisin eikä nytkään ihan kunnossa. Ei vaikuta yhtään vatsapöpöltä. Karkkeja kyllä sorruin syömään ihan liikaa. :ashamed:

KS09 > Käsittääkseni ovistestillä testattu raskaushaamu on plussa. Toivottavasti asia on näin ja saat selkeän tuloksen raskaustestiin. bd
 
Ks09, peukut pystyssä ja tsemppiä macy gray sekä vib :flower:
Ja tietysti kaikille toivotaan plussia :whistle:

Hölmö minä tein 4h rakossa olleesta vielä testin ku kotiuduttiin ja entistä tummempi viiva :eek: apuaaaaa, oikeesti raskaana minä wohou!! Kyllä minä nyt tuuletan ja tiputaan sitte korkeelta jos on pakko, mutta nyt nautitaan :D
 
inspire Onko toi sun haamu kuinka selkee? Mä sain tänään taas viivan, mutta uskon sen olevan vain viivapaikka, koska näkyy niin äärettömän huonosti :ashamed:
Joskus aikasemmin erehdyin luulemaan noita haamuplussiks, mutta kokemus on osoittanut, ettei haamuplussa voi tulla joka kierron päätteeksi juuri ennen menkkoja :D :headwall:
 
Joo, tiiän viivanpaikan ja haamun eron. Nuissa minun haamuissa on jonku verran sitä väriä mukana, mutta ei vain vahvistu. Kyllä sen haamun erottaa ihan "paljaalla" silmällä, ettei tartte tihrustaa/väännellä ja käännellä.. :) En sitte tiiä mistä johtuu. Ajattelin torstaina käyä viemässä terveyskeskukseen näytteen..
 
Moi taas piitkästä aikaa :wave:

Paljon onnea haamuilijoille! :heart:

En nyt kerennyt kamalsti lukea :( anteeksi. Ajattelin tulla kertomaan vähän missä mennään, menkkoja ei näy eikä kuulu, eli ovuloimaton kierto on taas kyseessä, vähän niikuin arvelinkin tossa aikasemminkin :) tässä nyt täytyy taas sitten odotella. Taitaa olla gyne reissu taas tulossa. Päätin nyt sitten samalla, että soitan huomenna ajan itselleni ja tuun sitten taas keroon kuulumisia :)

Paaaaaaaljon plussa puhureita *puuuuuuh* :whistle:
 
Rupeen vissiin olemaan liian kärsimätön, kun huomenna ois kp26 ja arvon nyt uskallanko tuhlata testin B) oireita ei nyt ole kuin se että toinen rinta on arka, oon tosi ärtynyt, välillä vihloo alavatsaa, alavatsa turvonnu ja kylmä välillä. Mut noista nyt ei tiedä onko PMS vai raskaus. Huomenna ois kuitenkin vasta 10dpo, niin masennan vaan itseeni, jos(kun tulee nega :ashamed:
mutta kaikille +++++++++++++++++++++ :whistle: |O
 
Sone
Riikkavaan: Miulla on myös vaan toinen rinta arka, sama mistä imetin enemmän viimeeks. Toinen ei vissiin toimi :LOL:

Edelleen odottelen mitä tapahtuu :xmas: Jännä ettei tää mahatauti oo vielkään loppunu???? :saint: :saint: :whistle: :whistle: ;) :xmas: Vai... voiskohan...
 
Ne on laittanu Mammaksilla mun testit eilen postiin, pitäisi olla jo tänään mulla... malttamaton:D Tissit on kipeytyneet :eek: Ja hassua, mullakin toinen on kipeämpi, juurikin se josta riitti eniten maitoa aikoinaan(mulla imetysaikana toinen ehtyi pian, toisella imetin loppuajan).

Hei, sain eilen ihania uutisia! Ystäväni saa vauvan syyskuussa. Olin tän jo arvannut, ja oottelin kovasti koska kertoo :) Ja toinen kaverini saa toukokuussa, siihen ei enää kauaa mene. Nää kaksi on mun ystäväpiirin ainoat joilla ei vielä ennestään olekaan lapsia. Olen tosi iloinen:)

Sone, onkohan meillä sama mahatauti:/ Tosin mulla on mennyt jo vähän ohi tai ainaskin rauhoittunut. Väsy on kyllä kova, menin eilen ysiltä nukkumaan ja tänään herättiin vähän yli kuusi.
 
keskiviikko 3.3.2010




inspire........................kp37/31....................1.lapsi
Nasukka82.................kp32/28-30.....27v....2.lapsi.......yk7
Sone...........................kp31/30....................3.lapsi
macy gray...................kp29/23-47....29v.....2. lapsi......yk4
very important baby...kp29/28-30....29v .....................yk7
babar.........................kp29/35..........30v.....2.lapsi
piprane ema...............kp27/28..........32v.....3.lapsi......yk8
wilkat..........................kp27/?
RiikkaVaan..................kp26/32.........24v......2.lapsi......yk1
KS09...........................kp24/33?.......21v......2.lapsi.......yk7
Sanelma.....................kp22/34?
AaVee.........................kp19/30(33)...27v.....1.lapsi.......yk15
Tinker Bell...................kp19/33.........26v......1.lapsi.......yk 3
Ezziina........................kp16/28.....................3.lapsi.......yk2
Heathy.......................kp15/26-27......................2.lapsi.......yk3
Mahdotontako............kp10/29.........................................yk6
Amf



TAUSTALLA
Aurella
icefairy
mahara
UuTeEnNoUsUUn
Agaetis
Piupula
angel08




PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78..........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny..............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10...........24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

HAAMUILIJAT
piprane ema....2.3. ...........kp26/28
Sone................2.3. ...........kp30/30
 
Poistin nyt muutaman listan yläpäästä ja takaisin pääsee ilmoittautumalla. :) Ihan siis siksi otin pois, kun ei ole aikoihin kirjoitellut eikä listan tiedot sen takia olleet ajantasalla. Ei mitään henkilökohtaista. :)

Mun kuulumiset tänään:
- testi nega
- pääsin aloittamaan metut
- elohiiri on palannut silmään ja tuntuu erittäin epämiellyttävältä
- päätä särkee
- huimauskohtauksia tulee myös paikallaan istuessa
- rinnat herkät, mutta ei kipeät
- syöpöttää, nälkä ei tunnu menevän pois
- väsyttää kovasti
- ikenistä tulee harjatessa verta (en edes muista milloin olisi edellisen kerran tullut muuten kuin joskus jos vahingossa olen hammaslangalla liikaa ärsyttänyt)

Sone > Sun "mahatautisi" vaikuttaa lupaavalta. :whistle: Testaahan se vahva plussa sieltä, niin pääset plussanneiden puolelle. :)

piprane ema > Joko sulla viiva vahvistui? Toivottavasti sutkin saa pian siirtää plussanneisiin ja toivottavasti me muut tullaan pian perässä. :)

vib > Otitko aamupissaa purkkiin? :D Sulla kun on paremmat kiertopäivät kuin mulla ja säännöllinenkin tuo kierto, niin varmaan näkyy jo. Toivotaan plussaa. bd
 
ov testi oli tänään haaleempi, eli ei ainakaan raskaus viiva ollut se :( Nyt mä sitten lupaan odottaa kiltisti ainakin sinne lääkärille asti ja joten kuten siitä pari päivää eteenpäin nähdäkseni kun ne menkat alkaa :)

mg:llä ihan hyvän kuulosa oireita! samoin sonella :)
Toivotaan myös että vib:n testit tulisivat huomenna, että pääset sitten testailemaan.
 
Sone
ViB: Kovasti on meillä samoja oireita B) Mie en viel uskalla testailla uudelleen, oottelen viel pari päivää että tietää sit varmaks onkse nega vai plussa :) Mahatauti on kyl menny ohi, se pahin, mut etoo ja maha sekasi vielki, ja vasrinkin aamuyöstä!
 
Onnea Sone ja piprane ema haamuista! Toivon teille pikaisia, kirkuvan punaisia plussaviivoja :flower: :heart:

macy gray, mä taisin ilmaista itseni sekavasti :D En tarkottanut että listalta pitäisi ketään poistaa, vaan et jos joskus jaksaa ja muutkin tykkäis, ois ihan jännä jos tossa listassa olis lisäks "piinailijat"-kohta, jossa ois kaikkien dpo:t. Tai sit dpo:t/ovispäivän vois laittaa tohon normilistaan, niin tietäs paremmin missä kaikki menee :) Kiva toi haamuilijat kohta, ja hienosti oot jaksanut päivittää!

KS09, mustaki tuntuu et niin vaikeeta ku se on, niin sun kannattaa nyt koittaa olla stressaamatta. Se varmaan vaan sekottais entisestään. Niin vaikeeta ku se meidän kuumeilijoiden onkin uskoa, ei se plussa sieltä vouhottamalla yhtään nopeemmin tuu :D Paljon tsemppiä lekuriin, eiks se ookin ihan kohta? Tuu sit heti kertoo kuinka käy!

ViB, Sone, mullaki on toinen tissi kipee :D Tosin vasta dpo 3, et raskausoire tuskin vielä.. jotenkin kumminkin ollut tässä kierrossa paljon voimakkaammat ovisoireet, ja niin selvästi on nyt tuntunut tuolla kohdun/vasemman munatorven seuduilla jänniä tuntemuksia. Harmi ettei vib:in testit tulleet, toivotaan että pääset plussaamaan huomenna ;)

Kiva kun tulit kertomaan kuulumisia, Piupula :) Sua kaipailinkin! Ikävää, että kierto on pitkittynyt. Toivottavasti gyneltä saat apuja, tule heti kertomaan miten käy =)

Mulla on nyt lämmöt kolmatta päivää perustason yläpuolella, ja FF "vihdoin" piirsi mulle noi ovisviivat =) Eli kyl se vahvasti siltä vaikuttaa, että ovis oli jo kp12. Tässä käppyrää:



Jotenkin ihan uskomatonta, et ois ihan normaali kierto nyt. Ei välivuotoja, selkee ovis oikeeseen aikaan, oletettavasti mulle normaali kierron pituuskin ekaa kertaa esikoisen jälkeen (toki mieluummin se plussa!). Hassua lisäksi se, et se tosi lyhkänen viime kierto ajoitti mun kierron niin, että testipäivä osuisi miehen syntymäpäivälle. Olispa se joku enne, ja saisin antaa hänelle niin kovasti kaivatun toisen lapsen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
mg:llä ihan hyvän kuulosa oireita!
Onhan ne. Kun vaan tarkoittaisivat sitä toivottua raskautta. Tällä hetkellä voisin nukahtaa istualleen ja päässä on hassu olo, paleltaa melkein koko ajan ja syömässä pitäisi olla vähän väliä. Masuunkin välillä sattuu menkkamaisesti, mutta ei tunnu täti lähestyvän. Jos eilen tuntui kurjalta, niin nyt tuntuu tosi kurjalta. Voisin vajota syvälle peiton alle ja ottaa muutaman tunnin päikkärit. Ee vaan sattumoisin onnistu, kun on tuo ihanainen esikoinen tuossa. Piristää kovasti, kun käy silittämässä ja halaamassa aina kun näkee mun olevan kipeä tai erityisen väsynyt. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heathy:
macy gray, mä taisin ilmaista itseni sekavasti :D En tarkottanut että listalta pitäisi ketään poistaa, vaan et jos joskus jaksaa ja muutkin tykkäis, ois ihan jännä jos tossa listassa olis lisäks "piinailijat"-kohta, jossa ois kaikkien dpo:t. Tai sit dpo:t/ovispäivän vois laittaa tohon normilistaan, niin tietäs paremmin missä kaikki menee :) Kiva toi haamuilijat kohta, ja hienosti oot jaksanut päivittää!
Jäin itsekin miettimään oliko se poistaminen liian radikaali muutos. Taidan lisätä poistetut taustailijoihin ja palauttaa listalle sitten, kun saadaan ajantasalla olevia tietoja.

Dpo-lista onkin hyvä idea. Itse en varma ole omasta oviksestani (melko varma kuitenkin), mutta voihan siellä olla kysymysmerkinkin kanssa. Eli jos on epävarma, niin numeron perään sitten vaan kysymysmerkki kertomaan epävarmuudesta. Voisiko kaikki ovisajankohdan tietävät ilmoittaa dpo:n, niin lisään listalle? =)
 

Yhteistyössä