+++ MAALISKUUSSA PLUSSAAVAT, huhtikuuta suunnittelevat +++

mööö, näinhän siinä kävi, kuten viime kierrossakin, että haaleat haamut muuttuivat negaksi ja tänään se täti tuli :( Arvelinkin silti, että tässä kierrossa ei raskauduttu. Alusta asti oli vaan sellanen fiilis.

Nyt siis kp 1/28, yk 3 (laitan kierron kestoksi nyt tuon 28 enkä siis 27-29, kun useimmiten se 28 pitää paikkaansa)

Nyt harmittaa ja masentaa. Tyypillisenä stressaajana alan heti miettiä, missä on vika, kun ei tärppää. Esikoinen kun sai jo kakkoskierroksella alkunsa. Vaikka naurettavaahan se on panikoida. Mutta jotenkin nyt vaan on mieli maassa :'(

Hienoa, että joillakin sentään tärppäsi. Oikein iso onnitteluhalaus plussanneille ja A-H, onnea haamusta :flower: Toivotaan, että se tummuu oikein vahvaksi!
 
mamitus, tuo tekstisi olisi voinut olla mun suusta. Meilläkin tärppäs esikoisesta nopeasti. Ihan samat ajatukset pyörii mielessä, että MIKSI ei nyt voi käydä niin. Kun lääkärissäkin kävin, eikä meissä mitään häikkää ole. Kierto vaan ilmeisesti ottaa hetken tasaantua imetysajan jälkeen. En tiedä lohduttaako, mutta täysin ideaalisissakin olosuhteissa terveillä parikymppisilläkin mahikset on vaan 20-25% joka kuukausi. Väitetään, että suurin osa joutuu useamman kuukauden oottamaan että tärppää. Ja jos molemmilla vaan kaikki on OK, niin jokainen tärpitön kuukausi lisää mahdollisuuksia seuraavaan kiertoon. :hug: Kyllä mäkin tän tiesin jo aikaisemmin, mutta jotenkin ajatuksella tuon tänään luin ja ajatus lohduttaa.

muoks. Piupula: Ihana juttu, että pääsit takaisin tänne meidän sekaan. Vielä hienompaa tietty se, ettei mitään vikaa löytynyt ja että hyvä kierto tulossa. Paljon tärppionnea sulle! :wave:
 
Kiitos Heathy lohdutuksesta, vähän helpotti :) (Vaikka siis vieläkin on kyllä mieli maassa) Mutta eiköhän tää tästä, kun täti lähtee pois ja aletaan taas lähentyä kierron puoltaväliä. Kummasti se mieli varmaan kirkastuu :D Eli eiköhän plussata ensi kerralla!

Niinpä täällä suunnalla jäädään nyt hetkeksi keräilemään itseä kasaan uutta yritystä varten ja keskitytään tuon esikoisen hoitamiseen. Kauhea kuume ja yskä/nuha vaivaa :/ Ja yöt nukutaan huonosti |O
 
A-H
Heathy & Icefairy Jouluvauva olisi kyllä ihana :heart:

mamitus Voi ei :( Yhdyn tuohon Heathyn tekstiin, että raskaaksi tuleminen on oikeasti aika tuuripeliä ja vaikeaa, vaikka ei sitä uskoisi! Kyllä se tärppi vielä käy sielläkin! Vaikka nyt tuntuisi masentavalta, itkettävältä, toivottomalta ja kaikelta muulta mahdollilta, niin pää pystyyn ja kohti uutta yritystä! :)

Mitähän muuta sitä taas piti kirjoitella... Aamulla alkoi naurattaa kun laitoin sukkia jalkaan, sellaisia missä lukee L ja R, niin sit ihan tosissaan aloin miettiä, että kumpi jalka on oikea ja kumpi vasen :eek: Jouduin sitten käyttämään miehen V-olv-O -muistisääntöä :D Vähän tuo pää tuntuu hataralta, liekö valvotut yöt tehneet tehtävänsä.
 
:wave: Piupula Glad to have you back!
Mamitus ja KS09 :hug:

Täällä takana järkyttävä yö. Nukun muutenki tällä hetkellä katkonaisesti niin sit eilen illalla nuorempi koira alkoi ripuloimaan. Siivosin yötä myöten koiran paskoja (lue limaista vettä) pitkin taloa. Aina ku koiraa vei ulos se ei kakannut mut sit vähän päästä sisällä... Nyt näyttää jo helpottavan ku annoin sille ripulilääkettä. Toivottavasti paranee.

Sit näin vielä painajaista jossa olin vessassa pisulla ja paperiin jäi hirveesti tuhrua. Olin silleen, et jes tässä tää sit oliki. Uni oli jotenki niin todellinen, et ku heräsin olin aivan maassa kunnes tajusin sen ollen unta. Heti piti mennä vessaan tsekaan tilanne. Ja ihan perus luge/valkkaria sieltä tuli. :) Millanen ja missä kohdunnipukan kuuluis olla jos on raskaana? Mä tuun jo hulluksi täällä. 2 viikkoo saikulla. Yksin istun himassa ku mies on töissä... Auttaa hirveesti ku on kone kokoajan sylissä ja kaiken maailman keskustelupalstat luettu läpi oireista yms... 10 päivää vielä ja sit saa testata.
 
Tänään sain nukkua tunnin pitempään aamulla ja heräsin jopa ennen viereen kömpinyttä lasta. Sain hetken siinä vielä torkkua ja heräillä rauhassa eli aamu vaikutti hellävaraiselta. Päänsäryn puolelle sitten kuitenkin päätyi eikä aamupuuro siltä pelastanut. Lääkettä en ole vielä tarvinnut, mutta olo on kurja. Voimat on jälleen pois ja toiveikkaana hörpin jättikokoisesta kahvimukistani piristystä. Olen päättänyt tehdä tänään lumitöitä, pestä pyykkiä ja tiskata. Aikaa on vain iltapäivä, mutta uskon saavani aikaan ihan riittävästi. Illan saan sitten ottaa rennosti ja nukkua huomenna pitkään. :)

Piupula > Tervetuloa takaisin! :flower:

A-H > Onnea ja tarrasukkia! :flower: Joko tänään testasit uudestaan? Saako sut siirtää jo odottajien puolelle vai laitanko haamuilijoihin? :)

Heathy > Lohduttavaa tekstiä. Nuo faktat kun muistaisi aina pettymyksen kohdatessa, niin ei tarvitsisi tuntea niin voimakasta katkeruutta omaa kehoa kohtaan. Olisi tärkeää olla itselleen armollinen, mutta ainakin näin alkuvaiheessa ja faktoihin sopeutuessa tunnen suurta pettymystä kehoani kohtaan. Ehkä se menee vähitellen ohi. Onhan tässä jo monet kerrat itketty ja purettu varmaan samalla monta muutakin murhetta.

mamitus > :hug: Voimia alkukiertoon! Sullakin on yritys vielä niin alussa, ettei vielä ole mitään hätää. Ymmärrän sun pettymyksen ihan täysin, kun itsekin olen sen kokenut. Tätin lähdettyä ja oviksen lähestyessä mieli varmasti piristyy. Koitetaanhan mekin päästä jo plussanneiden perässä odottajien joukkoon. =)

AaVee > Onpas sulla ollut raskas yö. Voimia! Koita keksiä jotain mukavaa tekemistä, että saat ajatukset muualle. Toivotaan, että pääset testailemaan plussaa. :)
 
tiistai 16.3.2010



KS09...........................kp37/35?.........21v......2.lapsi.......yk7
Sanelma.....................kp35/34?..........27v......2.lapsi
Coya...........................kp34/26-30?...............1.lapsi.......yk1?
Onnellinen x5.............kp29/24-30.................5.lapsi........yk1
A-H.............................kp26/27-28.......22v......2.lapsi.......yk1
Mahdotontako............kp23/29........................................yk6
samara88...................kp23/21-28..................1.lapsi.......yk1
Viulu...........................kp22/28-30..................4.lapsi.......yk1
Nasukka82.................kp15/28-30.......27v.....2.lapsi.......yk8
Sarmiina.....................kp15/25-30..................3/4.lapsi
Piupula.......................kp13/32-48..................
very important baby...kp12/28-31.......29v........................yk8
inspire........................kp11/31........................1.lapsi
macy gray...................kp9/32-34........29v......2. lapsi......yk5
babar.........................kp7/35..............30v.......2.lapsi........yk3
Paha päivä.................kp6/25-28.........25v......2.lapsi.......yk2
AaVee........................pp6/16..............27v......1.lapsi......yk15
wilkat.........................kp4/35..........................3.lapsi........yk5
icefairy.......................kp4/28-35.........23v...... 2.lapsi........yk1
mamitus.....................kp2/28..............26v.......2.lapsi.......yk3
Heathy.......................kp2/26..........................2.lapsi.......yk4



TAUSTALLA
Aurella
mahara
Agaetis
Amf
adora

PIINAILIJAT
KS09.......................................dpo16?




PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. .......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. ........kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. .......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. ........kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. ........kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. ........kp34/28
Auroora..............21.1. .......kp28/28-34

HayLina.............1.2. ..........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. ..........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Minnäi..............23.2. ........kp32/31(32)........30v.....4.lapsi......yk2
Sintsu78...........23.2. ........kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. .........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. .........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ...........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ...........kp27/28..........................................yk8
Sone................8.3. ...........kp36/30
Sanelma..........9.3. ...........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3



HAAMUILIJAT[/quote]
A-H.................15.3. ..........kp25/27-28.......22v......2.lapsi.......yk1
 
Menikö tuo päivitys nyt ihan oikein? Mut on keskeytetty niin monta kertaa, että ei pysy yhtään ajatus kasassa. Toivottavasti ei ole ihan pielessä.

KS09 > :hug: Toivoa on vielä, joten jospa se täti ei saapuisikaan.
 
Vuoto on muuttunut jo vaaleanpunaiseksi, eli niin, josko se sitten voimistuisi koko ajan... r-testi oli nega, tai kyllä siinä ehkä hivenen jotakin näkyy, mutta mun on enää hankala erottaa haamuviivoja ja viivanpaikkoja :ashamed: Toisaalta toivon, että se vuoto nyt alkais, jos olis alkaakseen, niin ei tarvis tässä epätietoisuudessa enää madella.
Alan olemaan aika väsynyt tähän, vuotoa ei kuulu ja raskaana en mitä todennäkösemmin ole.
Ihmettelen vaan mikä tota vuotoa pitkittää, kun lääkekuurinkin söin sen alkamiseksi. Nyt jo kaksi päivää myöhässä :eek:

mg mut voi poistaa piinailijoista, kun en mä enää tiedä mitä mä tässä piinailen ja millä päivillä...
 
Meillä olis tänään ovis:) mitään testejä en oo tehnyt, kun mulla aina vihloo oviksen aikaan. Saas nähdä miten käy, viime kierron lopulla olin jo ihan varma raskaudesta, kun tuli oireita;aamupahoinvointia, yms. Tää pari viikkoa on vaan niiiin pitkä aika odottaa, että tuleeko täti kylään vai ei :headwall:
 
Kiitoksia kaikille :) :hug:

Meen kyllä vielä käymään ottatamaan noi kilpirauhaskokeet, kun gyne sano, että voi siitä johtua mun kiertojen heittelyt(on siis painoakin tullut lisää ja niitä on tosi vaikea huhkia pois ja palelen aikaajoin ja nukun paljon), mutta en ole vielä varannut aikaa enkä kovin huolissani ole, jos jotain on niin sitten ihan rajaahipoen mennään, eli sen mahdollisuuteen en usko :)

eli mulla siis tällänen rivi:
piupula.........kp 14/20-48.......24v.......1.lapsi.........yk7(9kk)

Eli ihan mukava, että pääsee sitten soittamalla lähetteen kanssa eteenpäin :) Mun munasolun alku oli eilen 1,34cm, eli tänään se on 1,54cm ultrakuvan mukaan.Munasolu irtoo sitten, kun se on 2cm kokonen ja se kasvaa 2mm päivässä. Enpä totakaan tiennyt aikaisemmin. Toi kenellä oon käyny, niin on kyllä todella mukava. Ajattelin ottaa nyt lungisti tän kierron. Olo on kyllä aika rauhallinen, kun tietää millon ovuloi ja kuinka pitkä kierto on tulossa varmasti ja että pääsee soittamalla eteenpäin asioissa. :heart:

KS Paljon haleja ja jaksuja. Kyllä se selviää tavalla tai toisella, toivottavasti nopeasti kuitenkin :hug:

Aavee Ajatuksiaan on kyllä kovin vaikea pitää kasassa kotona, kun tietää, mitä siellä voi olla ja tehdä turvallista pesää :heart: Toivottavasti tärppi kävisi yhdellä hoitokerralla :hug: Itellä, jos rupee liiakseen jumittaa ja ahdistaa ja mietityttämään, niin alan siivoamaan tai järjestelemään tai leipomaan, oikeestaan mitä vain, kun vaan saa ajatukset johonkin muualle. Musiikki ja rauhallinen koti sohvalla makoillen on aika makoisaa. Paljon voimia myös sinne piinan keskelle :hug:

A-H Viivojen vahvistumista täältä toivon sinulle :heart:

macygray Kiitos päivityksestä! :flower:

Ja lopuksi vielä PUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHH plussia meille :whistle: :whistle: :whistle:
 
A-H
Kerkesinkin nyt kirjoittamaan pikaisesti, että plussa sieltä tuli!!!! Viiva oli vieläkin haalea, mutta ihan selkeä ja värillinen :) Kai se olisi sitten siirryttävä odottajien puolelle, vaikka tuntuukin selkäkipujen perusteella, että menkat vois alkaa minä hetkenä hyvänsä :/ Ehkä huolitte mut tänne takas, jos jotain sattuukin...

Kiitos juttuseurasta kaikille ja paljon plussatuulta puhaltelen!! :) :flower:
 
A-H Onnea! :)

Piupula On varmasti helpottavaa tietää, että se ov tulee ja varmasti :) Ja myös toi, että on puhelinsoiton päässä, jotta pääsette etenemään, jollei pientä ala kuulumaan...

Tuhruttelu loppui sitten iltaan. Ja mä en tiedä, että oliko taas r-testissä jotakin siks, koska mä haluan nähdä siinä jotakin, vai siks, että siinä oikeasti oli jotakin, mutta mun mielestä selvemmin kuin eilen. Ei kuitenkaan niin selvästi, että sitä voisi haamuksi sanoa, saatika kuvaa ottaa, kun ei se kuitenkaan mihinkään näkyisi :ashamed:
Voi että mä tulen hulluks tän asian kanssa! Ratkeis nyt edes johonkin suuntaan tämä homma :(
 
A-H paljon onnea! :flower: :heart:
Paljon tarroja matkaan :) ja takaisin olet tervettulut tietenkin, mutta varmasti kaikki menee hyvin :hug: mutta ei sitä osaa varmastikkaan olla huolehtimatta ;) :heart:

KShmm.. mitäs jos odottaisit pari päivää ja sitten tekisit digi-testin? Helppoa toi odottaminen ei kyllä ole :/ :headwall: tuskaillut itse niin monesti, että tiedän kyllä tuskan mitä kannat, sitten kun menkat alkaa, niin ensimmäiset 5-10päivää ihan mieli maassa ja ajattelee että antaa olla, mutta sitten jostain se potiviivisuuden pilkahdus taas paistaa jostain ja sitten taas jaksaa :heart: Paljon haleja :hug:
 
Piupula Mä en raaski tuhlata tota digitaalista, vaikka niitä kaksin kappalein kaapista löytyykin :D Ajattelen, ettei se mitään vielä näytä, vaikka raskaana jostakin syystä olisin, kerta ei noi herkät 10 (herkkyys) liuskatkaan näytä :) Kun se digitaalinen ei taida olla ihan niin herkkä...
Mun ei tosiaan auta kun odottaa. Varmaa merkkiä suuntaan tai toiseen ei ole, joten ei se kyllä auta... Sylkiov ei anna minkäänlaista tulosta, kn elää ihan omaa elämää, on ihan päivästä ja ajankohdasta riippuen missä se on ja miten se on, ruskeaa / punertavaa valkkaria tulee taas vähän, herkissä r-testeissä on ehkä jotakin ja roskishaamuja olen saanut. Olo on hirmu väsynyt ja pää nyt kolmatta päivää kipeä. Että ota näistä nyt selvää suuntaan tai toiseen. :D Varmaa on ainoastaan se, että menkat piti alkaa lääkekuurin jälkeen sunnuntaina, mutta eivät vieläkään ole alkaneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piupula:
mites täällä muilla menee? :)
Mä olin iltapäivään asti pois kotoa ja sitten oli monenlaista hommaa tehtävänä, joten en ole kerennyt edes päivittämään. Nyt mietin jätänkö huomiseen, kun näin pitkälle ilta karkasi.

Ovulaatio vaikuttaisi olevan ihan tuloillaan, joten viikonlopun aikana kannattaa olla ahkera petipuuhissa. :D Metuannoksen nostin aamulla kolmeen ja tähän asti näyttää sujuneen ihan ilman lisäoireita ja kehon reagoimista. Vähän turvottaa, mutta kipuja ei tunnu. Ovista ennakoivat nippailut vaan ovat alavatsalla, joten ehkä saan hyvin nukutun yön.
 
mg mitä metut on? :ashamed:
Mulle ei kuulu sen ihmeempää kuin aamullakaan. Illan olin taas töissä ja nyt ootan huomiseen meenkö sillonkin tuuraamaan.
Nyt turvottaa mahaa ihan kauheesti, toisaalta kiva, koska edellisessä plussassa se oli yks ekoista raskausoireista :) Toisaalta, onpa kiva olla raskaana jos koko ajan vuotaa ja saa pelätä pahinta :snotty: No mutta turhaan mä sitä vielä murhedin, koska tästä ei kyllä taas tiedä suuntaan eikö toiseen...
 
KS09 > Metut tarkoittaa metformiinia, jota käytetään mm. diabeteslääkkeenä. Niistä on apua monille pco:sta kärsivälle, koska joillakin tasoittaa kuukautiskiertoa ja auttaa painoa putoamaan. Painon pusotushan on pco:n paras lääke ja ilman lääkkeitä ei laihduttaminen mulla onnistu, koska keho ei toimi oikein. Joku asiaan enemmän perehtynyt ehkä osaa kertoa lisää ja linkittääkin tietoa. Itse en ole vielä täysin perillä aiheesta, mutta toivon lääkityksestä olevan apua tilanteeseeni.

Millon meinaat testata seuraavan kerran? Mun mielestä sun kannattaisi pyytää veritestiin pääsemistä, koska tuo tilanne on piinaavan hämmentävä. Toivottavasti se toivottu plussa tulee ja vuoto loppuu pian. bd
 

Yhteistyössä