MAALISMASUT 2008

Siis kirjotetaanko me nyt tänne vai...?
No tässä tulee!

Esikoisen kanssa mies kävi muistaakseni yhdessä neuvolassa kun halusin että edes kerran kuulee ne sydänäänet :heart: Ekalla kerralla en ees halunnu mukaan ku halusin rauhassa jutella fiiliksistä ja otettiin niitä mittoja ja tietoja ni ei tarvinnu olla äijän mukana B) Nytkään en aio sitä neuvolaan pyytää mut ultraan tulo on itsestään selvää meille että mies tulee kumpaankin! Sitä odotellessa...

Ja joku puhu niistä raskausarvistakin :/ Mä esikoista odotellessa rasvailin himona joka päivä ja silti niitä tuli mahaan, tisseihin, peppuun ja silleen nyt ku sit sain kilot pois ni kyl neki kaikkos aika hyvin mut iänikuinen raina ne kuitenki on :( Mut onneks mun mies tykkää musta sellasena ku oon :LOL:

Mä kysyn sitte siellä ekassa neuvolassa 8.8. että voinko tulla sinne pian uusiks että kuunneltais sydänääniä et sais varmuuden asukista. Mulla ekassa neuvolassa viikkoja 7+4 eli kun joku kysy oliko 6+jotain liian aikaseen ni ei musta ku mulleki annettiin aluks niiltä viikoilta mut piti vaihtaa ku en olis tänään sinne päässy, dääm :whistle:

Nyt ei sada vettä ni keksitään kyllä jotain, kävellään kauppaan ja leikitään pihalla tai jotain..

Mut eka voisin viedä pyykkejä pesutupaan!

Suvitus+Yrsa 6+4
 
No, tehdäänkö se uusi pino? Mitäs muut neidot mieltä?
Voin sen kyllä tehdä jos tulee tarpeeksi kyllä-ääniä =) ?
Tulis vähän selkeemmäks pino kun ei ois niin piiitkää...

-Ninni ja nimetön 7+2 :heart: :heart: -
 

Yhteistyössä