MAALISMASUT 2008

Heipparallaa! Mulla on PAKOTTAVA tarve aloittaa tämmönen ketju, tein eilen positiivisen raskaustestin ja takana on lapsettomuushoitoja, keskenmenoja, tuulimuna, onneksi myös aivan ihanan esikoisen syntymä heinäkuussa 2006 Metforem-nimisen lääkkeen avittamana. Ei aloitettu ehkäisyä vaan toive kakkosesta iti heti kun esikoisen sain maailmaan. Alotin Metforemin maaliskuussa ja olen saanut jo kaksi alkuraskauden keskenmenoa tänä vuonna--plussat ovat olleet haamuja ja hyvin hailakoita viivoja joten en oo uskaltanutkaan toivoa niistä kovin paljoa. Nyt kuitenkin, plussa on TOSI vahva ja oireetkin senmukaiset että toivon kovasti pääseväni kasvattamaan massuani muiden maalismammojen kanssa! LA on luultavasti helmikuun loppupäivinä, mutta todellinen syntymä varmasti menee maaliskuun puolelle.
Laitoin jo sähköpostia yhdelle kätilölle jonka luona kävin pojastakin monta kertaa ultrassa. Jos pääsisi vaikka parin viikon päästä kurkistamaan asukasta ja toivottavasti näkemään sydämenlyönnit...Taustasta sen verran että olen 27 vuotias, mies 33 vuotias, poika heinäkuussa 1 vuotias :)


MAALISMASSUKAT

Esikoista odottavat


Tuizu 2.3
Skog 2.3
Alisa 3.3
Sopuli83 4.3
Jiksu 5.3
Hexodus (enkelipoika 03/07) 5.3 KOS
Jennah 6.3 TYKS
Sipuli 6.3
Misupai 6.3
Cicilisko 7.3 KSKS
Tiila 7.3
Härkäneito 10.3
Mama L 11.3
Oikukas 11.3
Rhea 9.3 KSKS
Riksu82 11.3 TAYS
Tansuli
Funny 13.3
Ilona79 15.3
Sienna 16.3
NeitiKevät 16.3
Tyynex 17.3
Pikkulintu 77 22.3
Pikkuvaemo 21.3
Piipi 77 26.3
NallePuh 25
Taniija 27.3


[/b]


Pikkukakkosta odottavat


Gardenia 26.2.
Muumi82 26.2
pikkismasu 1.3. HYS
Maruzella 1.3
Momo 3.3 Jorvi
Loka 3.3
Mamuliini80 3.3 TAYS
Maria82 4.3
Terttu 77 5.3 TAYS
Maria 86 5.3 OYS
Emildan 5.3 PHKS
Lampukka 6.3
Krisal 9.3
Myymä 11.3 Jorvi
Papagena 17.3 KAKS
Möttönen 15.3
Enne 6.3
Äiskä äiskä 14.3 KSKS
Veera 81 14.3
Apilaniitty 17.3
Maya2007
Siideri 18.3
Jonna76 19.3
Suvitus 22.3
Mimmi78 23.3
Emminmamma 25.3 TYKS
Danjuska 14.3
Jensku83 TYKS
Margit 27.3
Mami -04 29.3
Piitsi82 31.3 KOKS
Viivi ja Vagner
Huvikummun vääpeli 31.3



Kolmatta odottavat


Piippa 2.3 TAYS
Ninnukka02 3.3 KYS
Malla29 5.3
Korventyttö 5.3. Kaks
Olive 77 5.3
LapsetOvatElämäni 11.3 OYS
Mörkö 11.3
Ninni78 18.3 TYKS
Piutsuli 20.3 K-HKS
Äiti Lokakuu 20.3
Tutteli78
Kleopatra 31.3

Neljättä odottavat

Heikku83 26.3
Mollamamma 18.3


Viidettä odottavat

Hope08 20.3

Kuudetta odottavat


RouvaRajatapaus 17.3


Seitsemättä odottavat

Kuusikon äiti 13.3
 
Jorisenpa nyt sitten itsekseni tässä sen aikaa kun joku muukin plussaa :D Mahaa turvottaa ihan älyttömästi iltaisin, muita oireita ei oikeastaan ookkaan. Ei mulla ollu esikostakaan kyllä mitään raskaus-oireita, silläpä pelkäsinkin ensimmäiset kaks kuukautta että ei siellä mitään kasva...vaan kylläpä kasvoi :) Vessassa oon kyllä laukannut, ihan selvästi on aineenvaihdunta kiihtynyt. Sain ultra-ajan 3.7 ja olisin saanut jo täksikin viikoksi, mutta en uskaltanu ottaa jos se onkin liian aikaisin. Laskeskelin tuossa että kun mulla on on aika pitkät kierrot (32-35) ja jos otan kierronpäivistä keskiarvon 33, niin LA olisi 28.2. Mutta en kyllä siirry Helmimammoihin kun sitten olisin siellä viimenen joka pääsis synnärille :LOL: Noh, täytyy nyt vaan toivoa että sinne asti päästäisiin ja että ens viikolla näen pikku-sydämen läpätyksen :heart:

Gardenia 4+4
 
Hih, huvittaa yksin kirjotella....mutta musta on niin mukavaa vihdoinkin päästä tämmöseen ketjuu osalliseksi. :) Tänään on tehny aamusta asti pahaa, ei oo oikeen mitään voinu syödä. Tuli tuossa mieleen että mä itsehän olen kaksonen (siis mulla on kaksoisveli) niin mitkähän mahkut olis että nyt odottaisin kaksosia.. :whistle: muistaakseni sillon hoitojen aikaa joku lääkäri mainitsi että riski siihen on suurempi kuin tavallisesti. Huh, olishan se pommi. En esikoista odottaessa kertaakaan ollut huonovointinen (paitsi ehkä ihan loppuraskaudessa) enkä oireillut muutenkaan edes alussa mitenkään. Jahas, nyt poikaa ruokkimaan! Toivottavasti jo huomenna mulle tulis seuraa tänne!
 
Heippa
tulin sinua onnittelemaan :flower: itselläni on laskettu aika 28.2.2008 joten en minäkään tänne kuulu B) toivotaan että kaikki menee hyvin.Itsellä on maha kipristellyt tämän päivän.Johtuukohan siitä että menkkojen pitäisi alkaa?Toivotaan.
 
morjens Melon! No meillä on aika lähekkäin sitte LA:t! Ellei jopa sama päivä :) kirjotteletkos tuolla helmikuisten puolella?Otin just päikkärit enkä oo kyl moista temppua tehny vuosikausiin! Oli niin sopiva hetki kun poika nukkui. Ja nyt on sit ihan pöllästyny olo! Tulispa äkkiä ens viikko.. *pureskelee kynsiä*
 
Hei! Minulla on laskettu aika tammikuussa, mutta olen mielenkiinnolla seurannut, koska maaliskuun odottajia alkaa ilmaantua tänne. Eikös nyt jo ala olla sellainen aika, että laskettu aika voi mennä maaliskuulle? =) Oma raskaus alkaa tuntua jo niin pitkälle edenneelle, kun alkaa olla tuoreempiakin odottajia! :D

Onnea Gardenialle ja toivottavasti saat odotusseuraa palstalle!
 
Huomenta vaan :) Ei oo vielä kavereita ilmaantunut! No toivo elää että pian joku liittyis seuraksi.. :hug:
Aivan järkyttävä kurkkukipu iski yöllä, ei kunnolla pysty nielaseen. Ja sydän jyskyttää, mulla on ihan koko ajan kuuma ja eilen vihloi ikävänlaisesti alamahasta. Pelkäsin jo että menkat alkaa..onneksi ei alkaneet kuitenkaan! Jos mä jotain opin esikoisen raskaus-ajasta, niin sen että alkuraskaudessa kaikenlaiset kivut ja vihlomiset on ihan normaaleja! Ainakin mun kohdallani oli.

On tää yhenlaista "kidutusta", vielä viikko aikaa ultraan. Olis kauheaa jos ei näkyiskään sykettä...yhden tuulimunan kokeneena, ei ollut mukavaa lähteä ekasta ultrasta kaikki unelmat lytyssä. :( Koitin itteeni lohdutella että se ei vissiin niin usein uusi kuitenkaan.

Noh, nyt päivän touhuihin. Pitää käydä ostaan kurkkupastilleja tai jotain helpotusta olotilaan!

Gardenia 4+5
 
Mä en kyllä usko todeksi tätä!! Eilen sain mammaksi testissä haamun, mutta tänään oli jo selvempi, mutta en vieläkään usko! Meidän pupuilut ovisaikaan oli 0 kertaa, mutta ehkä ne vanhat simpanssit eli sitten vielä. Katsoin äsken jonkun laskurin mukaan koska mulla on laskettu niin 3.3, mun isän kuolinpäivänä..
Olen 31 vee ja asun mieheni kanssa Nurmijärvellä. Mentiin helmikuussa naimisiin ja siitä lähtien ollan toiveiltu, mutta en todellakaan uskonut sen näin nopeasti tapahtuvan. Esikoista nyt odotan. kylläpäs oli outoa kirjoittaa äskeinen lause =)
Oireita ei oikeastaan ole, jotain pientä Vatsaan vihloi eilen, lämmöt koholla, kuumotusta ja vähän palelua, ei oikeestaan muuta. Niin ja joku oli kertonut että hiiva ennen plussausta voisi olla merkki ja mulla oli, mistä olinkin ihmeissäni. Ja ennen jussia oli flunssainen olo.
Ajattelin vielä tänään ja huomenna tehdä herkän testin, jotta tähän hommaan uskoisi!
 
Lämpimät onnittelut TUIZU ja tervetuloa tänne runsaslukuiseen joukkoomme :LOL: NO kyllä tää tästä alkaa pino kasvamaan, viikon päästä meitä voi olla jo vaikka kuinka paljon :) Olis jo ens viikko...ja ennenkaikkea, saisinpa hyviä uutisia ultrasta! Olis niiiin ihanaa kuulla että täällähän tämä köllöttelee, ja sydän jumpsuttaa vilkkaasti....ja tietenki kiinnostaa kovasti minkä kokoinen pikku-mussukka on, kun mulla tosiaan aika epäsäännöllinen kierto. Noh, vaikka LA olisikin helmikuun puolella niin ihan varmasti synnytys menee maaliskuulle, kun esikkokin syntyi 41+3 :D
Eipä ole kyllä häävi olo....päässä surisee niinku olis ampiaisia täynnä. kurkkukipu on jo vähän hellittänyt, mutta nyt sitte nousi kuumetta tai lämpöä oikeastaan. Buranaahan ei saa ottaa joten pitänee käydä hakemassa Panadolia apteekista. Toivoa saattaa ettei poikaan tartu tää kesäflunssa.

No olipas mukavaa kun sain kaverin tähän ketjuun :D
 
Oih, taas oli katkonainen yö. Aivan tajuttoman kuuma!! ja nihkeä olo...Mieskin pyöri vieressä ja nousi kahdelta kattomaan telkkaria kun ei uni tullut silläkään! Olin eilen koirailemassa (sisältää juoksemista) ja aivan ihanasti tuulettui pääkoppa. Ei vähään aikaan ajatellut omaa napaa :) Herranjestas että muuten teki eilen illalla pahaa. Ihan vihreenä haahuilin täällä ympäriinsä....ja sama olo alkaa näköjään tulemaan tänäänkin :$ :x kävin kaupassa ja olin pyörtyä sinne, yhtäkkiä alkoi huippaamaan ja oksettamaan. Hieman kiire tuli kotiin! Tosissaan alkaa mietityttämään että jos näin alussa jo tekee pahaa niin oliskohan oikeesti kaksoset tulossa....huh huh....No eihän se sitä meinaa. toivottavasti olisi vaan yksi mussukka ja kaikki hyvin.


Gardenia 4+6 (huomenna ekat tasurit :D )
 
Mä olen vielläkin puulla päähän lyöty!! Ajattelin kohta soittaa neuvolaan, iik, jännittää :p Onko mulla nyt raskausviikko 5+3, jos mun menkat on alkanut viimeksi 28.5, en osaa oikein vielä laskea...Mikä koira sulla on? Meillä on sellanen samojedi, kamala karvakasa ja aika iso =) ; en tiedä miten ottaa uuden tulokkaan vastaan, voi olla kyllä vähän mustasukkainen. No ikää sillä on viikon päästä 10, katotaan ehtiiikö nähdä tyyppiä. Voi muuten olla että kuulunkin helmikuun puolelle kun jotkut laskurit sanoo lasketun olevan helmikuun puolella ja jotkut maaliskuun, mutta katsotaan sitten kun neuvolassa on käyty!
Mulle tulee tänään kummipoika ja sen sisko 4v ja 2,5v yökylään, ei ole koskaan meillä ollut niin pitkään, katotaan miten pärjään =)
Sateista keskiviikkoa!
 
http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54

tuon laskurin mukaan sulla olis nyt 4+2! Riippuu aina kierron pituudesta, tuon oletus on 28 päivää.

Mulla on paimenkoiria :) ihania karvaturreja kaksin kappalein. Eivät ole olleet pojasta mustasukkaisia onneksi. Kyllä muakin sillon pelotti että saa nähä tulevatko toimeen keskenään, mutta tosi hienosti on mennyt! :)
 
Pakko oli tulla tuizun kuulumisia kurkkimaan..Meillä tos helmikuun helmissä on varmaa puolella jotai tuhrua tai tiputteluvuotoo ollu, ja meitä on paljon! Suurimmalla osalla, melkei kaikilla, raskaus vielä jatkuu. Joten voi olla ihan harmitonta, mutta toki se säikäytää!
Toivotaan parasta!!!
 
Huomenta! *hauuuukotus* oi että nukuttiin hyvin yö. Oli se jo aikakin!! Aamulla herätessä pakotti selkää ja taas alkoi pelottamaan että joskohan tästä vauvaa syntyy ku on niin menkka-oireet...Mutta ei se auta kuin toivoa parasta, pelkäämällä ja murehtimalla etukäteen ei saavuta mitään. Niin menee kuin tarkoitettu on. Jokohan tänään saatais lisää kirjottajia! :)

Gardenia 5+0 (vielä 4 päivää ultraan)
 
Ai ettäteosasitte piristää!! Ihana kuulla että muillakin on ollu vuotoa. Ei ole eilisen illan jälkeen verta tullut, eikä sitäkään paljoa tullut, mutta edelleen pyyhkiessä tulee vähän tuhrua. Ei varmaankaan syytä huoleen, mutta nyt mua huolestuttaa kun ei ole mitään raskausoireita vieläkään... :whistle: ei todellakaan ole sellainen olo...kait ne oireet vielä tulee ja kahta pahempana....mutta mä ilmottelen taan. Huomenna menen kyllä lääkäriin, ihan tarkistuttamaan että olen edes ollut raskaana... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuizu:
Ai ettäteosasitte piristää!! Ihana kuulla että muillakin on ollu vuotoa. Ei ole eilisen illan jälkeen verta tullut, eikä sitäkään paljoa tullut, mutta edelleen pyyhkiessä tulee vähän tuhrua. Ei varmaankaan syytä huoleen, mutta nyt mua huolestuttaa kun ei ole mitään raskausoireita vieläkään... :whistle: ei todellakaan ole sellainen olo...kait ne oireet vielä tulee ja kahta pahempana....mutta mä ilmottelen taan. Huomenna menen kyllä lääkäriin, ihan tarkistuttamaan että olen edes ollut raskaana... :LOL:
urkin taas tänne :whistle: joo ei mullakaan ollu tossa vaiheessa mitään, yleensähän ne oireet ilmestyy tossa rv 6-7 ku istukka rupee kunnolla toimimaan. nyt on kyllä kunnolla oireita :x en usko et sulla tosiaan mitään syytä huoleen, sitte jos kirkasta verta tulee ni kannattaa vähän huolestua tosin sekään ei aina kerro et menis kesken.
 
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
Mä kans mä kans!!!

Ilmouttaudunpa nyt suureen joukkoomme :LOL:
Eli plussasin jo 20.6, esikon 1v synttäripäivänä :heart:
Laskettu aika on 1.3. ja nyt siis rv 4+5 laskuni mukaan...ja pikkukakkosta siis odottelemme!
Mitäs jos Gardenia tekisit tuohon alotukseen sellaisen samanlaisen ritirimpsun meistä maalismasukeista kuin muissakin ketjuissa... siis tyyliin...
Esikoista odottavat
Tuizu la 3.3. synnärin nimi

Pikkukakkosta odottavat
Gardenia 28.2. synnäri
pikkismasu 1.3. HYS
...ja sit sitä vois aina aksvattaa porukan myötä...? olis kiva kun sellainen olis alussa... vai mitä mieltä te muut monituiset maalismasut olette?!
 
Tervetuloa pikkismasu!!Ja onnea paljon!!!
Hyvä idea kyllä minusta, mutta itse olen tässä vielä epävarma meneekö kesken. On muuten ihanaa että tänne kirjoittaa muutkin, jotka haluaa tietää kuulumisia!! =)
Mulla tulee edellee ruskeata tuhrua, mitäköhän se merkkaa? Ajattelin että jos verta ei tule, niin en mene vielä lekuriin, vaan soitan neuvolaan varaan ajan ekalle käynnille ja kerron vuodosta ja teen sitten mitä ne siellä sanovat.
Mulla on ollut kp24, muuttuuko raskausviikot sen mukaan?Jos onni suo ja pääsen synnyttämään, niin varmaankin Hyvinkään sairaalaan.
 
Laskurinmukaan tänään olisi 5+0, ja saman laskurin mukaa la on 28.2, eli mä joudun jättämään teidät, mutta käyn kurkistamassa teidän vointeja! Ja jos raskaus jatkuu ja ensimmäinen ultra, niin voihan se siirtyä sinne maaliskuuhun. Mutta tsemppiä!!!!!! :wave:
 

Yhteistyössä