"Mä pidän sua vain kaverina ja mä haluan olla yksin". Silti pitää jatkaa sitä lääppimistä

[QUOTE="vieras";22208613]mun mielestä sun vaihtoehdot on, joko käsket sen halimaan muita ja muualle tai
otat saman asenteen, ja olette yhdessä sillointällöin ja et vaan odota yhtään sen enempää
vaan panet ja menet.
ja unohdat sen lotushetken ja häät ..[/QUOTE]

Ei olla pantu kertaakaan, en missään ole väittänyt sellaasta.
 
Ei kuulosta yhtään reilulta sua kohtaan.
Ihan reilustihan mies on kertonut, millä mielin on. Naisilla on ihmeellinen "joko tai" ajattelutapa. Kyllä sitä voi tykätä toisesta ja viihtyä lähellä, vaikka ei toisen kanssa haluaisikaan seurustella. Mutta toki jos nainen haluaa nukkua vierekkäin yms vain seurustelukumppanin kanssa, kannattaa ottaa etäisyyttä miehestä (apn tapauksesta) ja pitää suhde vain platonisena kaverisuhteena.
 
"vieras"
Aha, ilkeät harmaat kokoontukin sit tähän ketjuun. Terve.:wave:
En mä ainakaan tarkoittanut olla ilkeä, vaikka kirjoitinkin tässä ketjussa. Rekkautunut en ole, siksi kirjoitin harmaana. Mä halusin vain sano, että on ihan ihmisen omalla vastuulla miten antaa itseään kohdella. Mies on ollut avoin tunteidensa suhteen, jos Scarlett haluaa siitä huolimatta antaa hänen lääppiä niin se on sitten oma valinta. Mutta mä kyllä suosittelisin, että pysyy kaukana koko miehestä jos tuollainen ei ole ok vaan tahtoo enemmän. Muuten vaan satuttaa itseään. Kenenkään ei ole mikään pakko antaa kohdella itseään huonosti.
 
Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";22208702]En mä ainakaan tarkoittanut olla ilkeä, vaikka kirjoitinkin tässä ketjussa. Rekkautunut en ole, siksi kirjoitin harmaana. Mä halusin vain sano, että on ihan ihmisen omalla vastuulla miten antaa itseään kohdella. Mies on ollut avoin tunteidensa suhteen, jos Scarlett haluaa siitä huolimatta antaa hänen lääppiä niin se on sitten oma valinta. Mutta mä kyllä suosittelisin, että pysyy kaukana koko miehestä jos tuollainen ei ole ok vaan tahtoo enemmän. Muuten vaan satuttaa itseään. Kenenkään ei ole mikään pakko antaa kohdella itseään huonosti.[/QUOTE]

Juu, ei kaikki harmaat ole ilkeitä. Mutta osa kyllä vähäsen on.
 
miesh
Niin no siis mies pitää sinua enemmän ystävänä kuin rakastettuna. Odottaa, että "sitä oikeaa" kohtaan olisi erilaiset tunteet kuin mitä on sinua kohtaan. Tykkää sinusta kuitenkin jonnin verran ja haluaa halitella ja ehkä muutakin.
 
fdg
Mies on ainakin ollut rehellinen.

Ei halua suhdetta, mutta tottakai läheisyys (ja varmaan myös seksi) kelpaa aika ajoin silti. Ilman sen kummempia sitoumuksia.
MUT TOIHAN SANOI ETTÄ EI OLE KOSKAAN NUSSINEET, en tiä onko sitten ottanut poskeen vai pelkkää käsihoitoa ollut mutta jos ei mitään noista aina yhdessä makoilee ja nukkuu niin kyllä mies onb homo.
 
"vieras"
No ihan selkee juttu. Ei halua sun kanssas mitään vakavaa eli ei näe sua tulevana vaimona tai lastensa äitinä. JOKAINEN meistä eläessään yksin kaipaa aivan varmasti läheisyyttä ja toista ihmistä, joten jos olet helppo nakki tällaiseen, niin tottakai lähestyy.
Humalassa tämä yleensä korostuu, kun estot lähtee. Oletan siis että alkoholilla oli osuutta asiaan. Selvinpäin tuskin tulisi lääppimään.
 

Yhteistyössä