"Mä pidän sua vain kaverina ja mä haluan olla yksin". Silti pitää jatkaa sitä lääppimistä

hemmettiin tommoset ukot
etkö sä nyt ap jo vihdoin tajua että p***ua haluaa jokainen mies...ja tämä sun case ei ole poikkeus...pitää sua vaan pilkkanaan kun tavara kelpaa mutta ei ihminen!
 
"ninni"
Kyllä me ollaan yhden jätkän kanssa niin hyviä ystäviä,että ollaan monta yötä nukuttu vierekkäin,halailtu ja kävelty käsi kädessä. Kertaakaan ei olla pantu,pussailtu tms,eikä kumpikaan ollut kiinnostunut toisesta kuin ystävänä. Eli mikä hitto tässä nyt on ongelma?Miksi siis kaverit ei vois nukkua vierekkäin,halailla yms. vaan heti pitäisi olla kiinnostunut toisesta?Jos ap ei halua tällaista ystävyyttä miehen kanssa,niin miksi et sano suoraan?JA minkä helvetin takia sitten änkeät sinne miehen kainaloon nukkumaan,jos kerta ihan vain kaverina et voi niin tehdä?

Onko tässä nyt kyse epätoivoisesta naisesta,joka ripustautuu heti mieheen,joka näyttää edes vähän lämpimiä tunteita häntä kohtaan,vaikkakin sitten vain kaverina?
 
Panopuukohaluatolla?
Mies tietää, että mä olen hänestä kiinnostunut, mutta sanoi tuon mikä on otsikossa lainausmerkeissä. Silti jatkaa sitä halailua ja koskettelua. Viime yö nukuttiin vierekkäin (taas ) kaveripariskunnan luona. Ja tietysti mies sitten halus mut kainaloonsa.

Taitaa olla sitä, että mies kaipaa välillä pientä läheisyyttä ja on mukava joskus nukkua jonkun vieressä. Tuon kummempaan en sitten kelpaakaan.
Se varmaan pelästy sun hoitamatonta puutarhaa..
 
[QUOTE="vieras";22208613]mun mielestä sun vaihtoehdot on, joko käsket sen halimaan muita ja muualle tai
otat saman asenteen, ja olette yhdessä sillointällöin ja et vaan odota yhtään sen enempää
vaan panet ja menet.
ja unohdat sen lotushetken ja häät ..[/QUOTE]



:LOL::LOL:
 
mieti nyt
No ehkä mies ajatteli, että on parempi nukkua sängyssä kaverin kanssa kuin lattialla -kuten scarlettikin. Siinä samalla sitten voikin lääppiä toista, kun toinen kerta antaa lääppiä. Voi sitten kuvitella yöllä naivansa jotain kaunotarta kun tissi on kädessä....

En vain ymmärrä mitä scarletti miettii. Mies on vain kaveri, vaikka sitten lääppisi. Kyllä mäkin voisin lääppiä mies kavereitani, jos vapaasti lääpittävissä olisi (ja jos en olisi naimisissa). Miksen lääppisi?
 
ghjkl
ootko sä menny avautuun sille et haluut seurustella? Ilman että ette ole edes olleet sängyssä? En ihmettele et on pelästyny.

Kuinka se lääppii? Kourii tissejä? Sormettaa sua? Silittää? Hiplaa persettä? Kerro.
 
"Anki"
Mä olen sitten varmaan jotenkin kummallinen joidenkin mielestä koska ei me miespuolisten kavereitten kanssa toisiamme kosketella. Naispuolisten kanssa voidaan halailla kännissä, mutta hyvin harvoin sitäkin. Enkä mä nuku miespuolisten kavereitten vieressä, en nukkunut edes sinkkuna.
 
ootko sä menny avautuun sille et haluut seurustella? Ilman että ette ole edes olleet sängyssä? En ihmettele et on pelästyny.

Kuinka se lääppii? Kourii tissejä? Sormettaa sua? Silittää? Hiplaa persettä? Kerro.
Siis kerroin miehelle, että tykkään hänestä, mutta en mä mistään seurustelusta puhunut. Pitääkö aina ennen seurustelua harrastaa seksiä?

Siis mies silittää selästä, halailee, pitää kainalossa, pitää kädestä kiinni. En ole nähnyt, että tekisi muille tuota, mutta toisaalta enhän mä ole häntä aina näkemässä.

Mä en vain tee tuollaasta miespuolisten kavereitten kanssa eikä kyllä tee kukaan muukaan meidän porukoissa.
 
"harmaana"
Selvä homo tai sitten oikein tosiystävä. Tuollaisesta kannattaa pitää kiinni, mutta ei siitä siulle mieheksi ole. Eikun toisiin kalavesiin.

Mikä tuossa kuviossa sitten häiritsee? Se, ettet pääse panemaan? Se, että oletat sinussa olevan vikaa jos mies ei halua seurustella.

Ei kaikilla ole tuollaisia ystäviä, joten ole onnellinen siitä.
 
[QUOTE="harmaana";22223091]Selvä homo tai sitten oikein tosiystävä. Tuollaisesta kannattaa pitää kiinni, mutta ei siitä siulle mieheksi ole. Eikun toisiin kalavesiin.

Mikä tuossa kuviossa sitten häiritsee? Se, ettet pääse panemaan? Se, että oletat sinussa olevan vikaa jos mies ei halua seurustella.

Ei kaikilla ole tuollaisia ystäviä, joten ole onnellinen siitä.[/QUOTE]

Niin mikähän kumma mua tässä vois häiritä. Ei tietenkään se, että se olen mieheen täysin ihastunut, mutta en kelpaa kuin kaveriksi. Niin, mikähän häirittis. En kuule tiedä. :headwall:
 
"vieras"
No kysy iteltäs haluisitko vaarantaa kaveruuden seurustelun vuoksi niin, että teil vois hyvin mennä välit kokonaan poikki. Oisko sen arvoista?

Ei kai se ole teidän kylän ainut hyvännäköinen vapaa mies.
 

Yhteistyössä