"Mä pidän sua vain kaverina ja mä haluan olla yksin". Silti pitää jatkaa sitä lääppimistä

"zenn"
Miehelle pisteet rehellisyydestä.

Mutta, koska sinulla on tunteita häntä kohtaan, älä jää tähän, älä anna hänen pyöritellä sinua ja jättää sinua kohdatessaan naisen joka on hänelle tyttöystävä tyyppiä.

Tiedät kyllä tämän itsekin, et muuten hakisi vahvistusta palstalta.
 
Mikä siis tarkkaanotteen se ongelma? Ethän sinäkään kaipaa miestä saman katon alle vai miten se meni.. joten tuollainen kaveri + lähesiyys vois olla just sopiva kuvio teille?
Niin, että ei voi seurustella jos ei asuta saman katon alla? Mä en kovin helposti muuta yhdenkään miehen kanssa yhteen, yhdessä voi olla muutenkin.

Ja minkäs mä tunteilleni voin vaikka kuinka haluaasin elää ilman miestä. Vai onko sulla joku nappi mistä laitat tunteet pois päältä?
 
Mä oon tässä pari vuotta seurannu vierestä semmosta suhdetta, jossa naisella on tunteita, haluis enemmänkin. Miehellä on myös tunteita, mut ei pysty sitoutumaan.

Tuloksena ollaan yhdessä hetki (ollaan, vaikka mukama ei olla), mutta joka kerta, kun ukko tajuaa, että hei tämähän alkaa muistuttaa jo seurustelua, se katoaa maan alle. Sit taas aikansa ei kuulu mitään, taas ilmaantuu... Ja tämä nainen on tehnyt sitä tosiaan nyt parin vuoden ajan, kunnes tajusi, ettei tuohon muutosta tule.

En suosittele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22209873:
Mä oon tässä pari vuotta seurannu vierestä semmosta suhdetta, jossa naisella on tunteita, haluis enemmänkin. Miehellä on myös tunteita, mut ei pysty sitoutumaan.

Tuloksena ollaan yhdessä hetki (ollaan, vaikka mukama ei olla), mutta joka kerta, kun ukko tajuaa, että hei tämähän alkaa muistuttaa jo seurustelua, se katoaa maan alle. Sit taas aikansa ei kuulu mitään, taas ilmaantuu... Ja tämä nainen on tehnyt sitä tosiaan nyt parin vuoden ajan, kunnes tajusi, ettei tuohon muutosta tule.

En suosittele.
Juu ei, en mä tuollaaseen lähtisi. Mielummin sitten aivan yksin kuin vuosia takuta toisen kanssa.

Kuinka tuo nainen on jaksanut tuota noin kauan? Mulla oli viime vuonna tapailun asteella yks juttu, mutta mies ei ollut valmis. Mies olisi ollut valmis olemaan muitten kanssa, mutta silti oli musta mustis. Se oli yhtä takkuamista. En mä sitä kauaa jaksanu vaan pistin stopin sille jutulle.
 
[QUOTE="vieras";22209918]En suosittele enää yhdessä nukkumista. Joka kerta alkaa ärsyttämään vain entistä enemmän.[/QUOTE]

Niin, että jos kaveripariskunnalla on vielä jatkoja niin potkin miehen lattialle nukkumaan. :D Mä otan sitten kissat viereen.
 
Niin, että ei voi seurustella jos ei asuta saman katon alla? Mä en kovin helposti muuta yhdenkään miehen kanssa yhteen, yhdessä voi olla muutenkin.

Ja minkäs mä tunteilleni voin vaikka kuinka haluaasin elää ilman miestä. Vai onko sulla joku nappi mistä laitat tunteet pois päältä?
Tuohan on enää vain semantiikkaa? Kun ette kerran ole perustamassa uusperhettä niin eikö seurustelu käytännössä ole yhtä kuin ystävyys + ihastus + seksi.

Omistushalu on ainoa tunne jonka joudut jättää pois jos haluat miestä mutta silti elää ilman :)
 
Tuohan on enää vain semantiikkaa? Kun ette kerran ole perustamassa uusperhettä niin eikö seurustelu käytännössä ole yhtä kuin ystävyys + ihastus + seksi.

Omistushalu on ainoa tunne jonka joudut jättää pois jos haluat miestä mutta silti elää ilman :)
Mulle seurustelu on sitä, että ollaan tosiaan oikiasti pariskunta ja ollaan vain toistensa kanssa. Seurustella voi vaikka ei asuttaisi yhdessä. Ei sitä heti saman katon alle tarvitte rynnätä.
 
"totta"
Fiksuahan se vaan on jos ei ole heti heittämässä rojuja samaan koppiin ja sitten taas kattilat jakoon kun se kerran on jo nähty.

Itsekin haaveilen hyvästä aikuisesta parisuhteesta, mikä perustuu johonkin muuhun kuin siihen, että asutaan saman katon alla.
 
hippimammaharmaana
Tuota noin, luulen että se haluaa olla sun ystävä, haluaa läheisyyttä niin kuin kaikki ihmiset, ja seksiä sinun kanssa. Mulla on tuollainen suhde yhteen mieheen ja toimii :D
 
mul on vähän sama juttu
Ei taida mies tietää mitä haluaa, älä anna sille sitä mahdollisuutta että pääsee sun suhteen niskanpäälle. Fuckbadi on eri juttu ja jos sulle ok rupea ihmeessä ja tee selväks mitä haluat ja mitä et.
 

Yhteistyössä