Maksatko jotakin työpaikkasi pysäköinnistä?

  • Viestiketjun aloittaja pysäköijä
  • Ensimmäinen viesti
pysäköijä
Maksatko jotakin työpaikkasi pysäköinnistä? Paljonko pitää maksaa?

Itse ihmettelen tätä kohua sairaalan pysäköintimaksuista Joensuussa, sillä tuo pysäköintimaksuhan on tosi halpa. Ikävää toki on, että pitää maksaa myös silloin kun paikkaa ei käytä.

Itse olen aina joutunut itse hommaamaan pysäköinnin ja se yleensä tarkoittaa kadulle pysäköintiä Helsingissä. Olen töissä konsulttina ja iso työpaikka (>500 henk) ei tarjoa mitään pysäköintiä.

Mieheni on töissä yrittäjänä toimistohotellissa ja jokainen joutuu maksamaan pysäköinnistä 120e/kk Espoossa.
 
"Lissu"
Meillä on ilmainen pysäköinti firman puolesta, mutta kyllä nykyisin melkein oletuksena pysäköinti maksaa jotain vähänkin isommissa kaupungeissa. Ellei meillä olisi firman puolesta parkkipaikkoja niin ainoa muu vaihtoehto olisi maksullinen paikka pysäköintihallissa.
 
juuhh
Meillä maksaa 80 €/kk Espoossa viereisen kauppakeskuksen parkkihallissa. Itse työpaikallani ei ole olemassa omaa pysäköintimahdollisuutta, joten pitää käyttää tuota kauppakeskusparkkia.
 
Myyntipäällikkö
Firma tarjoaa hallipaikan ja EasyParkin siihen lisäksi. Eli jos olen jossain muualla kuin toimistolla, niin silloinkin pysäköinti menee firman piikkiin. Näin sen kuuluu ollakin. Jos kerran töissä olen niin kai se nyt firmalle kuuluu maksaa, eikä toisinpäin. Maksatteko te työnantajallenne rahaakin siitä että saatte tulla töihin? Meillä ne maksaa minulle töissä käymisestä kuukausittain.
 
  • Tykkää
Reactions: Scindapsus
"lissu"
Alkuperäinen kirjoittaja Myyntipäällikkö;29529753:
Firma tarjoaa hallipaikan ja EasyParkin siihen lisäksi. Eli jos olen jossain muualla kuin toimistolla, niin silloinkin pysäköinti menee firman piikkiin. Näin sen kuuluu ollakin. Jos kerran töissä olen niin kai se nyt firmalle kuuluu maksaa, eikä toisinpäin. Maksatteko te työnantajallenne rahaakin siitä että saatte tulla töihin? Meillä ne maksaa minulle töissä käymisestä kuukausittain.
Sama juttu. Lisäksi firman autolla ajelen.
 
juuhh
Alkuperäinen kirjoittaja Myyntipäällikkö;29529753:
Firma tarjoaa hallipaikan ja EasyParkin siihen lisäksi. Eli jos olen jossain muualla kuin toimistolla, niin silloinkin pysäköinti menee firman piikkiin. Näin sen kuuluu ollakin. Jos kerran töissä olen niin kai se nyt firmalle kuuluu maksaa, eikä toisinpäin. Maksatteko te työnantajallenne rahaakin siitä että saatte tulla töihin? Meillä ne maksaa minulle töissä käymisestä kuukausittain.
Joo, onpahan pitänyt maksaa siitäkin, että menee töihin. Sellaista se on kun on yksityisenä elinkeinoharjoittajana isossa firmassa.
 
En maksa. Meillä on vaan muutama paikka (rakennuksen alla hallissa), joten niitä kierrätetään halukkaiden kesken 3kk välein. Tosi harva meillä kyllä haluaa autolla tulla, niin mä olen pitänyt omaani nyt jo 2 jaksoa pötköön ja toivon saavani seuraavankin kvartaalin.
 
"Ninni86"
Alkuperäinen kirjoittaja pysäköijä;29529571:
Maksatko jotakin työpaikkasi pysäköinnistä? Paljonko pitää maksaa?

Itse ihmettelen tätä kohua sairaalan pysäköintimaksuista Joensuussa, sillä tuo pysäköintimaksuhan on tosi halpa. Ikävää toki on, että pitää maksaa myös silloin kun paikkaa ei käytä.

Itse olen aina joutunut itse hommaamaan pysäköinnin ja se yleensä tarkoittaa kadulle pysäköintiä Helsingissä. Olen töissä konsulttina ja iso työpaikka (>500 henk) ei tarjoa mitään pysäköintiä.

Mieheni on töissä yrittäjänä toimistohotellissa ja jokainen joutuu maksamaan pysäköinnistä 120e/kk Espoossa.
P-Kamppi, Helsinki - EuroPark

Hissillä ylös, yhdet portaat ja olen töissä ;D
Saa pysäköidä myös viikonloppusin ja öisin, kuukausi soppari.
 
Dahks
Työpaikkoja on erilaisia. Miksi joku ison kaunpungin keskustassa toimistoa pitävä firma tarjoaisi parkkipaikkoja toimistotyöläisille? Aikamoinen lisäkulu. Toisaalta sitten jos työn hoitamiseen tarvitaan autoa niin sehän olisi suoranaista vittuilua työnantajalta jos työntekijä joutuisi itse maksaman pysäköinnin.
 

Yhteistyössä