Marjaana toiviainen muuttaa pois Suomesta, JIHAAAAA!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kävin youtubessa katsomassa videoita. Niiden perusteella voisi tehdä johtopäätöksen, että nyt kyllä pastorilla mopo keulii ja pahasti. Hyvä onkin puhaltaa peli poikki muuttamalla muualle.
 
Eihän tämä punapappi mihinkään ole muuttamassa. Lahko on kuulemma kerännyt sivukaupalla poliisille vihapuheita ja tappouhkauksia mitkä poliisille toimitetaan. Yhtään niistä ei ole kyl julkistettu vaikka somessa pyöritään enemmän kun töissä.
Ja kyllähän tuolta ylilaudalta ja mv porukasta varmaan muutama vihapuhekin löytyy, mut jos niistä tuomioita jaetaan niin kyl papillekin pitää syyte saada tosta poliisien estämisestä ja mellakkaan yllyttämisestä.
 
vierailija
Tää on plekästään äijien hyökkäys naisia vastaan menossa. Mut katotaan jos sä kuvittelet että äijien päitä ei ala putomaan kanssa sä oot pahasti väärässä. Toinen vaihtoehto on et rajat kiinni ja odiniit sun muut on kaikki jotain homoja ja yrittää pakottaa kaikki naiset pois suomesta. Eli suomessa asuis sitten pelkästään miehiä. Naiselle tää maa alkaa olee mahdoton asua ja yhä useemmat naiset alkaa onneks tajuumaan sen ja poistutaan kaikki jonnekin missä naisetkin voi elää. mä alan tuntee tätä maata kohtaan vaan vihaa ja aika monet sanoo samaa. Eläkää äijät keskenänne ja opetelkaa lisääntymään. jos ei onnistu nii tehkää please ees itsarit koska se on ainoo hyvä asia mitä voitte tehä.
Jostain, esim. Pohjois-Koreasta saadaan seuraavaksi Suomen miehille vanhatapaisia naisia vaimoiksi,
 
vierailija
Tuo karmahöpötys on ihan huuhaata, vai mitäpä olet mieltä esim. pikkulasten kuolemaan johtavista syövistä tms? Karma varmaan niidenkin takana... Joo ja Toiviaiselle vaan onnea Tansaniaan, siellä ei tule olemaan läheskään yhtä helppo elämä, kuin täällä lintukodossa.
Miksi sitten toivoa noinkin kauheita asioita, jos ei usko moisiin hömpötyksiin, kuten tässä ajateltuna "saa palkkansa" jollakin tapaa.

Pikkulasten syöpiin vetoaminen on todella alhaista aikuiselta ihmiselta. Nyt puhutaan ihmisestä joka tekee itse omat valintansa. Pikkulastenkin kuolemilla on hyvin laajalti syy ja seuraus syynä. Muttei kenenkään yksilön valintoja useimmiten eikö?

Marjaana teke itse omat valintansa, seuraukset ovat sen mukaisia minne asti hän ne mahdollisuudet itse tahtoo valita. Tuskin raiskaamista kumminkaan niinkuin täälä joku hullu huutelee.
 
vierailija
Eihän tämä punapappi mihinkään ole muuttamassa. Lahko on kuulemma kerännyt sivukaupalla poliisille vihapuheita ja tappouhkauksia mitkä poliisille toimitetaan. Yhtään niistä ei ole kyl julkistettu vaikka somessa pyöritään enemmän kun töissä.
Ja kyllähän tuolta ylilaudalta ja mv porukasta varmaan muutama vihapuhekin löytyy, mut jos niistä tuomioita jaetaan niin kyl papillekin pitää syyte saada tosta poliisien estämisestä ja mellakkaan yllyttämisestä.
Ai että pappiko? Kirkolliskokousväännöstä vuodelta 1986 jälki on sen näköistä. Askolanakat häpäisee kirkon!
 
597
Asiasta sen enempää lukematta voisi minusta kyseinen X lähteä valtion maksamana sinne päiväntasaajalle kaikkien "poltetujen" ja vainottujen kera ja tehdä sinne sen vaahtokarkki valtionsa jossa kukaan ei nää nälkää, koe pelkoa tai muutakaan pakotetta tehdä millekkään mitään. (KYLLÄ JOKU HOITAA SEN) nim.passit kahtia
 
vierailija
Itse koen, että tämä parjattu henkilö on niin aasi, ettei minkäänlaiset sanat edes riitä kuvailemaan sitä loputonta typeryyttä, naiviutta ja idiotismia, joka hänestä huokuu.
Me ihmiset olemme sellaisia, että sovellamme asioita siten, että ne palvelevat meitä. Juuri nyt sinä kuvittelet olevasi Echoa parempi ja oikeutat sen itsellesi omien motiiviesi perusteella. Sinäkin käytät valtaasi väärin, ylennät itseäsi toisen yläpuolelle ja siitäkin huolimatta kuvittelet olevasi parempi kuin joku toinen.
:D
 
Itse koen, että tämä parjattu henkilö on niin aasi, ettei minkäänlaiset sanat edes riitä kuvailemaan sitä loputonta typeryyttä, naiviutta ja idiotismia, joka hänestä huokuu.

:D
Erona se, että minä en väitä olevani niin jalo, että sen takia voisin arvostella muiden näkemyksiä. Minä arvostelen muita ihan vaan vittumaisuuttani ja sietämättömyyttäni typeryyttä kohtaan.
 
vierailija
Erona se, että minä en väitä olevani niin jalo, että sen takia voisin arvostella muiden näkemyksiä. Minä arvostelen muita ihan vaan vittumaisuuttani ja sietämättömyyttäni typeryyttä kohtaan.
no se on sinun käsityksesi typeryydestä. Mutta ei viellä typeräksi ketään tee. perustelut aina ontuu se että sanoo aasiksi ei ole argumentti mikä siinä oli väärin.
Echo ei ole aito kristitty, joka mm. "rakastaa lähimmäistä niin kuin itseään".

Pahimmillaan hän on kuin ne teekutsujenkit, jotka poimivat Raamatusta itselle sopivi kohtia, mutta mollaavat kaikkea ja kaikkia, jotka eivät ajattele ihan kaikesta kuin he, ja nostavat itsensä muiden yläpuolella muka omaan uskoonsa vedoten.

Se on uskon väärinkäyttöä ja monet käyttävät tällaista astelmaa myös vallan väärinkäytössä. mut mikä tuossa tekstissä viitta jalouteen? tuo rakastaa lähimmäistäänkö siitä tekee sen asetelman?
 
no se on sinun käsityksesi typeryydestä. Mutta ei viellä typeräksi ketään tee. perustelut aina ontuu se että sanoo aasiksi ei ole argumentti mikä siinä oli väärin.
Echo ei ole aito kristitty, joka mm. "rakastaa lähimmäistä niin kuin itseään".

Pahimmillaan hän on kuin ne teekutsujenkit, jotka poimivat Raamatusta itselle sopivi kohtia, mutta mollaavat kaikkea ja kaikkia, jotka eivät ajattele ihan kaikesta kuin he, ja nostavat itsensä muiden yläpuolella muka omaan uskoonsa vedoten.

Se on uskon väärinkäyttöä ja monet käyttävät tällaista astelmaa myös vallan väärinkäytössä. mut mikä tuossa tekstissä viitta jalouteen? tuo rakastaa lähimmäistäänkö siitä tekee sen asetelman?
Määrittele lähimmäinen? Lähimmäinen ei ole kaikki maailmassa elävät ihmiset. Lähimmäiset ovat nimensä mukaan niitä lähimmäisiä. Se on ihan sama, miten asiaa on tulkittu jonkun toimesta, kun kuitenkin siihen vetoat. Olisi naurettavaa olettaa, että kaikki ihmiset välittäisivät ventovieraista yhtälailla kuin itsestään tai niistä oikeista lähimmäisistä. Se, miten Echo välittää lähimmäisistään on tuskin sinun tiedossasi.

Mulle on oikeastaan ihan yksi vitun hailea miten kukin uskossaan ja uskomuksissaan toimii niin kauan, kun se ei vaikuta omaani tai kenenkään muun elämään. Echolla on omat mielipiteensä ja näkemyksensä, mutta ei se kenenkään päitä ole katkomassa mielestään väärien mielipiteiden esittämisestä.

Me kaikki pidetään itseämme aina parempana kuin joku muu. Se on osa inhimillisyyttä. Jos sinä et kyseistä piirrettä itsessäsi tunnista, niin kannattaa alkaa tarkkailla omaa toimintaansa. Sellaisia me ollaan.
 

Yhteistyössä