MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

Tulenpa kertomaan myös uutiset, vaikka en ole kesän jälkeen palstaillut.

Eli 2.11. syntyi pieni tyttö, 2454g ja 45 cm, päänympärys 33 cm. :heart:

Alkuperäinen la oli 14.11., mutta mulla todettiin viikolla 31 raskaushepatoosi, jonka vuoksi sitten synnytys käynnistettiin viikolla 38+2. Käynnistys toimikin sitten loppujen lopuksi aika ripeään, ja synnytyksen kestoksi saatiin avautumisvaihe 4 tuntia 15 minuuttia ja ponnistus 5 minuuttia, enkä ehtinyt saada kivunlievityksiä tai puudutteita joten yllättäin luomuvauva tuli!

Onnea kaikille muillekin jo vauvan saaneille ja tsemppiä lopuille joilla vielä mahassa! :)
 
onnea taaperolle vauvanhakuun ja tietysti kaikille muillekkin :hug:
ihana lukea kaikkien kuulumisia,mutta ihan vielä ei ehdi kovin kirjoitella kun on tämä elämä niin uutta =) :snotty:
onnea kaikille vauvan saaneille :hug:
meillä kävi neuvolatäti jo tänään kotona,kun mun haavasta piti hakaset poistaa,samalla tietty punnitti ja tutki pojun,paino oli noussut vain 20g mutta hyvä että oli kuitenkin noussut.kaikki ihan hyvin muutenkin,tissit kovin kipeet,mutta taitaa kuulua asiaan ;)
poju 6vrk :heart:
 
Kuulumiset luettu. Jaksamisia kaikille h-hetkeä odottaville ja onnea kaikille vauvan saaneille :hug:

Täällä elellään rauhallista vauva-arkea. Kaikki lähtenyt hyvin sujumaan. Vauva syö hyvin ja nukkuu n.3h aina kerrallaan. Painoakin kertynyt jo todella hyvin. Vaunuilemassa käyty nyt joka päivä kun ei ole pakkastakaan ollut, vauva viihtyy todella hyvin vaunuissa. Napatynkä irtosi eilen, nyt toivotaan ettei napa enään tulehdu. Itsekkin toipunut hyvin synnytyksestä, istumaankin pystyy jo normaalisti :LOL: Väsymystä on jonkin verran.

Kuinka kauan teillä muilla vauvat syö? Täällä syödään aina vähintään tunti , myös yöllä joten univelkaa hieman kertynyt.. |O
 
Vähä vauvakuulumisia. Vauva syö meillä 2-4 h välein eli vaihtelevasti ja syönti kestää yleensä n. 30 min. Joskus nukahtaa heti melkein tissille ja toisinaan valvoo pari tuntia imetyksen jälkeen ja sit pitää päästä taas luputtamaan ennen unia. Vauvan paino oli jo lähes syntymäpainossa 5 vrk iässä ku neuvolatäti kävi eli kyllä maito näkyy maistuvan :LOL: Eilen käytiin eka pikku lenkillä ja tänään jo vedettiin 45 min lenkki koiran ja vauvan kanssa. Ihmeen hyvin meidän komppania eteni vaikka koira oli matkassa. Mites muuten teillä on paino lähteny tasautumaan? Mullahan tuli huikeat 20 kiloa, joten on mistä pudottaa. Nyt on pudonnu 9 kiloa, jotka lähti nopiaan mutta nyt on tasaantunut että muutama sata grammaa tippuu päivässä. Jospa sitä ens keväänä pääsi omiin mittoihin.

Paljon onnea vauvatuneille taas :flower: !

t schappy ja poitsu 1 vko 3 vrk
 
Kuulumiset käyty taas lukasemassa kun tuhinakone nukkuu :) Onnea kaikille vauvautuneille :flower:

Nennii : Meillä poika oli aluksi jopa tunninkin tosiaan rinnalla, mutta nyt syöminen jo nopeampaa....voi johtua myös siitä, että minulla tulee maitoa suorastaan yli äyräiden :D N. puoli tuntia on keskimäärin rinnalla ja sitten yleensä nukahtaa tai ilmavaivojen takia lopettaa..

Schnappy : mulla tuli painoa n. 16 kiloa, joista nyt lähtenyt 10... Melkein kilon päivässä tippunut, tänään oli kylläkin vain puoli kiloa, eli taitaa tahti hidastua. En ole päässyt vielä edes vaunuilemaan kun alapään tikit tuntuvat repeävän jos edes seisoo 10 minuuttia kauemmin :/ No, eiköhän ne kilot tuosta karise...toivottavasti ristiäisiin mennessä olisi vatsakin sen verran vetäytynyt, että saisi pukea päällensä jotain nättiä :) En mahtunut vielä omiin housuihini, lantion luut sen verran levinneet...Toivottavasti ne vetäytyvät ennalleen :whistle: Niin ja vielä schnappy: Teidän pojalla ihan samanlainen rytmi kuin meilläkin :) :)

Milliz + toukka 1 vko 1 vrk
 
Onnittelut vauvansa saaneille ja jaksamisia vielä odottaville!

Tuo minun pikku prinsessani on niin kiltti :heart: Nukkuu noin 3h pätkiä, sitten syö ja menee takaisin nukkumaan :)
Esikoinen on niin ylpeä pieni isoveli (1,5v) :) Halailee ja pussailee vauvaa ja haluaa pitää sylissä :) Lasten serkut kävivät täällä eilen ja esikoinen oli vihainen kun serkkutytöt saivat pitää vauvaa :D

Ulkoilusta vauvan kanssa. Sanoivat laitoksella että voi viedä heti ulos, mutta totutella pikkuhiljaa. Mikähän olisi sopiva tahti?? Kun sanoi että ekalla kerralla noin 10-15min. mutta mites sitten seuraavana päivänä? Kuinka paljon aikaa voi kerrallaan pidentää? Voinko esim olla huomenna 15min ja torstaina jo 30min? Kertokaa pliis viisaammat :)

Hyviä vointeja kaikille!

söpis ja pikku rinsessa 5vrk
 
onnittelut kaikille vauvautuneille :flower: Niin se vaan tupuna sunkin odotus palkittiin viimein.

Täällä otettu taas pieni edistys askel eteenpäin.. Tyty pääsi tänään pois hengityskoneesta =) ja viilennyshoito loppui myös. Ja tänään sain jopa pitää häntä ekan kerran sylissä, voi siitä ilon hetkeä, kyllähän ne kyyneleet väkisin silmiin tuli :'( Kyllä oli ihana nähdä että tilanne on mennyt parempaan suuntaan ja pikkuinen oli paljon virkeämpi kun myös kivut on vähentyneet.

Oma olokin pikkuhiljaa paranemaan päin. Haava on aikas kipee, mut paranemaan päin. Sairaalassa minäkin edelleen korkeiden tulehdusarvojen takia, mut onpa lyhyempi matka katsomaan tytyä. Tänään alko jo maitokin nousemaan joten kunhan tyttö vielä vähän voimistuu niin pääsee imetystä yrittämään.

Tässä vielä vähän synnytys kertomusta.. eli perjantaina 13 pvä tulin sairaalaan ja piti käynnistellä, mut lääkäri oli sitä mieltä et vauvalla ei mitään hätää joten odotellaan.. Vaikka aikaisemmin oli todettu että lapsivettä vähän. Lauantaille vaadin kuitenkin sen ajan. Lääkäri siis olisi mielellään odottanutt alkuviikkoon. No supistukset kuitenkin alkoivat yöllä kahden maissa 5 minuutin välein tuli, oli kuitenkin ihan siedettäviä. Viiden aikaan sit tultiin sairaalaan kun kivut jo melkoiset ja supisteli 3-5 min välein. Otettiin käyrää mikä oli hyvää, tutkittiin kohdun suu 2cm auki ja kanavan reunaa vähän jäljellä. Siirryimme saliin noin klo 6 ja supistukset olivat kipeitä ja siirtyivät käyrälle erittäin voimakkaina. Lääkäri pyydettiin paikalle arvioimaan tilanne, puhkaisi kalvot, vettä ei kuitenkaan tullut yhtään :eek: ja laittoi pinnin seuraamaan vauvan sykettä. Silloin auki 4cm ja reunaa edelleen. Sain 7.15 epiduraalin, ei vaikutusta. Se uusittiin noin klo 7.50. Sitten kätilö huomasin jonkun puutteen sykkeissä, tai syketaso oli hyvä mut joku taajuus puuttui. Lääkäri tuli paikalle ja alettiin valmistautumaan sektioon varmuuden vuoksi. Mua alko hiukan pelottaan.. Ei mennyt kuin pari minuuttia kun vauvan sykkeet romahti kokonaan ja sitten tuli lähtö hätäsektioon. Sen jälkeen mun seuraavat muistikuvat on heräämöstä. 7 min hätäsektio päätöksen jälkeen tyty oli maailmassa klo 8.14. Oli kärsinyt vakavasta hapenpuutteesta sekä vetänyt henkeensä todella paljon ruskeaa lapsivettä. Apgar pisteet vain 2-4-5 Siirtyi tietenkin välittömästi VTOlle saamaan hoitoa. Tilanne oli siis erittäin kriittinen ja tytön henki minuuteista kiinni. Nyt onneksi paranemaan päin mutta edelleen kovin kipeä.

:kieh: Eniten mietityttää olisiko tämä voitu estää jos synnytys olisi käynnistetty silloin pe
niin kuin oli tarkoitus, saati
mitä olisi tapahtunut jos olis lääkärin toiveiden mukaisesti odotettu viikonlopun yli eikä synnytys olis itellään käynnistynyt. Nämä on asioita mitä todella aijon vielä selvittää vaikka se ei tilannetta enään mihinkään muuta :kieh: pahoittelen tätä pitkää valitus virttä:ashamed:

Tsemppi :hug: kaikille loppu odotuksen kanssa kärvistelijöille, toivon teille kaikille suppareita jotta pääsette nyyttejä hakemaan :hug:

Milli ja sinnikäs tyty 4pv :heart:
 
POOOOOKS 39 pakko oli tulla poksumaan kun ei unikaa tuu :) vielä viikko LA:han, vaikka ylihä tää varppina menee ...

taaperolle vielä viimeiset tsempit :wave:

milli hui, onpa ollu kauhee tilanne, onneksi tyttö jo parempaan suuntaan :heart:

Kai se pitäs unta yrittää, huomiseen mammat!!!

mm & tirpukka 39+0
 
tupuna21 onnea kamalasti! Niin se odotus palkittiin ihanalla kääröllä!

taaperotx4 hyvää synnytystä! Meillä taitaa olla sama la ja sä saat jo oman käärön :eek: !

Milli onneksi vauvan tila jo vakiintumassa. Onneksi sulla oli asiantunteva kätilö!!! Selvitä asiat oikeasti kunnolla et ei jää mitään vaivaamaan ja pyydä ihmeessä synnytyskertomus. Minä kyllä haluaisin jutella myös sen lääkärin kanssa, joka olisi odotuttanut alkuviikkoon :kieh: . Totta, et ei se mitään muuta, mutta saat asian hoidettua loppuun, eikä toivottavasti jää kummittelemaan seuraaviin raskauksiin.

Täällä ihan samoilla linjoilla mennään ku ennenkin, eli ei mitään :| . Lapset kyselee koko ajan, ukko kyselee koko ajan ja meillä vieraileva äitini kyselee koko ajan :kieh: . Kaikki malttamattomia! Onneksi asutaan kaukana, niin kaverit ja sukulaiset ei soita koko ajan et joko, joko!!!!!!!!

Vauvalle kun porisen, niin ihan tuntuu et se liikkeillään vastaa, et tulen ihan kohta kun olen valmis :heart: . Aika rauhallinen pikkunainen tuntuu jo olevan, kerää ihan selvästi voimia rankkaan koitokseen =).

Vauvan sydänäänistä kyseli joku. Muistelisin, että niiden laskeminen loppuraskaudessa kuuluu asiaan ja on jopa toivottavaa. Maanantaina ollessani käyrillä, huiteli Ebban syke 120 ja 160 välillä. Oli aivan suhteessa siihen miten itellä supisteli.

Indo ja Ebba 39+3
 
Milli83: Uskomatonta touhua..ja teillä ollut kyllä enkeleitä matkassa :hug: mun yhdellä kaverilla kävi hiukan samalla tavalla,raskaus meni ensinnäkin "yli" 2 viikkoa,hänelle ei tehty synnytystapa arviota ollenkaan vaikka oli ensisynnyttäjä,synnytys käynnistettiin ja kun supistuksia rupes tulemaan niin vauvan sykkeet laski ja laski joka supistuksella..Lopulta vietiin hätäsektioon missä selvis että vauva oli ensinnäkin väärinpäin ja lapsivettä todella vähän ja sekin oli vihreää..Nyt onneksi vauva kasvaa ja voi hyvin :) mutta ainahan tollasset tilanteet tuntuu ihan hirveeltä..

Täällä kanssa menee hermot noiden mummojen kanssa...joka päivä soittaa joku...prkl.Miehelle jo illalla sanoinkin et laitan puhelinvastaajaan viestin että" ei en ole vielä synnyttämässä ,ilmoitamme kyllä kun asian suhteen tapahtuu edistystä." Kun heti jos en vastaa puhelimeen niin soitetaan kahta kauheammin..varmaan mä sitten siihen puhelimeen vastaan jos oon synnyttämässä.*huoooohhhh* :headwall:

hannanmamma 39+4 :heart: :heart:
 
Huomenta!

Kiitos Millille synnytyskertomuksesta, oli tosiaankin enkeleitä matkassa :hug: , rankka kokemus ensisynnyttäjälle muutenkin, kun menee 2 vkoa yli, ja sitten vielä kaikenodotuksen päätteeksi pitkä odotus päättyy hätäsektioon yllättäen. Onneksi siellä tilanne tasaantunut ja sekä vauva että äiti paranemaan päin. :heart:

Omaan napaan ei mtn uutta, kaksi viimeisintä synnytystä alkaneet näillä viikoilla, mutta nyt ei vaan jotenkaan ole mitään tuntemuksia, että tänään tästä vielä pääsisi punnertamaan :whistle: suonenvetokin näemmä yllätti vielä aamusta, kun jätin magnesiumin väliin illalla.

tahtois jo niin päästä näkemään tämän masu-asukkaan, ja nuuhkimaan sitä vauvantuoksua :heart: samalla tietysti hiukan jännittäen, miten tää neljäs synnytys omalla kohdalla mahtaa mennä, ja osaako sitä edes lähteä oikeaan aikaan...

Kuiskaten 39+4 ( supistusten toivossa edelleen)
 
huomenia. Täälläkään tilanne ei edennyt yhtään, viikkoja nyt 40+5, hermot menee!!!! Toissayönä oli ekaa kertaa 3 tunnin ajan supistuksia, mutta kappaskappas ne loppui ja viime yö oli niiiin hyvä ettei parempi olis voinu olla, ei mitään tuntoja tyyliin että olis ees raskaana. Mä oon ihan epätoivoinen, tuntuu ettei tää KOSKAAN synny! :( plaah.. ja valivali.
Eilen oli taas neuvola, siellä neuvolatäti epäili että olisi kiinnittynyt, kun pää ei enää tuntunut, mutta vähä mietityttää onko näin. Sanoi että ensi keskiviikkona on yliaikaiskontrolli keskussairaalalla, mikäli sinne asti menee. Miten teillä muilla yliaikaisilla, Onko viikko 41+5 muuaallakin yliaikaiskontrolli aika tuo kuin jyväskylässä?
Tsemppii nyt kuitenki kaikille muillekkin kanssaeläjille! :hug:
 
Milli, ihanaa, että tulit kertomaan kuulumisia. Kovasti olen niitä odottanut. :heart: Aika hurja alku on teilläkin ollut. Indon tapaan kehotan todellakin selvittämään asiaa teitä hoitaneiden kanssa. Tuon oman pitkähkön "VTO-urani" varrella näin ehkä liian monta surullista kohtaloa, jotka olisi voitu estää, jos oltaisiin kuunneltu odottavan äidin omia tuntemuksia tai ylipäänsä tutkittu asioita vähän tarkemmin... :(
No, onneksi teilläkin suunta parempaan päin. Toivon pikaisia paranemisia niin äidille kuin tyttärellekin. :hug: :hug:


VL & jätkänpätkylät 11 viikkoa ja 6 päivää (rv 39+6)
 
Milli, Paljon voimia sulle ja vauvalle. Onneksi kaikki menossa parempaan päin.
Oon samaa mieltä, että kannaattaa tosiaan selvittää asiat, ettei jää itseä tulevaisuudessa vaivaan. Itseä rupesi oikein hirvittään, kun yliajalla mennään, no toivottavasti kaikki kunnossa.

HannA Tampereella ainakin mä sain yliaikakontrolliin ajan ens viikolle 42+0, jotenkin tuntuu, että olis se voinut olla aikasemminkin.

Hannanmamma, Mä yhdyn tohon puhelin asiaan, jos ei heti vastaa niin aletaan soittaan kahta kauheemmin, ihan niin kuin siitä olisi apua, jos oikeesti olisi päässyt synnyttään. Eilen ekan kerran ite hermostuin tosissaan anopille, kun koko ajan kyselee. Laittoi viestiä, että "Mikä vointi? Terkkuja." Niin vastasin, että "Paska vointi. Terkkuja" ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. :LOL:

Vauvan sydänäänistä, mulla ollut tasasesti 150 ja oli vielä eilenkin neuvolassa, siis kuuluisiko niiden laskea? Onko mulla jokin adhd vauva masussa?
Muuten neuvolassa ei mitään kummallista, antoi vielä yhden ajan ensi viikon alkuun, mut toivottavasti ei tarvi mennä.
Jaahas, josko söis taas vaihteeks jotain, sitten vois vähän kiukutella ja itkeskellä yksikseen, niin olis päivän pakolliset hommat pulkassa. :kieh:

Liinamaria 40+6
 
:flower: :heart: tupuna21:lle onnittelut tätäkin kautta vauvelista! :heart: :flower:

Milli kiitos synnytyskertomuksesta, yhdyn edellisiin ja toista samaa kun sanon että enkelit olivat tosiaan matkassa ja selvitä ihmeessä loppuun asti tapahtumat. Potilasasiamiehelle vaan kantelu moisesta väliinpitämättömyydestä ja epäpätevyydestä. |O
iso halitus sinne ja jaksamista koko perheelle! :hug:

thor ja Ida
 
Hei kaikki marraskuiset odottajat!

Olipa pakko tulla tänne onnittelemaan kaikkia teitä jo vauvan saaneita, sekä vielä loppumetreillä raskaanaolevia tsemppaamaan. Ehkä joku minut muistaakin alkumetreiltä, ikäväkseni jouduin joukkonne jättämään silloin toukokuulla kun odotuksemme päättyi. Olen tätä pinoa aina joskus sivusilmällä lukenut, ja onnellinen olen teidän kaikkien puolesta, jotka tänne asti ovat onnellisesti päässeet.

Meille ei sitä vauvaa edelleenkään ole suotu. Tosin otimme mieheni kanssa muutenkin parisuhteesta tuossa kesällä hieman aikalisää. Oli niin kova paikka molemmille elokuussa 08 enkelityttömme menetys, ja sitten muutamien kuukausien päästä jo keskenmeno. Emme asioita varmaankaan kunnolla loppuun asti käsitelleet, ja monet asiat jäivät suhteeseemme hiertämään, sekä tulevaisuuden suunnitelmia vainoamaan. Joten päätimme, että on parempi käsitellä asioita hetki molempien itsekseen, ja katsoa jatkoa sitten myöhemmin. Tämä oli varmastikin hyvä ratkaisu, sillä nyt olemme palanneet yhteen, vahvempina kuin aiemmin, ja uudesta vauvasta ja tulevaisuudesta taas unelmoiden. Yritys onkin päällä, toivottavasti meillekin onni vielä suodaan, ja odotus sitten jatkuisi loppuun asti.

Monta vaikeaa etappia on matkan varrella ollut, kuten elokuussa tuli vuosi pienen tyttömme kuolemasta. Ja toki nyt 7.11. kolahti taas pala kurkkuun, olisihan silloin ollut laskettu aikani. Mutta sanotaan, että kaikki mikä ei tapa, niin vahvistaa. Ehkä se vaan on totta, niin karulta kuin se kuulostaakin. Surun ylikin pääsee, aikanaan.

Toivon kaikkea hyvää teille jokaiselle, jaksamista vauva-arkeen, ja tsemppiä niille, joilla synnytys on jo kohta oven takana. :heart:

Yön enkeli
-Uskoen, toivoen, odottaen. Ehkä vielä joskus.-
 
Yön enkeli Minä ainakin sinut muistan :) :hug: Ihanaa että olette palanneet yhteen! Toivon ja rukoilen sydämeni pohjasta että saatte pienokaisenne vielä syliinne :heart: Ja ihan varmasti näin käykin vielä..toivottavasti pian. Kaikkea hyvää teille molemmille ja onnea yritykseen :hug: =)

Sykkeistä: Täälä on ollut vahvat sykkeet kokoajan enimmäkseen 150 joskus myös 130 mutta nyt loppuajan sykemittauksissa on sykkeet huidelleet 160-170 :eek: ...että mulla on sykkeet nousseet..mutta niin mäkin olen ymmärtänyt että loppua kohden sykkeet yleensä laskee.

Täälä olis neukka iltapäivällä. Ei huvita mennä sinne. Ei huvita mikään. Rasittaa.

Onnea vauvautuneille :hug: =)

rv 40+6
 
Onnea kaikille vauvan saaneille ketä en vielä ole onnitellut!

Millillä tosiaan ollut hurjat paikat, voimia sinne ja toivotaan että pian pääsisitte kotiin molemmat terveinä! <3

Yön enkeli: kiitos tekstistäsi, syli täydeltä plussa tuulia sinne!

Mulla alkaa niin menemään hermot noihin öihin.. Jotenkin en pysty yhtään rentoutua ku menen nukkumaan. Kun oon "päättänyt" et synnytys alkaa yöllä niin jotenkin nukkumaan mennes aina pienestäkin kivusta tms alan miettii et tapahtuuko jotain yms!! :( oonko ihan hullu?? :D

Sykkeistä, täällä koko ajan mennyt n. 120-160 väliä, nyt viime aikoina tainnu olla vähemmän paitsi sillon jos vauva liikkuu.

Onkohan ZERA jo päässyt kotiin pikkuisen kanssa?
 
tulinpahan ilmoittamaan että meille syntyi enkelityttö 3540g 51cm torstaina 12.11.2009 klo 21.46 hätäsectiolla.

synnytys oli todella nopea, kaikki oli 3 tunnissa ohi. ensimmäinen supistus 18.50 ja säännölliset alkoivat 19.35 ja todella kipeitä ja väli vain 3-5 min ja kestivät 1-2 min. sairaalaan lähdettiin 20.40 ja siellä kerettiin olla vajaa puoli tuntia kun minulla alkoi yhtä äkkiä jatkuva supistus ja silloin kätilö kutsui gynekologin paikalle, en muista itse tuon jälkeen enää oikeastaan mitään, kipu oli niin sanoin kuvaamaton. lääkäri puhkaisi kalvot,kirkasta lapsivettä tuli niukasti, pinni laitettiin vauvan päähän,pulssia ei enää löytynytkään, eikä myöskään ultralla, lääkäri on antanut merkin että nyt leikkaussaliin juoksulla ja sinne mennessä yritin kysyä kätilöiltä joita oli 4 paikalla että mikä hätänä niin sanoivat että vauvan sydänäänet eivät ole kohdallaan.
21.46 vauva oli saatu elottomana ulos ja lastenlääkäri yritti elvyttää 30 min tuloksetta. minä heräsin nukutuksesta n. klo 23 ja lääkäri kertoi suoraan että pieni tyttömme ei selvinnyt, en voinut uskoa tilannetta ja yhtä äkkiä kätilö tuo minulle pienen kapalon kainaloon jonka sisällä oli pienokaisemme.

istukka oli revennyt luultavasti silloin kun jatkuva supistus alkoi. vauva eli kyllä vielä sairaalaan mennessä, mutta sitten on menehtynyt ennen leikkaussaliin menoa.yleensä verinen vuoto paljastaa istukan repeämisen mutta tällä kertaa vauvan pää oli niin tiukasti jo kanavassa tulossa että se esti veren tulon jopa kalvojen puhkaisun yhteydessä. menetin itsekkin vajaa 2 litraa verta ja nyt yritän ajatella asian niin että onneksi edes minun henkeni säästyi. hemoglobiini on nyt 95 ja sitä yritetään kovasti saada nousuun,alimmillaan sekin oli vain 74.

on tämä sellainen tilanne että tällaista kohtaloa ei koskaan toivoisi kenellekkään. tämä on erittäin harvinainen tilanne, yleensä näissä tilanteissa saadaan lapsi pelastettua mutta nyt ei pystytty siihenkään, mutta tiedämme että meillä on ollut ainakin kainuun, ellei jopa suomen parhaimmistoon kuuluva lastenlääkäri elvytyksessä ja hän on varmasti kaikkensa tehnyt.

toivotan kuitenkin oikein paljon onnea kaikille vauvansa saaneille ja te joilla vielä odotus jatkuu niin koittakaa kestää.
 
Piipero, ei ole edes sanoja mitä voisin sanoa.. Itku tuli tekstiäsi lukiessa eikä ole sanoja kertomaan kuinka pahoillani olen.. Niin paljon voimia sinne! Menin nyt aika shokkiin, jotenkin niin vaikea mitään sanoa.. Menetys on suurin mahdollinen, kenenkään ei pitäisi kokea tuollaista! Voimia sinne, ja omaan terveyteesi parannusta myös!
 

Yhteistyössä