Marraskuun inseminaatio hoidot!

Mulla oli kotona yksi ovistesti käyttämättä. Tossa sen tein, huokasin helpotuksesta kun näytti negaa. Eli huomenna hyvin mielen lääkärille. Taitaa nää oireet sit vaan kertoo oviksen lähestymisestä. Piti heti tulla kertomaan. :) Mukavaa päivää kaikille!
 
Minulla ainakin oli aika runsasta se vuoto ennen ovulointia. Oletin, että varmasti nyt ovuloin.. Itse ovulointipäivänä (Pregnylin jälkeen) ei sitten pahemmin mitään.

ON: Kuumetta en ole mitannut ihan siksi, kun yöksi otin Panadol Hottia. Sain ainakin nukutuksi. Olotila on muuten kuin olisi jyrän alle jäänyt.. Koko kroppa on niin hellä, että ei varmaan edes erota onko tissit kipeät vai ei. Mahan nippailut ainoa merkki ja sitäkin harvakseltaan.

Uuuuh... Toivottavasti tämä tauti ei nyt sitten kestä pitkään :kieh:
 
mölö
Kiva kuulla Pietu, että raskaustestin viiva vahvistuu! Ja pikaista toipumista kuumeesta. ;)

VIP1, en oo vielä testaillut. Montaa kertaa en ole ylipäätään testejä ehtiny tekemään, kun vuoto on aina tullut ajallaan. Huomenna tädin pitäisi tulla, joten lauantaihin odotan. Mitään merkkejä vuodosta ei vielä ole, lämpö koholla ja tuhrua ei näkyvissä. Maha on kipeä, välillä enemmän ja välillä vähän vähemmän. Mies väitti eilen, että nännit ovat kasvaneet, mutta tiedä nyt siitä.. :LOL:

Mulla oli kans Nampula ovislimoja useampi päivä ennen ovulaatiota. Lääkäri sanoi, että sitä tulee yleensä reilusti aikaisemmin kuin luonnollisessa kierrossa, koska estrogeenin määrä on on huomattavan koholla. Mulla kävi samoin kuin Pietulla(?), että Pregnylin jälkeen limoja ei enää tullut, vaikka en ollut vielä inssiä tehtäessä ovuloinut. B) Eli hätää ei varmaankaan ole.

m
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2006 klo 11:35 Päivi68 kirjoitti:
Moi Pietu! Mulla oli ekassa inssissä 75 Iu menopuria päivässä. Ja Onnea plussasta.
Kiitoksia.
Ja nyt selkis sitten tuo tarkoituskin.. Nostettiin määrää, että onnistuminen olisi todennäköisempää.

--

Tuli mieleen tuosta estrogeenista, jotta se sitten voi aiheuttaa turvotusta ihan kiitettävästi :/
 
Pietu!

Valtavasti onnea plussasta! :hug: Muistan erittäin hyvin surullisen keskenmenosi tuolta aikaisemmasta pinosta...
Toivon paljon onnea matkaan! :heart:

Se murehtiminen ei varmaan lopu ollenkaan ennen kun on vauva kotona. Itse mietin joka päivä onko tämä raskaus tottakaan, vaikka olen ultrassa sydämensykkeenkin nähnyt.
Onneksi pääsee 2vk sisällä taas ultraan.
Kirjoitan edelleen täällä lapsettomuuspuolella mielummin ja koen tämän palstan omakseni. Odotuspuolella kun ajoitetaan raskauksia ja suunnitellaan yrityksen aloittamista helmikuulle -07 tai ollaan vahingossa raskaana. Erilaisia elämäntilanteita tietenkin ihmisillä. Toivoisin kuitenkin meille plussanneille lapsettomille omaa palstaa. Täällä kaikki jaksavat tukea toisiaan ja ymmärtävät ettei lapsi ole mikään itsestäänselvyys.

Onnea kaikille matkaan ja kärsivällisyyttä, voimia sekä ennenkaikkea uskoa onnistumiseen!!

Toivottelee: Anni,
jonka haaveesta on ilmeisesti tulossa totta kesäkuussa -07, vihdoinkin
:heart:
 
Kiitoksia Anni77 :) Kyllä minäkin meinaan tällä puolella ennemmin olla kuin odottajissa.. Tai sitten molemmissa tasaisesti.

Minä hömppä menin jo katsomaan mahdollisen syntymäajankohdan ja pari kuukautta myöhemmin pitäisi täälläkin parkua pieni ihminen käsivarsilla, jos kaikki vain menee hyvin eikä tämä ole taas jotain muuta...
 
Neldream
Pitkästä aikaa tulin tänne kuikkimaan teidän muiden tilanteita..

Ja pietulle hirmuisesti onnea..!!! Ihanaa, että hoidot ovat tuottaneet tulosta!! Toivotaan, että muillekkin suotasiin sellainen sanoisinko, että meille mieluisin joululahja.. =)
 
Nampula, siis sulla oli ovistikus vaan yksi viiva.. Huih, nyt meikä säikähti ku tein ovulaatio testin ni siinä oli kyl kaks viivaa joista toinen oli kyl haaleempi mut silti aika voimakas.. mulle toi merkkaa et ovis ei oo kaukana..Meneeköhän siis innsi nyt pipariks.. ku viikonloppu edessä.. Nyyh..

Ja vielä tietääkö kukaan et voiko testata aamulla ovistikulla jos lukee et ei sa tehä aamuvirtsasta? kun mun pitäs aamulla testata ja soittaa sit klinikalle jos ovulaatiota näyttää.. antaako siis sellainen tikku oikeen tuloksen jos testaa..?

Pähkäilee hyvin
stressaantunut viivero...
 
Moikka!

Viivero! Mulla oli ovistestissä kans kaksi viivaa, mutta toinen kovasti haaleampi ja muistan viimeksi kun testailin niin haaleaa oli aika usein. Joten en tuon ainakaan minulla usko mitään merkkaavan. No huomenna se kuitenkin selviää missä mennään. :)

Kiva kuulla ettei nuo limat sitten muilla ole ihan mennyt käsikädessä oviksen kanssa, etten sitten panikoi.

Päivi! Aika paljon sulle menopuria määrättiin. Mä pistin ekana päivänä 150 iu, mut sen jälkeen joka päivä vaan 75 iu. Mutta yksilöitähän me ollaan. =)

Tämmösiä meilläpäin tänään. Huomenna sitten aamulla ultraan ja inssin päivää varmistelemaan.

Ai niin, mulla on kans lukenut ovistesteissä ettei aamulla saa testata ekasta virtsasta. Kuulemma liian voimakasta. Mä kyl tänä aamuna testasina aamulla, mutta n. tunti nousun jälkeen. <br><br>
 
Ei pitäisi miettiä.. tai sitten pitäisi jättää näkkärit syömättä :LOL: Oikeasti.. kun jotain menee alas niin tietenkin tuollaisia herkkuja :ashamed:

Hitto mikä tarve on puhua ja jutella ja jakaa asioita ihmisten kanssa.. Kierrän vakkarifoorumeja ja kattelen messengeriä, että onko ketään sellaista linjoilla, joiden kanssa jotain aiheesta puhunut. Tekisi mieli soittaa jollekin.. Outoa.

Tänään muuten iski ihan hirvittävä herkkyyskohtaus. Volisin ja kerroin miehelle miten siitä on päivä päivältä, viikko viikolta jne. tullut tärkeämpi... :snotty:

"Ihanaa", kun kroppa ja mieli sekaisin... \|O


:p
 
Pietu yritä ottaa rauhassa :) Varmasti voipi masussa kiertää se näkkäri eikä menkkaoireet.Päästä ilmat pihalle niin olo helpottuu :LOL: ;)

Anni77!Olen kanssasi samaa mieltä,mielestäni olisi hyvä tehdä palsta myös "lapsettomille plussaneille/hoidoissa plussaneille".En tarkoita etteikö tääläkin voisi plussaneet keskustella,kivahan se on ja niin tekisin itsekkin...kävin eilen pyörähtämässä odotus palstalla ja tosiaan ei ole oikein "saman henkisiä" ja niin eri lähtökohdat.Täälä tunnen itseni kotoisaksi =)

Oma napa: Tänää ei oo ollu enää mitään oloja,rinnat edelleen kipeet mut masua ei turvota eikä nippaile (tosin nyt pullottaa ku söin säkin karkkia ja märehin)Koko päivän oon ollu ärtysä ja itkettää...!Ens inssissä pyydän et laittais meidät jo IVF jonoo.

Kävittekö lukee simpukan sivuilla kaarlon kirjotuksen,aika hyvä-osuva.
 
Pietu-

Toivon todella, että kaikki johtuu vaan niistä näkkäreistä :D
Täytyis koittaa ottaavaan ihan rauhallisesti, mutta tiedän, että ensimmäiset viikot menee varmasti ihan sumussa, kun miettii kaikkea..
Joko on olo helpottunut (mahakipu siis)? Oletkos testaillu uudestaan ?
Voi, pidän niin peukkuja sulle :hug:
 
Testitulos vahvistuu, mutta on edelleen haaleampi kuin kontrolliviiva. Soitin tänään polille ja kerroin samalla tästä flunssasta. Kyseli, että olisinko halunnut jo nyt ultraan aikaa. En halunnut vielä... Haluan, että plussa on vahva plussa ennen kuin varailen mitään aikaa. Kehoitti vain lepäämään ja testaamaan sunnuntaina uudestaan ja soittamaan maanantaina polille uudemman kerran.

Ilmavaivat jatkuu.. =) Minä nimittäin en normisti hirveämmin syö viljatuotteita ja nyt sitten on tullut vähän popsittua (nytkin vedän tässä samalla muromysliä :ashamed: ). Pierettäköön - onpahan halpaa hupia :whistle:

Pietu kuittaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2006 klo 13:31 mammu kirjoitti:
Pietu-
Kuinka monta päivää inssistä oli kulunut, kun testasit sen ekan plussan?
Mikäs sulla muuten on nyt vointi?
Taisipa olla pp 10 :) Testasin aivan liian aikaisin, joten tulos oli siinäkin mielessä todella iso yllätys. Edellisellä kerralla ei varsinaisena testipäivänä antanut edes haamua..
Tänä aamuna testasin niin oli viiva jo vahvempi.

Vointi on tyyliin "räkää pää täysi". Kuumetta ei tänään ole ollut (tosin en ole aamun jälkeen mitannut). Yskittää koko ajan ja nämä ilmavaivat :ashamed: Onneksi ei ole muita :LOL:

Varmaan sunnuntaina tai sitten maanantaiaamuna testaan vielä kertaalleen ja varaan sitten polille ultraan ajan mikäli viiva on entisestään vahvistunut eikä heikentynyt.

Kiinnitin huomiota, että eivät tarjonneet edellisellä kerralla eivätkä nyt verikoetestiä.. Aina vain suoraan ultra-aika.
 
Kävin tänään ultras ja onneksein siellä oli kaksi rakkulaa molemmin puolin vissiin kypsymäs.. Tosin lääkäri sanoi et pari niistä ehkä irtoaa ja maanantaina inssiin sit :) Eli lisää menopuria tänään mahanahkaan ja sit huomenna pregnyl.. Kyl oli helpottunut olo ku munasolu ei ollut vielä irronnut (vaikka niin luulin..) ja pääsee siihen inssiinkin ettei sattunut vkonlopulle.. Ovistikut on kyl näyttänyt outoa mulla, ku aamulla ei ollu ku hyvin hailee viiva ja eilen voimakas viiva tikus..

Kuinkas Nampulalla meni lääkäri käynti? kun eikös sullakin ollu tänään ultra?
 
Hirmuisesti onnea Pietu plussasta!Muistan sut tuolta syyskuulta kun melkeinpä samoihin aikoihin meillä molemmilla oli testi + ja samoihin aikoihin alkoi vuotokin...Pidän täällä sulle peukkuja että kaikki menee hyvin!

Tuli vaan mieleen kun puhuit noista ilmavaivoista...Vieläkö sulla on Lugesteron käytössä?Se aiheuttaa kunnolla ilmavaivoja ainakin mulle tekee niin :LOL:
 

Yhteistyössä