Marraskuun inseminaatio hoidot!

mölö
Peukut on pystyssä Viiveron puolesta! Onnea maanantain koitokseen. :wave: Toivotaan Pietu, että testiviiva on viimeistään ens viikon alusta yhtä vanha kontrolliviivan kanssa. Joskus oon kyllä kuullu, että se ei välttämättä oo koskaan tullu yhtä vahvaksi, vaikka raskaus onkin sujunut hyvin. :) VIP1, älä heitä kirvestä kaivoon ennen kuin täti tulee.. :hug: Mietin tuossa, että muistaako kukaan mikä pp Minttu testasi plussan? Vai onko Minttu itse linjoilla kertomassa? Laiskimus, kun en jaksa selata kaikkia sivuja taaksepäin.. :p :p

Ja sitten omanapaista tekstiä.. Enpä olis uskonu, että näinkin pitkälle selviän, ilman tätsyn vierailua. Huomenna sitten testaillaan, jos yön aikana ei satu onnettomuutta. :LOL: :LOL: Oireita ei pahemmin ole, aika ajoin on menkkatuntemuksia ja alaselkä kipeä. Normaalisti tuntemuksista menee 2 sekuntia vuodon alkamiseen. Rintavarustus ei ole sen kummempi kuin muulloinkaan, hieman aristava. Oikealla puolella alavatsalla edelleen kiristystä, varsinkin venytyksessä.

Käyn sitten huomenna raportoimassa tuloksen. :whistle:

m
 
tere!!!
minttu itse on linjoilla ja kertoo tapahtuneesta...eli inssi tehtiin mulle 1.11 ja ekan plussan tein 14.11 ja ja tokan 15.11 ja kolmas tehtiin terveyskeskuksessa pissasta 17.11,en meinannu yhestä uskoa!!!!
mut plussa se oli ja toivottavasti on 26.7 2007 asti.......
mites muilla fiilikset???
Nampula,miten voit???
Pietulle isot plussahalit ja tsemppiä...
-minttu-
 
Viiverolle ja Nampulalle tsemppiä inssiin =) Pidän täälä peukkuja pystyssä.

Mölölle puhaltelen huomisaamuksi plussan testiin =) Itse just päätin etten testaakkaan sunnuntaina-heh,katotaan nyt.Oon taas aika varma menkoista niin ajattelin rauhassa odottaa niitä.Luojan kiitos että luget loppuu huomenna.Inhottavaa kulkea koko ajan rätit housuissa,toki sit jos menkat alkaa niin sitten saa taas olla vaipoissa.On tää naisena oleminen välillä niin ärsyttävää =)

Hyvää viikonloppua kaikille,itse suunnistan pikkujouluihin.Mites te? :xmas:
 
Nea
Yks täällä joka on vannottanut muitakin olla tulkitsematta mahdollisten "tuntemusten" perään on mennyt mittaamaan lämmön (Pietun textien innottamana): Eli siis olen lukenut että jos raskaus ei ala, niin lämpö vajoaa ovulaation jälkeen normaalilukemiin. Mutta jos alkaa, nin lämpö jää korkeammalle. Tyhmänä menin siis mittaamaan (vaikka ei ole kuumeinen olo) ja mittari on näyttänyt nyt pp7 37,5, pp8 37,3 ja äsken pp9 37,5.

Tässä kuitenkin äsken lukemani pesun sivuilta (ilmeisesti totuus):


Ovulaation jälkeen lämpötila pysyy ylhäällä seuraaviin kuukautisiin asti eikä mittaaminen ole enää silloin välttämätöntä.


Taisi siis olla turhaa tää intoilu. Ja eihän mulla ole mitään oireitakaan :ashamed:

Huomenna on siis pp10 ja yhdet nelikymppiset illalla...tekis mieli juoda pikkasen mut kun ei kuitenkaan viittis.

Tietty, jos käyttäisin yhen testin huomenna... :kieh:

Auttakaa...kauheeta tää piina...
 
Naisena olemiseen ja menkkoihin on aika pitkälti viha-rakkaus-suhde :) Minä harkitsin kuukupin hankkimista, mutta hoitojen edetessä se on vain jäänyt... Tällä menolla, jos plussailen, niin ei uskalla hankkia kuin vasta, kun on lapsi/lapset saatu maailmaan =)

No juu.. Koko ajan vahtaan alushousuja. Ettei vain ole tuhrutellut. Viimeksi se alkoi varsinaisesta testipäivästä 5:n pvän päästä. Nyt siis kuulostellaan keskiviikkoon asti ja pidetään toivoa yllä.

Jännittää kyllä teidän kaikkien puolesta, joilla testaus tässä lähipäivinä.. VIP1:n tuloksia odottelen myös innolla ;)

Tiedä vaikka tässä muutama pääsisi samaan aikaan jännäilemään odotusta..

Saisi vain olla stressittä.. Isä mennyt hieman huonoon kuntoon. Tai ei edes hieman... Huomenna selviää tuleeko Joensuuhun osastolle :/
 
Huh! Olipas täällä ollut tapahtumaa päivän aikana. =)

Viiverolle tsemppiä maanantaille! Mä kävin kans tänään lääkärissä. En ollut vielä ovuloinut, onneksi. Oli jopa ovulaatio vielä kaukana tulevaisuudessa. Mä oon tässä kuussa hieman hidas, joten mä pistelen vielä maanantaille menopurit. Tiistaina pregnyl ja torstaina sit inssi.
Vähä tuntu kurjalta et näin huonosti on pistokset tepsiny. Viime inssi oli kp 13. Nyt menee kp 16. Tietysti eihän tuo ole kuin kolmen päivän heitto. Mutta taidanpa minäkin vaan olla kärsimätön. Toisaalta pelkää taas sitä negaa sitten, toisaalta toivoo inssiä pian. Lääkäri sitten sanoi laittavansa meidät nyt IVF jonoon, koska jono koko ajan kasvaa, niin olemmepa sitten valmiina siellä. Vaikka tammikuussa sitten vielä kolmas inssi.

Pietu! Toivottavasti isäsi paranee pian. Meillä hieman saman tyylisiä murheita: miehen sisko ollut sairaalassa jo viikon. Ensi viikolla ilmeisesti kotiin, mutta ei pärjää kuitenkaan täysin omillaan. Joten meidän sukulaisten apua sitten tarvitaan. Jos jotain hyvää pitää tästä löytää, niin saammepa muuta ajateltavaa.

Mukavaa ja plussailevaa piinailua vielä piinailijoille! Tässä kaikki tällä erää. =)
 
En nyt näköjään malta olla näiltä sivuilta pois tuntiakaan..koko ajan pitää käydä vahtaamassa josko jotain uutta :LOL:


Tänää on olo ollu aika varma menkoista,yht äkkiä hävisi kaikki ns.oireet,ei rinnat kipeet (tosin mies sanoi että kasvanut hih,tartteis ehkä rillit),ei turvota eikä nippaile ja naamakin on sileä kuin vauvan peppu.Nooh,odottelen...
:/
 
Nea: Jotenkin herttaista lukea tuota lämmön mittausta :) Toisen kuume voi olla toiselle inspiraatio.. Ja mitä tulee Pregnyliin, se voi näkyä testituloksissa noin 11 päivää.

--

ON: Täällä lämpö on laskenut 37.1:een... eli alkaa tuolla saralla elämä voittaa. Köhiminen ja niistäminen voisi jäädä.

Ja mitä tulee isään.. Neljä päivää kovaa päänsärkyä, oksentelua ja kuumetta. Vasta huomenna yksityiselle... Pelkään pahinta :(

 
Nea
Niin Pietu nappiin sanottu toi että toisen kuume voi olla toisen inspiraatio :LOL:

Tällastahan tää on...ihan hullua. Tähän asti kuitenkin pystyin olla miettimättä suht hyvin, mut sehän meni ihan pipariks kerta heitolla.

Pakko kuitenki odottaa testin kanssa tonne ens viikon lauantaille, koska piikitin vikat pregnylit viime keskiviikkona (eli 2 pvää sit). :ashamed:


Ihana lukea lukea sun juttuja täällä, niistä saa iloa ja voimaa
B)

Tosi ikävää että isäsi voi huonosti, toivotavasti kaikki kääntyy parhain päin :flower:

TSEMPPIÄ PIINAILIJAT...VIELÄ JAKSETAAN...

Ja niin mäkin oon aikas koukussa tähän...raivostuttavaa :kieh:

-Nea :heart:
 
Kiitoksia Nampula ja Nea :heart: Isällä edelleen pää kipeä, mutta oli vissiin saanut syötyä pari sillipalaa (diapeetikko ja oli natriumkalium-arvot pudonneet alas). Pikkuisen vissiin virkeämpi kuin eilen.

Nea:
Minä välillä mietin, että olenkohan liikaakiin äänessä täällä, mutta jotenkin vain on nyt ainakin sellaiset ajat, että pakko saada pulpattaa johonkin. (Jos ei muuta niin toistaa itseään :ashamed: )

--

ON: Hoh.. nyt ne ilmavaivat sitten kääntyivät ummetukseksi. Ei irtoa.. :snotty: Johtunee kyllä osin siitä, että en ole kahvia juonut pahemmin ja tupakka jäi pois (jotka yhdessä on aina ollut tae sille, että maha toimii). Täytynee syödä luumuhilloa samalla, kun teen vuoden ensimmäiset tortut meidän talouteen.. Jos vaikka saisi väännettyä vessankin puolella sen jälkeen :LOL:

Hyyyyi.. mitä juttuja minä nyt kirjoitan :ashamed: :eek: Pahoittelen. Alan vain vähän virkistyä, kun lämpöä ei enää ole nimeksikään ja yskiminenkin on sellaista satunnaista. Nokka kyllä tuhisee senkin edestä :)

Pietu kuittaa :wave:
 
mölö
Lupasin tulla raportoimaan.. B) Plussa tuli! B)

Jotenkin on omituiset kaksijakoiset tunnelmat, välillä tekee mieli hyppiä riemusta ja välillä pelottaa kovasti. Tein testin aamulla, kun tulin yövuorosta ja viiva piirtyi ruutuun heti. Yhtä vahvana se ei näkynyt kuin kontrolliviiva, mutta selkeänä kuitenkin. Sain jopa nukuttua muutaman tunnin. Nyt on pää kipeänä liian vähästä unesta. Vieraitakin on tulossa illalla, ja kämppä on ihan sekaisin. :ashamed:

Huomenna odotetaan uutisia VIP1lta, toivottavasti yhtä positiivisia on tulossa. ;)

Pietun isälle pikaista toipumista. Ootko muuten vielä soitellut aikaa neuvolaan? Tai tarkistanut laskureista lasketun ajan?

Viiverolle ja Nampulalle tsemppiä tuleviin insseihin.

Pysyttelen linjalla. m
 
MÖLÖ!IHANAA,onneksi olkoon...tiedätkö,miula oli ihan semmoinen tunne että siula tärppää.Ajattelin jo koneelle istuttuani että "mölöllä tärppäsi ihan varmasti" =) Nyt toivotaan että kaikki sujuu hyvin.Ootteko jo Pietun kanssa laskeneet mihin osuis laskettuaika?Nyt teitä on ainakin kaksi joilla sama LA.Vielä kun minä voisin liittyä mukaan.*sniif* itkettää jo valmiiksi että tipahdan. :'( Tosi kivaa kuulla että on meidän listalla plussanneita.Onnea vielä :hug: :flower:

Pietu!Toivotaan että isäsi paranee pian.Meillä vähän sama juttu,tosin isällä epäillään syöpää ja näkö on ruvennut lähtemään,ikää "vasta" 50 :\| Nuo on aina ikäviä asioita.

Miula ei tosiaan mitään tuntemuksia enää.Maanantaille ennustan menkkoja,tosin jos sillon alkaa niin kolmas inssi sijoittuu viikonlopulle ja joutuu odottamaan tammikuuhun.Heh,joskus laitoin viestiä ennustaja elille ja ennusti tyttöä syyskuussa 07..eli kassellaan mitä tulevan pitää :ashamed: ;)
 
ONNEA!! ONNEA!! ONNEA!! :heart: Voi vitsi!!! Ihanaa! *hihkuuhumppaaheiluu*

:p

Nyt vielä VIP1:n tulokset... ;)

Täälläkin se viiva on selkeä, mutta ei ihan vielä samanvahvuinen kuin kontrolliviiva.

En ole vielä neuvolaan soitellut. Poliin olin perjantaina yhteydessä ja sovittiin, että testaan vielä kertaalleen ja soitan maanantaina uudestaan. Jos suunta on hyvä niin varataan aika ultraan. Neuvolaan ajattelin olla yhteydessä vasta ensimmäisen ultran jälkeen.. Lienee ihan hyvä vasta sitten, kun kuitenkin polin kanssa ollut alusta asti tekemisissä.

Suosittelen laskurisivustoa: 40 viikkoa, josta saa myös arviot ensimmäisen ultran ajankohdaksi jne. Ei siis vain laskettua aikaa. (Klikkaa oikealta "Kiekko" niin antaa suoraan sen laskurin, johon tarvitsee laittaa vain viimeiset menkat ja kierron pituus.)

Itselleni ilmoitti ajaksi 4.8.2007 ja hedelmöitymisajankohdaksi 10.11. :D Aika tarkka, hih. (Odottajien puolella muuten on hiljakseen yhteen ketjuun kokoontunut elokuun porukkaa..)

No joo.. Intoilen taas liikaa.. :ashamed: Kunhan en vain putoaisi korkealta ja kovaa... \|O

--

VIP1: Ehdit mokoma väliin =) Elä vielä kirvestä kaivoon heitä.. Minä pidän peukut niin korkealla kuin vain voi ja puhaltelen plussatuulia PAAAALJON!

Meillä isä on "vasta" 45v. ja enteilee infarktia.. Pelottaa, kun diapetes ja ei ole voinut syödä kunnolla. Onneksi äiti kuitenkin kotona ja hoitoalalla.<br><br>
 
mölö
Paljon kiitoksia onnen toivotuksista! Ehdinkin käydä jo ilmottautumassa elokuisiin odottajiin. LA oulun kiekon mukaan sain 2.8.2007. Laitoin tuossa kesällä myös ennustaja ellille viestiä ja hän vastasi, että saan neljä lasta yhteensä. Ensimmäinen poika 27.8.2007, tyttö marraskuulla 2008 ja sitten vielä muistaakseni 2010 ja 2014 tyttö ja poika. Mietin kans sitä ultraa omassa hoitopaikassa. Sanoivat, että viisi viikkoa inssistä voi tulla ultraan, jos haluaa, muuten yhteys omaan neuvolaan. Soittelen sinne sitten joskus, en vielä ensi viikolla. Ihanaa, kun alkoi loma! Meillä on työpaikalla muutama todella tarkkanäköistä tyyppiä, toivottavasti en heti kärähdä.

sori, vähän(?) omanapaista..
 
Hih.. kasvot hehkuu ja sitten kaikki muutokset ja tarkkailut ruokavaliossa ;) Voi sitä itselläkin olla maanantaina tenttaus pystyssä, kun en enää tupakoi ja kahviakaan juo juuri ollenkaan.... Hyvää teki sinänsä olla sairastamisen kans vapaalla.
 
Aika lähelle MÖLÖ on pitäny ennustajan ennustukset!Eli toisin sanoen miula varmaan tää kerta menee käsille ja ehkä sit jos ens kuussa onnais?!Jos on ennustajiin uskomista.Kaverillani (lapsettomuudesta kärsi) ennustaja ennusti kesällä 2007.Naurettiin vaan koko hommalle ja nyt hän on raskaana ja LA toukokuussa (eli läheltä menee)!

Tänää on ollu kumma olo.En tiiä oonko kipeeksi tulossa kun normaali lämmöt on 36,0-36,2 nyt mittasin ja 37,0!!!Olo on aika ventti.Hikoilen silti kuin pieni sika vaikka lämpöä pukkaa.Äsken meinasi kanamunat tulla samantien ylös,oksettaa..jännitän niin kovasti menkkojen alkamista että oikeen etoo :snotty: :/
 
Lämpö nousee alkuraskaudessa ;) :heart: Uuuuuh.. Saadaankohan me kolmas onnistuja perään! :D

Tuossa muuten hokasin, että sama homma oli viimeksi, kun raskauduin.. Olin sairaana muutaman päivän. Nyt vasta tajusin :eek:
 
Mölölle isosti onnea plussasta! :heart: Se on ihana että saadaan listaan näin monta plussaa. Jos se sitten joskus meilläkin onnistuis. Nyt on varsin maassa olevat fiilikset kaiken suhteen. Ihan itkettää. :ashamed:

Mä just sain kuulla että kaverin vajaa vuoden ikänen vauva on sairaalassa, kamppailemassa elämästään. Kuulemma jo hieman parempi, mutta ikinä ei voi vielä olla varma. :( Pelottaa sekin aivan kauheesti. Tuli olo että kaikki omat murheet on nyt pieniä tämän rinnalla. Silti sitä vaan itsekkäästi toivoo omaa onnistumistaan. Vaikka sydämeni pohjasta toivonkin että tämä pieni paranisi pian. Antaisin mitä vain tämän ihanan pienen takia.

Tavallaan täytyy myöntää, että on ihanaa että täällä nyt paljon plussalaisia ja kaikille toivonkin että menee asiat hyvin. Mutta sen verta kytee oma epäonnistuminen sisällä että pieni kateellisuus esiin tulee. En tiedä olisiko tätä saanut ääneen sanoa, mutta missäs muualla sen sitten sanoisi kuin täällä. Jotenkin vaan niin nega fiilikset oman onnistumisen suhteen ja nyt tuo miehen siskokin sairastui sekä tämä ystäväni pieni rakas. Tuntuu siltä että nyt potkitaan ja kunnolla meitä, että onko se sitten tarkoitus että näin meidän elämä menee ilman omaa huolehdittavaa pientä, huolehdimme vain sitten muunlaisista asioista.

Ei sillä ettenkö haluaisi täällä teidän plussanneiden kuulumisia kuulla, ehdottomasti kyllä haluan. Sillä te ootte niitä joiden kanssa yhdessä on jännitetty ja odotettu. Niitä jotka varmasti myös plussattuaan ymmärtävät meidän vielä negalaisten tunteet. :)
Joten siitä iso kiitos.

Nyt saa tämä vuodatus loppua, alan koota itseäni siivous hommiin. ;)
 
Mölö: SUPER SUURET ONNITTELUT PLUSSASTA!! :heart: Nythän näitä ilouutisia sit satelee.. Nyt jännätään enään pääseekö VIP1 onnekkaiden joukkoon myös..

Itse odottaa tavallaan malttamattomana maanantaita ja uutta inssiä, kova halu on uskoa et josko se tällä toisella kertaa onnistuisi.. Tuntuu vaan kyl et miksi nyt ku ei edellisellä kertaakaan.. ? Jotenkin mulla on uskomus et ekal plussaa eniten, tokal vähiten ja kolmannella inssil sit jokun verran kans.. En kyl yhtään tiedä mistä tommoinen ajataus on mieleen painunut, mut noin vaan on.. Ja pakko kait se myötää tääläkin et kateuski nostaa päätään, niinku Nampula totes kans.. :ashamed: Mut siis kaikesta huolimatta kiva kuulla noita plussauutisia ja plussalaisten kuulumisia..

Tänään olis tarkoitus nautiskella ukko kullan kaa viiniä hieman ja pistää sit aika myöhään pregnyl.. Jännittää et kuinkahan se onnistuu..

:ashamed:
 
Nampula:
Kyllä sitä ihminen voi samaan aikaan myötäelää ja toivoa hyvää omaankin elämään :hug: Sinulla on iso sydän.

Nampula ja Viivero:
Minä en ainakaan pahakseni pane kateellisuutta. Itse koin täysin samalla tavalla, kun ei tärpännyt ja kun tuli se keskenmeno.. Tuntui todella pahalta, kun joku ilmoitti plussanneensa ja joku tuttu ilmoitti lapsen syntyneen tms. Jostain kummasta sitä vain sitten aina saa voimia katsella tulevaisuuteen. Ja varsinkin uusi kierto ja uudet hoidot alkavat sitten viemään jo ajatuksia eteenpäin =) Edelleen muuten tuntuu, kun odottajissa katselee toukokuun pinoa niin ei oikein hyvältä tunnu sisuksissa..

Ollaan onnellisia ja kateellisia plussista yhtäaikaa ;)
 
Moi! Kysyisin sellaista asiaa kun mulla olis ensi viikolla toinen inssi ja mies tuli just nyt kipeeksi, kuumetta melkein 40. Voidaanko inssi silti tehdä ensi viikolla koska noin korkea kuumehan vaikuttaa simppoihin. Vähän harmittaa kun nyt pistän menopuria 150IU per päivä.
 
MÖLÖ-
ONNEA !!!!! :hug:
Aivan ihanaa, että sait plussan!
Täällähän on oikein plussa-kuukausi meneillään, kun kaikki onnistuvat! AIVAN IHANAA
Mulla on vielä viikon pitkä piina edessä, mikä tulee varmasti olemaan elämäni pisin.
Mulla oli myös keskiviikkona 37,9 kuumetta ja aivan voimaton olo, maha on myös ollut turvoksissa ja ihan "ihmeellinen", vessassa ramppaan koko ajan, mutta oon kyllä koittanut itselleni toitottaa, että "kuvittelen" kaiken ja että tää on mun korvien välissä..
Tänään lensi laatta aamusti töissä..
Mutta kun toivon/rukoilen sitä onnistumista vaan niin paljon, että en enää tiedä kuvittelenko..
Ooks mä ihan pimee.. :LOL:
 

Yhteistyössä