Marraskuun inseminaatio hoidot!

Moikka!

Inssi tuli tehtyä. Vähän on tunne et turhaa, en ole vielä ovuloinut. Toinen taisi olla irtoomassa, toinen vasta 19 mm kokoinen, ei siis vielä edes tulossa. :( Mutta täytyy toivoa että tuo toinen sitten ehtii ajoissa esiin. Mutta meidän täytyy nyt sitten hieman varmistella. Siinä mielessä hienoa, että kun viimeksi laitettiin 7 milj priimaa siittiötä, nyt niitä oli jopa 21 miljoonaa! :LOL: Eli parantunut on laatu huomattavasti. Sinkkiä oon miehelleni syöttänyt, lieneekö sitten siitä johtuvaa.

Päivi! Mä kans taysissa, oli aika 12.45. Hmm... oisinko teidät nähnyt? Missä huoneessa? Olitko yksin vai miehesi kanssa? Mä olin yksin. Jäin siten yksin ootteleen kun muut ympäriltä katosi. :) Oletkohan se joksi sinua nyt sitten luulen... ;)

Nyt varmistui se että olemme IVF jonossa. Toukokuulle sitten punktio. Maalis-huhtikuussa sitten aloitetaan suunnittelu. Näin lupasivat. Jos sinne asti joudutaan. Toivottavasti kuitenkin homma hoituu jo aiemmin.

Aattelin nyt olla hieman varovaisempi tunnustelussa, jotta sitten en pety. Nyt vaan tavallaan ois toiveikkaampi kun siittiöitä enemmän, kunhan vielä varmistellaan. Mutta uskaltaakohan sitä sitten kuitenkaan. No tarvitsee pohdiskella. Jotenkin on iloinen olo, kun se IVF juttu selvis että jonossa ollaan.Niin on sitten jatkoa hommalle. Vaikka onhan tuo kevät sitten odottelua, kun vika inssi on tammikuussa. Mutta tavallaan varmastikin ihan hyvä.

Kanssa piinailijoille tsempit ja jo plussanneille :hug: sekä nyt neganneille voimia tulevaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.11.2006 klo 20:06 Päivi68 kirjoitti:
Kiva juttu Pietu-! Jännätään vaan. Onko ollut mitä raskausoireita? Onko tuleva sinun ensimmäisesi? Itsellä on jo 4v. luomupoika joka sai alkunsa nopsasti ja tätä pikkukakkosta on nyt yritetty yli 2v.
Selkää on juilinut, mutta sekin on ajoittain nyt jo tiessään. Vissiin vähän iskiaksestakin johtuu.. Ensimmäinen muksu tämä tulee olemaan, jos nyt kaikki menee vain hyvin. Hieman pelottaa, mutta toisaalta.. oireista päätellen kuitenkin taitaa edetä ihan ok tällä kertaa. Väsynyt olen ollut koko viikon (torkahdellut bussiin, mitä en yleensä tee) ja pari päivää sitten iski rintojen aristaminen. Turvonnut olo on kaikkinensa... Mutta isäni sanoja lainatakseni: "Nyt pitää olla jokaisesta oksennuksestakin onnellinen. Kun on oireita, on kaikki hyvin." Pääsi vanha jääräkin vähän sanomaan :whistle:
No juu.. Pahoinvointia ei ole, mutta närästää kyllä. Tuo närästys on ollut ihan ilman raskauttakin ongelma, mutta nyt tuntuu vatsa reagoivat herkemmin.

--

Tuli muuten mieleen.. Häiritseekö teitä, että minä vieläkin täällä niin aktiivisesti kirjoittelen? :ashamed: Kun en vain vielä osaa täysin siirtyä poiskaan.. Sen ultran tahdon katsoa ainakin.
Sanokaa oikeasti, jos tuntuu ikävältä... :/
 
Täältä terkut pikana! Pikkujoulut odottaa. :)
Pietu! Älä ihmeessä vaan lähde pois! Sun juttujas on niin ihana lukea! Minulle ne tuovat vaan toivoa, sinä se myös varmasti ymmärrät meitä kaikkia ja jaksat elää mukana. Kiitos siitä! :hug:
 
Älä nyt pietu pois mene!Antaa tosiaan toivon pilkahduksia itsellekkin kun plussaneita joukossa =)

Täälä vähän ihmettelen edelleen sitä edellistä sairaala reissua ja vaivaa tosiaan että mikä pallukka sielä kohdussa on.Kaverin kanssa just juteltiin ja sanoi että josko se olisi ollut keskenmeno ja jäämiä jäänyt kohtuun.En tiedä vaikea lähteä arvuutteleen.Lämmöt muuten ollu koko ajan se 37 tai yli (normaali 36,0-36,2)Alkaakohan mieli jo heittää kepposia?Outoa.Tosin eka raskaus (kohdunulkonen) tuli plussana vasta viikolla 7.Niin ja kolmet menkatkin.(normaalit)Hitto vieköön.Aijon tehä silti raskaustestin vielä...ihan vain varmuudeksi kun huomenna pikkujouluihin =) ;)

Iloista viikonloppua kaikille. :wave:
 
Vähän tässä omia tuntemuksia taas aattelin näpytellä, jotta saadaan pinoa ylöspäin (syyhän tämäkin... ;) )

Eilen illalla tuntui oikealla puolella nippailuja ja totesin et taitaa munasolua irrottaa, kun se ei ollut vielä tulossa sillon to. Varmisteltiin sitten inssiä kotipuuhilla. No tänä aamuna sitten alkoikin hirmuiset vihlonnat oikealla ja totesin että oisko vasta nyt sitten. Kesti sellasen 5-6 tuntia sit ohi. Toivottavasti ei sit oltu kovin aikasessa inssin ja varmistelun kanssa. Vasemmalta en mitään oo tuntenut vaikka sieltä piti eka tulla. Mutta enpä viime inssin aivaan tuntenut ovista kummaltakaan puolelta ja silti ovuloin. No on tää niin ihmeellistä. Nyt sit vaan kovaa piinailua edessä.

Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!
 
Nostampa pinoa, ku ollaan taas tiputtu aika alas.

Millaisia oireita piinailijoilla on? Olikos piinailijoita ketä?
Itsellä menossa pp 8 ja ei minkäänmoisia oireita vielä.. Mutta jotenkin vaan tuntuu ettie ole tärpänny.. Olen koettanut miettiä kaikkea muuta ja keskittyä kaikkeen muuhun kun asian pohtimiseen.. Mut takaraivossa sitä silti miettii koko ajan.. Inhottaa vaan ku aika kuluu näin hitaasti :(

Kertokahan muutkin kuulumisia!

-viivero
 
Moi! mulla oli toka inssi viime torstaina ja nyt pp5 enkä ole kyllä mitään ihmeellisiä oireita huomannut. Pelko kans on siitä ettei tääkään inssi onnisunut. Mutta toivotaan parasta. Kestämisiä muillekin piinailijoille.
 
Moikka! Mulla kans oli inssi viime to, samoin kuin Päivillä. Oireita on hieman, mutta oon koittanut olla tulkitsematta. Koska en usko niiden vielä kertovan mitään. Rinnat kipeät olleet jo pari päivää ja nyt tänään alkoi mahassa viiltely. Ei löydy uskoa lainkaan onnistumiselle, sillä oireet samat kuin viime kuussa. Tosin nyt rinnat kipeyty aiemmin. Mutta kuitenkin. Aika pessimisti fiiliksillä piinailen.

Viiverolle ja Päiville piinailu :hug:
 
Täällä kuuluu rintojen arkuutta ja vatsan koskemista. Ei kyllä oikein usko riitä, kun viimeksi ihan samat oireet. Tosin nyt alkoi jo pp5, viimeksi muistaakseni pp 9-10. Mutta kuitenkin, no elellään nyt se viikko vielä. Nyt siis pp 7. Mites muut?

Mitäs pietu sulle kuuluu? Ja kyytiläiselle?:)
 
Eipäs tässä ihmeitä. Närästää ja ummettaa.. Ei mikään kiva yhdistelmä, mutta kestän kuin... hmm... pietu- :LOL: Maanantai jännittää jo etukäteen. On se ultra edessä ja nyt sit selviää onko matkalaista ja onko yksi vai kaksi =)

Ei malttaisi tältä puolen lähteä pois... Sitä niin toivoo, että kaikki te pääsisitte tuonne Odottajiin :heart:
 
Täälä piinaillan jo pp10 kohdalla.. Oikeestaan en ole huomannu oireita, ehkä rinnat on tavalliseen tapaan hiukan arat..Mutta sit taas toisaalta en ole jaksanut/kerennyt nyt oireisiin tarttuakaan. Jotenkin ehkä silläkin etten niin kovin tarkkaile, koetan välttyä suurelta pettymykseltä, mikä kuitenkin on edessä.. Mielessä kyllä siintää et tekis testin ni osais varautua jotenkin paremmin menkkoihin kun tietäis et ne kuitenkin tulee.. Tosin sit taas se nega ei ole kovin kiva kokemus..

Kysymys kuuluukin, voisko sitä olla oireita jos sitä siis olis tärpännyt, jotain eri oireita kuin tyypillisiä ennen menkkoja ilmeneviä?! Pietu, oliko sulla mitään oireittaa, josta aattelit et ehkä nyt on tärpännyt, enne ku teit siis testin? Etkös sinä siis tehnyt testis joskus pp10 paikkeilla?

Kyllä täytyy vaan sanoa et vikat piinapäivät on NIIN ärsyttäviä.. Tunteet ku risteilee ja sinkoilee sinne tänne... :kieh:
 
Viivero! Oon samaa mieltä että nää viimeset piinapäivät on ärsyttäviä... Joo mulla ei nyt ihan vielä viimeset, mutta ärsyttää silti. Mä kans koitin olla tulkitsematta oireita, mutta tulkitsinpa silti. :/ Ei vaan jaksais enää piinailla, haluaisin tuloksen tietoon jo nyt. Jotta sais surut surtua. :(
Viiverolle tsemppiä viimesiin piinailuihin!
 
viivero:
Juu tein.. Oikeastaan ei ollut mitään. Olin vain ihan normisti hätähousu... :ashamed: Käytännössä oireilu alkoi vasta myöhemmin (ja muistuttavat kyllä koko ajan menkkoja, ainakin mahan nippailut ja selän juilimiset).
Suosittelisin kuitenkin odottelemaan siihen testipäivään.

Minun kohdalla molemmat raskautumiset ovat olleet erilaisia. Toisessa testipäivänä ei mitään ja pari päivää sen jälkeen haamu. Tässä sitten taas useampaa päivää aiemmin plussa. (Nyt voi olla tulossa tuplat, joten se aikaisuus voi johtua siitäkin..)

Odottele vielä =)

TSEMPPIÄ VIIMEISIIN PIINAPÄIVIIN!!! :hug: <br><br>
 
Minä hätähousu :ashamed: menin tekemään eilen r-testin ja negahan se oli, en kyl tehnyt aamuvirtsasta. Tänään joku outo ajatus sai mut testaamaan ovulaatiotestillä aamullla ja se näytti kahta viivaa!? Ei ikuna ole tullut kahta viivaa ovistestiin näin kierron lopulla..! Sekavaksi veti, yhäkään ei ole tavallisia oireita, ei mitään oireita ja se sekoittaakin päätä.. pp12 menos ja tänään en enää testaile..

Osaiskohan kukaan teistä auttaa et voiko toi ovistesti näyttää plussaa jollei ole raskaana? ovulaatio mulla ei ainakaan ole..

Hävettää ihan ku menin testailemaan, mut tää oireettomuus sekoitti mun pään ja siksi testasin.. Tipunkohan taas korkeelta ja kovaa maanataina..
auttakee!!

:ashamed: viivero
 
Moikka! Mitenkäs Nampulan piinailut edistyy? Mulla tais tulla sama homma kuin ekassa inssissä että alkoi vuoto viikkoo liian aikaisin eli tänään. Viimeksi sama juttu. mulla oli silloi tullut kysta toiseen munasarjaan. Kyllä harmittaa jos tää toinen inssi meni piloille. Tekis vaan mieli itkeä. Ei se vuoto runsasta ole ainakaan vielä. Pp on 10. Onnea muille. Onkohan peli jo pelattu?
 
ja näin sitä sit taas kävi, kp 1 alkoi tänään :'( .. Kyllä tultiin taas alas ja lujaa pilvilinnoista... Ottaa nyt kaikki päähän, etenkin se et tulee tauko joulun takia.. Ja jotenkin tuntuu et inssi ei ole oikea hoitomuoto meidän kohdalla.. Apea on mieli niin kuin on sääkin nyt..

Poistun siis tästä ketjusta, siirryn sit tammikuun pinoon.. Toivottavasti lopuilla piinailijoilla käy parempi tuuri!!!! Tsemppiä!

Päivi, en osaa sanoa et onko peli menetetty, mut jos vuoto on punaista ja yltyy niin sit varmaankin :hug:
 
Voi Viivero! :hug: nyt sitten vaan voimia keräämään, uutta yritystä varten! Minä ihan varmasti tulen perässä torstaina!

Päivi! Alkoiko sulla vuoto sitten jo? Oikein kunnollako?

Mulla on ihan normaali olo, välillä mahaan koskee ja rinnat arat. Mutta se on ihan normaalia mulle, joten eipä toiveita. :( Mutta sitten saakin alka joulua häsäämään. Tavallaan olen iloinen että nyt sitten tulee se joulu tauko. Saa pääkin levätä välillä. On tää niin tuskaista!

:hug: vielä viiverolle ja päiville!
 
Voi kurjuus Päivi! Onko sitten ihan samanlaista kuin viimeksi kun oli se kysta? Voiko vielä kuitenkin olla toivoa plussaamisesta? Mä niin toivon sulle plussaa! :hug:

Itse pelkään torstaita kun menkat tulee. Mieli tekis testailla, mutta en halua. On tää niin rasittavaa, vaikka tietää negan tulevan, silti toivoo kokoa ajan ja sitten sitä putookin. :/ Mutta tällaista tämä on. Saanpahan kohta mennä nokka kohti tulevaa. :)
 

Yhteistyössä