Marraskuun inseminaatio hoidot!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 00:15 Nea kirjoitti:
Täällä on peli pelattu, täti tuli illalla. Aika kaapin takaa kylläkin, koska mahassa ei oo tuntunu tänään oikeastaan mitään. Heitän siis hyvästit teille nyt, ja osan ehkä tapaankin sitte tammikuun IVF-pinossa luulisin. Kylläpä tuntuu taas pahalta...

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja plussanneille =)

Rauhallista jouun odotusta kaikille, Nea :heart:
Voi, olen niin pahoillani puolestasi :hug:
Eipä tähän tilanteeseen ole tarpeeksi suuria ja lohduttavia sanoja :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.11.2006 klo 14:32 Päivi68 kirjoitti:
Moi! 6 päivää pistelin menopuria, eilen illalla pregnylin ja torstaina toinen inssi. Toivottavasti tää inssi tuottais tuloksen. Mistäs ne piinapäivät alettiin laskea?
Perjantai on sulla eka piinapäivä.
Onnea inssiin ja onnistumiseen :hug:
 
Nealle iso :hug: kuten mammu jo totesi, eihä tähän sanoja löydy. :(
Kuitenkin tsemppiä IVF:ään!

Mulla kans Päivi sitten inssi torstaina. Mihinkä aikaan sulla on? Mun aika 12.45, joten siitä sitten alkaa piinailu. Vaikkakin eka pp onkin vasta pe. :) Mutta alkaahan tuo sitten jo heti samantien. Ite tosiaan koitan nyt olla vieläkin enemmän realisti kuin viimeksi. Luulen kyllä että siihen pystyn, aika kovaa tulin ekan inssin jälkeen alas, vaikka kuinka pessimisti olinkin. Mutta uutta putkeen. :)

Tsemppiä sulle Päivi huomiseen! :heart:
 
siili
Nampulalle paljon onnea huomiselle! Tai lähinnä paljon kärsivällisyyttä, uskoa ja toivoa huomista seuraaviin 14 päivään. Eikä siitä kannata itseään syytellä, että aina kuitenkin toivoo - jossain takaraivossa. Yhtä hyvin voi myöntää itselleen, että toivon ja ainakin yritän uskoa. Ei siihen mahdolliseen negaan voi koskaan tarpeeksi pessimistisesti valmistautua, etteikö se sattuis. Aina se sattuu. Mutta toisaalta eihän se mahdollinen plussakaan koskaan ole mahdottomuus, joten miksi sitä ei saisi toivoa ja odottaa positiivisin mielin :) :) :)

Eli uskoa ja toivoa ja rakkautta (ja kärsivällisyyttä ;) ) Nampula!

Olen hengessä mukana!
 
siili
Meillä on elämä tasoittunut sen epäonnistuneen inssin jälkeen pikkuhiljaa. Taysiin soitin ja kerroin. Ja sanoivat sen saman kuin jo ennen inssiä: "soittele sitten maaliskuussa ja huhtikuun lopulla sitten IVF/ICSI". Ollaan otettu selvää Väestöliiton ja Ava-klinikan jonoista ja hinnoista. Väestöliitosta odotan erästä tärkeää ja mielenkiintoista puhelua :) Kirjoitan siitä sitten enemmän, jos/kun se puhelu nyt sieltä ensin tulisi.

Toisaalta nyt kun elämä on palautunut uomiinsa ja työ- yms. kiireet vie mennessään, niin kai sen maaliskuuhun asti odottelunkin elävänä kestäis :) Se mikä ei tapa, se vahvistaa! Mutta toisaalta miksi odottaa, jos olisi mahdollisuus aloittaa IVF/ICSI hoidot aikaisemmin.

Mites teillä mielialat ja parisuhde voi?
 
siili
Ainiin... kai olotilasta kertoo jotain sekin, että käyn kuitenkin joka päivä täällä sivuilla lukemassa muiden kuulumisia ja liityimme Simpukka-yhdistykseen. Eli onkohan tämä sittenkin aina näennäistä tämä "normaaliin" arkeen palautuminen. No niin tai näin, niin olo on paljon parempi ja rauhallisempi!
 
Kiva kuulla että teillä kaikki hyvin. :hug:
Meillä ihan tasaista ja leppoista nyt. Tietysti hieman jännitän kuinka tän inssin kanssa käy. Me ollaan nyt kans IVF jonossa, mutta kolmas inssi sit tarvittaessa vielä tammikuussa. Mä mietin tosiaan kans vaihtoehtoa että menis väestöliittoon, mutta oon nyt sit tuumaillut että jos ÍVF:ään tarvii mennnä, niin odottelen sinne taysiin sitten. On se jo niin tuttu paikka (siis tietty lähinnä hlökunta) että haluan jatkaa siellä.

Mä oon nyt pitänyt matalaa profiilia asian levittelemisen suhteen, ettei ihmisten tarvi murehtia mun puolesta. Kerron sit lopulta kuinka kävi.
Joulu onneksi on tulossa ja mä rakastan joulua. Niin että se helpottaa sitten. :xmas:

Pelkään vaan taas sitä itsensä tunnustelemista ja tutkailua, oli se lopulta niin kurjaa kun sen jälkeen negas, että huh. Tiedät varmasti mitä tarkoitan.

Mutta kyllä mä toiveikkaana huomenna taas menen. Ilmottele nyt sitten kun tiedät miten jatkatte. Voisit laittaa mulle vaikka s-postia jos haluat. Vois enemmänkin jutella. Mutta ilmottele, niin kerron sit osotteen. :) Löydät sen muuten profiilista. Eli kirjottele jos haluat. :)<br><br>
 
Nealle iso voima :hug: Joulunodotusta sinnekin :)

Nampulalle ja päivi68:lle tosi iso tsemppi :hug: huomisiin insseihin!!! Minä piinailen hengessä mukana =) Toivotaan paaaljon plussatuulia ;)

Ja ihana kuulla siilistä!

--

ON: Minulla alkaa tämän uskomisen kanssa olla voiton puolella. Ehkä minä pikkuhiljaa siirryn enemmän tuonne odottajien puolelle. Toivottavasti täältä tulee monia uusia kasvoja lapsettomien odottajien pinoon, jonka aloitin päivänä muutamana :p

Minulla on vahva usko siihen, että tältä puolen kuullaan vielä ilouutisia tämän vuoden puolella ;)
 
siili
Mäkin rakastan joulua! Joulu on NIIIIIIIIIN ihanaa ja lämmintä perheaikaa! Johon liittyy paljon mukavia traditioita.

Ja joo Nampula kirjoittelen sulle! Kivaaaaaa!

Pietulle: TOSI hyvä idea toi lapsettomien odottajien pino. Se vähä mitä on tuolla odottajien puolella joskus lukenut, niin tuntuu, että on ainakin itse NIIN eri maailmasta tai ainakin eri kulttuurista kuin helposti/vahingossa/harkitusti raskautuneet.
 
Niinpä.. Itse olen myös elokuun odottajien pinossa niin jo pelkästään ultra-aikojen osalta poikkeaa... ja niissä pinoissa on niitä, joilla on jo ennalta useampia lapsia perheessä. Kyllähän sitä lapsettomien odottajien kokemukset ovat täysin erilaiset kuin luomuna onnistuneiden :) Tyytyväisiä näemmä olivat muutkin ;)
 
Hyvä PIETU että nyt on myös sivut lapsettomille plussaneille.Toivottavasti pääsen itsekkin joskus mukaan =) Ihana kuulla että kaikki on nyt mennyt hyvin.Ja meneekin,ihan varmasti =)

NEAlle vointeja ja jaksamista :hug:
NAMPULALLE ja PÄIVI68:lle onnea inssiin.Pidän peukkuja.
SIILI,tosi kiva kuulla kuulumisia ja että hyvin on mennyt.

OMA NAPA:Eipä taas olekkaan hyviä uutisia ei,meitä koetellaan sitten ihan kunnolla.Ei enää jaksa itkeäkkään..niin turtunut.Tosiaan menin tänään ultraan ja juttelemaan josko tehdään viimoinen inssi tässä kuussa.Lääkäri oli jonkin aikaa hiljaa ja rupesi kyselemään vuodon määrästä.Kohdussa oli/on pyöreä pallo jonka keskellä on jotain,sanoi sitä pussiksi mutta ei ottanut selvää mikä se on.Minusta se näytti ihan semmoiselta alkion nysältä.Lääkärikin veikkasi raskautta.Noh,HCG verestä alle 3 eli en ole raskaana.Sitten epäiltiin että jos se on verihyytymä,joka on kuulemma aika outoa.Sen takia päätettiin että 11.12 menen johonkin toimenpiteeseen missä ruiskutetaan jotain ainetta suoraan kohtuun,jos mollukka ei poistu silloinkaan on syytä epäillä kasvainta (hyvälaatunen,kai) joka poistetaan kohdusta tähystysleikkauksella.Tämä vähän epäilyttää.Miten sen saa poistettua ilman ettei vahingoita kohtua?Olen niin täynnä taas kysymyksiä mitkä jäi vaivaamaan.IVF jonoonkaan ei päästetä ennen kuin kolmas inssi tehty.Sitä saakin kuulemma jonnottaa yli vuoden ennen kuin pääsee.Pitäisköhän siirtyä yksityiselle?Hohhoijaa.Oon niin poikki tästä kaikesta. :'( :eek:
 
Voi hitsi VIP1.. Toivotaan, että ei ole mitään pahempaa eikä jätä mitään jälkiä :(
Totesin tuossa, että samana päivänä ollaan paikalla.. Ikävä, että eri asioissa :/

Voi kun saisi asiat käännettyä toisin :\|
 
Voimia VIP1 ja :hug: kyllä on niin väärin joskus elämä. Toivotaan kuitenkin ettei mitään pahempaa olis.

Tsemppiä Nampulalle ja päiville inssiin huomenna!!

Pietu, kyllä on kiva et sulla menee hyvin kaikki. Paljon Onnea plussasta vielä kertaalleen.

ON: pp 2, eli eipä juuri itsellä tapahtdu mitään, odottelua ja odottelua. Välistä toiveet korkeella ja välistä ihana maassa.. Ei viellä voi sanoa kun et aika näyttää!! Joululahjaksi olis kyl ihana saada ne kaksi kauan kaivattua viivaa tikkuun..

-Viivero-
 
Voi kurjuus VIP1! :( Toivottavasti asia järjestyy helpommalla keinolla. Jottei tarvitse sitten pelätä sitä tähystystä. On tää niin ihmeellistä, että kun eka selviät negan surusta, niin sitten tuleekin jotain muuta kurjaa eteen. Nyt voimia sulle kauheesti! :hug:
 
Moi Nampula ja Muut! Inssi on mulla tänään 12.30. Toiveikkaina ollaan vaikka mies ja minä ollaan tässä sairasteltu. Jännitetään piinapäivät yhdessä. Ja kiitos kaikille tsempeistä. Missäs Nampula olet hoidoissa? Itse olen Tampereella Tayssissa.
 
Tänään tein sitten kolmannen ja vikan inssin testin, ja negahan siitä tuli. Sitä vähän jo ajattelinkin, enkä kovin korkeelta pudonnu. Täytyy vaan ajatella jo jatkoa. Varasin ekalle käynnille ajan väestöliitolta, ja sitä mieltä olen, että IVF koitetaan siellä. Olen kyllä jonossa julkisellakin, mutta aika olis vasta toukokuussa. Sinne asti en kyllä jaksa vaan ihmetellä.

Positiivisia tuulia kaikille piinistelijöille!!
 
Moi! Nyt on sitten inssissä käyty. Ei tuntunut oikeen missään. Se on kyllä nopea toimenpide. Lääkäri sanoi että nyt oli parempi tilanne kuin ekassa inssissä. 14 joulukuuta saa kuulemma testata. Mites Nampulalla meni?
 

Yhteistyössä