Marraskuun muruset *lokakuussa*

Danielille onnittelut, en huomannu aikasemmin tuota viestiä :flower:

Saapas nähä, kotiuduin kaupungista pari tuntia sitten ja ny o välistä melkoset supparit päällä ja painaa tonne jalkoväliin ikävästi. Mistäpä sitä tietää ennenku lähtö tulee et nyt se on menoa =)
Hetken jo tuos luulin et pitää ukolle soittaa, mutta nyt on taas tätä tavallista supparihommaa mitä ollu jo pidemmän aikaa..

piprane ema ja Lotta 37+5 hämillään.
 
Danielille onnittelut vauvan syntymän johdosta myös täältä! :flower:=)

Kaikille suppareista ja kivuista sun muista kärsiville paljon tsemppiä ja supparituulia! Onneksi tämä viikko on jo puolivälissä ja marraskuu alkaa ensi viikolla. Eiköhän tässä kohta ala oikein kunnon joukkopoksuminen kun marraskuun alussa lasketulla ajalla olevat alkavat jakaantumaan. =)

Itselläni on eilen ja tänään noi liitoskivut alkaneet oikein toden teolla vaivaamaan. Nyt ovat kyllä todella kipeät. Eilen sain myös noin 8 sukkapuikkovihlaisua tasaisin väliajoin kun siivosin. (Noi on kyllä siitä hölmöjä, etteivät ainakaan mulla tee mitään kohdunsuulle kunhan vihloo vain). Ei kiva. : / Mulla on selkä myös ollut ihan p**kana eilisen ja tänään kun olen tätä kämppää siivonnut. Nyt on sitten niin siistiä että! =) Miehen isoveli kävi vaimonsa ja kahden tyttärensä kanssa meillä tänään kylässä. Oli kyllä kivaa nähdä ja jutella taas pitkästä aikaa. Nyt olen aivan poikki ja aionkin vain lepäillä loppuillan ja ottaa rennosti.

Katja-75 ja täysiaikainen PikkuNeiti rv 37+0 POKS!




 
Hiphei täältäkin:wave:

Ensinnäkin onnea vauvautuneille,teitähän on jo monta=)

Painoarviosta että mantelihan oli 34+3 3.1kg eli isohkoa babya tännekin odotellaan. Mutta ei onneksi yllä samoihin mittoihin mitä meidän kolmonen (4905g ). Jos on syntyessään n.4kg niin mun mittakaavassa se on pieni ja siro:D

Sukupuoli asiaa olitte miettineet ja rakenteessahan manteli todettiin tytöksi. Olisin kuitenkin halunnut vielä varmistuksen asialle painoarvioultrassa,mutta sitä en saanut,koska ultraus oli niin hätäinen:stick: Mutta ihan sama,jompi kumpi tuolla mahassa nyt kuitenkin potkii ja pianhan tuo selviää kuitenkin. Toisaalta yllätys tulee olemaan suuri,oli manteli sitten kumpii tahansa=)

Minä olen varmasti tämän pinon viimeinen synnyttäjä ja olen henkisesti jo varautunut siihen päivään kun huomaan lätiseväni yksin niin täällä kuin facenkin puolella:LOL:

Muuttoa tässä siis teemme ja viikonloppuna nukumme ekaa kertaa uudessa kodissamme. Päättyy vihdoin ja viimein tämä remonttirumba. Tai siis remonttia nyt tulee riittämään vielä,mutta ihanaa kun meidän perhe ei ole enää kauaa kahtia jakautuneena. Koko syksyn mies ollut päivät töissä ja illat raksalla:confused:

(.) alkaa olemaan aika malttamaton jo. Mutta olisi toisaalta kamalaa jos nyt tulisi lähtö synnärille,koska en ole tämän muuton takia laittanut mantelille vielä mitään valmiiksi. Vaatteet pesemättä ja sitä rataa. Olo on muutoin hyvä,mutta välillä manteli poraa päätänsä mun virtsarakkoon ja se aiheuttaa aika inhaa tunnetta. Mutta vähällä olen päässyt kaiken kaikkiaan!

LilliM ja manteli 35+3
 
Jännä ku tänne pitää nykyään heti aamusta tulla kurkkimaan, että onko uusia tapahtumia. Elämme jännittäviä aikoja =)

Plääh ei itsellä vieläkään lähtöä tullut ja aamullaki mies tuosa jahkasi, että meneekö se töihin vai ei ku olin taas aika kipee..ohihan se meni :(
Nyt on kuitenki ukollekki vaatekassi valmiina ku sen työ on niin likasta, että kulkee työvaatteissa matkatkin ja sairaalalla on pakko saaha puhasta sit päälle.

juu jatketaas odottelua =)

piprane ema ja Lotta 37+6
 
jaahas, se on sit meikäläisen työpaikka palanut :|

missähän mun supparit on? masu toimi eilen kolmesti mut se ei mulla merkkaa mitään, välil tulee sellaisia napakoita suppareita tyyliin 1-2 per tunnissa että koskee alaselkään mut siinä se..

jos keittelis lisää kahvia ja sit suuntais terapiaan

kurpitsa ja "A" rv38+2
 
Heipparallaa,

olen enempi vaan lueskellut juttuja taustalla ja ollut kiitollinen, etten ole yksin kärvistellyt täällä vaivojeni kanssa :p Nyt oli kuitenkin pakko lähteä itsekin kirjoittamaan, kun neuvolalääkäri totesi eilen kohdunsuun olevan auki jo sormelle, viikkoja kasassa 37+2. Saattaisiko lähtö olla lähellä vai mennäänkö sitä sitten taas yliaikaisena vaan entistä lujempaa Tampereelle? Muuten kaikki ennallaan, paino hiukka pudonnut viimeviikosta ja verenpaineet noususuhdanteessa. Kaikki olisi vauvalle valmiina, paketti vaan taitaa odotuttaa itseään...
 
kurpitsa, siis voi ei, paloko työpaikka kokonaan poroks vai kuin? :(

Onnea Nallulle vauvasta! Ja kiva oli lukea synnytyskertomus myös! =)

Omaa napaa: Plaah, neuvolassa sanoivat, että vauva ei ole vielä kiinnittynyt... Ei kyl siltä tunnukaan. Lisäks sf-mitta 35 cm, kasvaa edelleen säntillisesti 1 cm/viikko, joten ollaan täs hypätty keskikäyrältä lähemmäs yläkäyrää. Millanen jötikkä tuol oikeen kasvaa, apua...:|

Lisäks eilen illalla hikka tuntui aika ylhäällä, alko jännittää, että onko bebe sittenkin pää ylöspäin??? Ennen hikka tuntunut alhaalla. Kysyin asiaa neuvolassakin, että mitäs jos onkin ylläri perätila? Sanoi siellä, että kyllä niitäkin sattuu, että varmistavat asennon vielä sairaalassa synnyttämään mennessä.

Eli eipä täs muuta ku odotellaan...tylsistyn kuoliaaks...:kieh:

Ritu ja pomppiainen 38+5
 
Morjens..

Minäkin olen taas täällä - ja ilman vauvaa ts. vauva vielä mahassa :headwall:

Menin eilen siis äippäpolin kautta synnärille käynnistykseen. Sain kahteen kertaan cytoteceja suun kautta ja kyllähän ne suppareita aiheuttivat! Pahimmillaan niitä tuli 2-3 min välein ja todellakin oli kipeän tuntoisia.. mutta eivät siltikään saaneet mitään kohdunsuulla aikaan!!! :mad::headwall: Kuulemma tyypillistä noille tableteille, että aiheuttavat kyllä suppareita mut eivät siltikään välttämättä oikeasti käynnistä synnytystä.. toki yksilöllistä tämäkin, mut mun kohtalokin valitettavan yleinen :( Päästivät siis tosiaan täksi päiväksi kotiin ja huomenna taas aamulla uuteen yritykseen - samoilla tableteilla jos/kun kohdunsuun tilanne on ennallaan.. Tilanne siis nyt n. 2-3cm auki ja pehmeää kanavaakin vielä 2,5 cm jäljellä :( Nyt alkaa vaan ihan oikeasti hirvittää se mahdollisuus että tätä käynnistellään vielä useampana päivänä ja sit päädytään sektioon.. lääkäri kun sanoi että ei tätä juurikaan lasketun ajan yli päästetä..

Argh, sori tällainen omanapainen purkautuminen, mut ketuttaa vaan niin vietävästi!

Pirtsi 39+5
 
Voi Pirtsi, Mä niin toivoin, että olisit jo päässyt jakautumaan! Jaksamisia :hug:

Täällä kanssa vielä kotona... Eilinen yö oli jo todella lupaava supisteli tiheesti ja napakasti 3,5 tuntia ja sitten lakkasi. Mä olen päättänyt, että en tayssiin enään lähde ennenkuin synnytys on todenteolla käynnissä ja pääsen sieltä sitten vauvan kanssa kotiin.

Ja pääsin vielä ainakin kerran POKSahtamaan eli 38+0!

Uusille tervetuloa! :)
Jos halauatte tarkempia tietoja listalle, niin laittakaa la:t ja synnytyspaikka sekä kuinka monetta odottelette viestiinne niin meidän päivittäjä sitten lisäilee ne tuonne etusivulle :)

Nyt aamiaiselle ja sitten piskin kanssa ulos!

Op ja kiusaatekevä Arvo-mies 38+0
 
Jaa-a, jänniä aikoja ja lupaavia merkkejä taas monella...
Mä kävin tosiaan tiistaina yksityisellä ylimääräisessä ultrassa kun alkoi itseäni huolestuttamaan sf-mitan taittuminen, no, turhaan taisin huolehtia mikä on tietysti hyvä asia =)
Ultrassa näkyi mukavasti RT:ssä liikkuva ja hengitysliikkeitä tekevä tyttö (lupaus varmistui, nyt uskaltaa ehkä täysin luottaa kun rakenneultran perusteella en ollut vielä ihan varma). Painoarvio nyt vähän päälle 2800 g (rv 35+3) ja käsikopelolla arveli että voi olla vähän isompikin, eli jos la:na syntyisi niin semmoiset 3.7-3.8 kg tai vähän enemmän voisi olla. Eli siis jos menis niinkuin tuohon veikkauspinoon laitoin ja syntyis 41+0, niin tuo 4 kiloa voisi hyvinkin tulla täyteen... Toivon kumminkin vielä että tulisi aikaisemmin! Joka tapauksessa tuo paino kuulostaa ihan hyvältä, esikoinenkin oli sen 3.7 kg ja hyvin meni. Ja pääasia oli että kasvaa tasaisesti ja vettä hyvin ym. Kallista lystiähän tuo oli mutta olen tyytyväinen että kävin, tästä mielenrauhasta kannatti maksaa =)

päänympäryksestä Heidi oli huolissaan, niin tuossa mun ultrassa lääkäri (kokenut) sanoi että pään ympärysmitta-arvio ultralla usein heittää ja hän luottaa sen vuoksi painoarvioissakin enemmän BPD-mittaan eli ohimoluiden etäisyyteen toisistaan. Eli tuostahan voi halutessaan päätellä ettei tuota päänympärysmittaa kannata pitää niin kiveen hakattuna :) ja eikös se vielä tuosta mene vähän kasaan pään kanavassa muotouessakin, siis jos vauva on RT:ssä ja ehtii muotoutua?

Päivähoidosta: meillä on esikoinen kohta 3 v ollut yksityisellä perhepäivähoitajalla ja jatkaa siellä nyt vuoden loppuun asti 2 päivänä viikossa 6-7 tuntia kerrallaan. Juuri tällä hetkellä kyllä tuntuu aika turhalta viedä 2 päivää viikossa hoitoon kun olen itse kotona ja voin ihan hyvin, ja oonkin nyt ajatellut viedä vaan kerran viikossa lähiviikkoina, kuitenkin niin ettei tule pitkää taukoa. Vuoden lopusta jää kotihoitoon ja keväälle jonotetaan paikkaa srk:n kerhoon jossa olisi 2 kertaa viikossa 2.5 tuntia, tässä vaiheessa tuntuu paremmin mitoitetulta - ja jos ei tunnu riittävän niin ainahan voi etsiä jotain jumppaa tms.

Sokeripala rv 35+5

*Muoks* Pirtsille kovasti tsemppiä ja pikaista etenemistä asioihin!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta !!!

Kuinka isolla tänne voi tänään kirjoittaa et

MULLA ON LASKETTU AIKAAAAAAA !!!!!! =) :heart: :D
Saatte olla kateellisia ;)

MUTTA, elisen neuvolan perusteella joutui neuvolantätin toteamaan että tää vauva viihtyy kyllä niin hyvin yksiössään että saattaapi olla että 2vkoa tässä vielä porskutellaan käynnistykseen!
Vauvalla ei tietoakaa laskeutumisesta, pää heiluu komiasti. Pissa puhdas, paino laskenut -800g/vko eikä edelleenkään turvotuksia!! Ihmeellinen odottaja olen kuulemma ;)
Mut vointi on ihan mainio, ei oloja edelleenkään mihinkää suuntaa. Ei ees liitoskipuja, kolotuksia jne..

Joten henkisesti elelen jo tuolla 11.11 käynnistypäivässä ja voin ilomielen bläänätä kaikki esikoisen hoitojutut valmiiksi =)

ja mun auto meni katsastukseta läpi, ei mitään moitetta joten Luhdan päiville oli kiva vetää muutama sata euro leviäksi =) Joku toinenkin isomahainen siellä näky olevan ;)

Mä olin aamusta esikoisen päiväkodin kehittämiskeskustelussa.
Nyt on lasagne uunissa, ihana hiljaisuus ja klo 12 lähtö viimeiseen vyöhyketerapiaan ja siitä sitte vielä kasvo ja käsihoitoon ! Kyllä laskettuna päivänä täytyy itsensä palkita :heart:

Tiukku, vaikka niin sitä jokainen toivoo että tuollaiset "1cm auki" voisikin tarkoittaa lähestyvää synnytystä.. Niin harmiksesi joudun omalta osaltani sulle toteamaan että omalla kohdallani esikoisesta 2cm auki, kananva hävinnyt vkolla38 ei merkannut mitään vaan 41+5 käynnistettiin ja tilanne täysin sama. Nyt oon ollu 37+4 asti 1cm auki, eikä kanavaa ja tässä ollaan =)
Mut toivotaan, että sun kohdalla enteilisikin synnytystä, ei oo kiva olla jos on kipee =(

Fruitdrops, Tervetuloa Marraskuun odottajiin. Täällä aika rupeaa käymään vähiin mut eiköhän me kaikki sitte siirrytä luonnollisesti Odottajiin =)
Monettako odotat? Onko kaikki menny hyvin?

Mukavaa päivää kaikille !!!!

POKS POKS 40+0 ja raskaana pystytään ;)
 
MoonVaan kyllä sä vaan oot jo pitkällä :) Hassua et meidän lasketut ajat vaan lähenee ja lähenee.

Fruitdrops näin päivittäjänä tosiaan toivoisin tietoja listalle jos sinne haluat :) Eli La, ikää, synnäriä, monesko lapsi tulossa ym mitä nyt haluatkaa kertoa.

(.) Olo on raskauden kannalta hyvä mut mun pää on kun turvonnut yskivä tomaatti. Flunssa vaan pahenee ja nyt on alkanu yskittää :( Ei kiva.

Tänään ois taas äippäpolin käynti ja saa nähdä miksi mä sinne oon ees menossa :D Neuvolatäti vaan ilmotti et sinne pitäis raahautua. No minä meen ja toivon et antaisivat jonku käynnistely päivän tai jotain. (mullakun lapsivettä hieman vähemmän ja vaavi ei oikein ole kasvanu enää niin hurjaa vauhtia kun pitäis) No mut se selviää tänään päivällä.

Eveny ja poju 39+1
 
Kivaa kun hiljaiseloa viettäneetkin palailevat pikkuhiljaa pinoon =) Taitaa lähestyvä h-hetki jännittää muitakin kuin minua.
Fruitdrops on erittäin tervetullut mukaan ku osa saa nyytin syliin vasta marraskuun lopulla ja sinnehän on vielä matkaa :) ja eiköhän turinat syntyneiden puolella sit jatku tällä porukalla.

Pirtsille tsemppiä et toinen kerta toden sanoo ja saat nyytin syliin.

Op: kyllä se sun tilanne kuulostaa vähän samalta ku mullaki, tapahtuu ja ei tapahdu... vkoloppuna on tapahduttava |O
meinataan ukon kans ainaki kaikki konstit kokeilla ja "harjotukset alakaa perjantai iltana" lauantaina sit nyytin hakuun :cool: noh, toivossa on hyvä elää.. Jaa, vähän samaa sitä kuulosti olevan kurpitsallaki... ois se tosiaan kiva jos jotain oikeesti tapahtus eikä ois tämmöstä tyhjän kiusaamista..

sokeripala: tosi kiva että sait mielenrauhan, vaikka se vähän maksoikin =)

MoonVaan: onnea lasketun päivän johdosta ja tosi kiva, että ei oo hankala olotila viikoista huolimatta, sittenhän se on viikko sinne tai tänne ku vointi on hyvä =)

Evenyn kuulumisia varmaan sit myöhemmin tänään ku saat käytyä polilla =)
 
MoonVaan: huoh, jotain tollasta ajattelinkin, mutta toivossa on hyvä elellä:) Sillä vaan olen tuosta asiasta ihmeissäni ja toiveissani, kun näistä perheen muista lapsukaisista (3kpl)paikat on ollu visusti kiinni ja kiinteät loppuun saakka...No otan seuraaviksi 3-5 viikoksi mukavan asennon ja yritän saada tämän jannun vaikka ajatuksen voimalla ulos :)
 
Piprane ema; Me ollaan kokeiltu jo kaikki Ässät, alkoton siideri mukaan luettuna, lisäksi koiran lenkitys. Ja tulos oli helvetin huonosti nukuttu yö... No josko siellä kohdunsuulla olisi tapahtunut jotakin muutosta ( toivossa on hyvä elää... :) )
Tää kiusaaminen on kyllä tuttua jo edellisistä joten jos vanhat merkit pitää paikkaansa, viikonloppuna meillä on viimeistää nyytti kainalossa. Tosin raskaus ollut niiiiiin erilainen kuin nuo aikaisemmat ( mukaan lukematta nämä supparit ) että voi olla, että mennään 42+ viikoille ja vauva on yli 4 kilonen....
 
Piprane ema; Me ollaan kokeiltu jo kaikki Ässät, alkoton siideri mukaan luettuna, lisäksi koiran lenkitys. Ja tulos oli helvetin huonosti nukuttu yö... No josko siellä kohdunsuulla olisi tapahtunut jotakin muutosta ( toivossa on hyvä elää... :) )
Tää kiusaaminen on kyllä tuttua jo edellisistä joten jos vanhat merkit pitää paikkaansa, viikonloppuna meillä on viimeistää nyytti kainalossa. Tosin raskaus ollut niiiiiin erilainen kuin nuo aikaisemmat ( mukaan lukematta nämä supparit ) että voi olla, että mennään 42+ viikoille ja vauva on yli 4 kilonen....
juu on meilläki ässät testattu jo viime vkoloppuna ja tosiaan olin KIPEEE koko yön. Ajattelin kipua uhmaten uskaltaa uudestaan kokeilemaan =) Tota alkotonta sidukkaa oon juonu muutaman kerran täs raskaudes ku se on paljo parempaa ku limsat :)

Minulla ei oo kummastakaan edellisestä lapsesta ollu tämmöstä pitkää kiusantekoa ennen tapahtumaa, mutta kakkonen syntyi rv 38 niin toiveet on korkialla ( huomenna toi lukema täynnä ) =)

Onneks mulla on se käynnistyspäivä jo ennen vkoa 40 varattuna et ei ainakaan yli pitäs mennä :D
 
Moonvaan, se olin varmaan sitten minä! :D Mä näin niin paljon vanhoja työkavereita että kaikki muu meni ihan ohi. Mä olin kyl vähän pettynyt tämän vuotiseen hintaralliin. Olihan siellä nyttenkin vaikka ja mitä, mutta ei mitään sellasta mitä menin etsimään. Sain mä sentään 30 euroa hassattua, kamalaahan se olis ollut lähteä kotiin tyhjin käsin ;)

Mul on karmea olo :x Eilen illalla tuli vähän semmoinen nuhainen fiilis, se meni kyllä ohi, mutta aamulla oli vatta kuralla (mikä sekin on kyllä aika yleistä) ja nyt on huono olo, vähän oksettava. Musta tuntuu että tää tuli kahvista. Vauvakin melskaa taas vaihteeksi ihan hulluna. Pojalla on onneks tänään kerho 13.30-15.30 joten saan vetästä vaikka tunnin tirsat ihan kaikessa rauhassa.

Nyt jää kommentointi tähän, mä koitan saada olotilaani kohennettua. Voikaahan hyvin ja jakautukaa! ;)
 
ritu: melkein kokonaan maantasalle, isosta hallista puolet poroksi, eipä tartte töihin palailla...illalla kuuntelin kun paloautoo meni ja tuli koko ajan et nyt on jossain suurpalo ja aattelin ettei kait vaan työpaikka oo ilmiliekeis kun taivaanrantakin loisti oranssisenpunaisena ja niinhän siinä sit oli käynyt..:|

voi pirtsi, toivotaan nyt ettet joutuis monta päivää kärsii käynnistely yrityksistä vaan ne sais jotain aikaiseksikin

op:lle kans lisää supparituulia

fruitdrops: tervetuloo joukkoon mukaan
 
Pirtsi, voi ei. Olisin suonut sinun jäävän sille tielle samantien. Mä tasan tarkkaan tiedän miten "hajottavaa" on olla käynnistettävänä monta päivää.:headwall: Mulla kun kuopusta käynnistettiin su-ke, kunnes viimein olin sen verta auki, että saatiin kalvot puhkaistua. (Mulla laitettiin silloin cytotec alakautta ja niin myös esikoisesta).

Piprane emalla ja OP-81:llä tuntuu olevan toisitoimet kohta edessä. Lupaavilta kuulostaa nuo teidän supistelut. Pidetään peukkuja, ettei enää kauaa tarvitse supistella kun pääsette jo tositoimiin. bd

MoonVaan, sulla on kans synnytys kohta edessä tavalla tai toisella. Ens viikolla saadaan sitten sieltäkin suunnalta vauvauutisia. :)

Kurpitsa, mitä siellä työpaikalla on tapahtunut? Miten palo on alkuunsa saanut, tiedetäänkö sitä vielä? Kamala juttu kuitenkin.

Tiukku2 ja Fruitdrops tervetuloa mukaan keskustelemaan! :flower::)

Kiitos myös synnytyskertomuksista. Unohdin viimeksi kommentoida. Niitä on kiva lukea kun omaa vuoroansa odottaa.

Täällä on selkä vähän parempi tänään. Aion ottaa ihan rennosti tämän päivän, enkä rehki yhtään. Musta tuntuu, ettei paljoa tarvi tehdäkään kun se on taas samassa kunnossa kun eilen ja edellispäivänä. Muuten täällä menee suht kivuttomasti päiviä kalenterista yli ruksaillen.=)

Katja-75 ja PikkuNeiti rv 37+1



 
Tervetuloa uusille munkin puolesta!

Tässä sitä poksutaan 36+0! Jei!

Just kun eilen pääsin vakuuttelemasta kaverille, että pääsen ensi viikolla hänen halloween-kemuihinsa käymään, kun toistaiseksi liikkuminen on kivuista huolimatta sujunut ihan hyvin, niin tänään pamahti koko lantion alueelle sellainen fiilis, että jo kävely vessaan on aikamoisen työn takana, kun sattuu niin... Eipä olis pitänyt avata suutaan, niin ei varmaan olis nyt tällainen olo :D

Jesus, että pistää väsyttämään kanssa. Nukuin suht pitkään ja söin aamiaista myöhään ja nyt ois taas niin kova väsy, että tekis mieli päikkäreille vaikka mitään en ole saanut tänään aikaiseksi. Gradua pitäisi tehdä, ja vähän paineitakin siinä olisi, mutta saas nähdä voittaako unisuus kohta..

Olikos täällä muuten Bravadon imetysliivien käyttäjiä? Meinasin hommata vielä ehkä sellaiset body silk seamlessit yhdestä verkkokaupasta briteistä, kun sieltä tuntuu saavan jopa 20 euroa halvemmalla kun Suomesta.. Kävin eilen Bebesissä kokeilemassa ja luulen olevani suht varma koosta, mutta olisi kiva kuulla jonkun kokemuksia, että kuinka paljon niissä on kasvunvaraa. Yhdet Carriwellin comfortit mulla on tuolla kaapissa, mutta meinasin, josko hankkis noi bravadot vielä lisäksi, niin ei tarttis heti synnäriltä sitten rynnätä kauppoihin ehkä?

Voin muuten ilmoittaa, että pitkällisen pähkäilyn jälkeen me päädyttiin siinä lämpöpussiasiassa siihen Pikkujääkarhun fleecepussiin, kun se isompi ei ois mahtunut meidän vaunuihin. Luulen, että ton puolikovan kantokopan kanssa toi fleece lämmittää ihan riittävästä, siihen kun saa vielä vaikka sen jalkapeitteen päälle! Edullisestikin saatiin, kun oltiin viime viikonloppuna Tampereella ja siellä yks putiikki myi 29 eurolla tarjouksessa :)

Siilinlapsi ja öttis 36+0 :heart:
 
Täälläkin eilen illalla supisteli oikein kunnolla ja mä jo luulin lähdön koittavan. Vaan kissanpaskat! |O Yötä vasten hiipui ja yöllä tunsin vaan pari tosi kipeää supparia. Samaa ollut nyt tämä koko päivä. Muakin siis kiusataan eikä ole ennen näin mulle käynyt.

Flunssakin vaan pahenee, joten olo alkaa olla suoraan helvetistä. Oksettaakin kivasti taas. Mä alan muuttua ihmishirviöstä ihmisraunioksi... Voi perhe parkaa.

36+3
 
(.)
Huh,kun mulla oli tänään neuvola iltapäivästä. Jännäsin vaan koko aamun ett saanko ylimäärästä ultra-aikaa..Jesss,sain sen huomiselle. Mulla oli nimittäin viime viikolla niin tautisen turha ja typerä lääkärineuvola että!!! Ei ollu vakiolääkäri paikalla vaan joku sijainen joka ei taas osannut oikein päättää mitä mieltä on. Taas ei oltu varma ett miten päin tämä meijän vauva on. Puhuin siinä sitten että alkanut vaivaan synnytyspelko jos vauva on perätilassa. No tämä lääkäri rohkasevasti tokas ett; "Joo, täällä perätilavauvat synnytetäänki yleensä alakautta!!!" Ja sitähän mää eniten juuri pelkään! Tuosta lääkärineuvolasta sitte tänään mainitsin ja neuvolaterkkari varas heti huomiseksi mulle ultra-ajan. Nyt vaan siihen asti pyörii sukat jalassa... Nimittäin, apua jos se onki perätilassa ja yhtä iso kun meijän aikasemmat vauvat:/

Tällasta purkausta täältä tällä kertaa..huomenna ampasen viivana kertomaan lisää.

petite ja vaave 36+6
 

Yhteistyössä