Marraskuun Mussukat 2016 *Maaliskuussa*

Pikkuhiljaa rupee meneen siihen että joutuu juokseen pariki kertaa yössä vessassa ja pitää keksiä joku uusi nukkumisasento ku täysin vatsallaan nukkuminen rupee tuntuun epämukavalta :p

Välillä on sellanen tunne et mitähän tästäkin tulee, viimeks ollu vauva 9vuotta sitten, osaanko mä mtn enää, jaksanko, mitä nuo vanhemmat lapset reagoi (vaikka innolla ovat monta vuotta jo odotelleet pikkusisarta), ja mitä kaikkee :cautious:

Laiskis & Pikkukaveri rv4+4 :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Almandiini75
Pikkuhiljaa rupee meneen siihen että joutuu juokseen pariki kertaa yössä vessassa ja pitää keksiä joku uusi nukkumisasento ku täysin vatsallaan nukkuminen rupee tuntuun epämukavalta :p

Välillä on sellanen tunne et mitähän tästäkin tulee, viimeks ollu vauva 9vuotta sitten, osaanko mä mtn enää, jaksanko, mitä nuo vanhemmat lapset reagoi (vaikka innolla ovat monta vuotta jo odotelleet pikkusisarta), ja mitä kaikkee :cautious:

Laiskis & Pikkukaveri rv4+4 :love:
Mulla kans 2014 kun edellinen syntyi, niin sitä edellisestä oli 9 vuotta! Hyvin se menee kaikki :)
 
On se jännä kuinka epäilee omia silmiään, kun noita testejä tihrustaa (n) kiitos, Almandiini!

Täällä siis 29v,kahden tytön äiti (1v ja 2v) , jos kaikki menee hyvin niin suht pienellä erolla siis tämä kolmaskin tulisi. Facebook-ryhmään olen kiinnostunut tulemaan myös, kunhan ollaan turvallisimmilla viikoilla.
Listaan voi laittaa alustavasti,la luultavasti muuttuu
1986/13/ la 21.11/ 3.lapsi/Hys

1986/13 ja kirppu
 
Riippuen vähän siitä, että missä päin asut, niin lämpimästi suosittelen Porvoon sairaalaa :) ihanat kätilöt ja kiireetön tunnelma.
Porvoo joo liian kaukana. Jorvi olisi lähin, mut lueskelin keskustelupalstoja ja tuli ahdistus :D Aloin miettimään että onko jotain mihin ei kantsi ainakaan mennä, esim se Jorvi? Naistenklinikka tuntui saavan ehkä eniten kehuja, mutta oli Jorvistakin hyviä juttuja.
 
Porvoo joo liian kaukana. Jorvi olisi lähin, mut lueskelin keskustelupalstoja ja tuli ahdistus :D Aloin miettimään että onko jotain mihin ei kantsi ainakaan mennä, esim se Jorvi? Naistenklinikka tuntui saavan ehkä eniten kehuja, mutta oli Jorvistakin hyviä juttuja.
No joo, sieltä päin jos on, niin Porvoo on vähän hankalassa suunnassa. Naistenklinikalla hoidetaan etenkin riskiraskauksien synnytykset. Valtaosa pk-seudun synnytyksistä hoidetaan Kätilöopistolla. Lisäksi on tietysti vähän tuurista kiinni, että missä sairaalassa sattuu olemaan tilaa :) mutta tuskin on suurta eroa sillä, onko Kättärillä, Naikkarilla vai Jorvissa , kaikista löytyy varmasti niin hyviä kuin huonoja kokemuksia.
 
Jos sitä nyt uskaltais itsekin liittyä varovaisesti tänne. Kolme testiä nyt tehnyt ja koko ajan viiva on vain vahvistunut. Ekan testin tein lauantaina. Laskurin mukaan LA olisi 19.11 ja viikkoja olisi nyt 4+4. Meille olisi tulossa neljäs lapsi. Muut lapset on 08,11 ja 14. Nuorimmalle ja tälle uudelle tulisi aika lailla tasan 2v ikäero.
Vielä ei oo tullut mitään oireita oikeastaan muuta kuin väsymys. Mulla ei ollut kahdessa edellisessäkään raskaudessa, kun odotin tyttöjä niin pahoinvointia. Ekan odotus, kun poikaa ootin niin se olikin ihan jatkuvaa pahaaoloa.
Fb ryhmä kiinnostaa, mutta siihen liittyisin vasta kun olen käynnyt varhaisultrassa, kun sen täällä saa neuvolan kautta.
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
Mäkin voisin varovaisesti liittyä tänne kirjoittelemaan. Laskurin mukaan LA olis 22.11. eli tänään ois sit 4+1. Mä oon 23 ja mulla on ennestään kaksi lasta, tyttö(-12) ja poika (-13). Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä 1,5vuotta ja tää on hänen ensimmäinen biologinen lapsi. Häitä olis tarkoitus viettää syksyllä, mutta mikäli kaikki menee raskauden kanssa hyvin ni mennään naimisiin vähän helpomman kaavan mukaan. :ROFLMAO:

Muakin fb ryhmä kiinnostaa, mikäli sellasta ootte kasaamassa. :)
 
No saa valittaa! :D mullakin tää väsymys alkaa oleen jo melkonen riesa koko päivän ollu olo ku ois just heränny...semmönen töttöröö :/ :D tissit on vähä turvonneet. Pahalta ololt ssäästytty ( toistaseks ainakin) . Jännä aatella et jos nyt kaikki hyvin menee niin vielä tänä vuonna on vauva sylis♡ :)

5+4
 
Hei kaikille!
Minulla on kirjoittelu jäänyt vähemmälle täällä. Olen kyllä aktiivisesti lukenut kaikki viestit päivittäin. En vain ole tänne vielä hirveästi kirjoitellut, koska olen vähän varovainen vielä. Edellinen raskaus meni kesken ja samaa olen pelännyt tästä. Tällä hetkellä kuitenkin vaikuttaa lupaavalta. Viivat oli heti vahvat ja oireita on koko ajan. Viikon päästä pääsen ultraan. Sittenhän tuo varmistuu, että onko siellä oikeasti elämää. :)

Nemelia rv 5+5
 
Moi.

Varovaisesti uutena ilmottautuisin mukaan :)
Tiistaina sain testiin kp 24 semmoisen haamujen esiäidin, eilen se oli muuttunut jo haamuksi ja tänään edelleen haamu, mutta selvästi erottui. Ja menkat pitäisi siis alkaa sunnuntaina, mutta toivonmukaan ei siis alkaisikaan :) tuoreessa muistissa marraskuulta km joka alkoi 5 pvää plussan jälkeen rusehtavalla vuodolla, joka myöhemmin muuttui veriseksi.. kolme viikkoa tätä kesti, kunnes tuli kokonaan klonttinä pihalle jotai rv 6+ , joten tämä takaraivossa en vielä kauheasti uskalla hurrata, mutta kyllä vähän silti hymy huulilla tulee tuolla kuljettua

Taustaa vähän : itse olen 32v ja neljäs olisi nyt tulossa jos kaikki hyvin menee. Ja laskurin mukaan la olis 28.11
 

Yhteistyössä