Marraskuun mussukat <3

Hei! Mulla menkkojen mukaan olisi nyt rv 5+6, mutta koska ne on niin epäsäännölliset ja hcg niin matala (viime maanantaina sain ekan haalean plussan, verestä hcg oli vain 22, perjantaihin mennessä noussut 155 :)) niin veikkaanpa ettei laskettu aika lokakuun puolelle jää! Tänään tein vielä uuden testin kotona ja testiviiva oli melkeinpä yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Eiköhän se hormoni siis ole edelleen jatkanut nousuaan. Alkuraskauden ultraan varmaan tulossa aika raskausviikkojen tarkemmaksi selvittämiseksi.

Mulla on jo kaksi lasta (10 ja 12 syntyneet), nykyiselle miehelleni tämä on eka lapsi :) Toivottavasti kaikki menee hyvin ja peukut pystyssä muillekin!

Onko muuten marraskuisille mitään yksityistä fb-ryhmää vielä kehitelty? :)
 
Catharin juu huomasinkin juuri, kun olin tuon viestin lähettänyt :D Pistin viestiä :)

Tungen nyt tähänkin kuvaa tikuistani, piti alunperin laittaa tänne tuo kysymys jonka pistinkin tuohon uudeksi aloitukseksi... En ole hetkeen tänne kirjoitellut, niin ei oikein nyt onnistu :D

katso liitettä 19856

Hirveetä tämä testailu... Onko muut yhtä sekopäisiä näiden tikkujen kanssa? :D Piti vain tietää vahvistuuko viiva, kun oli niin kovin haalea ja hcg matala aluksi :)
 
Mä tein 6 kpl niitä herkkiä liuskatestejä ja niistä ei saanu edes kuvaa otettua ku olivat oikeesti todella haamuja, mies näki vaan yhdessä testissä viivan :D ja sit tein sen digin mistä ei tarvinnu arvuutella. En tiedä et onks noissa testeissä paljonkin eroja. :) ajattelin kyl varuiks vielä hakee yhden digin :p
 
Onpas täällä paljon uutta porukkaa Onnea kaikille IHANAA!
Itsellä kanssa paljon samoja tuntemuksia kuin muilla pelottaa ja jännittää! Koko ajan tarkkailen itseäni ja omia oloja ja oireitani. Onneksi huomenna labraan antaa verinäyte josta hcg pitoisuus, jospa siitä saisi varmuutta ja luottamusta tähän Onneen! Lisäksi vielä yksi digi jäljellä viikonpuolivälin tienoille ja toiveissa siihen silloin 3+.
 
Viimeksi muokattu:
"blue"
mooi! tänään digillä 2-3vkoo raskaana!
jessss!
en tiiä tarkkaa LA, mut veikkaan et virallinen vois olla siiinä 6.11.!
fb kiinnostaa, pistän viestin!

blue-bell ja hippu 4+4 (tai jotain!)
 
vierailija ?
Kiitoksia tsempistä ja mahtavaa lukea muidenkin plussanneiden ilouutisia!

Joku oli aiemmin kysynyt oireista ja niiden esiintyvyydestä, mutta rintojen arkuutta ja tarkkaa hajuaistia lukuunottamatta oireet ovat olleet olemattomia. Välillä jopa tuntuu, että onko enää raskaana ollenkaan. :O Vauvakuumetta tosin on runsaasti ja röntgen katseella huomaa ympäristöstä muut odottavat äidit tai vastasyntyneet vauvat.

Huomenna on tiedossa labran puheaika ja selviää veritestin tulokset ja toivottavasti tarkentuu raskausviikot. Puolison kanssa mietittiin jo neuvolaan ajanvaraamista rv 7-8, riippuen miten vapaita aikoja on tarjolla.

Me ollaan mietitty asian kertomista, mutta tällä hetkellä vain yksi parhaimmista ystävistä tietää. Ehkä haluamme tiedostomatta suojella itseämme ja muita mahdollisista huonoista uutisista, mikäli kaikki ei pikku toukan osalta menekkään putkeen.

Energistä viikkoa!
 
Heippa kaikille.
Ja onnea. :)

Minäkin hyppää joukkoon mukaan vaikka saman vahvuisia viivoja vielä en ole saanut mutta ajattelin yrittää ottaa ilon irti vaikka kaikkea voi vielä tapahtua. :)

Olen 31 vuotias yhden 6 vuotiaan tytön äiti. Toista olemme yrittäneet /toivoneet kesästä 2009.
Eli viitisen vuotta nyt.
Tällä hetkellä mennään viikoissa 3+4 :O :heart: Dpo 10 kp 27 / 28-32
Toivon että kaikki menee hyvin eikä jälleen tule pettymystä.
La on mahdollisesti 11.11 ? :)

Eli 9 sun mukana kun toisin todistetaan. :)
 
"sannni"
Moikka!

Liittyisin mukaan keskusteluun! Sain ekan haamun viime viikon tiistaina ja testasin sen jälkeen vielä kahtena päivänä ja viiva vahvistui tasaisesti joka kerralla. Uskottava kai se siis on :) Laskettu aika olisi kierron mukaan 1.11., mutta veikkaan, että siirtyy vielä parilla päivällä myöhemmäksi kun ovis mulla on aina myöhemmin kuin pitäis.

Tää on meille kolmas ja täysin ylläri. Suunnitelmissa oli kyllä aloittaa yritys toukokuussa, joten alkushokin jälkeen ollaan jo innostuttu ja onnellisia, että plussa tulikin aiemmin ja yllättäen :) Edelliset lapset on 10 ja 13 syntyneet.

sannni 5+1?
 
"sannni"
Ai joo oireista piti vielä kertoa!
Mulla oli tosi selvät oireet jo monta päivää, jopa viikkoa ennen plussaa ja siitä osasinkin aavistella, että olen raskaana. Tissit on kasvanut jo huomattavasti, :eek: (mies on siitä oikein innoissaan) ovat myös tosi arat ja välillä ihan tosi kipeätkin ja olleet nyt jo pari viikkoa.. Lisäksi ennen plussaa huimasi muutamana iltana. Nyt on jo välillä tullut huononolon aaltoja ja tosiaan toivon, ettei kohta iske pahoinvoinnit kunnolla päälle.
 
mulla ei oo mitään oireita. mun mielestä jopa vähemmän kuin viimeksi. vähän pelottaa, koska ajattelin että "nooh siksi ei ollut oireita kun oli tuulimuna..."
mutta kai ne sieltä vielä tulee jos on tullakseen, en aio stressata oireettomuutta. kuvittelin että rintoihinkin olisi tullut muutoksia, mutta nännipihan värityksen lisäksi ei ole tapahtunut mitään :D

blue-bell ja hippu 4+5
 
Onnea uusille plussaajille!

Itse tein tänään kuudennen plussatestin ja se sanoi "Raskaana 2-3". Tämän rohkaisemana uskalsin jo soittaa sitten neuvolaan ja varata ajan!

Oman matikkani mukaan ovulaatiosta laskettaessa nyt olisi ollut 5+1, mutta neuvolan täti halusi laskea päivät kuukautisista, joten summaksi tuli 4+6.

Oireet on toistaiseksi olleet hyvin maltillisia; vatsa vähän sekaisin ja suussa metallin maku. Viimeviikkoinen rintojen kipuilu ja tuntemukset alavatsassa ovat melkeinpä loppuneet. Yritän olla kiinnittämättä liikaa huomiota oireisiin ja niin olemiseen tai olemattomuuteen - samaa sanoi neuvolan tätikin.

Kiitos Röllineito ryhmän perustamisesta. Laitan liittymisviestin muutaman päivän päästä, kun olen vielä vähän makustellut tätä juttua! :D

Nokke, me ei olla kerrottu kenellekään jos neuvolan tätiä ja lääkärikeskuksen ajanvarausta ei lasketa. :) Tekisi kovasti kyllä mieli kertoa, mutta todennäköiseti odotellaan vähintään varhaisultran ja ehkä jopa ekan varsinaisen ultran yli. Saa nyt nähdä miten tilanne kehittyy!
 
mun mielestä on kivaa olla myös täällä foorumilla :) saattavat nyt jotkut lukea sitten tuplapostauksia sorry siitä! voin tehdä listan mielellään!


:flower:aloitetaan! marraskuun mussukat maaliskuussa!!:flower:
nimi / ikä / monesko lapsi / sairaala / tyttö vai poika (-olo nyt tässä vaiheessa)

1.11.
sannni24kolmasHYS
2.11.
3.11.
MelodyPop33ensimmäinen
4.11.
Daniela_35neljäsPHKS
5.11.
6.11.
blue-bell22ensimmäinenKOS
7.11.
8.11.
9.11.
10.11.
11.11.
Neiti Näpsän äiti31toinenKOS
heidip*273. (1. yhteinen)SatKspoikatoive
12.11.
13.11.
14.11.
15.11.
16.11.
17.11.
18.11.
19.11.
20.11.
21.11.
22.11.
23.11.
24.11.
25.11.
26.11.
27.11.
28.11.
29.11.
30.11.

lisäilen rivejä sitten kun on tarvetta!

synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Lahden aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LOAS= Loimaan aluesairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus

päivityspyynnöt paksulla ja punaisella!
 
Viimeksi muokattu:
LA 1.11. sannni, 24, kolmas, HYS

En olis huolissaan jos ei ole mitään oireita. Mulla alkoi viimeksi oireet vasta joskus 7-8viikolla ja olin tietysti jo ihan paniikissa, mutta kaikki oli kunnossa ja raskaus meni hyvin! Nyt oon enemmän ollut ihmeissään siitä, että oireet alkoivat näin aikaisin.. Jännä miten erilaisia raskaudet on :)

Toivon kanssa että täällä säilyis keskustelua! Itse olen kyllä fb:ssä, mutta en uskalla omalla nimellä liittyä mihinkään ryhmään ainakaan ennen ekaa ultraa. Ei siksi, että en luottais ryhmän olevan salainen vaan kun voi tapahtua vielä kaikenlaista niin tuntuu paremmalta olla anonyymisti siihen saakka kun ollaan varmemmilla vesillä.. :)
 
Viimeksi muokattu:
Blue-bell Neiti Näpsän äiti, 31 , toinen la 11.11.15 KOS


Täällä tosiaan menkat ei edes vielä ole myöhässä mutta todellakin toivon että tämä on pysyvä plussa.
Ja tää mamma saisi ihanan syntymäpäivä lahjan. Samoin esikoinen oli kun syntyi lokakuussa 2008. :heart:
Mulla synttärit marraskuun 29 päivä. :)
 
Varovasti ilmoittadun mukaan, kp34/37 :wave: Mulla oli siitä erikoinen tilanne, että ensimmäisen ovis+ bongasin kp15 ja toisen kp21 ja jälkimmäisestä se sitten jäikin vallan plussailemaan. Eilen loman alun kunniaksi kp33 testasin erittäin herkällä liuskalla haamun ja samanlaisen tänään, jostain päähän pistosta tein sitten diginki jonka tulos oli yllätys Raskaana 1-2 :heart: Itselleni tulokas olisi 3. (tytöt -07 ja -08) ja miehelleni ensimmäinen.

Oireita on loppujen lopuksi kovin vähän.. Kovaa palelua ja tissit kipeänä ajoittain. Luotto-oireena olen pitänyt heikkohermoisuutta ja sitäkin on nyt reilun viikon ajan ilmennyt :D Issias on vaivannut oviksesta saakka. Ja tätä nyt ei voi sanoa oireeksi, mutta näin elämäni ensimmäisen plussaunen kp29 :D

Raskausuutisesta en ole vielä kertonut miehelle, kun haluan kertoa sen kasvotusten. Tänään. Mun muutama kaveri tietää jo. Mä tuskin osaan valehdella ja mies malttaa vielä vähemmän olla kertomatta kenellekään, mutta ihanne olisi jos kerrottaisiin vasta äitienpäivän tienoilla. LA olisi laskureiden mukaan päivä miehen isän 50v synttäreiden jälkeen.

FB-ryhmä muakin kiinnostaisi, mutta liittynen joukkoon vasta muutaman viikon päästä kunhan ollaan ensin makusteltu asiaa. KM:n pelko nosti heti päätään, kun haamulainen ilmestyi testiin.

Ja siis listaan laskettuaika 11.11.2015
heidip* / 27 / 3. (1. yhteinen) / SatKs / poikatoive

Onnittelut plussasta kaikille! Tarrasukkia rutkasti matkaan! :heart:

heidip* & nyymi rv3+6
 
onnea heidip*!! :) toivotaan että kaikki menee hyvin, lisäsin sut listalle!

Neuvolantäti(mikä on korrekti nimitys tälle :D?? neuvolavirkailija????) sanoi puhelimessa, että uskotaan sitä digitestiä ja että sen mielestä olisi menossa 4+jotain viikot, mutta tänään soitin neuvolan kehoituksesta myös kättärille kysymään onko tarvetta tutkia viikkoja tarkemmin ja sieltä sanottiinkin että ei tarvitse, se lasketaan kaavinnasta eli olisi 6+ viikot menossa. kerroin testistä ja se sanoi että "ne nyt näyttää mitä sattuu."


blue-bell ja hippu rv 4-7 :D
 
heidip mekin puhuttiin että jos kaikki menee hyvin niin kerrottaisiin äitienpäivänä :)
Ja saattaa olla että hommaamme tytölle isosisko paidan ja katsotaan huomaako ketään. ;)

oireista Täällä Ei oikeastaan ole mitään oireita.sen takia olin yllättynyt kun viiva testiin ilmestyi. :heart:
Nyt tosin on erilaisia oloja. Aamuisin oksettaa ja päivällä ja illalla väsyttää. Eli leuat on kovilla kun haukottelee.:)
Ja täysin varma en ole siitä että onko mun rinnat suurentunut/täyteläisemmät.
Aamulla niitä kipristeli.
 

Yhteistyössä