*Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja sasu79:
HEI!
Siirryin tuolta lokamassujen puolelta tänne. Ultrassa siirsivät laskettua aikaa viikolla.
Minulla on kotona 9kk tyttö ja nyt siis taas raskaana. Haluttiin tehdä kaksi peräkkäin, että hoitaminen kotona sujuisi "kivuttomasti". Luulisi, että raskausaika olisi tuoreena mielessä, mutta ei. Tämä on aika kamalaa.Onneksi lopputulos on sen arvoista.
Hikeä pukkaa, mutta jaksettava on.
sasu ja pyllerö rv 19+0
Tervetuloa :) Samoilla viikoilla mennään. Missä synnytät?
 
IHANAA LOMA ALKOI!!!kolme viikkoa saisi huilia. toisaalta sit se on taas ohi...viimeinen kesäloma kun saa olla miehen kaa kaksin,sit onkin erilaisetlomat jatkossa.
mulla on ikää 32 ja ekaa vaavia odotellaan. saa nähdä monta lasta meille suodaan kun tämä ekakin antoi odottaa itseään pari vuotta,mut jos kaikki menisi niin kuin suunnitellaan se kaksi olisi sopiva määrä. mut eihän sitä koskaa tiedä :whistle:

tervetuloa sasu79meillä taitaa ollakin sama laskettu aika ainakin viikot on samat

petriina ja nasu 19+0
 
Onneksi täällä työpaikalla on kyllä hyvä ilmastointi,mutta silti hikinen olotila :whistle:

Mulla tuli esikoista odottaessa maitoa aika varhaisessa vaiheessa. Oltiin vielä menossa miehen veljen häihin...tukin sitten wc-paprua tissiliiveihin :LOL: Oli varmaan kivannäköiset möykyt mulla! Niin ja sitten kun poikamme syntyi niin sitä maitoa sitten tuli :whistle: Meinaan mulla oli maidon eritys jotain ihan tajutonta! Olisin voinut syöttää monet vauvat omalla maidollani :D Kuopuksen aikana ei sitten tullutkaan samalla lailla maitoa...ja imetys kaatui alkuunsa veriseen maitoon ja rintatulehdukseen :kieh: Että se siitä imetyksestä! Nyt haluaisinkin niiiin kovasti onnistua ja imettää vaikka 6kk :heart:

Mulla on ikää 27v eli olen vuoden 1979 syyskuu lapsia =) Ekan poikani siis sain 21v ja tokan 24v. Meillä oli sellanen tilanne esikoisen synnyttyä,että mulla jäi koulu kesken ja miehellä armeija edessä...ei ihme,että meidän perheenlisäyksestä ei sukulaiset olleet kovin innostuneita ;) Mutta saatiin näyttää,että pärjätään. Armeija-aika meni mukavasti,koska poika oli niin kiltti ja terve. Kouluni suoritin loppuun myöhemmin. Eli ei se elämä aina kaadu vaikka vauvan nuorena saakin!

Meillä on muuten tänään 5.hääpäivä :heart: Saatiin pojat yökylään anoppilaan ja mennään miehen kanssa syömään ravintolaan :p Ihanaa kun saadaan edes joskus olla kahden. Ensi vuonna ei varmasti saada olla kahden ;) Yhdessä ollaan oltu yhteensä 8v. =)

Oikein ihanaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille :flower:

LilliM+rv 15+2
 
sasu: Tervetuloa! :wave:

Lilli: Onnea hääpäivän johdosta! :heart: Mäkin tänään mietin kun tuota esikoista tainnutin, et olispa ihana olla miehen kanssa joskus kahdestaan... 6.5.06 ollaan oltu viimeksi kahdestaan syömässä :headwall: :kieh: Äätsyttää aika lailla..
 
Heips!

Vihdoinkin löysin itelleni kesävaatetta... :) nickystä&nellystä löysin sellaset äitiysshortsit,valkoiset,juuri polven yläpuolelle olevat.capreja olin vähän ajatellut mutta nääki on ihan hyvät kyllä vaikken ikinä mikään shortsityyppi oo ollukkaa.ja kivan topin löysin lindexiltä. vielä pitäs ellokselta tulla semmone äitiyspaita.

nita mun täytyy kans pitää pikkuhousunsuojaa melkeinpä koko ajan, vuotaa entiseen verrattuna aika paljon. niin ja tuolla nickyssä&nellyssä olin näkevinäni semmosen äitiysfarkkuhameen mitä etsit.

Meillä ollaan kyllä keskusteltu lapsien määrästä, 2 tai jopa 3 mikäli meille vain suodaan.tämäkin kun sai alkunsa lapsettomuushoidoilla.

yöh, eka kertaa piiiitkäään aikaan söin pitsan.ja nyt ällö maku suussa.mulla ei oo oikein tommonen rasvanen tuoka maistunu.ja silti oon saanu painon nousee 6kg.. :ashamed:

mutta nyt levähtää,oon päivän juossu ja vielä pitäs jaksaa pakatakin..

 
tervetuloa uudelle :) ja onnea LILLIMENNINKÄISELLE hääpäivän johdosta :hug:

MIIKU84: missä päin tuo nicky&nelly liike on, tai missä niitä ois?
Pääkaupunkiseudulla? :ashamed:

ootteko muuten huomannut että kaikki mammavaatteet noista kunnon äitiysvaate liikkeistä on ihan törkeän kalliita?! :eek:
tai kaipa ne maksaa ittensä takas et voi esim käyttää raskauden jälkeenkin mutta silti.. Mut siinähän se onkin että muualta ei välttämättä saa sitten oikein mitään niinkuin tuo h&m:n valikoima on vähän suppea.
no jos sen farkkuhameen jostain sais , kyllä varmaan syksyy kohden saattaa jotain vielä tarvita kun ei hameilla enään pärjää ;)

Tosta valkovuodosta; välillä oon miettiny että jos ois hiiva.. mut en kuitenkaan usko ku aina mulla on tota vuotoa ollut että ehkä nyt vaan vähän on raskauden aikana lisääntynyt.. inhottaa vaan aina pitää tota suojaa :kieh:

mut nyt pitää lähtee käymään äiteellä :)
 
...jalkoja pakottaa ja suonet pullistelee...

Mitähän kaikkea pitikään kommentoida, ainakin
Pömppöli Tosi kiva kuulla että saitte hyviä uutisia :heart:

Liikkeitä täälläkin ootellaan malttamattomina, vielä ei oo mitään tuntunu.

Niin ja tosta valkkarista piti sanoa et mulla tulee tän raskauden myötä ihan hirveesti! Välillä lorahtaa niin paljo että juoksen paniikissa vessaan tsekkaamaan ettei vaan verta olis.

Iästä vielä: Minä täytän kohta 24, mies täytti just 30, ja lapsi on mulle eka, miehelle toka.
 
Kävin tänään lääkärissä tän armottoman selkäkivun takia ja oli sitä mieltä et on noidannuoli ja mätkäs ens viikon sairaslomaa. Sit mulla alkaakin 3 vkon kesäloma, joten nyt on työt tehty vähäks aikaa. Ja jos selkäsärky jatkuu, niin sitten pitää hakea lisää sairaslomaa. :/ Tää on tosi inhottavaa, koska en voi oikeen olla mitenkään päin, autossakin istuminen sattuu, jos on mutkanen tie! :kieh: No, toivottavasti menee ohi ennen lomaa.

Meillä sai koira äsken kyytiä, koska sillä on välillä sellanen huono tapa, että innostuessaan hyppää vasten. Koira sattuu vielä olemaan suhteellisen isokokonen (rottweilerin ja sussarin sekotus), joten kun se hyppää vasten on siinä aikamoinen järkäle vastassa. No, istuin lattialla ja sisko oli just lähössä kotiinsa. Koira luuli et sekin pääsee ulos ja innoissaan juoksi mua päin ja hyppäs vasten niin et etutassut painautu suoraan vatsaan. Säikähdin kauheesti ja koira tietenkin sai kuulla
kunniansa :eek:

Iästä, mä oon 25v, ukko täyttää kans pian 25v. Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta. Itse asiassa vuosipäivä on sunnuntaina ja ukko sano eilen että mun täytyy olla huomenna siistit vaatteet päällä valmis viideltä lähtemään jonnekin. Määränpää selvii sitten joskus. :whistle:

Huomenna mennään myöskin ostamaan turvakaukalo, koska sisko tulee englannista 4 kuukauden ikäsen tyttönsä kanssa viikon päästä. Ajateltiin et on kaikista kätevintä kun me ostetaan se kaukalo jo valmiiks ettei sitä tarvii Englannista asti raahata mukana ;) Onko tietoa mikä merkki olis hyvä?

Nyt täytyy mennä pyykit laittamaan, etten unohda niitä koneeseen. :whistle:

H82 16+5
 
Hyvää hääpäivää Lillimenninkäinen!

HE82 mulla on omakohtasia kokemuksia,mitä voi tapahtua ku koira hyppää masua vasten.Äiti ku oli oottanu minua oli tuttavansa sakemanni hypänny äipän masua vasten,äippä vimosillaan ja mulla on ollu selässä syntymästä asti koirantassun kuva,kiva kohta ei rusketu ollenkaan. Synnytyslääkäri oli vaan tuumannu,et onneks en oo ollu naama eespäin.

Tarkotus ei ollu säikytellä,mut näin voi käydä.
 
Täällä ei hirveesti kyllä vielä äitiysvaatteita tarvita :) Mutta napero on alkanu elämöimisen vatsassa. Tulee jo ihan selviä potkuja jotka tuntuu hienoina kuplahduksina.. Ihan hyvä vaan että tuo maha ei näy..,tai kun niin nuori olen, tai no, 20-vee (-87), mies 22v.(-85) ja molemmat opiskelijoina tällä hetkellä ja luultavasti vielä monta vuotta eteenkin päin. Ei oo kiva kuulla niitä "Voi te ootte niin nuoria ja nyt sullaki koulut jää ja miksi te nyt lapsen ja plaa plaa..." Ei oikein jaksais sellasia kommentteja nyt.. Ja eihän se koulu tosiaankaan jää, se vaan siirtyy vähä :)

Ihanaa lämpöä jatkuu, kävin tänään eka kerta uimassa. Hyi että oli kylmää vaikka äidin vesimittarin mukaan muka +18 astetta.. tuskin... :D Kylhä tuo piristi!

Nita, ei vissiin Nicky&Nellyä oo pääkaupunkiseudulla, ainaki nettisivujen mukaan lähin ois Klaukkalassa tai Forssassa.. Tiedä sitten myyvätkö jotkut lastenvaateliikkeet N&N:n tuotteita mutta ei siis oo omina ketjuinaan.. Muistaakseni Kampissa oon nähny jotain N&N:n vaatteita jossain äitiys/lastenvaateliikkeessä siellä muistaakseni ylimmässä kerroksessa.. En tosin oo yhtään varma, mutta sellanen mielikuva on.. (Joten jos käyt kattoon niin voi hyvinki olla turha reissu mun muistin avulla :D )

Nyt kai pitäis mennä imuroimaan ja kasteleen ryytimaata jotta porkkanat alkaa kasvaa kunnolla! :)

edla+bjarne 16+1
 
Heipä hei.

Ja onnea Lillille hääpäivän johdosta ja Sasulle tervetuloa joukkoon.

Meillä töissä tänään taas ilmastointi toimi hetken ja sit taas ei ja sit taas hetken jne jne Oli taas niin mukavaa tehdä töitä ja asiakkaat ihan tuskissaan kun eihän sellanen, varsinkin muovinen, kappa mitään hengitä ja sit istut se päällä pari tuntia ja ilmastointi ei toimi, niin voi olla kivan hiki ku saa kapan pois päältä.

Mulla ikää 29v ja toi äijä täyttää 26v.. Lapsia haluaisin 2 kpl, mut tuskin tulen saamaan. Tän ekan alkuunsaaminenkin kesti 6.5v ja kun ei ole ku yks munasarja jäljellä ja vähän pelkään että toi toinenkaan ei enää toimii ja mun tuurilla endometrioosi iskee kahta pahempana raskauden jälkeen ja joudun taas leikkaukseen jne jne.. On meillä pakkasessa 4 alkiota, mut eihän ole mitään varmuutta et mikään niistä selviäis sulatuksesta ja jos mä ton toisenkin munasarjan menetän niin se oli siinä sitte. Eli olen erittäin onnellinen tästä yhdestäkin.

Lapsia olen halunnut jostai 22vuotiaasta asti, mut eipä ole onnistunut ja yks suhde kariutu osaksi tän lapsettomuus-asian takia. Se on aika rankkaa sellaiselle osapuolelle. joka on terve, tosin vielä rankempaa se on sille, josta ongelmat johtuu ja kun asialle ei itse voi mitään.. Että sellanen vuodatus..

Mulla olis kesäloma vasta elokuussa ja sit pitäs loman jälkeen varmaan viel vähän aikaa jaksaa olla töissä ennen ku äitiysloma alkaa tai sit sairaslomaa loman jälkeen, kattoo nyt millanen on vointi.

Mulla oli tänään aamulla kans pahaolo eikä auttanut aamupalan syönti. Töissäkin oli pari tuntii heikko olo ja sit taas söin niin kyl se siittä sitte. Tosiaan mäki jo luulin ettei tota pahaa oloa enää tulis..

Pitäsiköhän olla reipas ja mennä iltalenkille vielä. Jalkapohjat on kyl aika kipeet tosta töissä seisomisesta..

Sanna ja Nipsu 16+2
 
nita joo en tiiä miten on muualla noita liikkeitä ku ite oon oulusta päin. ja ihan vasta sain tietää että siellä edes myydään äitiysvaatteita,joten heti suuntasin sinne kattoo,en viittiny etes h&m:lle mennä kattoo ku sieltä löyty.

Sanna Meillä jäi pakkaseen 6 alkiota, ois tosi ihana jos niistä vielä tärppäis ,eikä tarvis alkaa ennää kiusaa kroppaa niillä hormoneilla. Meillä lapsettomuus johtuu miehestä,mutta pakko sanoa että mä en tiedä miltä siitä tuntuu se. Olen joskus kyllä kysynyt,mutta tiedäthän miehet..ei sieltä oikeen minkäälaista vastausta tullut. ihana että me vihdoin saamme nauttia raskaudesta,ja pystyy jo toistenkin raskauksista iloitsemaan, eikä tarvi mennä jonneki piiloon itkemään toisten onnea ja omaa epäonnea..

minäkin taidan lähteä vielä pikku kävelylle

Miiku & lörppähuuli 16+3 (eikös mies keksinytkin ihanan nimen meijän pienokaiselle ku sen mielestä ultrakuvassa sen alahuuli on lörppä :LOL: )
 
Mulla vois tää lapsettomuustilanne ja endo tilanne olla ihan eri, jos mun kivut olis otettu aikanaan tosissaan ja mullaolis sen takia myös edelleen molemmat munasarjat. Mulle vaan sanottiin, et mulla on joku sukupuolitauti ja et mä olen niin nuori ja mä vaan kuvittelen. Sitte ku loppujen lopuks pääsin ultraan, oli lääkäri ihan kauhuissaan, että miten ihmeessä mä olen pystynyt elämään. Oli se munasarja kasvaimen tila sellanen siinä vaiheessa, et jos se siellä viel olis vkon ollu niin olis itellään "räjähtänyt" ja aiheuutanut enemmän pahaa.Meni muutama pvä ja olin leikkauspöydällä ja loppujen lopuks lähti koko munasarja, kun kasvain oli halkasijaltaan yli 10cm ja kietoutunut munasarjan ympärille.

Ennen tota en edes tienny mikä on endomertioosi tai et tollasia kasvaimia voi kehittyy reilu 20-vuotiaalle. Enkä siis osannu vaatia tarvittavaa hoitoa, kun ei kukaan kertonut mulle asioista mitään.

Mutta turha tätä asiaa on enää pähkäillä, kun ei sille enää mitään voi.

Kiitollinen olen kuitenkin sille TAYSin lääkärille, joka mut leikkas. Sain edes kauniin arven mahaani, koska hän ajatteli, että olen niin nuori ja hän "niitas" ton haavan ja nyt on sit tollanen 20cm arpi mahassa, mut se on tosi ohut.

Siitä asti oonki vaatinut kunnon tutkimuksia ja hoitoja, mutta aina sitä ei vaan ole valitettavasti saanu. Treella toimi lääkärit paremmin TAYSissa kun täällä Turussa TYKSissä.
 
Sasu79tervtuloa marrasmasuihin
Vimpulaolisi kiva nähdä selkäsi kuvio,aikamoinen "syntymä"merkki
Lilli onnea hääpäivän johdosta...
Mäkin oisin halunnut mennä tänään tai huomenna miehen kans syömään ulos,kun ne meidän poitsut on siellä mummilassa,mutta todettiin että omistamme yhteensä kaupassakäynnin jälkeen 60 euroa ja auto pitäs tankata,että voisimme noutaa poikiamme kotiin,joten toin mussutettavaa s-marketista ihan koti-iltaa varten
Isi kyl tuol laittaa jenkkiautoaan,kun ei tarvi iltarumbaa suorittaa,joten taidan mussuttaa yksin sisällä.
Väsyttääkin vietävästi,kun olen koko päivän duunaillut pihalla
 
Sanna tuo on kyllä niin ärsyttävää,että ku oikeasti ite tietää ettei kaikki ole normaalisti niin ei oteta tosissaan juuri nuoruuden takia! mä laukkasin epämäärästen puutumisten,päänsärkyjen,tunnottomuustilojen ym ym takia lääkärissä ja lääkärin mielestä olin lähinnä luulosairas.vaan tarpeeksi kauan kun jaksoin valittaa ja itkeä hädissäni, sain lähetteen tutkimuksiin jossa sitten todettiinkin synnynnäinen rakennepoikkeavuus pikkuaivoissa (mikä on TODELLA HARVINAINEN)joista kaikki mun epämääräiset oireilut johtu. ei mikään vakava juttu onneksi,mutta sillon ku alkaa oireilee nii on tosi vaikea olla.onneksi on pitkiäkin aikoja ettei mitenkään oireile.odotan vain kun luin netistä, että monilla raskauden aikana oireet pahenee..joudun tämän takia käymään n. kuukausi ennen laskettua aikaa äitipolilla,jossa sitten arvioidaan mun synnytystapa,kun luin myös että suositellaan keisarinleikkausta.vaikka niin kyllä haluasin normaalisti synnyttää,mutta aika näyttää...

ärsyttää,miehen piti tänään tulla kotiin työreissulta,mutta tuleekin vasta huomenna..ja su iltana taas lähtee..3vkoa jo mennyt näin että hädin tuskin ollaan nähty :( mutta viikko vielä,sitten saadaan lomailla yhdessä viikko!

mä pidän loput kesälomasta syksyllä,ja jään sit kokonaan samalla pois töistä.ei enää pitkään töitä ja sit saa olla vähän aikaa rauhassa kotona ja valmistautua vauvan tuloon kaikessa rauhassa.ajatella, ei siihen nyt loppujen lopuksi niin pitkä aika enää oo,ku aika näyttää kuluvan kuin siivillä.
 
Heissan taasen....itsellä on täällä noussut savu korvistä tänään, veli otti toissa kesänä lainaan meidän pojan uima-altaan ja nyt pyytelin takas niin sanoi vaan et sehän oli rikki, et se oli roskissa... |O |O ja se ei tos ollut rikki silloin kun veli sen vei( ja silloinkin ilman lupaa) niin ei sitten suostunut edes korvaamaan sitä, saatanan roope ankka |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O no nyt joudun sitten jälleen ostamaan uuden altaan ja siihenhän ei veljentytöt mene..on se perkele juukeli ettei toisen omaisuutta kunnioiteta...auta armias vaan jos se olisi ollut heidän altaansa ja se olisi meillä hajonnut... :headwall: :headwall: :headwall: |O itsellä kun ei muutenkaan raha puussa kasva ja on vakuutusta ja muuta menossa rahoista niin ei tuo perkeleen itaruus voi korvata särkemäänsä!!!! |O |O ja paras oli kun sen eukko sanoi että ei hyö ees käyttäny sitä kuin pari kertaa...no kerta hyö sitä on käyttäneet niin onhan se silloin ollut ehjä :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn:

anteeksi kamala purnaus mutta ku ottaa niin päähän kun ei voi rikkomaansa korvata. itse olen kuitenkin korvannut...tiiänpähän vaan että ei tule saamaan kyllä lainaan enää minun vanhaa pelastuliiviä...senkin perhana meinas omia...en saa siis omia tavaroita itselleni, kun tartten niitä omalle pojalleni...huoh :ashamed:

(.) :Masussa on liikettä ollut, lonkka edelleen kipuilee, ei siitä pääse yli eikä ympäri...

Nyt menin jo niin sekaisin tuosta purnauksesta että menen ottamaan pyykkiä parvekkeelta, kyllä tekis rööki nyt eetvarttia, jos sais sen yhden polttaa, mut poltan sen sitten kun vauva on syntynyt...pitäisköhän laittaa ylös noita vitutustupakoita, niin tietäis montako sais ainakin sitten polttaa?? :LOL: :LOL: siis tämä ois ensimmäinen sellainen mihin voin sen ottaa...miten teidän muiden tupakkilopetus???
Niin ja minä olen -86 ja mie on 84 eli ollaan 21 ja mies heinäkuun eka 23..ja yksi 3 vuotias pojan viikari siis löytyy

Perfekta ja hattivatti 18+2
 
Tulikellukka Taitaa olla näillä meijän ukoilla samat harrastukset näin perjantain ratoks. Jos ei kilpuri oo työn alla ni sit jenkki. Nyt se "syntymämerkki" on aika hupaisan näkönen,mut pentuna siitä erotti kynnet ja anturat ihan selvään. Muuten olin aina tosi ruskee,tassu selässä ihan vitivalkee! B)
 
Jaahas, tääläkin se rintojen vuotaminen sitten alkoi...äsken kattelin äitiysvaatteita huutonetistä niin paita kastui, täplän verran vain mutta kuitenkin, pitäisi kait ostaa jotkut "treeniliivit" että ne ois mukavat pitää öisin kun alkaa enemmänkin vuotamaan, kun ei jaksa sitten kuitenkaan lakanoita ja yöpaitoja vaihtaa joka yö...pojasta tuo vuoto oli aika runsasta sitten kun se pääsi alkamaan...ja itsellä siis nyt 18+2 viikkoja..
 

Lillille hyvää hääpäivää!

Miikulle ja Sannalle iso :hug: ! Tuo on varmasti tosi kurjaa, kun pitää noita vaikeuksia olla, ei niitä voi varmaan oikein ymmärtää kuin toinen, kellä on samat ongelmat..Ei sitä tuu aina ajateltuu, miten kiitollinen sitä pitäis olla lapsistaan.
 
Huomenta!

onnituinpa täs heti aamun alkajaisiksi vetäsee ruisleipää henkeen niin että nyt se on nenässä.. :LOL:

kyllä tässä jotku yöliivit pitäs vissii laittaa, viime yönä heräsin kun paita oli märkä.tosi ihana.tänään kai täytyy suosiolla käyä ostaa niitä liivinsuojia, ei tarvi vanulappuja työnnellä liiveihin.

näin viime yönä unta että yritin imettää meijän vauvaa, mutta se ei millää alkanu imemään.siitä unestakohan tuo paita niin kostu :D

PikkuM:lle kiitos halista!

nyt pitäs valmistautuu lähtee piakkoin töihin..ei taas millää innostas. :/
 
Huh, olipa paljon luettavaa!! En ole hetkeen käynyt, ku oma mieliala on ollut jostain syystä ihan metsässä. Mä en niitä liikkeitä tunne edelleenkään, aion maanantaina soitella neuvolaan josko sit sais mielenrauhan et se täti vaikka rauhoittelis. Jos sieltä nyt edes vastaa kukaan. Hermo menee tällasiin 7 viikon käyntiväleihin vaikka kuinka olen uudelleen synnyttäjä enkä oikeesti ihan turhista mielstäni herppaile.

Mä olen 27 (80) ja mies samaa vuosi mallia. Meillä on 1-v poika. Täällä tuntuu olevan aika nuoria odottajia, ei siis muuten mut ihmettelen sitä et kuinka ensisynnyttäjän keski-ikä voi olla 28!!! No ehkä ne jotka sit nostaa tota ikää ei täällä niin paljoa surffaile.

Mä tunnen itseni ihan idiootiks tän hätäilyn kanssa, mutta en vaan voi sille mitään. Pakko se on saada mielenrauha ja soittaa sinne neuvolaan. Kyllä tuolla elossa ollaan ku masu kasvaa edelleen, mut ihmettelen kyllä miksei mitään tunnu. Ku esikosta tosiaan 14 viikolta tuntui kutittelua ja 16 viikolta oikein sätkimistä.

Mitäköhän mun piti vielä kommentoida..? Ainakin farkkuhameista et täällä Tampereen H&M:llä on mammahameitakin ja sit mulla on mama liciousin hame, joka maksoi alesta 8 ekeä.

Hö nyt en muista mitä se juttu oli mistä vielä piti jotain sanoa...
 

Yhteistyössä