*Marrastähtien'07 lähtölaskenta*

Tämä päivä on mennyt täysin hukkaan! En oikeasti ole tehnyt yhtään mitään, en yhtäkään asiaa, mistä olisi millään tavalla hyötyä tms. Enimmälti tässä netissä vaan olen lorvinut... :whistle: :ashamed:

Tuo huonovointisuus on kyllä inhottavaa. Tänäänkin on taas olotilat vaihdelleet melkolailla... :ashamed: Mulla ei se kuitenkaan ihan kokoajan jatkuvana vaivana ole, mutta ihan päivittäistä nyt taas tuntuu olevan ja iskiessään olo on todellatodella etova. Muuten olo ei kuitenkaan niin mahdottoman vetämätön ole. Jos enemmän päivän mittaan jotain touhuilen, huomaan kyllä että "normaalielämään" nähden väsähdän helpommin. Mutta siihen olen jotenkin tottunut, kuuluu asiaan tai jotain. Onhan tässä nyt sitten aikaa tarvittaessa levätäkin. Oon kyllä onnekas tuon suhteen, toisten teistä pitää jaksaa vahnempien muksujen perässä juosta päivät pitkät yms. Jaksuja. :hug:

Varmasti lakkoiluista huolimatta synnyttäjät hoidetaan, ei muutakaan voida! Mutta huolestuttaa vaan, kuinka se paikalla oleva henkilökunta saa sitten tehdä töitä vielä normaaliakin kovemmalla tahdilla ja on tuosta johtuen uupunutta. :/ Olosuhteet ei ole samat kun normaalisti ja se taas lisää riskejä. Omalta kohdalta toisaalta myöskin uskon, että Naistenklinikalla pitäisi kuitenkin saada iritisanoutumisienkin aikana melko hyvää hoitoa, senverta isosta sairaalasta on kyse. Eniten tässä kai vaan jonkinmoiset äidinvaistot puskee pintaan, haluaisi kaiken menevän vain hyvin. :heart:

Tänään olisi Pullalle hyvä päivä syntyä, saisi minun isä aikasta hyvän syntymäpäivälahjan. =) Mutta eipä tuo minkäänlaisia merkkejä homman etenemisen suhteen osoita. Täytyy papankin vielä odotella. ;)
 
Moi.

Täällä vielä kanssa yhdessä koossa.. supistellu on kivuttomasti sillon tällön ja menkkamaista jomotusta ollu mut se on sit lakannut..
Yö meni ihan jees, sain nukutuks vaikka taas vähän väliä pitikin ravata vessassa mut onneks sai sit uudestaan melkeen heti unenpäästä kiinni..tuntuu vaa et ois silti jotenki koko aika niiiiiiiiiin väsynyt |O ehkä ne on vaan nää hormoonit? :ashamed:

Saa nähä miten Kättärit toimii jos se lakko toteutuu.. Naistenklinikan LUULISI toimivan joo kun kerta sen verta iso sairaala kyseessä mutta vajaamiehityksellä on varmasti itsekullekkin hankala tehdä töitä :whistle:
Toivottavasti kaikki vaan menis hyvin..

Täällä ei oo limatulppia toistaseks näkyny ja nyt on parina viimesenä kertana terkka kysynykkin että onkos sellasta bongattu.. Limaa kyllä tulee mut valkkaria sen luulen olevan ku kuitekin ihan sellasta valkosta (ihanat puheenaiheet :D )
Ehkä tää synnytys käynnistää suppareilla kun niitä ainakin tulee sillon tällön.. Alaselkä särkyy taas ollukkin ja ei tosiaan kiva fiilis.. :/
Mut ehkä "kivempaa" kuin ne jalkoihin käyvät krampit..auts :snotty:

Pahoinvointisuutta täällä ei oo kans oikein havaittu,paitsi joskus yöllä mut ehkä vauva vaan painaa sit jotenkin niin että tuntuu tukalalta? Joku aika sit oli vähän oksennuksen tunnetta öisin mut se sit hävis.. toivottavasti ei tulis mitään kun alkuraskaus oli aika paskaa aikaa sen pahoinvoinnin takia :| :ashamed:

Jos sitä menis vaikka syömään.. on tänään käyty miehen vanhempien auton renkaat vaihtaa ja näin :wave:

Ai juu! Kohta varmaan PERFEKTA:lta jotain uutisia kuuluu.. ja HIllaL:lta :p
 
Enkelipoikamme syntyi eilen klo 14.41 :'( Osastolla käytiin edellisenä yönä ja oltiin iltapäivään asti seurannassa, kaikki ok vielä kotiutumisultrassa n. klo 14 mutta koska synnytys ei edistynyt päästiin kotiin. Seuraavana yönä sitten lähdettiin lievän verenvuodon takia lanssilla takaisin eikä sairaalassa enää löytynyt sykettä vaan vauvamme oli kuollut kohtuun. 14 tunnin synnytysurakan jälkeen syntyi enkelipoikamme, 3750 g ja 50 cm.

Olo on tyhjä!
 
Meille syntyi tyttö :heart: 6.11 klo 17.31, 4030g ja 52cm py 36.

Paikat olivatkin kypsyneet niistä 5.päivän kypsyttelyistä ja pääsin saliin kalvojen puhkaisuun. Kertoilen synnytystarinaa myöhemmin.

Tänään päästiin kotiin ja ensimmäiset vieraat on juuri käymässä niin pääsin tännekin pikaseen kuulumiset kertomaan...päivittelen tuota listaa tohon etusivulle tässä parin seuraavan päivän aikana...
 
HelmenTyttö, osanottoni suureen suruunne :'( :hug:

Äiti, minun täytyy jatkaa,
joku kutsuu kulkemaan,
Täytyy taittaa taival matkaa,
vaikken tietä tunnekaan.

Siellä missä toisiansa,
aallot vievät tansseihin,
siellä, veden loiskinnassa,
siellä olen minäkin.

Siellä missä korkealla,
siintää pilvi sulavin,
siellä, sinipilven alla,
siellä olen minäkin.

Avara on taivaan syli.
Tuulen tietä purjehdin.
Pääsky lentää pääsi yli,
siinä olen minäkin.

Älä pelkää, tulen kyllä.
Tulen kyllä takaisin,
iltatuulen hyväilyssä,
siinä olen minäkin.


katjuza ja ilmarijalmari 39+2
 
Kiitos kaikille! Olo on synnytyksen jälkeen fyysisesti yllättävän hyvä, henkinen tuska kestää vielä kauan. Kaikki oli jo valmiina. Se tieto kuitenkin helpottaa, että mitään ei olisi tehty toisin edes "jälkiviisaudella" ajateltuna näin synnytyslääkärin sanoja toistaakseni.

Kaikille nyyttinsä syliin ja kotiinkin kenties jo saaneille onnea!
 
mä oon niin järkyttyny kyllä tuosta helmentytön kohtalosta...alko kuvittelee omalle kohalle tuota, ja pelottaa,vielä voi tulla näilläkin viikoilla yllättäviä käänteitä..

vauvan pään jo tunnen että on aikas joo matalla kun ei ihan joka asento enää käykään kun vihlasee alakertaan aika ikävästi. väliin oikeen tuntuu niiku se puskis itteä alemmas ja se vihloo...
mua niin mietityttää tuo lapsivesi -asiaki,kun se oli vähänä..kun eilen ja tänää ku oon menny suihkuun nii oon tuntenu ku jotai märkää valuu ihan vähän vain reisille(siis ennen ku olen kerenny itteni kastella :D ) ja oon kokeillu nii ihan kirkasta nestettä. että jos sitä tihkuu nii voiko sitä tihkua noin vähän..pikkuhiljaa..?ja mitäs jos se tihkuu ja tihkuu ja mulla maanantaina vasta sinne oysiin se kontrolli aika?
on mulla tietenki huomenna neuvolaan se paineenmittausaika,pitänee sieltä kysyä..
auts,nyt vihloo ympäri masua :/

merikukka mukava kuulla sinustakin,olet monesti ollut ajatuksissa!en itse ole nyt aikoihin käyny verkkiksen puolella, koukutin itteni vuorostaan tähän palstaan =) miten sinun raskaus on sujunut? tiedätkö kumpi tulossa? me ollaan pidetty jännitystä yllä sen suhteen loppuun saakka..tai no,niiku tässä ei ois muuten jännitystä riittäny :/ niin nopeesti asiat muuttuu,silloin kun liityin verkkiksen joukkoon asiat olivat vielä ukonki kans loistavasti, oli ollu vuoden juomatta ja asiat oli mallillaan..vaan nyt on toisin. Sain jotai todella ihanaa kun tulin raskaaksi,mutta tässä kuukausien kuluessa muut asiat ovat sitte mennykki kurjemmaksi :( ei vissii hyvää ilman huonoa :(
mutta ei auta kun porskuttaa eteenpäin vaikka elämä tuntuuki potkivan, kohta saan nauttia jostai niin ihanasta, omasta tuhisevasta pienestä nyytistä.ja sitä ei iloa ei multa voi viedä mikään asia maailmassa.

Perfektalle paljon onnea!
 
HelmenTyttö otan osaa! Voimia teidän perheelle. :hug:

HelmenTytön suru-uutisen jälkeen tuntuu oudolta kertoa meidän perhettä kohdanneesta onnesta. Kaunis tyttäremme syntyi 5.11. klo 23.31 rv 39+1. Strategiset mitat 49cm 3525g.

Kirjoittelen myöhemmin lisää ja luen tarkemmin kuulumisia. Nyt täytyy keskittyä neidin tarpeisiin.

Donu + pikkuprinsessa
 

Yhteistyössä