Meetkö miehesi mukaan poikien iltaan?

  • Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
HYVÄ ETTETTE EROTA SUKUPUOLEN MUKAAN SE OLISI SYRJINTÄÄ SYRJINTÄÄ SYRJINTÄÄ! mutta te ette syrji se on hyvä! mutta ap syrjii! mihen kanssa! syrjii!
SYRJINTÄÄ AP!!! S-Y-R-J-I-N-T-Ä-Ä!

OTTAAKAA MALLIAA RUKOILIAASIRKASTA!!! JOKA EI SYRJI! EI! EI SAA SYRJIÄ! S-Y-R-J-I-Ä!!! EI!!! E-I!! EIIIIIII!!!!!!

syrjiminen on syntiä!!!

OLAAN YSTÄVIÄ KAIKKI EIKÄ SUKUPUOLIA KATSOTA EI KATSOTA EI ENSINKÄÄN!

SYRJIMINEN! SE ON VÄÄRIN! lopetetaan syrjintä? kyllä!

kiitos rukoilijasirkka olet suvaitsevainen! olet esimerkki! hyi ap! olet syrjijä! SYRJIJÄ! S-Y-R-J-I-J-Ä! HÄPEÄ!

kaikki tehdään yhdessä kaiki on ystäviä yhdessä ei sukupuolia ei syrjintää!!!
 
Joo, usein menen.

Tilanne on siis se, että parhaat kaverini ovat miespuolisia, ja varmasti sanovat kotona menevänsä "poikien iltaan", tms joihin ei ole muidenkaan naisystävät/vaimot tulossa. Mutta mä olen aina ollut "yksi jätkistä", joten mua ei lasketa :xmas: .

Kyllä kai tämän voi joku ymmärtää niinkin, ettei mun ukko pääse mihinkään ilman mua.

Mutta mut siis aina kutsutaan paikalle, en mä sinne pyytämättä tunge.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Joo, usein menen.

Tilanne on siis se, että parhaat kaverini ovat miespuolisia, ja varmasti sanovat kotona menevänsä "poikien iltaan", tms joihin ei ole muidenkaan naisystävät/vaimot tulossa. Mutta mä olen aina ollut "yksi jätkistä", joten mua ei lasketa :xmas: .

Kyllä kai tämän voi joku ymmärtää niinkin, ettei mun ukko pääse mihinkään ilman mua.
Mistä te 'jätkät' juttelette?

Ihan vaan kiinnostaa, kun mies ystävineen puhuu tuntikaupalla musiikista...itse en jaksaisi niinkään jaagata siitä aiheesta..
 
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Joo, usein menen.

Tilanne on siis se, että parhaat kaverini ovat miespuolisia, ja varmasti sanovat kotona menevänsä "poikien iltaan", tms joihin ei ole muidenkaan naisystävät/vaimot tulossa. Mutta mä olen aina ollut "yksi jätkistä", joten mua ei lasketa :xmas: .

Kyllä kai tämän voi joku ymmärtää niinkin, ettei mun ukko pääse mihinkään ilman mua.
Mistä te 'jätkät' juttelette?

Ihan vaan kiinnostaa, kun mies ystävineen puhuu tuntikaupalla musiikista...itse en jaksaisi niinkään jaagata siitä aiheesta..
Rokista, autoista, lapsista, työjutuista, urheilusta, muistellaan menneitä sattumuksia, jne.. Ihan tavallisista asioista.

Viimeksi mm. suunniteltiin sisustusta ja saunaremonttia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Mistä te 'jätkät' juttelette?
Mä vastaan vaikka ei oo kysytty..töistä, koulutuksesta, naisista, elämästä, urheilusta, kaikesta mahdollisesta.

Ei se rajoitu muutamaan aiheeseen, itse asiassa naiset on paljon kapeakatseisempia kun puheenaiheita aletaan miettimään.
Okei, ehkä tuo mun mieheni on sen verran kapeakatseinen, että sen keskusteluvedossa pysyy vaan musavaihteella...mikä toki kiinnostaa minuakin..aikansa. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Mistä te 'jätkät' juttelette?
Mä vastaan vaikka ei oo kysytty..töistä, koulutuksesta, naisista, elämästä, urheilusta, kaikesta mahdollisesta.

Ei se rajoitu muutamaan aiheeseen, itse asiassa naiset on paljon kapeakatseisempia kun puheenaiheita aletaan miettimään.
Mä olen luullut sua mieheksi juttujes perusteella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Joo, usein menen.

Tilanne on siis se, että parhaat kaverini ovat miespuolisia, ja varmasti sanovat kotona menevänsä "poikien iltaan", tms joihin ei ole muidenkaan naisystävät/vaimot tulossa. Mutta mä olen aina ollut "yksi jätkistä", joten mua ei lasketa :xmas: .

Kyllä kai tämän voi joku ymmärtää niinkin, ettei mun ukko pääse mihinkään ilman mua.
Mistä te 'jätkät' juttelette?

Ihan vaan kiinnostaa, kun mies ystävineen puhuu tuntikaupalla musiikista...itse en jaksaisi niinkään jaagata siitä aiheesta..
Rokista, autoista, lapsista, työjutuista, urheilusta, muistellaan menneitä sattumuksia, jne.. Ihan tavallisista asioista.

Viimeksi mm. suunniteltiin sisustusta ja saunaremonttia.
No joo, siis näistä aiheista mäkin olen jutellut mun miespuolisten kamujeni kanssa, mutta jostain syystä tuon miehen ystäväpiirissä musa on tuntunut olevan se ainoa aihe....johtuneeko sitten siitä, etteivät ole kovin läheisiä ja musa on sellainen etäännyttävä aihe? Tiedä häntä...mut enivei, en kyllä jaksaisi istua kapakissa tuntikaupalla kuuntelemassa sen ja sen siitä ja siitä biisistä. :headwall:
 
Ei käydä poikien tai tyttöjen illoissa enkä onneksi ole niin kyllästynyt mieheeni että hänen seura ei kiinnostais :D Kyllä niitä illanistujaisia pidetään kaveriporukalla ja ihmiset jakaantuu mielenkiinnon mukaan eri huoneisiin, ei sukupuolen. Joltain teinipelleilyltä kuulostaa jos ajatellaan että mies ei pääse mihinkään yksin, ehkäpä ei silloin halua mennäkään.
 
aika ahdistavaa, jos on tarkkaa että on vaan "poikia" tai "tyttöjä". en ihan käsitä.
eikö kyse ole enemmän kaveriporukan kokoontumisesta . enkä mä itse sellasiin tunge kutsumatta - on siellä sitten pelkkiä poikia tai ei.
 
Ei meidän kaveripiirissä vietetä erikseen mitään poikien- ja tyttöjeniltoja. Kyllä kaikki hengailee ihan kaikkien kanssa, joskin mun ystäväpiiriin kuuluu enemmän miehiä kuin naisia. Eli aika miesvoittoisella porukalla yleensä mennään. Mä olen aina tullut miesten kanssa jotenkin paremmin toimeen.
 
Rokkivosu
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
aika ahdistavaa, jos on tarkkaa että on vaan "poikia" tai "tyttöjä". en ihan käsitä.
eikö kyse ole enemmän kaveriporukan kokoontumisesta . enkä mä itse sellasiin tunge kutsumatta - on siellä sitten pelkkiä poikia tai ei.
Tällä kertaa tässä porukassa sattuu nyt olemaan vain miehiä :D
Eli oli porukka ketä tahansa niin miten joku kehtaa tuppautua kutsumatta mukaan. En käsitä.
 
blondi
En todellakaan tunkisi itseäni poikieniltaan enkä haluaisi poikia tyttöjeniltaan.
Ja silti voi hengata isollakin porukalla kaikki yhdessä joskus, siitä ei ole kyse mutta välillä on kiva kun on omiakin juttuja.
 
Rokkivosu
Niinhän siinä (taas) oli käynyt et se nainen oli mukaan tunkenu. Oli tullu muka "käväseen" :whistle: Oli ollu taas ukot melko kypsinä, mut itepähän eivät saa suutaan auki et sanoisivat ettei tarvii tulla.
Ens kerralla pippalot kuuluu olevan meillä ja tänne se nainen ei jalalla astu :whistle: :whistle: sillä jos noi ei ite saa sanottua ettei oo tervetullut niin mä kyllä voin sen kertoa :D
Tosin luulen et se tajuaa sen itsekin ettei meille sillä oo mitään asiaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Niin, menetkö?

Ei muuten, mut mieheni kaveriporukassa yksi ukko ei joko pääse ilman akkaansa tai sit ne on vaan perseestään kasvaneet kiinni toisiinsa ettei sekuntiakaan voida olla erossa :whistle:
En todellakaan mene, en ole niin itserakas että änkisin sinne, mulle on mies ihan sanonut, että poikienilta on poikien, ei sinne naisia kaivata. Yhden kaverin tyttöystävä todella kuvitteli joskus, että hän on tuon miesporukan poikkeus, että kulkee saunailloissa mukana. Kävi sitten niin, ettei tätä kaveria enää haluttu akkoineen mukaan ollenkaan kun ei osannut sanoa vastaan. Ei meilläkään miehet tule naisten iltoihin, ei vaikka ne miten mukavia onkin, jos ilta on poikaporukalle tai tyttöporukalle suunnattu, niin silloin sinne ei puolisot änkeä kuokkimaan.
 

Yhteistyössä