Meillä asuu joku jota ei näe, mutta kuulee...

pois vaan
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja pois vaan:
Meillä meni jotenkin kaikki "pieleen" edellisessä asunnossa. Kun oli ostettu tämä, tein ensin näin: Otin Raamatun ja avasin sen. Kuljin avonaista Raamattua käsissäni pitäen jokai ikisen huoneen ja joka ikiseen nurkkaan päin sanoin: "Täällä pätevät tämä kirjan lait." Hyvin on mennyt.

Jos teillä on ongelmia, hankkikaa Raamattu joka huoneeseen. Jättäkää se avonaisena sopivaan paikkaan. Jos vielä tulee tuntemuksia, lausukaa Raamattua näyttäen jotakin saman tapaista kuin minä tein.
Ei varmastikaan tehoa, ellei itse usko siihen... :whistle:
Kyllä tehoaa. Onhan tästä kansainvälistäkin näyttöä. Sitäpaitsi mitä sun viestistä saa? Tyhmähän sä olet, kun viet toisilta toivon! Hälläväliä mitä ite uskoo, ne henget saa rauhan Raamatulla.

 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja pois vaan:
Kyllä tehoaa. Onhan tästä kansainvälistäkin näyttöä. Sitäpaitsi mitä sun viestistä saa? Tyhmähän sä olet, kun viet toisilta toivon! Hälläväliä mitä ite uskoo, ne henget saa rauhan Raamatulla.
No anteeksi tyhmyyteni...

En olisi uskonut buddhalaisen hengen Raamatusta mitään löytävän.

En vain voi tajuta sitä, että jotain rituaaleja tekemällä tai sanoja toistelemalla ilman todellista uskoa tai tahtotilaa, voi päästä mihinkään tulokseen.
 
unikuu108 ei jaksa kirjautua..
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Alkuperäinen kirjoittaja pois vaan:
Kyllä tehoaa. Onhan tästä kansainvälistäkin näyttöä. Sitäpaitsi mitä sun viestistä saa? Tyhmähän sä olet, kun viet toisilta toivon! Hälläväliä mitä ite uskoo, ne henget saa rauhan Raamatulla.
No anteeksi tyhmyyteni...

En olisi uskonut buddhalaisen hengen Raamatusta mitään löytävän.

En vain voi tajuta sitä, että jotain rituaaleja tekemällä tai sanoja toistelemalla ilman todellista uskoa tai tahtotilaa, voi päästä mihinkään tulokseen.
ei munkaan mielestä se raamattu ole ainut kirja/esine millä henkiä saa pois.on paljon muitakin ja muiden uskontojen juttuja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Mun tuttava kertoi myynnissä olevasta upeasta talosta jossa ihmeen alhainen hinta...myöhemmin kuultiin,että siinä talossa ensin mies kuollut rappusissa sitten vuosia myöhemmin vaimo ja kun asunto oli myyty uudelle omistajelle myös tämä kaatunut rappusissa,muttei kuollut...joku pahan onnen talo!!!
Hui,blaaaaaa :$ :$ :$ :x ai,,,,ui,hyi
miks mä luen aaaaaaaa |O :x :x :x :x :x :x :x
 
Mie
Minä taas pyytäisin enkeleitä luokse auttamaan sitä sielua toiselle puolelle. Kerronpas teille tarinan josta en tiedä onko se totta vai onko omaa mielikuvitusta.

Oltiin reissussa miehen kanssa ja yövyttiin yhdessä vanhassa hotellissa. Kun mentiin nukkumaan tunsin kuinka huoneen yhdessä nurkassa naksui koko ajan joku ja minulla tuli ihan sellainen olo, että siinä oli joku. Alkoi pelottaa. Pyysin enkeliäni laittamaan mieheni ja minun ylle suojakuvun jotta voimme nukkua rauhassa yön yli pelkäämättä ja näkemättä painajaisia.

Aamulla valoisammalla kaikki kun näyttää paremmalta kuulin taas samaa narinaa juuri siitä yhdestä nurkasta. Laitoin silmät kiinni ja pyysin enkeleitä siihen huoneeseen auttamaan sitä sielua siirtymään toiselle puolelle. Sitä sitten toistelin noin puolen tunnin verran niin ei enää meidän siellä olon aikana nurkassa naksunu.

En tiedä. Ehkä olen kuvitellut koko homman, mutta mielenkiintoista oli
 
ketjussa "yökeskustelu, kuka näkee kuolleita" löytyy joitan mun kokemuksia :) meillä äitin kotona asuu tiedettävästi kaksi henkilöä jotka ei osallistu talon kuluihin :) ilmeisesti siellä on myös pieni lapsi...
 
heiii muillakin!

olen huomannut, että meillä kans on yksi ylimääräinen välillä täällä. joskus silmäkulmasta nähnyt pienen tytön (mun mielestä ) ihan sekunnin sadasosan vilaukselta.

ei paha, eksynyt ennemminkin. :)

niin ja asutaan kerrostalossa :whistle:
 
omg
Meillä näkee poika täällä talossa usein vanhan miehen. Milloin huutaa paniikissa,että se mies tulee kohti, milloin vanha mies on ollut vintillä,joskus kertoo ihan selkeitä juttuja joita vanha mies on tehnyt. Kauhistuttaa välillä ne jutut,mutta sitten taas mietin et voisko olla kuitenkin vilkkaan mielikuvituksen tulosta kun poika tietää että tässä talossa on asunut vanha mies...joka ei tosin ole kuollut edelleenkään.
 
Mammari
Tuli näistä lukemisista mieleen kun joskus vapun aikaan luin vastaavaa ketjua. Oikeen syvennyin siihen ja olin jo niin uppoutunut kummituksiin että oli lähellä saada halvauksen kun jokin viileä kietoutui mun ympäri. Suljin silmät ja huidoin...kunnes tajusin katsoa että sellanen iso muumi-foliopallo oli laskeutunut katosta suoraan mun päälle. Voitte uskoa et miehellä oli hauskaa,itellä sydän pamppaili vielä pitkän aikaa.

Nyt koitin lueskellä ihan varovasti vain:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Mä luulen, että se "kummitus" ei sanomalla lähe mihinkään, mutta kun ilmaiset tahtosi että se lähtee (eli et halua nähdä enää ) niin saat rauhan itsellesi etkä enää näe sitä.
Näillä linjoilla minäkin. Valoon niitä myös pitäisi käskeä. Minulla tehoaa tuo että tosiaan tarkoittaa kun pyytää niitä vaan poistumaan.
Joillain on meille kuitenkin asiaa, niinpä olenkin pyytänyt niitä poistumaan jos niistä ei ole minulle mitään hyötyä.

Meillä on jokaisella henkiopas elikkäs se suojelusenkeli, eihän sitä kannata pois käskeä. Eipä se lähdekkään vaikka kuinka käskisi valoon tai vaan poistumaan, se on jo valossa.. Ja on aika hyödyllinenkin, tietää että joku pitää huolen. :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LevotonTulppaani:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Mä luulen, että se "kummitus" ei sanomalla lähe mihinkään, mutta kun ilmaiset tahtosi että se lähtee (eli et halua nähdä enää ) niin saat rauhan itsellesi etkä enää näe sitä.
Näillä linjoilla minäkin. Valoon niitä myös pitäisi käskeä. Minulla tehoaa tuo että tosiaan tarkoittaa kun pyytää niitä vaan poistumaan.
Joillain on meille kuitenkin asiaa, niinpä olenkin pyytänyt niitä poistumaan jos niistä ei ole minulle mitään hyötyä.

Meillä on jokaisella henkiopas elikkäs se suojelusenkeli, eihän sitä kannata pois käskeä. Eipä se lähdekkään vaikka kuinka käskisi valoon tai vaan poistumaan, se on jo valossa.. Ja on aika hyödyllinenkin, tietää että joku pitää huolen. :saint:
Tajusitko sinä, mitä toi Orion kirjoituksellaan tarkoitti? Koska mä olen hänen kanssaan samaa mieltä, mutta mielestäni sinä puhut potaskaa
:xmas:
 
mamamaalta
Meidän mukula ei tahdo käydä isomummun luona vessassa. Sanoo vaan, että ei tykkää kun täti tuijottaa. Minä en ole talossa ketään ylimääräisiä nähnyt, joskus tuntenut vain.
 
Minä olen monesti yöllä herännyt siihen että joku hengittää mun vasemmalla puolella. ( mies nukkuu oikealla puolella )
Monta kertaa olen siitä maininnut miehelle ja siskollenikin olen tainnut mainita, mut eihän kukaan usko :/

Mut eihän tämä mitään ole teidän kertomuksiin verrattuna. Kylmiäväreitä menee nuita lukiessa :x
 
Särkynyt Lasinukke
En tähän hätään muista, että onko itselläni yliluonnollisia kokemuksia, mutta läheisiltä oon kuullut kyllä.

Exä oli kerran mummolassa nähnyt seinävaatteessa minut juoksemassa iloisena ja hymyillen. Sitten takaani oli tullut tumma hahmo, joka oli paiskannut minut maahan. Vähän ex säikähti.

Tätini on monesti nähnyt enneunia/näkyjä ja tiennyt ennalta, milloin joku tietty kuolee.

Äitini on nähnyt tunturipöllön (niillä leveysasteilla harvinaisia) isänsä kuoleman jälkeen sen puun oksalla, missä pappa yleensä tapasi puuhailla. Äitille tuli tosi vahva tunne siitä, että se on pappa. Sitten sen pöllön seuraan oli tullut toinenkin tunturipöllö ja ne olivat lentäneet pois. Toiste niitä ei oo näkynyt.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Särkynyt Lasinukke:
En tähän hätään muista, että onko itselläni yliluonnollisia kokemuksia, mutta läheisiltä oon kuullut kyllä.

Exä oli kerran mummolassa nähnyt seinävaatteessa minut juoksemassa iloisena ja hymyillen. Sitten takaani oli tullut tumma hahmo, joka oli paiskannut minut maahan. Vähän ex säikähti.

Tätini on monesti nähnyt enneunia/näkyjä ja tiennyt ennalta, milloin joku tietty kuolee.

Äitini on nähnyt tunturipöllön (niillä leveysasteilla harvinaisia) isänsä kuoleman jälkeen sen puun oksalla, missä pappa yleensä tapasi puuhailla. Äitille tuli tosi vahva tunne siitä, että se on pappa. Sitten sen pöllön seuraan oli tullut toinenkin tunturipöllö ja ne olivat lentäneet pois. Toiste niitä ei oo näkynyt.
Pöllöä pidetään joissain kulttureissa kuoleman airuena.
 
mikä selitys sille mahtaa olla että aina kun on kyse yliluonnollisista asioista niin haetaan raamatusta apua, silti kuitenkaan ei uskota raamattuun? mä itse uskon kyllä jeesukseen mutta en ymmärrä niitä jotka hakevat turvaa jostain kirjasta mihin eivät edes usko, eikö silloin jok lasten satukirja ajaisi saman asian? vai onko kuitenkin niin että kun ihminen tarpeeksi pelkää ni tulee tarve turvautua johonki suurempaan,kai jokaisella on sisimmässään kaipuu sitte jumalaan mutta en kyllä ymmärrä aina ihmisten ajatuksia..niin ja itse en usko mihinkään varsinaisiin kummituksii ym. raamattussa lukee että että ihminen ku kuolee ni se kuolee että ei jää tänne enään missää muodossa, mutta nuo kummitukset ym. on saatanan temppuja saada ihmiset pelkäämään, onhan saatanalla samanlailla palvelijoita kuin jumalalla enkeleitä =) eli ne on kyllä oikeita henkiolentoja mutta ovat saatanan lähettämiä eivätkä mitään ihmisen henkiä, no tätä on turha täällä selittää enempää, niin ja itse olen ollut aikoinani kovassa taistelussa hyvän ja pahan kanssa ja olen kyllä nähnyt yhtä ja toista ihan omilla silmillä mutta en nyt viitsi alkaa pelottelemaan ketään koska nämä asiat olen itse nähnyt ja kokenut ja ovat niin todellisia..mutta uskon kyllä että ei ole mitään kuvittelua jos joku siis kokee/näkee tällasia.
 

Yhteistyössä