Melkein sukua julkkikselle

Mie olin siskoni kanssa pääkaupunkis viime viikolla ja oikein nauratti, miten maalainen sitä onkaan, kun oikein ilahtui nähdessään julkkiksen! :D

Eteemme tuli ainakin Jimi Pääkallo, Rölli- peikko siviileissä, tottakai, Idolsista Mia ja sitten yksi tosi hyvä näyttelijä, jonka nimeä en vain nyt saa mieleeni...

Olen siis melkein sukua julkkikselle! Ja työkaveri sanoi nähneensä eilen Mikko Kuustosen Anttilassa! :LOL:
 
Kylläpäs Pitkä kiekko osasitkin laittaa osuvan aloituksen ja sattuipa sulla moni julkkis vastaan. Mulla oli just tarkoitus laittaa samasta aiheesta tai oikeammin kertoa yks juttu. Olimme vuosi sitten floridassa ja disney worldin filmistudioilla istuimme sellaisessa kiertueautossa. Meidän edessä olevalla penkkirivillä istui pariskunta ja heillä oli tyttö ja poika mukanaan. Tämä pariskunta käyttäytyi jotenkin ylhäisesti ja olivat sellaisia hillittyjä you know, ei mitään tavallista lapsiperhehässäkkää. Mies näytti kamalan tutulta. Oon nyt tässä vuoden alitajuisesti miettinyt, että kuka se oli ja vasta tajusin, että se oli siitä sarjasta "muodon vuoksi" tms kirurgisarja, jota en itse ole katsonut ollenkaan. Toinen niistä miehistä, jotka on sarjaa tv:ssä mainostavassa mainoksessakin. SAma mies esiintyi myös "profiler" -rikossarjassa, sitä seurasinkin silloin kun se tuli.
http://www.imdb.com/name/nm0573037/
onnistuukohan linkki... julian mcmahon...


Kerran las vegasissa taas törmäsimme aamulenkillä hölkänneeseen madonnaan. Mukana juosseet henkivartijat varmistivat näköhavainnon todeksi.

Että vähänkös sitä on todellakin maalainen, kun tällaisilla hehkuttelee :D Joskus nuoruudessani kävelin helsingin asematunnelissa vastakkain tero vaaran kanssa ja hämäännnyin niin, että kädessäni ollut omenapussi tippui ja omenat pyörivät pitkin lattioita :whistle: :D
 
Mä juoksin joskus vuosia sitten Ulvilan Nesteen ovella päin Timo Koivusaloa ja se oli ihan hurjaa! Vähän sen jälkeen vietin illan Simo Silmun seurassa eräässä baarissa Porissa. Ja nuorempana olin hurjan ylpeä kun Ringa Ropo on mun pikkuserkun serkku. :D
 
entinen lontoon suurlähettiläs Erkki Toivanen on appiukkoni pikku serkku.
Kerran linja-autossa tyttäreni kanssa matkustettiin samaan linja-autoon tuli Aleksi Sariola (salkkareista) ja tyttäreni oli ihan vaikeena. Nyt kun täällä pääkaupnki seudulla asuttu niin alkaa jo tottumaan noihin julkkiksiin, vaikka välillä jää miettimään ett kukahan tuo on.
Työn kautta tapaa myös julkkiksia ja heidän perhettään.
 
Mä asun semmoisella paikkakunnalla jonne julkkiksia näyttää pesiytyneen ihan "riesaksi" asti. Eräänä päivä tullessani pikku-ukon kanssa Prismalta Antti Raiski tuli poikansa kanssa vastaan ja tämä tenava julisti kovaan ääneen: "isi, kato vauva", siinä sitten hymyilytti sekä minua että Anttia. Mainittakoon ettei se mukelo ollut kovin paljoa meidän äijää vanhempi. Sit tietty täällä törmää Markus Pöyhöseen (kirjaimellisesti törmää...), Eija Kantolaan, Petri Munciin, Merikukkaan ja tietty kylän "megajulkkis" Anssi Kelaan (tosin taitaa nykyään majailla Stadissa...); ihan vain muutamia mainitakseni. (Kelan veljentyttö on tyttäreni kanssa samalla kuokalla...) Niinhin ei kyllä enää kauheesti kiinnitä huomiota kun ne on ihan niin arkipäiväisiä kun olla ja voi.

Joo ja sitten ollaan tuttavia Yö-yhtyeen heppusten kanssa jo vuosien takaa ja näyttelijä Juha Mujeen poika Sasu on duunikaveri. Työn puolesta moniin julkkiksiin tärmää harva se päivä... Voitte vaan kuvitella miltä näyttää Niinistön Sale vanhoissa shorteissaan ostoskorin kanssa hyllyjen välissä kuumana kesäpäivänä :kieh:

Siis todellakin melkein sukua julkkiksille :LOL: :LOL:
 
Voi ei minulla on tosi vähän noita julkkis treffejä ( :kieh: ) ollu.
Renny Harlinin tapasin Tallinan yökerhossa yhdeksänkymmentä luvulla.
Ja sen, mikä sen nimi nyt on, Marko.... siitä bumtsi bum ohjelmassta. Ihan olimme samassa kaupassa.
 
Silloin, kun vielä purjehdin näin useinkin julkkiksia. Mika Häkkinen oli naapuri veneessä samoin Bono, Tom Cruise, Lady Di, jonka näin päivää ennen kuolemaansa jne. Nyt viime aikoina olen vain törmäilyt lähinnä espanjalaisiin kuuluisuuksiin Juan Carlos (kunkku) ja prinssi Felipe, joita tapailen purjehduskilpailuissa ja ovat todella ystävällisiä ja heidän kanssa voi jutella ihan huoletta vaikka kuninkaallisia ovat.
Norjan kuninkaaseen olen kanssa törmännyt kilpailuissa ja hän halusi ostaa koirani Alaskan Malamuutin, mutta en myynnyt. :kieh: Tuo jos olisi tapahtunut satoja vuosia sitten olisin varmaan menettänyt koiran ja päänikin :ashamed:

Suvussa meillä on paljonkin kuuluisuuksia tunnetuin on varmaan jo edes mennyt säveltäjä ja sitten on alkuperäisen tupla ja kuitti ohjelman vetäjä , Yksi Radio X juontaja ja rexi on h**o ja opettajat hullui-kirjan kirjoittaja
 
Pakko jatkaa tätä ketjua....eilen tultiin sitten pääsiäisreissulta kotiin, ja huoltoasemalla pysähtyessämme myö "ponkattiin" Kotikadun "Teemu" eli Ville Keskilä perheineen....
=)

Mie olen melkein sukua julkkikselle! :D

Ai juu, ja miehen veljentyttö oli paikallislehdessä! Ja itse asiassa miunkin nimi oli vastikään lehdes, kun voitin arvonnasta lahjakortin! :LOL:
 
Meidän mummo on hoitanu Martti Suosaloa pienenä. Martti jopa muisti ja kertoi hoitopaikasta pari vuotta sitten esittämässään "näytelmässä" (mikä lie oli nimi, ittekseen tais esiintyy)... Kauko Röyhkän äiti asui aikoinaan meidän talossa ja herra tervehti kuulemma myös minua (2v) äitinsä luona käydessään. Kankkusen Juhalle oon pizzaa lämmittänyt joskus ja samassa paikassa Paula Koivuniemelle vieny kahvii pöytään. Ja onhan sitä muihinkin tullu joskus törmättyä (tosiaan Hesassa asuessa enemmänkin) ja aina se on niin jännää. ;)
 
Santeli
Alkuperäinen kirjoittaja Mspitz:
Mä juoksin joskus vuosia sitten Ulvilan Nesteen ovella päin Timo Koivusaloa ja se oli ihan hurjaa! Vähän sen jälkeen vietin illan Simo Silmun seurassa eräässä baarissa Porissa. Ja nuorempana olin hurjan ylpeä kun Ringa Ropo on mun pikkuserkun serkku. :D
Mä törmäsin (kirjaimellisesti) Michael Monroeen kadulla, kun kaivoin jotain käsilaukusta enkä katsonut kävellessä eteeni... :xmas:
 
Mä kans töissä törmäilen julkkiksiin aikasteen usein. Hupaisin kerta oli, kun Jukka Puotila surkutteli, kun jouduin oleen töissä jouluaattona. Ja vast´ikään näin Risto Aution, siis Kotikadun Hanneksen, kaksostensa kans. Ja olenhan minä nuoruusaikojen idoliltani, Waltteri Immoselta, kysynyt henkkaritkin - vähänks tunsin itseni vanhaks, kun sekin oli jo niin "ikääntyneen" näköinen. Ja sit töissä tervehdin ihmisiä kun vain katsekontaktia saan, no Esko Ahoa tervehdin ihan kuin vanhaa tuttua, kun ajattelin, et joku tuttu toi on, en vaan nimeä muista. Sit kun nimen muistin, niin olin ihan nolona isseksein - eihän se mun tuttu ollukkaan...
 
Mä törmäsin (kirjaimellisesti) Michael Monroeen kadulla, kun kaivoin jotain käsilaukusta enkä katsonut kävellessä eteeni... :xmas:
[/quote]
Onhan tota aika moneen julkkikseen ajan kuluessa törmännyt. Mieleenpainuvimmat "tapaamiset" ovat Michael Monroen kanssa joskus vuonna 1986-87. Olin silloin noin 14...Tiedettiin kaverin kanssa, missä hänen äiti asui ja kirjaimellisesti joka päivä nähtiin ja juteltiin parin viikon ajan melkein. Jälkeenpäin sitä ajatteli, että voi sitä raukkaa kun me sitä kiusattiin ;). Joo fanitan edelleen, mutta en piinaa :LOL:. Nykyään riittää satunnaiset keikat
:p.
 
Mä oon muinoin kesätöissä myönyt bensaa Heikki Silvennoiselle kun ne oli Toni Lähteenmäen ja lasten kanssa mummon luona mökillä :D Se kun oli/on mun kotoa jotain 6 kilsaa. Esko Ahon mä näin kerran oopperassa ja mun serkku on tehnyt töitä ton Bumtsibum - Marcon kanssa .... eiköhän täs nyt aluksi :D
 
oli se aluks aika jänskää ku muutti pääkaupunki seudulle mut nyt siihen tottuu... Kaupassa kun on töis niin nekin hakee ne ostoksensa sieltä ja on kuin normaalit ihmiset. :) Räkkösen kanssa espoossa istuttu samassa baarissa ja että oli leuhka,.. Mut kun vegasisi näkis jonkun madonnan niin siin olis jo hehkutteluuki. :)
 
Meidän sukukirjasta löytyy yksi ministeri, mutta kun mä en edes muista kuka :ashamed: Ja sit siellä oli joku vanha laulaja tai näyttelijä, mutta en muista sitäkään :saint:
Mutta se mitä mun piti oikeasti sanoa, oli että julkkikset on jännä juttu; muo tuli joskus venemessuilla vastaan Juhani Palmu ja Katariina Wuoristo-Palmu a mä moikkasin niitä iloisesti -tajuten vasta jälkeen, että enhän mä niitä oikeasti tuntenu, lehdestä vaan. Lieventävä asianhaara, että Juhanin veli oli isälleni ihan jonkun sortin ystävä, eli nuori taiteilija Janne Palmu on ollu "leikkikaverini" joskus muinoin ja Palmujen edesottamuksia seuraan siksi vähän tarkemin.
 

Yhteistyössä