Meni kyllä viimeisetkin itsetunnon rippeet baarissa eilen!

  • Viestiketjun aloittaja Anna-Maria
  • Ensimmäinen viesti
Anna-Maria
Oltiin mieheni kanssa kerrankin yhdessä baarissa. Kaksi lasta olen synnyttänyt 2v sisällä, joten ylipainoa on kertynyt. ",5v en ole baarissa ollut ja viimeinkin päästiin miehen kanssa , niin eräs känniääliö kehtaa huutaa baaritiskillä jollekin kaverilleen, että on tuossakin läski nainen! Tokaisin siihen, että mieluummin läski kuin idiootti ja lähdin itkukurkussa mieheni luo, joka tietysti ihmetteli, mitä on tapahtunut. Olin niin innoissani kun kerrankin päässtiin tanssimaan ja viettämään kahdestaan aikaa, niin joku paskiainen pilasi senkin illan. Voisitteko ihmiset olla välittämättä toisten läskeistä ja antaa toisten nauttia elämästä niistä läskeistä huolimatta! Onneksi mieheni rakastaa minua, vaikka kiloja on kertynytkin.

 
MultiMamma
minäkin olen synnyttänyt kaksi lasta kahdessa vuodessa ja läskiä piisaa!ihan jotenki pelottaa lähteä baariin kun siellä on tuttuja kanoja kuitenkin supisemassa mun makkaroista!!:( todella törkeää kuittailla toisen ulkonäöstä.ainahan sitä voi sanoa että älä välitä mutta kyllä se sattuu..*halauksia paljon*
 
Mä näin yhtenä päivänä osuvan tekstin erään rehevämmän naisen paidassa. Siinä luki: "Minä olen lihava. Sinä olet ruma. Minä voin laihduttaa". Voin uskoa että tuollaiset kommentit satuttaa, pitäis vaan heittää heti jotain vähän tuon tekstin tapaista takaisin. Aika ikävä äijä tosissaan, varmaan oli itse suoranainen valioyksilö kun tuollaisia oli varaa huudella :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Voi voi:
Alkuperäinen kirjoittaja Elmeri:
Totuus sattuu
Arrrrgggg! Taidat olla yksi känniääliö muiden joukossa!
niimpä, mä kans vihaan noita ääliöitä, mun mielestä lihavilla on yhtä oikeus tulla baariin ja pitää hauskaa, ei kannata välittää idioottien kommenteista..... :whistle: m oisin napannu nyrkillä päin nassua ja kysyny ootko viä samaa mieltä???

 
vieras
Kommentti kertoo enemmän huutelijasta kuin sinusta! Ihan kuka tahansa olisi voinut saada häneltä ilkeän kommentin kokoon ja näköön katsomatta, kun olisi vain kohdalle sattunut, kun häntä *itutti.
Älä välitä!
 
punkkis
Voi helvetti, helppo vierestä sanoo, mut koita olla välittämättä!

Yllensä minä oon sellainen että sanon takasin, ja rumasti, jos joku jotai typerää kommentoi, mutta kerran kävi mullekin niin että menin miehen luo kertomaan, mitä olin just saanut kuulla, ja purskahdinkin samantien itkuun. Ja kyse oli siis siitä et eräs tuntematon ukko tuli sanomaan et näytän tosi rumalta nenäkorussa, että ne kuuluu vaan lehmille... joo, no sitten myöhemmin yöllä näytin miehelle nakkarijonossa, että toi ukko se oli joka mua haukku, ni se oliki mun miehen työkaveri!! Jumankauta se oli nolo, yritti se jotai lässyttää että en olis haukkunu jos olisin tienny että on sun muijas, no tätä ei olis tarvittu, mut viel kaiken kukkuraks yks mun kaveri löi sitä ukkoa naamaan...Mut sen jälkee ei ollu koko kesänä sanonu mun miehelle töissä mitää...

 
ihmetys
Alkuperäinen kirjoittaja punkkis:
Voi helvetti, helppo vierestä sanoo, mut koita olla välittämättä!

Yllensä minä oon sellainen että sanon takasin, ja rumasti, jos joku jotai typerää kommentoi, mutta kerran kävi mullekin niin että menin miehen luo kertomaan, mitä olin just saanut kuulla, ja purskahdinkin samantien itkuun. Ja kyse oli siis siitä et eräs tuntematon ukko tuli sanomaan et näytän tosi rumalta nenäkorussa, että ne kuuluu vaan lehmille... joo, no sitten myöhemmin yöllä näytin miehelle nakkarijonossa, että toi ukko se oli joka mua haukku, ni se oliki mun miehen työkaveri!! Jumankauta se oli nolo, yritti se jotai lässyttää että en olis haukkunu jos olisin tienny että on sun muijas, no tätä ei olis tarvittu, mut viel kaiken kukkuraks yks mun kaveri löi sitä ukkoa naamaan...Mut sen jälkee ei ollu koko kesänä sanonu mun miehelle töissä mitää...
Miten jotkut kehtaa olla noin törkeitä? Sanoa toisille ihan mitä vain päin naamaa? Minusta siinä on aukko sivistyksessä. Ajatella saa mitä tahansa, mutta pakkoko se on sanoa ääneen!
 
punkkis
Alkuperäinen kirjoittaja ihmetys:
Alkuperäinen kirjoittaja punkkis:
Voi helvetti, helppo vierestä sanoo, mut koita olla välittämättä!

Yllensä minä oon sellainen että sanon takasin, ja rumasti, jos joku jotai typerää kommentoi, mutta kerran kävi mullekin niin että menin miehen luo kertomaan, mitä olin just saanut kuulla, ja purskahdinkin samantien itkuun. Ja kyse oli siis siitä et eräs tuntematon ukko tuli sanomaan et näytän tosi rumalta nenäkorussa, että ne kuuluu vaan lehmille... joo, no sitten myöhemmin yöllä näytin miehelle nakkarijonossa, että toi ukko se oli joka mua haukku, ni se oliki mun miehen työkaveri!! Jumankauta se oli nolo, yritti se jotai lässyttää että en olis haukkunu jos olisin tienny että on sun muijas, no tätä ei olis tarvittu, mut viel kaiken kukkuraks yks mun kaveri löi sitä ukkoa naamaan...Mut sen jälkee ei ollu koko kesänä sanonu mun miehelle töissä mitää...
Miten jotkut kehtaa olla noin törkeitä? Sanoa toisille ihan mitä vain päin naamaa? Minusta siinä on aukko sivistyksessä. Ajatella saa mitä tahansa, mutta pakkoko se on sanoa ääneen!
Niinpä, ja kun tosiaan voikin käydä että se on vielä joku tutun tuttu / puoliso tms. Mutta siis nii...millä tuollaset ihmiset sitäkään vois tajuta tai ajatella, ne ei varmaan osaa *arggggggggh*

 
No voi
Olihan se ikävästi sanottu, mutta miksi pitää lihottaa itseään?

Mä sai´n kolme lasta 2vuodessa ja 2 kuukaudessa, mutta en lihonut yhtään. Huolehtikaa hyvät ihmiset itsestänne. Raskaus ei ole mikään syy lihoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja No voi:
Olihan se ikävästi sanottu, mutta miksi pitää lihottaa itseään?

Mä sai´n kolme lasta 2vuodessa ja 2 kuukaudessa, mutta en lihonut yhtään. Huolehtikaa hyvät ihmiset itsestänne. Raskaus ei ole mikään syy lihoa.
Voi luoja! Kuule joskus vaan on niin että vaikkapa lihoo voimatta itse asialle mitään! Itse olen ollut raskausajan sairaalassa, syönyt sairaalaruokaa, joka useimmiten jäi syömättä, kun ei maistunut- ollut oikein dietillä ja kaiken maailman tutkimuksissa kun, painoni vain nousi ja selitys mm:ssa että mun elimistöni hylki lasta ja yksi oire oli nesteen /kilojen kertyminen. Mielelläni olisin pysynyt 60kg mutta, en vaan voinut mitään... Joten AAARGH!
AP:lle :hug: , aina on joku ääliö liikenteessä.

 
vieras
No tyhmät ääliömiehet nyt sanoo noin kaikille naisille, joita haluaa syystä tai syyttää jotenki loukata. Oon kuullu miehen haukkuvan sellaista melkein tikkulaihaa naista läskiksi ja sit se nainen mietti, että tietäähän hän että on leveä p...e. Ja sai tehdä ihan tosissaan töitä, että se nainen uskoi olevansa melkein liian laiha. Ja mulle itelleni kävi yks mies kapakassa kerran tollai samalla tavalla aukomaan päätään. Ärsytin äijää tahallani (haukuin hiljaa vieressä ja arvostelin siinä kaikkea mahdollista hänessä jne) kunnes se kännipäissään menetti hermonsa täydellisesti ja viskattiin huonon käytöksen takia kokonaan pihalle kapakasta. Ai että tuntui sisaret hyvälle. En varmaankaan ollu ensimmäinen nainen jota läskiksi haukkui. Mut viimenen sinä iltana siinä kapakassa.
 

Yhteistyössä