Meni kyllä viimeisetkin itsetunnon rippeet baarissa eilen!

  • Viestiketjun aloittaja Anna-Maria
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja laihduta:
jospa se auttaisi niin ihmiset ei möläytä mitään
No ei kait nyt toisten käytöstä voi laittaa toisen ihmisten kilojen piikkiin.

Jos ei ole sen vertaa itsehillintää ettei osaa pitää päätään kiinni tuntemattoman ihmisen kiloista, niin kyllä mä uskaltaisin väittää että syynä on ennemminkin kyseisen henkilön itsehillinnän puute, ilkeys ja tahdittomuus, eikä ne sen toisen ihmisen kilot. Jos nyt verrataan vaikka siihen, että toiset eivät pidä tumma ihoisista, niin pitäisikö tumma ihoisten koettaa olla mahdollisimman vaaleihoisia vaan sen takia että idiootit osaisivat pitää turpansa kiinni. Joku nyt sanoo tähän että eihän lihavuus ja rotu ole verrattavissa, mutta heitin tuon nyt vertauksena kuitenkin.

Jokatapauksessa jokainen meistä on vastuussa omista sanomisistaan ja tekemisistään. Omia "möläytyksiään" ei voi laittaa toisen piikkiin, kyse nyt kuitenkin on käytöstavoista.

(olipahan lausehirviöitä, toivottavasti kuiten pointti tuli esille) :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja totuus sattuu:
Miksi menette nolaamaan itsenne baariin? En itse ainakaan läskiseä kehtaisi mennä tanssilattialle tai edes lähelle baaria. Joku raja sentään.
ja mä olisin jättänyt mieluummin syntymättä kokonaan kun syntynyt tuollaiseksi idiootiksi. :whistle: ;) mä en ymmärrä miks joitain häiritsis mun läskit, ei niiden tarvitse niitä kantaa eikä niihin koskea jos ei halua. kyllä on ihmisillä pienet ongemat. peikkopojan kylkiluu kirjoittikin hyvin tuossa ylempänä.
 
arrrrggggg
Alkuperäinen kirjoittaja totuus sattuu:
Miksi menette nolaamaan itsenne baariin? En itse ainakaan läskiseä kehtaisi mennä tanssilattialle tai edes lähelle baaria. Joku raja sentään.
Onko se ihan jossain järjestyssäännöissä minkänäköisenä saa baareissa olla? Vai onko se ihan perustuslaissa. Miten voi olla noin hirveitä ihmisiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja totuus sattuu:
Miksi menette nolaamaan itsenne baariin? En itse ainakaan läskiseä kehtaisi mennä tanssilattialle tai edes lähelle baaria. Joku raja sentään.
Arvaa mikä on naurettavampaa aamuyöllä puoli neljän aikaan baarin mennessä kiinni: hyvä kroppainen, paljastavasti pukeutunut nainen joka on kana käytökseltään vai lihavahko nainen joka käyttäytyy fiksusta ja ystävällisesti muita kohtaan? :whistle:

Voisin kertoa erinäisiä tarinoita teistä kauniista ja laihoista jos olisin sika, mutta koska en ole jätän väliin..
 
En langanlaiha minäkään
Kännisiä (tai vesiselviäkään) ääliöitä ette voi maailmasta poistaa, mutta yhden asian voitte tehdä: voitte pitää päänne pystyssä, ja näyttää että teitä ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa tuollaiset kommentit.
Kurjasti sanottu, se on totta, mutta kyllä mun on pakko ihmetellä että miten huono itsetunto voi aikuisella ihmisellä olla, jos koko ilta menee pilalle yhden idiootin kommentista. Pää pystyyn ja eteenpäin, jos joku on idiootti niin omapa on häpeänsä, mutta ei sen saa antaa omaa iltaa pilata!
 
Sisäinen kauneus näkyy ulospäin. JA kuuluu. Joissakin ihmisissä on hirveästi vihaa ja katkeruutta ja se näkyy välillä tälläkin palstalla kaikenmaailman möläyksinä.

Kaikelle on aikansa ja syynsä, kiloillekin. Kun on syy irtautua niistä, elämässä tapahtuu muunlainenkin muutos. Silti tulee haukkuja, koska tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Voimia ap. Ja kaikki muutkin. Antaa koirien haukkua ja karavaanin kulkea.
 
Kolmelle äiti
Pakko kysyä, että miksi niin moni selittää että "onhan mulla ylipainoa MUTTA kun oon saanu pari lasta parissa vuodessa..."? Aika moni näistä kun oli ylipainoinen jo ennen lasten saamista :). Ja moni nainen taas on oma hoikka itsensä heti kun pääsee synnäriltä kotiin.
Minulla on ylipainoa ainakin 8-10 kg (olen 168 cm pitkä ja painan 73 kg) mutta ei oikea syy siihen ole se, että sain kolme lasta alle kolmessa vuodessa. Toki raskaudet toi kiloja ja vatsanahkaa, mutta todellinen syy ylipainoisuuteeni on kyllä se, että syön liikaa herkkuja, ja liikun liian vähän. Ei se, että olen kolmen pienen lapsen äiti.
Tää nyt ei liity alkuperäiseen aiheeseen millään lailla, idiootti ukko oli se joka ap:tä haukkui, mutta kuitenkin ihmettelen, miksi lihavuutta pitää aina alkaa selittämään jollain tekosyyllä. Jos nuorin lapsi on jo puolivuotias tai yli, raskauskilot on pelkkä tekosyy. Kaikkien ei tietenkään tarvitse olla laihoja, mutta lihavuuttakaan on turha ikuisesti yrittää selittää sillä että on tehnyt pari lasta. Itselleen ja muille voi olla myös rehellinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja totuus sattuu:
Miksi menette nolaamaan itsenne baariin? En itse ainakaan läskiseä kehtaisi mennä tanssilattialle tai edes lähelle baaria. Joku raja sentään.
mä ainakin vedän tanssilattialla kuin frendejen monica pulleempana versiona.. :D revi siitä! :whistle: ;)
 
musikaalinen läski
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
Alkuperäinen kirjoittaja totuus sattuu:
Miksi menette nolaamaan itsenne baariin? En itse ainakaan läskiseä kehtaisi mennä tanssilattialle tai edes lähelle baaria. Joku raja sentään.
mä ainakin vedän tanssilattialla kuin frendejen monica pulleempana versiona.. :D revi siitä! :whistle: ;)
Niin minäkin ja usein saan ihmeellisiä katseita, että miten tuokin läski tuolla jorailee. Annan katsoa. Minä ainakin osaan tanssia! Enemmän minua hävettää niiden puolesta, jotka eivät osaa tanssia ja ketkuttavat sitä epämusikaalista vartaloaan. Siinä on hävettävää!
 
oletpas fiksu
Alkuperäinen kirjoittaja No voi:
Olihan se ikävästi sanottu, mutta miksi pitää lihottaa itseään?

Mä sai´n kolme lasta 2vuodessa ja 2 kuukaudessa, mutta en lihonut yhtään. Huolehtikaa hyvät ihmiset itsestänne. Raskaus ei ole mikään syy lihoa.
Mukaillen tota yhtä yllä olevaa :" Minä olen lihava. Sinä olet ääliö. Minä voin laihduttaa"

En tosin ole lihava, enää. Mutta sääliä täytyy tollasta ihmistä kuin sinä. Ap pääsee eroon kiloistaan laihduttamalla. Sinä taas et voi sille mitään, että olet jokseenkin yksinkertainen ääliö.
Eli mieluummin lihava, mukava ja fiksu kuin laiha, yksinkertainen ja ääliö.
Hauskaa päivänjatkoa ja ap:lle ISO HALI:))
 
vieras
Miten minusta tuntuu että tämä on joku lihavat on kivoja ja ihania-laihat ja kauniit ihmiset kamalia ja ilkeitä ihmisiä!!!!Olen samaa mieltä aloittajan kanssa että tuskin kohottaa itsetuntoa, jos joku känniääliö haukkuu baarissa!Itsellä on pienet(olemattomat)rinnat,enkä ole sinut itseni kanssa,mutta sille asialle en voi mitään, ellen hanki silikoneja:(
Jos itseäsi vaivaa ylipaino,niin suosittelen painonvartijoita tms.Hyvää syksyä sinulle, olitpa minkälainen tahansa:)
 
hyi kauhee
Todella karsea kokemus :´( olen pahoillani. Toi jätti varmasti jäljen. Pieni idiootti-ukko! Ääliö jolla ei ole empatiaa, eikä järkeä päässä. kyllä elämä sitä vielä opettaa. Iso halaus sulle!!!
 
äiti23
just joo,sellasta sielä baarissa on! sinnehän ei ole menemistä jos on lihava tai ruma! älä välitä sellasista kuspäistä!!!!HALI!!!!

Itse en mene baariin vaikka en ylipainoinen ole kahden lapsen jälkeen...ei huvita mennä sinne sikojen ja hutsujen joukkoon! Äitinä kotona ja fiksummissa paikoissa rentoutumassa ;) baarit on idiooteille ja niitä täälä maailmas löytyy! tosin itekki tykkäisin tanssia,mut en sinne arvostelevien nirppanokkien sekaan mene keikuttelemaan itseäni vaikka ennen lapsia sielä itekkin keikuttelin...=) olen ns. kasvanut ulos sieltä ;)
ja kaikkia kiinnostaa =)
mut jos sielä käyte ni älkää piitakko niistä "nalkuttajista",ittensä nolaavat tollasella käytöksellä!
 

Yhteistyössä