Meni kyllä viimeisetkin itsetunnon rippeet baarissa eilen!

  • Viestiketjun aloittaja Anna-Maria
  • Ensimmäinen viesti
Vieras

Luulis todellakin että aikuinen ihminen osais pitää turpansa kiinni, jos ei oo mitään hyvää sanottavaa..
Ja sehän on totta, kaikkia ei voi miellyttää, olipa lihava tai laiha, blondi tai brunetti..yks kun tykkää äidistä ja toinen tyttärestä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti23:
just joo,sellasta sielä baarissa on! sinnehän ei ole menemistä jos on lihava tai ruma! älä välitä sellasista kuspäistä!!!!HALI!!!!

Itse en mene baariin vaikka en ylipainoinen ole kahden lapsen jälkeen...ei huvita mennä sinne sikojen ja hutsujen joukkoon! Äitinä kotona ja fiksummissa paikoissa rentoutumassa ;) baarit on idiooteille ja niitä täälä maailmas löytyy! tosin itekki tykkäisin tanssia,mut en sinne arvostelevien nirppanokkien sekaan mene keikuttelemaan itseäni vaikka ennen lapsia sielä itekkin keikuttelin...=) olen ns. kasvanut ulos sieltä ;)
ja kaikkia kiinnostaa =)
mut jos sielä käyte ni älkää piitakko niistä "nalkuttajista",ittensä nolaavat tollasella käytöksellä!
siis täh!! :eek: Oonko mä HUTSU jos käyn silloin tällöin baarissa?
 
äiti23
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti23:
just joo,sellasta sielä baarissa on! sinnehän ei ole menemistä jos on lihava tai ruma! älä välitä sellasista kuspäistä!!!!HALI!!!!

Itse en mene baariin vaikka en ylipainoinen ole kahden lapsen jälkeen...ei huvita mennä sinne sikojen ja hutsujen joukkoon! Äitinä kotona ja fiksummissa paikoissa rentoutumassa ;) baarit on idiooteille ja niitä täälä maailmas löytyy! tosin itekki tykkäisin tanssia,mut en sinne arvostelevien nirppanokkien sekaan mene keikuttelemaan itseäni vaikka ennen lapsia sielä itekkin keikuttelin...=) olen ns. kasvanut ulos sieltä ;)
ja kaikkia kiinnostaa =)
mut jos sielä käyte ni älkää piitakko niistä "nalkuttajista",ittensä nolaavat tollasella käytöksellä!
siis täh!! :eek: Oonko mä HUTSU jos käyn silloin tällöin baarissa?

anteeksi nyt puhuin sekavasti!! ei en tarkottanut että hutsu olet,jos käyt. tai joku muu mamma käy,mut niitä hutsujaKIN sieltä löytyy:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti23:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti23:
just joo,sellasta sielä baarissa on! sinnehän ei ole menemistä jos on lihava tai ruma! älä välitä sellasista kuspäistä!!!!HALI!!!!

Itse en mene baariin vaikka en ylipainoinen ole kahden lapsen jälkeen...ei huvita mennä sinne sikojen ja hutsujen joukkoon! Äitinä kotona ja fiksummissa paikoissa rentoutumassa ;) baarit on idiooteille ja niitä täälä maailmas löytyy! tosin itekki tykkäisin tanssia,mut en sinne arvostelevien nirppanokkien sekaan mene keikuttelemaan itseäni vaikka ennen lapsia sielä itekkin keikuttelin...=) olen ns. kasvanut ulos sieltä ;)
ja kaikkia kiinnostaa =)
mut jos sielä käyte ni älkää piitakko niistä "nalkuttajista",ittensä nolaavat tollasella käytöksellä!
siis täh!! :eek: Oonko mä HUTSU jos käyn silloin tällöin baarissa?

anteeksi nyt puhuin sekavasti!! ei en tarkottanut että hutsu olet,jos käyt. tai joku muu mamma käy,mut niitä hutsujaKIN sieltä löytyy:(

juu :whistle: mäkin olen ollut ylipainoinen ja tiedän tunteen kun menee baariin niin ihan kuin olis tullut karjamarkkinoille :D Siellä sitä vaan huudetaan korkein tarjous parhaasta lehmästä :D :D :D
 
No mutta jos ei ole läski niin naama on kuin sateen raiskaama täytekakku, tai tissit on liian pienet (tai isot jolloin silikonipoliisit tekee hyökkäyksen), perse on liian leveä tai luinen, vaatteet on muuten vaan rumat/liian paljastavat/ huorahtavat tai ihan mitä tahansa ja meikkiä on liikaa tai liian vähän. Eikä tukkakaan ole hyvin kun jos se on kiinni sen pitäisi olla auki ja jos se on auki, sen pitäisi olla kiinni ja joka tapauksessa se on aina väärän värinen :kieh:
 
Piutpaut vaan kaikille kännisille äijille! :)
Muistan eräästä blogista tällaisen tapauksen:

"Kävelen bussipysäkille, jolla istuu jo kaksi keski-ikäistä, hyvin humalaista ja varsin laitapuolen kulkijan oloista miestä.
- Oletko se näyttelijän tytär? toinen karjaisee minut nähdessään.
Kun en suostu verbaalipainiin heidän kanssaan, homma jatkuu:
- Kyllä tota huoraa vois panna, jos se ottais ton huulirenkaan pois. Ainakin takaapäin, kun se on niin ruma, kaveri tiedottaa varsin kovaäänisesti toiselle.
-Kyllä sua vois panna takaapäin, silmät kiinni. Mutta ota nyt ensin toi huulirengas pois, kaveri huutaa myös minulle, ilmeisesti varmuuden vuoksi, jos en vaikka sattumalta sattunut kuulemaan osakseni koitunutta mahdollisuutta.
Kävelen kauemmaksi.
- Kuule huora! Sä oot niin ruma ja sulla on niin paksu persekin. Mene juoksemaan vaikka Pyynikin rappusia, niin kyllä se siitä.
Kaveria naurattaa.
- Oot sää kyllä ruma.
(Itse olet kaunis ja heleä kuin kukkanen kedolla.)
- Kannattais laihduttaa vaikka Pyynikillä, niin kyllä se siitä.
(Joo-o. Tuli selväksi. )"
 

Yhteistyössä