Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen kokenut aika lailla saman, paitsi että oli myös seksiä. Mies siis itse kertoi vapaaehtoisesti. Myös meillä miehen oli vaikea analysoida omaa käytöstään. Miehellä oli kumma käsitys, että asiat jatkuisi ennallaan ja minulla oli kohtuuttomia vaatimuksia elämän rajoittamisesta. Olimme vöhän päälle parikymppisiä ja seurustelua oli pari vuotta takana.

Suosittelen pariterapiaa. Me käytiin jossain kunnan terapiassa kumpikin yksin käynnit. Se selvensi miehen ajatuksia motiiveista ja käyttäytymismalleista ja antoi mulle perspektiiviä. Terapia olis jatkunut yhteiskäynneullä, mutta ei tarvittu. Siitä on nyt 10 vuotta.
 
"vieras"
Mulla on sen verran pahasti mennyt ymmärrys miehiä kohtaan, että oikeasti ymmärränkin vähän ap:ta, jos haluaa vielä yrittää. Jotkut miehet tajuavat siitä yhdestä kerrasta, kun jää kiinni ja kun se perheen menettäminen on oikeasti todellista. Tietysti moni myös jatkaa, mutta ei tosiaan kaikki. Joillekin se on se piste, kun todellisuus tulee vastaan ja tajuaa, että siitähän voi oikeasti jäädä kiinni ja menettää perheensä. Mielestäni monet miehet nyt sattuvat olemaan "tyhmiä", eivätkä oikeasti muista ajatella sitä vehjettään pidemmälle. En silti itse antaisi pettämistä tai tuota tinjan tapausta anteeksi, mutta ymmärrän myös jos tinja haluaa vielä yrittää. Itse en jaksaisi/kestäisi ottaa sitä riskiä, että sama tapahtuu uudestaan ja mies on sellainen jatkaja eikä ymmärtäjä. Toisaalta myös tapaus loukkausi itseäni niin paljon, että luottamus mieheen katoaisi niin pahasti, että ihan senkään takia en pystyisi jatkamaan, vaikka miten olisi halua yrittää pitää perhe koossa.
 
"Laura"
Ai siellä on ollut oikein tiku ja taku asialla. Voit olla ap varma, että seuraavalla kerralla kun miehesi lähtee kaverinsa kanssa paikalliseen yhdelle, niin taas on uusi lissu kainalossa.

Miehesi juttu tämän nykyisen lissun kanssa onkin varmasti ohitse. Mutta kun on päässyt 14v nuoremman blondin ja jännittävän elämän makuun, niin pian on uusi lissu.
Minkähän korun sille ostaa!
 
............
Varattujen miesten keskuudessa tollanen vaimojen selän takana puljaaminen ja toisten naisten vokottelu silloin kun ollaan kaveriporukalla esim. baarissa on hyvin yleistä, uskokaa pois. Sinkkunaisena tää on tullu monesti todistettua, ikävä kyllä. Sitä en vaan ymmärrä, miten joku viitsii lähteä tohon mukaan, itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa toisten miehet.
 
[QUOTE="vieras";28732930]Mielestäni monet miehet nyt sattuvat olemaan "tyhmiä", eivätkä oikeasti muista ajatella sitä vehjettään pidemmälle. [/QUOTE]

Myös näitä samanlaisia naisia löytyy, harmi kyllä... missä on ne kaikki kunnolliset, kiltit ja ihan tavalliset ihmiset... Jos sellainen nainen olisi oikeasti itseäni varten, niin voin vaikka hoitaa siivoukset loppuelämän ajan :D
 
näin kävi
Myös minulle. Mieheni tapasi baarireissullaan minua 10-v nuoremman naisen. Tapasivat baarissa,soittelivat ja viestittelivät. Typerä mies,jäi kiinni.Seksiä ei ollut ollut,sen uskon. Mutta tuo asia että on minua pettänyt henkisesti tuntui pahemmalta vaihtoehdolta kuin yksittäinen kännipano... Mies itse ei ymmärrätänyt miten hän muka oli minua pettänyt! Ei erottu mutta tiukkaa tekee edelleen. Mietin juurikin mitä siinä toisessa oli joka minulta puuttuu. Mies selitti että hänestä vaan tuntui niin mukavalta olla imarreltu ja ihailtu. Anteeksi olen antanut mutta ikinä en unohda.Ja jos vielä tapahtuu yksikään sekoilu niin tämä liitto on kerrasta poikki. Tosi paljon vitutti kun kiinnijäämisen jälkeen laitteli mulle viestejä,rakas,ainoain ym. Yritti paikkailla mutta tuo vaan vitutti. Ja luottamus tuskin palaa ikinä samaan missä oli. Tästä on nyt melkein puoli vuotta ja otettiin asia niin että nyt ollaan koeajalla tämä kesä ja katotaan miltä tuntuu. Mutta ymmärrän oikein hyvin ap:n tunteet.
 
..
Kai sä nyt sitten kerrot sille toisellekin vaimolle tästä asiasta? Nyt ei ole aika vaan huolehtia omista asioista, kun nähtävästi miehesi noin röyhkeästi sinua pettää ystävien nähden ihan avoimesti.
Voitko kuvitella ne keskustelut joita nämä miehet ovat baari-illan jälkeen käyneet? Nauraneet ja vertailleet valloituksiaan. Mua oksettaisi jos olisin sinä. Miehesi on mennyt liian pitkälle.
 
"Tinja"
Miehen mukaan tuosta ei tiedä, kuin tämä yksi kaveri. Olivat siis olleet yhdessä liikenteessä ja lipsautti sen siinä, kun kysyin "missäs "pasi" oli sillä aikaa" niin mies tokaisi, että "no mun piti odottaa, kun oli sen "maijan" kans menossa jossakin eri baarissa".

No mutta se siitä. Mua ei nyt tällä hetkellä "Pasin" asiat kiinnosta hevon vittua.

Uskon, että pystyn luottamaan mieheeni vielä. Aikaa se vaatii. Aikaa vie myös, ennen kuin mieheni saa luvan lähteä seuraavalle poikien baarireissulle.
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28733193]Miehen mukaan tuosta ei tiedä, kuin tämä yksi kaveri. Olivat siis olleet yhdessä liikenteessä ja lipsautti sen siinä, kun kysyin "missäs "pasi" oli sillä aikaa" niin mies tokaisi, että "no mun piti odottaa, kun oli sen "maijan" kans menossa jossakin eri baarissa".

No mutta se siitä. Mua ei nyt tällä hetkellä "Pasin" asiat kiinnosta hevon vittua.

Uskon, että pystyn luottamaan mieheeni vielä. Aikaa se vaatii. Aikaa vie myös, ennen kuin mieheni saa luvan lähteä seuraavalle poikien baarireissulle.[/QUOTE]

JOs sille sopii pitää taukoa baari/ poikainreissuissa , se lienee silloin anteeksiantonsa ansainnut. Oletko kysynyt sopiiko?
 
"vieras"
Nyt tää alkaa tuntua porvoossa tapahtuneelta jo. Mutta miksi kukaan jaksaisi tälläistä vedätystä, en ymmärrä. Ja toisaalta kyllähän noita häntäheikkejä on aina ollut ja tulee olemaan, mutta miten voi jotkut olla noin hyväuskoisia. Voimia sinulle Tinja, mikäli olet olemassa oikeasti. Olen todella pahoillani puolestasi.
 
"Tinja"
Kiitos taas vastauksista!

Mies sanoi kyllä ihan itse, että ei tarvitse päästä viihteelle ilmen mua vaikka enää ikinä. Itse siis ehdotti/sanoi, ettei poikien reissuja ole tiedossa. Vauhtiajoihin ei aio mennä.
 
kfkfkf
Eli miehelles on tainnut käydä juurikin niin, että nyt vasta hoksannut sen, että tosiaan voi menettää perheensä omalla käytöksellään. Toivottavasti arvostaa sinua tästä eteenpäin enemmän.

Voi olla, ettei hän ihan oikeasti ole tajunnut, että voi menettää sinut. Ennenkuin nyt kun jäi kiinni
 
"Nisu"
Tinja hyvä!

Sinä olet vasta 36-vuotias. Olet itsekin vielä nuori ja hehkeä, et mikään vanha ropsu! Sulla on vielä mahdollisuus aloittaa uusi elämä ja löytää mies, joka ihan oikeasti arvostaa, rakastaa ja haluaa _VAIN_ sinua.
 
"sivusta seuraaja"
Tuli mieleen, onko aapeen mies jättänyt Fb:n ahallaan auki? Halunnut jäädä kiinni, hätähuuto?
Ei ole osannut sanoa mitään tai muuten lopettaa. Jotenkin olo tästä, että Tinjan mies on tosissaan pahoillaan.

Voimia Tinja <3
 
  • Tykkää
Reactions: ElaineH
"Flower"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28732996:
Myös näitä samanlaisia naisia löytyy, harmi kyllä... missä on ne kaikki kunnolliset, kiltit ja ihan tavalliset ihmiset... Jos sellainen nainen olisi oikeasti itseäni varten, niin voin vaikka hoitaa siivoukset loppuelämän ajan :D
Hmm..... minkä ikäinen olet? ;)
 
"sivusta seuraaja"
Jätin meinaan aikoinani oman päiväkirjan keskelle pöytää avoimena, jotta mieheni sen lukisi, asioita joista tiesin hänen voivan minut jättää mutta halusin hänen asiat jokatapauksessa tietävän.
 
"Flower"
Pakko munkin vielä kertoa oma kokemukseni.

Ajattelin aina olevani ihminen, joka jättää miehen heti, jos pettää. Oltuamme yhdessä 10 vuotta, lasten saannin jälkeen, alkoi korviini kantautua epämiellyttäviä juttuja miehestäni ja muista naisista. Mieheni aina kielsi kaiken, ja minä uskoin koska halusin uskoa. Enkä halunnut päättää liittoamme, kun lapsiakin on.

Kunnes sitten kävi niin, että paras ystäväni näki mieheni toisen naisen kanssa. Silloin tajusin, että se paska on vedättänyt minua jo vuosia. Oli käynyt vaan jo niin varomattomaksi, että julkisella paikalla kihnutti toista naista. Luotti siihen, että puhuu itsensä ulos pinteestä kuin pinteestä.

Menin ihan sekaisin tuosta. Ensin sovittiin puolen vuoden koeaika, koska en edelleenkään halunnut rikkoa lapsilta perhe (ajattelin tosiaan silloin niin, että MINÄ rikkoisin perheen). Mies vakuutteli ja vannoi, itki ja kerjäsi ja polivllaan rukoili, etten jättäisi häntä. Enkä minä sitten osannut lähteä. Halusin oppia taas luottaan mieheen. Mutta eihän se onnistunut. Kaksi vuotta sitkuttelimme suhteessa, jossa minä olin masentunut ja jopa vainoharhainen miehen menemisistä ja tekemisistä. Ihan hirveää.

Lopulta mies kahden vuoden jälkeen kyllästyi ja jätti minut. Ei siis jaksanutkaan odottaa, että pääsen asian yli, vaikka oli niin luvannut. Ja mulle uusi shokki päälle. Mies halusi "olla ykisn". Meni kaksi viikkoa erosta, ja mies talutti uutta, minua 15 vuotta nuorempaa pimua ympäri kyliä ja esitteli sitä meidän yhteisille kavereille. Uskokoon ken tahtoo, että sillä ei ollut tuota uutta naikkosta jo valmiina olemassa.

Eli mun pointti on se, että ymmärrän Tinja sun halun jatkaa, lasten vuoksi. Ymmärrän enemmän kuin hyvin. Mutta sinuna juoksisin niin lujaa kuin kintuista lähtee mahdollisimman kauas miehestäsi.

Ja nyt kun olen aikani sinkkuillut, voin todellakin allekirjoittaa tuon, mitkä joku sanoi: baarit on täynnä ukkomiehiä, jotka yrittää vokotella naisia. Oksettavia paskakasoja, ja sen heille myös kerron. Ikinä en lähtisi tuollaisen matkaan.
 
..
Todellakin on baarit täynnä noita ja voi kyllä teille rouville sanoa, kun he lähtevät ulos niin vaimo on poissa mielestä. Pettämiseen jää koukkuun, siitä tulee riippuvaisuus, sitä huomiota haluaa aina uudestaan ja uudestaan. Kotona sitten vaan ajatellaan niitä hoitoja. Tiedän tämän koska olen ollut suhteessa missä petin joka ikinen kerta kuin lähdin viettämään iltaa kavereiden kanssa.
 
....
Varmasti ajatukset on omassa elämässä ja avioliitossa, mutta vaikka "Pasin" asiat ei kiinnostakaan, niin entä hänen vaimonsa eli sinun ystäväsi? Jossain vaiheessa sinun on valitettavasti päätettävä, aiotko kertoa ystävällesi hänen miehensä seikkailuista.
 
"Tinja"
Sen verran, että pakotin mieheni kertomaan pasille, että minä tiedän ja en välttämättä pidä tietoa itselläni..

Meidän nuorimmainen menee syksyllä kouluun. Muutenkin iso muutos elämässä. Menee koko lapsen elämä pilalle, jos äiti ja isäkin vielä eroavat tässä vaiheessa..
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28732996:
Myös näitä samanlaisia naisia löytyy, harmi kyllä... missä on ne kaikki kunnolliset, kiltit ja ihan tavalliset ihmiset... Jos sellainen nainen olisi oikeasti itseäni varten, niin voin vaikka hoitaa siivoukset loppuelämän ajan :D
Olin naimisissa varsinaisen valehtelijan ja pelurin kanssa ja tein vielä kaks lastakin sen sekopään kanssa. Neljä vuotta sinkkuna ja ihmettelen, että onko olemassa kilttejä, kunnollisia miehiä, joille ihan tavallinen elämä riittäis, eikä tarttis juosta joka hameen helman perässä tai muuten sekoilla. Mun mielestä arki on ihmisen parasta aikaa :)
 
"huokaus"
[QUOTE="Tinja";28733356]Sen verran, että pakotin mieheni kertomaan pasille, että minä tiedän ja en välttämättä pidä tietoa itselläni..

Meidän nuorimmainen menee syksyllä kouluun. Muutenkin iso muutos elämässä. Menee koko lapsen elämä pilalle, jos äiti ja isäkin vielä eroavat tässä vaiheessa..[/QUOTE]

Siitäkö ei mene että vanhemmilla on onneton parisuhde?
 

Yhteistyössä