Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
Mä myös jollain tasolla allekirjoitan tuon, että ukkomiehet on suurelta osin ihan eri miehiä kun ne kotioven painaa perässään kiinni baariin lähtiessään...surullista kyllä.
Joka baarireissulla on melkeen poikkeuksetta jokunen ukkomies helmassa roikkumassa :/
 
vv
[QUOTE="Tinja";28733412]Millä pirulla mä selvitän sen, rakastaako mieheni sitä Lissua. Jos rakastaa,, niin menkööt lissun luo. Silloin tämä suhde on kaikkien osapuolten kannalta turha.[/QUOTE]

Et saa tietää sitä ellei miehesi kerro sulle kuinka asiat on. Itse olen kyllä sitä mieltä, että tuossa oli kyllä suhde hyvällä mallilla jo mennyt eteenpäin. Ajan myötä hän olisi jättänyt sinut. Voi olla, että nytkin vaan valehtelee jättäneensä hänet jotta saa lisäaikaa hoitaa oma asioita eteenpäin. Näin mun mies teki, onneksi se sen tyttöystävä vastasi minulle kun kysyin, että erositteko? Sain totuudenmukaisen vastauksen, että yhdessä ovat ja ei häntä ole kyllä jätetty. No nyt he elävät onnellista perhe elämää.
Mua vituttaa, kun mies valeheteli, etä se oli ohi...yritti vaan saada lisäaikaa itselleen jotta sai tehtyä toimintasuunnitelman lasten tapaamisesta.
 
"vieras"
Et saa tietää sitä ellei miehesi kerro sulle kuinka asiat on. Itse olen kyllä sitä mieltä, että tuossa oli kyllä suhde hyvällä mallilla jo mennyt eteenpäin. Ajan myötä hän olisi jättänyt sinut. Voi olla, että nytkin vaan valehtelee jättäneensä hänet jotta saa lisäaikaa hoitaa oma asioita eteenpäin. Näin mun mies teki, onneksi se sen tyttöystävä vastasi minulle kun kysyin, että erositteko? Sain totuudenmukaisen vastauksen, että yhdessä ovat ja ei häntä ole kyllä jätetty. No nyt he elävät onnellista perhe elämää.
Mua vituttaa, kun mies valeheteli, etä se oli ohi...yritti vaan saada lisäaikaa itselleen jotta sai tehtyä toimintasuunnitelman lasten tapaamisesta.
Niin tyypillistä miehille.
 
"kkk"
Tekisin ehkä samoin kuten sini ehdotti..sanot muka klamydian löytyneen..siitä reaktiosta, joka seuraavaksi miehesi puolelta seuraa..paljastaa todennäköisesti kaiken siitä, onko seksiä harrastettu vai ei. Onhan se moraalisesti väärin..mutta ei miehelläsi ole mielestäni varaa tulla sinua moralisoimaan.

Minä en osaa sanoa, mitä Tinjan tapauksessa tekisin. Lapsia kun on..ei asiat ole niin yksinkertaisia eikä eropäätöstä voi tehdä hetken mieijohteesta ja suutuspäissään. Voimia ja kärsivällisyyttä ap:lle!
Järki-idea... not. Jos mies ei olekaan pannut lissua, niin sittenhän siitä huuto alkaa, kun aletaan epäillä, että Tinja onkin käynyt vieraissa.

Huomattavasti parempi idea on tavata lissu ja puhua hänelle vähän leväperäisesti asioista, jolloin saattaa selvitä jotain.
 
"outoko"
Siis ukkeli on käynyt kahvilla jonkun tytsyn kanssa? Ukkeli on puhellut pikkutuhmia Facebookissa jonkun tytsyn kanssa? Ukkeli on ostanut lahjan tälle tytsylle?

Ja koko palstan mielestä tämä on maailmanloppu ja nyt on sit heti erottava?
 
  • Tykkää
Reactions: ElaineH
kfkfkf
Muistathan aapee, että se on nyt sitten miehesi jonka pitää yrittää pitää sinua hyvänä ja huomioida, etkä sinä....
Se on miehesi joka on tehnyt väärin ja hänen pitää sitä hyvitellä, sun ei kuulu nyt yrittää miellyttää miestäsi..
Nähnyt vain liian läheltä vastaavan tilanteen......
 
[QUOTE="vieras";28733376]Olin naimisissa varsinaisen valehtelijan ja pelurin kanssa ja tein vielä kaks lastakin sen sekopään kanssa. Neljä vuotta sinkkuna ja ihmettelen, että onko olemassa kilttejä, kunnollisia miehiä, joille ihan tavallinen elämä riittäis, eikä tarttis juosta joka hameen helman perässä tai muuten sekoilla. Mun mielestä arki on ihmisen parasta aikaa :)[/QUOTE]

Kyllä meitä ihan tavallisia miehiä on, mutta yleensä (ja ihan täälläkin) saa kuulla siitä, että kiltti, hellä, tavallisen harmaa mies on aivan liian tylsää seuraa...
 
  • Tykkää
Reactions: ElaineH
"joo"
paskaa jauhaa ja banjo soi.. En tiiä miks sanoit et ukko ollut rehellinen sulle, esim tosta seksistä VALEHTELEE 100% sti. Mä heittäsin pihalle ja ositukseksi talosta antaisin cheekin keikalle liput.
 
Olen tätä ketjua seurannut koko sen olemassa olon ja pakko sanoa, että todella inhottava tilanne Tinjalla. Mä neuvoisin nyt katsomaan rauhassa tilannetta ja odottamaan että tunteet selkeytyisi enkä tekisi isoja päätöksiä ainakaan pariin viikkoon. Lisäksi vaatisin miestä lähtemään pariterapiaan, mikäli päätätte jatkaa yhdessä.
 
iiiv
[QUOTE="outoko";28733450]Siis ukkeli on käynyt kahvilla jonkun tytsyn kanssa? Ukkeli on puhellut pikkutuhmia Facebookissa jonkun tytsyn kanssa? Ukkeli on ostanut lahjan tälle tytsylle?

Ja koko palstan mielestä tämä on maailmanloppu ja nyt on sit heti erottava?[/QUOTE]

Ei vaan pitänyt SYSTEMAATTISESTI yhteyttä "Lissuun", poistellut todistusaineistoa fb viesteistä, tapaillut tätä pimatsua mukamas vain kahvittelun merkeissä, suunnitellut ja ollut toteuttamassa reissua Vauhtiajoihin, joissa tämä "Lissukin" olisi ollut, kehunut tytsyn rintoja, ostanut (kalliin) korun, tunnustanut ikävöivänsä "Lissua" ja lista vaan jatkuu ja jatkuu....

Eli KYLLÄ, kyllä se ainakin ko. parisuhteessa tuntuu eräänlaiselta maailmanlopulta.
 
"outoko"
Ei vaan pitänyt SYSTEMAATTISESTI yhteyttä "Lissuun", poistellut todistusaineistoa fb viesteistä, tapaillut tätä pimatsua mukamas vain kahvittelun merkeissä, suunnitellut ja ollut toteuttamassa reissua Vauhtiajoihin, joissa tämä "Lissukin" olisi ollut, kehunut tytsyn rintoja, ostanut (kalliin) korun, tunnustanut ikävöivänsä "Lissua" ja lista vaan jatkuu ja jatkuu....

Eli KYLLÄ, kyllä se ainakin ko. parisuhteessa tuntuu eräänlaiselta maailmanlopulta.
No jos mies olisi halunnut tosissaan koko homman pitää salassa niin eikös se olisi poistanut koko keskustelun eikä osia? Vauhtiajoihin mies kai oli muutenkin menossa eli sitä reissua tuskin oli ajateltu ihan pelkän Lissun tapaamisen takia?
 
Kyllä
[QUOTE="outoko";28733557]No jos mies olisi halunnut tosissaan koko homman pitää salassa niin eikös se olisi poistanut koko keskustelun eikä osia? Vauhtiajoihin mies kai oli muutenkin menossa eli sitä reissua tuskin oli ajateltu ihan pelkän Lissun tapaamisen takia?[/QUOTE]

No onko se nyt homman pointti, että halusiko pitää koko jutun salassa vai ei? Ja vaikka ajoihin ei oltu menossa pelkästään lissun takia, niin tekeekö se siitä jotenkin hyväksyttävämpää?
Jos sulle on ok, että puoliso tekee tollasta selän takana niin fine, mutta suurimmalle osalle tämmöset lirkuttelut ja treffaamiset on ihan liikaa. Onhan niitä vapaiden suhteiden kannattajia, mutta tässä ei nyt luultavasti ole kyse sellaisesta suhteesta.
 
säpäle harmaana
[QUOTE="outoko";28733557]No jos mies olisi halunnut tosissaan koko homman pitää salassa niin eikös se olisi poistanut koko keskustelun eikä osia? Vauhtiajoihin mies kai oli muutenkin menossa eli sitä reissua tuskin oli ajateltu ihan pelkän Lissun tapaamisen takia?[/QUOTE]

Sinäkö ostaisit siis myös kalliin korun valmistujaislahjaksi henkilölle, jonka olet vain pari kertaa ohimennen tavannut?
 
iiiv
[QUOTE="outoko";28733557]No jos mies olisi halunnut tosissaan koko homman pitää salassa niin eikös se olisi poistanut koko keskustelun eikä osia? Vauhtiajoihin mies kai oli muutenkin menossa eli sitä reissua tuskin oli ajateltu ihan pelkän Lissun tapaamisen takia?[/QUOTE]

Hu-huh, taidatpa vaan haluta saada rähinän ketjussa aikaiseksi.
 

Yhteistyössä