Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
"Tinja"
Miehelleni olen koittanut soittaa ja siltä tuli viesti "Rakas, yritätkö soitella mulle ja varmistaa, etten puhu "lissun" kanssa? Tiedän, että laitoit hänelle viestin. En halua salata sitä tietoa sulta. Sanoin, että voi vastata sille mitä ikinä itse haluaa".
 
*-*
Kukaan ei osta ventovieraalle yhtään mitään!!! Kyllä tää nyt pahalta näyttää,jos et saa vastausta naiselta,ni niin kauat tivaat mieheltäs et vastaus tulee niiden suheteesta! Uhkaat erolla!
 
Mun mielestä tuo on jo pettämistä mitä ap:n mies on tehnyt. Minäkin kuuntelin tuollaisia juttuja, kunnes selvisi, että vällyjen välissähän olivat olleet. Kiinni kun jäi, ei mitään katumusta, valheita ja suuttumista kyllä tuli.

Kovasti voimia sinulle ap! Keskity lapsiin, heistä saat voimaa ja motivaatiota pärjätä.
 
..
Seksiä tai ei, tuo on jo pettämistä jos ei muuten niin ajatuksen tasolla kylläkin. Se on halunnut jotain ja ajan myötä seksi olisi tullut mukaan kuvioihin tai homma olisi vaan loppunut, mutta mielessä on jo tapahtunut se "ajatus" jostain muusta. Minä antaisin lähtöpassit tosta hyvästä, luottamus olisi mennyt lopullisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu ja Cassyput
"Tinja"
Nainen vastasi mulle, että ihan ok, että otin yhteyttä. Viestissä oli mm. lauseet "varmasti väärinkäsityksiä puolin ja toisin" Olen pahoillani, jos olet joutunut kokemaan mielipahaa" "en missään nimessä halua rikkoa teidän suhdettanne ja missään vaiheessa sellainen ei ole käynyt mielessänikään" "mitään sellaista ei ole tapahtunut, mistä sinun pitäisi olla huolissasi"

Lopuksi sanoo, että mies ei juurikaan ole minusta puhunut ja on tiennyt, että on naimisissa, mutta ei ole ollut käsitystä millainen suhde meillä on.
Koru on kuulemma kalevalakoru...

Voin kuulemma ottaa yhteyttä häneen vielä jos haluan kysyä jotakin.
 
"kkk"
Ovat kai lukeneet täältä tämän viesti ketjun kun osasivat heti vastata kaikkiin kysymyksiin sinun lyhyen viestisi perusteella. Korun merkinkin laittoi mukaan vaiket kysynyt?

Luulitko että nainen kertoisi sinulle mitä ovat tehneet? Ensin varmisti mieheltä että mitä sanotaan että sanovat samalla tavalla..
 
"vieras"
[QUOTE="Tinja";28724880]Nainen vastasi mulle, että ihan ok, että otin yhteyttä. Viestissä oli mm. lauseet "varmasti väärinkäsityksiä puolin ja toisin" Olen pahoillani, jos olet joutunut kokemaan mielipahaa" "en missään nimessä halua rikkoa teidän suhdettanne ja missään vaiheessa sellainen ei ole käynyt mielessänikään" "mitään sellaista ei ole tapahtunut, mistä sinun pitäisi olla huolissasi"

Lopuksi sanoo, että mies ei juurikaan ole minusta puhunut ja on tiennyt, että on naimisissa, mutta ei ole ollut käsitystä millainen suhde meillä on.
Koru on kuulemma kalevalakoru...

Voin kuulemma ottaa yhteyttä häneen vielä jos haluan kysyä jotakin.[/QUOTE]

Sano, että teillä on ollut todella hyvä ja toimiva suhde ja ihmettelit, kun mies jätti facebookin päälle ja keskustelunne oli auki. Ihmettelit, että miksi miehesi on korun ostanut tuntemattomalle naiselle.
 
....
Viesti jonka miehesi sinulle laittoi, että oli sanonu sille naiselle, että saa vastata sinulle mitä ikinä itse haluaa.....hmm....mun mielestä se haiskahtaa koska mielestäni se lause kertoo sen, että nainen
saa vaikka valehdella.
 
"Tinja"
Vastasin naiselle, että olemme naimisissa ja meillä on hyvä ja toimiva suhde ja aina ollut luottamusta. Ihmettelin nyt mikä juttu on menossa, kun ensimmäistä kertaa on tällainen tilanne, että on jotakin miestä en tiedä.. yms aika pitkän viestin laitoin vielä..

Nainen vastasi mulle vain, että "Ok :) "
 
"vieras"
[QUOTE="mievain";28724907]Joo mäkin kysyin mun mieheltä et antaako mies naiselle parinsadan euron korua jos ei oo koskaan saanu siltä seksiä. Mies sano samantien että "no ei, miks pitäis?" :D[/QUOTE]

Mun mies sanoi "en, miksi ostasin niin kalliin?"
 
"juupajuu"
No onhan tuo nyt aikalailla selvä juttu. Pettänyt siis on, oli seksiä ollut (vielä) tai ei. Ja nainen tietää tilanteen, eikä ole halukas sun kanssa sitä purkamaan, vaan ehkä toivoo voivansa jatkaa miehesi kanssa? Ehkäpä miehesi ei ole siinä mielessä "vakavissaan", että haluaisi lopettaa suhteensa sinuun vaan pitää tämän "lissun" siinä sivussa. Paska juttu, voimia sulle.
 

Yhteistyössä