Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

  • Viestiketjun aloittaja "Tinja"
  • Ensimmäinen viesti
ihan rohkeesti vaan!
Jos se nainen on facessa chatissa, niin anna mennä vaan! Katso, miten se naikkonen vastaa..
Mä varmasti vaatisin ap:n tilanteessa sen, että mies ottaa mut mukaan sinne ajoihinsa ja "tapaa ohimennen" sen naikkosensa ja esittelee mut samalla sille.
Tulee niin elävästi mieleen mun ex-mies, jolla riitti meriselityksiä. Hän flirttaili nuoremmille naisille, jäätyään kiinni selitti ummet ja lammet, osteli niille naikkosille lahjoja ja koruja. "Jostain kumman syystä" hän on ex, enkä ole katunut päivääkään! Heilläkin kuulemma oli viattomia kahvillakäyntejä ja tapaamisia pikaisesti ohimennen, jälkeenpäin sain tietää, että on siellä vällyjen välissä viihdytty myös.
 
En mä sille naiselle miehenä esiintyisi, vaan pistäisi viestiä ihan itsenäni "hei, olen xxx:n vaimo, haluaisitko kertoa mitä sun ja mun miehen välillä on meneillään?". Ei sillä välttämättä totuutta saa irti (voi saadakin, jos nainen ei ole tiennyt miehen olevan naimisissa tai jos vaikka haluaisi miehen itselleen).

Kyllä tuo oikeasti kuulostaa siltä, että ainakin mun mielestä pettämisen raja on ylitetty (ihan sama vaikka eivät olisi seksiä harrastaneetkaan). Pitkään kestänyt, järjestelmällinen asian salaaminen (poistetut viestit), tapaamiset ja tuo lahjan ostaminen ovat kaikki asioita, joita en puolisoltani hyväksyisi. Ja mies kyllä tietää, että toimii väärin, koska on niitä viestejä poistanut ja salassa naista tavannut. En sano, että suoraan näyttäisin ovea, mutta olisi kyllä helvetinmoisen parisuhdekeskutelun paikka, ehdoton vaatimus, että kaikki yhteydenpito ko. naiseen katkaistaan välittömästi ja tänä vuonna ei sinne vauhtiajoihin mennä vaan se aika käytetään sen oman parisuhteen korjailemiseen. Jos ei miehelle sovi, niin sitten ei taida kovin paljon haluja olla avioliittoaan edes korjata.
 
  • Tykkää
Reactions: Cassyput ja Pinki
"Tinja"
[QUOTE="vieras";28724739]Sen perusteella mitä ihmisellä on päällä, ei tarkoita, että ihminen olisi varakas. Naisella saattaa olla monta miestä, jotka makselevat hänelle asioita ja voi jopa olla pahasti velkaantunut. Eikö koulutus näkynyt sieltä...siitä tiedät, mitä hän tekee työkseen.[/QUOTE]

No varmaan ihan keskipalkkainen, mutta (siis ihan omia oletuksiani) varakkaasta perheestä/suvusta.. Asuu omakotitalossa kahdestaan lapsensa kanssa, matkustelee paljon, ostelee merkkivaatteita ja ajaa uudella autolla. On mieheltäni kysellyt autojuttuja, joista siis päättelen.
 
.....
[QUOTE="mievain";28724737]Onko se akka paikalla tällä hetkellä siellä fb? Meinaan jos ei, niin ettei käy sillä viisiin et laitat sille jotain mutta miehes kerkeekin fb ennen sitä naista. Eli et ehtis saada vastausta naiselta, ainoastaan miehes vihaseks jonka jälkeen tietojen lypsäminen häneltä on hankalampaa.[/QUOTE]

Jos mies suuttuu niin sehän on ihan selvä peli.
 
"kkk"
[QUOTE="vieras";28724742]No tämä oli kyllä fiksuin tapa.[/QUOTE]

Joo, mutta se viesti menee sinne "muut"-kansioon ja se nainen ei sitä varmasti huomaa kuin aikojen päästä, jolloin mies on jo kerennyt kertoa naiselle kärähtämisestään. Huomattavasti parempi tapa olis ollut soittaa suoraan kyseiselle naiselle puhelimella.
 
"Tinja"
Laitoin ihan asiallisen viestin tyyliin "Moikka :) Mua vaivaa vähän, kun olet mun mieheni kanssa ollut tekemisissä" jne.. kyselen ihan asiallisesti mikä meno... ja lopuksi vielä toivotan mukavaa illan jatkoa..
 
.....
[QUOTE="Tinja";28724777]En tiedä onko poistanut vai piilotellut...
Ei ole se nainen vastannut vieläkään, vaikka tuli se "nähty" jo 15min sitten.[/QUOTE]

Ja tuskin vastaa. Jo vähän haiskahtaa...
 
"fiona"
[QUOTE="Tinja";28724777]En tiedä onko poistanut vai piilotellut...
Ei ole se nainen vastannut vieläkään, vaikka tuli se "nähty" jo 15min sitten.[/QUOTE]

No se on todennäköisesti parhaillaan soittamassa miehellesi ja hän a) kysyy mieheltäsi onko hänellä tosiaankin jo vaimo b) tekevät yhteisen toimintasuunnitelman kun jäivät kiinni ja nainen siis on tiennyt sinun olemassaolostasi.

Mikset soittanut, niin ei olis jääny selittelyyn aikaa.
 
"petetty"
Niin, eli ehkäpä ottaa yhteyttä mieheesi kysyäkseen häneltä mitä pitäisi sinulle vastata? Älä liian helpolla usko miestäsi. Mua on petetty ja kun jäi kiinni (yhdessä oltiin oltu 15 vuotta ja kaksi pientä lasta) niin yritti juuri samanlaisilla selityksillä viimeiseen asti kieltää suhteen...
 
"hoopo"
[QUOTE="Tinja";28724788]Koitin jo kaksi kertaa soittaa miehelleni varmistaakseni, ettei piippaa varattua :D Ihan normaalisti hälyytti..Ei puhu puhelimessa.[/QUOTE]

No sitten voi olla että he viestittelevät keskenään tekstareilla.
 
"vieras"
Katsoitko muuten myös "arkiston viestit"? Kun viestit poistaa, tai vanhentuvat?, menevät ne arkistoon, josta pitää erikseen uudelleen poistaa. Arkisto löytyy siitä, kun klikkaat viestit vasemmalta ja siellä jossain on se arkisto, jossa on kaikki miehen aiemmat/poistuneet keskustelut.
 

Yhteistyössä