Mieheni aikoo ryhtyä skiniksi

  • Viestiketjun aloittaja Uti
  • Ensimmäinen viesti
Uti
Otsikko kertonee kaiken. Olemme molemmat ateisteja ja tiesin mieheni olevan rasisti mutta skiniyteen vedän rajan. Miehelleni tuntuu olevan se ja sama asettaako hän minua vaaraan ryhtyessään uusnatsiksi vaiko ei. Hän ei kuuntele minua tässä asiassa ollenkaan. Tingattiin eilen asiasta ja tulin siihen lopputulokseen että jos haluaa niin kovasti ryhtyä skiniksi niin silloin hän tekee sen yksin.
Mitä mie enää voin? Itkenyt ja miettinyt miksi tässä näin kävi.
 
hyi hitto ku vihaa ahdasmielisiä. Kaikki saa olla mitä haluaa tai näyttää miltä itse haluaa jos voi paremmin ja entä mustat/latinot/aasialaiset/arabit ne on syntynyt sellaisiksi ja sit pitää vihaa heitä ulkonäön takia...En vaan ymmärrä-.- alkakaas katsomaan maailmaa avoin mielin saatte paljon enemmän ja kunnioittakaa kaikkia vörii
 
hyi hitto ku vihaa ahdasmielisiä. Kaikki saa olla mitä haluaa tai näyttää miltä itse haluaa jos voi paremmin ja entä mustat/latinot/aasialaiset/arabit ne on syntynyt sellaisiksi ja sit pitää vihaa heitä ulkonäön takia...En vaan ymmärrä-.- alkakaas katsomaan maailmaa avoin mielin saatte paljon enemmän ja kunnioittakaa kaikkia vääriin sukupuoleen katsomatta
 
hyi hitto ku vihaa ahdasmielisiä. Kaikki saa olla mitä haluaa tai näyttää miltä itse haluaa jos voi paremmin ja entä mustat/latinot/aasialaiset/arabit ne on syntynyt sellaisiksi ja sit pitää vihaa heitä ulkonäön takia...En vaan ymmärrä-.- alkakaas katsomaan maailmaa avoin mielin saatte paljon enemmän ja kunnioittakaa kaikkia vääriin sukupuoleen katsomatta
 
hyi en kannata ahdasmielisiä. Kaikki saa olla mitä haluaa tai näyttää miltä itse haluaa jos voi paremmin ja entä mustat/latinot/aasialaiset/arabit ne on syntynyt sellaisiksi ja sit pitää vihaa heitä ulkonäön takia...En vaan ymmärrä-.- alkakaas katsomaan maailmaa avoin mielin saatte paljon enemmän ja kunnioittakaa kaikkia vääriin sukupuoleen katsomatta
 
Uti
hyi hitto ku vihaa ahdasmielisiä. Kaikki saa olla mitä haluaa tai näyttää miltä itse haluaa jos voi paremmin ja entä mustat/latinot/aasialaiset/arabit ne on syntynyt sellaisiksi ja sit pitää vihaa heitä ulkonäön takia...En vaan ymmärrä-.- alkakaas katsomaan maailmaa avoin mielin saatte paljon enemmän ja kunnioittakaa kaikkia vääriin sukupuoleen katsomatta
Ateistisuus ei ole sama asia kuin rasisti jos et sattunut tietämään.
 
Nohnoh
hyi en kannata ahdasmielisiä. Kaikki saa olla mitä haluaa tai näyttää miltä itse haluaa jos voi paremmin ja entä mustat/latinot/aasialaiset/arabit ne on syntynyt sellaisiksi ja sit pitää vihaa heitä ulkonäön takia...En vaan ymmärrä-.- alkakaas katsomaan maailmaa avoin mielin saatte paljon enemmän ja kunnioittakaa kaikkia vääriin sukupuoleen katsomatta
Eikös tällä periaatteella pitäis hyväksyä myös ne myös skinit, rasistit yms, onhan jokaisella oikeus omaan mielipiteeseensä ja aatteisiinsa ja pukeutumiseensa eli hyi sinuakin; sinä ahdasmielinen tiikeriemo!
 
Piupalipaupali
Otsikko kertonee kaiken. Olemme molemmat ateisteja ja tiesin mieheni olevan rasisti mutta skiniyteen vedän rajan. Miehelleni tuntuu olevan se ja sama asettaako hän minua vaaraan ryhtyessään uusnatsiksi vaiko ei. Hän ei kuuntele minua tässä asiassa ollenkaan. Tingattiin eilen asiasta ja tulin siihen lopputulokseen että jos haluaa niin kovasti ryhtyä skiniksi niin silloin hän tekee sen yksin.
Mitä mie enää voin? Itkenyt ja miettinyt miksi tässä näin kävi.
WTF?? Mitenkähän sinä siinä mihinkään vaaraan joudut? Paitsi jos nää kaiken suvaitsevat kivittää sut pelkästään sun miehen vaatteiden tai hiusten takia? Sillä eihän hänessä mikään muu muutu koska ilmeisesti aatteet ovat olleet samat jo tavatessanne? Taidat olla aika helvetin tekopyhä pilalle hemmoteltu pikkuprinsessa.. Että vielä itkenyt ja miettinyt, oikein draamakunigatar:ROFLMAO:
 
vierailijaaa
Kyllä jäis entiseks mieheks mulla tuossa tilanteessa. Skinien toiminta on Suomessakin järjestäytynyttä väkivaltaa ja viharikoksia...
Aivan järjetöntä toimintaa.
 

Yhteistyössä