mieheni puhelimessa vanhan hoidon numero..

  • Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti
"minä taas"
"Ei se puhelimen tutkiminen ole mikään maailman vakavin juttu, mutta se että niin ylipäänsä tarvitsee tehdä, koska toinen valehtelee, niin se on aika helvetin vakava juttu."
-Jos tällä viittaat minun kirjoitukseeni, luit väärin. En selannut mieheni puhelinta,koska oletin hänen valehtelevan minulle, päinvastoin, mieheni on mielestäni rehellinen,siksi yllätyinkin löydöstäni.
Ja tähän "mieheni kanssa sovittiin että ei mennä baariin"-lässytykseen en lähde ollenkaan. Jos mies haluaa mennä niin menköön. Jos ei osaa käyttäytyä baarissa niin kantakoon seurauksensa sitten.
 
"vieras"
Ai kantakoon seurauksensa sitten? No sinuun nämä seuraukset tuntuvat enemmän sattuvan kuin mieheesi. Ja jos mies haluaa mennä muihin naisiin niin menköön? Meneekö sekin niin? Hei liittoa voi ylläpitääkkin. Tiedox.
 
"minä taas"
Jos mieheni haluaa mennä muihin naisiin niin mikään vahtiminen,vaatiminen tai rajoittaminen ei silloin sitä estä.Ihme ajattelutapa. Miehelle selvennetty miten nopeasti parisuhteemme päättyy jos pettää ja siitä kiinni jää.Hänen valintansa.
 
"vieras"
Kyseessä oli siis suhteen ylläpitäminen ja hoitaminen. Rakkauskin vaatii rajansa... Vai onko se niin että yhteen mennään ja jos ei toimi niin sitten ei toimi? Ei ihme jos eroja tulee.
 
Poem
Mitäs jos se soittaa sille?
Valehtelee nimekseen Ville
ja lupaa tulla siihen saastaiseen motelliin,
niin, koska rahaa ei ole hotelliin.
Se innokas nainen tulee alusasussaan
"Villeä" jo heti ovella pussaan.
Se näyttää pepustaan tatuoinnin,
ne tekee yhdessä kuutamouinnin.

"Ville" ei tuu ikinä takas,
ku se sen naisen kanssa makas.
Ota heti pois siltä se puhelin.
Tai jos tarve vaatii, niin vaikka se syntinen elin.
 
"minä taas"
Suhdettamme ylläpidetään ja hoidetaan,asiat ollut hyvin. Kuten yllä kirjoitin rajat ovat, ne on selkeästi yhdessä sovittu. Se että rajoitetaan esim. miehen menoa baariin koska en luota hänen arvostelukykyynsä tai moraaliinsa,ei kuulu mielestäni parisuhteeseen. Miksi olisin tuollaisen miehen kanssa?
 
"vieras"
Niin, miksi olet hänen kanssaan? Et luota hänen moraliinsa mutta et näe baarissa käyntiä ongelmana, vaikka juuri ilmoitit että näitä ongelmia on ollut baari-iltojen jälkeen? Uh! Minäkin voisin viedä mieheni ilotaloon ja sanoa että ei sitä voi rajoittaa koska pitää luottaa toiseen. Ihan vaan tiedoksi, että me kaikki olemme ihmisiä. Pettämis-episodeja sattuu HUOMATTAVASTI vähemmän jos kumpikaan osapuoli ei käy baarissa. Ja miksi varattu mies ylipäätään viihtyy baarissa ilman kumppaniaan? Eikö pidä sinua sen arvoisena että viettää illat sinun kanssaan jos sinua ei baarit kiinnosta?
 
"minä taas"
Vaihda ihmeessä paikkaa jos baarin meno vastaa ilotaloa. Aiemmin oli itsellänikin tapana varattuna käydä baareissa,ilman miestä,tuurilla taisin selvitä reissuista heräämättä ilman pöksyjä naapurin jaskan vierestä.Vai olisiko moraalilla ja arvostelukyvyllä jotain tekemistä asian kanssa? Jos ei humalassa miehellä pysy samat asiat hallussa,on mies väärä, ei juoma.
 
"vieras"
Se oli kärjistetty vertaus että ymmärtäisit mitä yritän kertoa. Sattuu nyt olemaan vain faktaa tuo mitä kerroin ja sekös ottaa nyt niin ylivoimaisesti itsetunnon päälle? No sielläkö sitten kapeine ajatusmaailmoineen ja järkkymättömineen mielipiteittesi kanssa mietit onko mies pettänyt vai ei. No onnea hei vaan ja öitä.
 
"minä taas"
Ei se nyt kyllä ota itsetunnon päälle kauheasti,kuten aiemmassa viestissäni jo selvensin:Ajatukset selkeytyneet ja luotan mieheeni.Aikuisten ihmisten holhoaminen vain pääsi ärsyttämään. Mutta hyvää yötä sinullekin! :)
 
suora suomineito
Kyllä mä sinuna rohkeasti poistaisin tuon numeron sieltä... ei kai se miehelle ole tärkeä jos ei edes muista miksi se siellä on.
Mitä se numeron poisto auttaisi, jos tuolla horolla joka varattua miestä vokottelee, on se numero..hänhän tässä suurin ongelma on, kun ei saa miestä kuin toisilta väkisin viemällä...epätoivoinen nainen, onhan näitä, vapaat miehet ei heistä kiinnostu vaan etsivät tasokkaampaa seuraa kuin joku viiden pennin hutsu...ukkomiehille hutsut kelpaa kun tekee mieli irroitella poissa kotoa, mutta sitten kun kiinni jää ukot vollottaa kuin karkkivarkaudesta kiinni jääneet pikkupojut, pissit pöksyssä.
Kun eivät haluais vaimonsa sittenkään lähtevän pois, eihän seuraksi jää sitten kuin se jokapojan mopo, joka lakkasikin yhtäkkiä kummasti kiinnostamasta...hoh hoijaa nykyajan miehiä !
Haluavat sekä syödä kakun että säästää kakun. Vaan ei kaikkea saa.

Aloittaja, katso vielä tilannetta ja jos tuo ex vakipano osoittautuu nykypanoksi, anna ukollesi heti lapikasta.

Pesky Pixie : Sun salailusi kertookin kumppanille jo alussa heti paljon...ei siksi että puhelimen tutkiminen oikein olisi, mutta jos itse sanoisin miehelleni , varokkin vilakaisemasta mitä viestin ja kenelle tai suhteemme loppuu, mies tietää jo tuosta mihin suhde loppuu...hehe. Omaa kännykkääni SAA mies katsoa jos joskus kiinnostuu, jätän sen aina esille enkä vie vessaan mukanani...mutta mulla ei olekaan yhtään mitään salattavaa.Ja hei, en edes tyhjennä viestejä pois..

Oma ukkoni sensijaan oli tollanen kännykän piilottelija ja niinpähän sain tietääkkin miksi,pyöritti toista naista selkäsi takana.
En ole kohtuuton vaan helppo kumppani, kun annoin vielä yhden mahdollisuuden...kun tuli se vaikerrusvaihe ettei haluakkaan vaihtaa naista...ite olisin ollut heti valmis poistumaan. Mutta jos mies on sanojensa mittainen puhallan rakkauteeni taas käsien suojassa vähän että saisin liekin elämään edelleen, vaikka mies sen koettikin itse epärehellisyydellä sammuttaa.
 
Ei jummarra
Täällä miettii kuka millonkin sitä, et onko oma mies pettäny. Ja vaikka merkit olis aivan selvät, niin kysellään, et "oonko vainoharhanen?". Et oo vainoharhanen vaan haluat uskoo, ettei mitään olis tapahtunu, mut ajattele nyt järjellä.
 
suora suomineito
( Poemille : )

SÄ KERROIT MULLE KUINKA PALJON MUA RAKASTAT,
JA MUA VIIMEISENÄ MIETIT KUNNES NUKAHDAT.
SAIT MINUT JOKA AINA OLIN YKSIN KULKENUT,
EN MONTAA MIESTÄ ENNEN SUA SYLIIN SULKENUT.

SANOIT ETTÄ OLEN PUHDAS, EHKÄ LIIKAAKIN
JA MENNINKÄISEN SYDÄMESSÄ TUNSIT JOTAKIN.
JA KAIKKEIN IHANINTA ETTÄ MINUUN LUOTTAA VOIT
SEN MONIN SANOIN YSTÄVILLESIKIN JULKI TOIT.

VAAN PUOLI VUOTTA SIITÄ TOISEEN NAISEEN IHASTUIT
JA SAMAAN AIKAAN LEMMENLORUT MYÖSKIN HÄLLE LUIT,
TIETÄMÄTTÄ ETTÄ KAHTA EI VOI RAKASTAA,
ILMAN ETTÄ TOINEN ALKAA TEHDÄ KUOLEMAA.

JA SANOIN MIKSI HALAAT NYT NIIN ERITAVALLA,
ON OTE LUJA MUTTA NIINKUIN POHJOISNAVALLA.
VANNOIT RAKKAUTTA, AIOIT KAIKEN SALATA
MINÄ SANOIN OLET POIS, AIOTKO PALATA ?

VIIMEIN TOTUUS PALJASTUI JA AIOIN PAKATA.
SYDÄMENI SIRPALEET MATKALAUKKUUN NAKATA.
SINÄ ALOIT SURRA ETTET TÄTÄ TAHDOKKAAN,
KUN ET TOISTA MINUA LÖYDÄ KUITENKAAN.

HUOMASIT ETTÄ SITTENKIN RAKASTAT MINUA,
KUN SANOIN MENE VAIN EN SIDO SINUA.
VOIT OTTAA KENET VAAN,LÖYTÄÄ AINA PAREMPAA,
SEIKKAILLA TAI VAIKKA VALTAMERIIN SUKELTAA.

ETSI AARRETTA,
KIERRÄ MAAILMA,
KAIKKI HOTELLIT,
YÖKERHOT, BORDELLIT...

SANOIT ETTET SITTENKÄÄN
LÄHDE KIERTÄMÄÄN,
OLET ERILAINEN NAINEN ,
RAKASTAN SINUA, SIKSI JÄÄN.
-------------------------------------

- JOS HALUAT NIIN JÄÄ
VAAN ÄLÄ SYDÄNTÄSI JAA,
SILLÄ NAINEN TUNNISTAA..
JOS OLET PAIKALLA MUTTA POISSA,
SYDÄMMESI JÄÄTÄ HOHKAA.

MINÄ HALASIN PIIKKILANKAA
MUTTA RAKKAUS ANTEEKSI ANTAA
JA HITAASTI MUTTA JOSKUS
NÄMÄ ARVET UMPEEN KASVAA.
 
vierailija
Käy se pääosin ilman minua baarissa, koska itseäni ei se meno niin kiinnosta ja mielestäni ei ole parisuhteessa oikein rajottaa toisen viihteellä käyntiä jos toinen sitä haluaa.Ja mies kyllä pyytää/haluaisi minut mukaansa. Mieheni on luotettava ja rehellinen tapaus, varmasti kestovertomiestä rehellisempi,siksi numerohaku-hässäkkä yllättikin minut täysin. Kattellaan nyt miten tässä käy..
Ja vielä Peskylle: Toisen puhelimen tutkiminen oli väärin minulta eikä ole tarkoitus sitä toiste harrastaa. Hyvin toimiva useamman vuoden kestänyt parisuhde ei tosiaankaan kaadu toisen puhelimen tutkimiseen,sitten on suhde muutenkin perseelleen jos ei sitä kestä. En jättäisi miestänikään jos olisi luvatta puhelintani selannut.

Kyllä se muuten kaatuu. Koska sellaiseen ihmiseen ei voi enää tippaakaan luottaa. Se puhelimen tutkiminen on minusta pahempi asia kuin toisen nussiminen
 

Yhteistyössä