Mielipiteenne äidistä, jolla on 19v, 17v, 11v, 2v ja 1v lapset?

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
h
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Kiva kun on löytänyt vielä uuden onnen eron jälkeen :)
Miehen siskot on miestä kaikki kome melkein 20v vanhempia ja ihan sama isä on. :)
Taitaa olla aika harvinaista, ainakin nykymaailmassa :)
Mikä on harvinaista? Eikö se ole niin että 50% avioliitoista pysyy. Ei 50% ole harvinaista...
 
isosisko
meillä oli näin 21v, 20v, 15v, 1v ja vauva... minä olin tuo vanhin. nyt mulla 2 lasta... 2 vuotta on ikäeroa mun nuorimpaan sisarukseen. Vähän hassulta tuntuu nuo pikkusisarukset, enemmän on niille täti kuin sisko... ei olla asuttu saman katon alla eikä edes samassa kaupungissa koskaan.
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Sehän on jotain 60 v kun lapset lopultakin lentää pesästä :eek: :D

Kuule, lapset toivon mukaan lentävät kyllä pesästä, mutta eivät äidin sydämestä koskaan!
Mitä parempaa tekemistä naisella on ikävuosina 40-60 kuin olla alaikäisen lapsen äiti?
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44v:
Mitä parempaa tekemistä naisella on ikävuosina 40-60 kuin olla alaikäisen lapsen äiti?
Olla kahden alaikäisen äiti!
No se tietenkin ilman muuta, ja kolmen alaikäisen vielä parempi :D

Mutta yksikin alaikäinen lapsi riittää kyllä tekemään keski-ikäisen naisen elämästä onnellisen ja työntäyteisen ihanan!
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Kannanottaja:
Hiennoo - ka missä se työelämä veronmaksamissien kansa, noi niiku laitoshoidossa olevie läheisten kannalta mietin.. Ite etelässä työtä ja veroja tahkoon.
Toiset naattii eduista ja toiset raataa =) Tosin eläkeessä tuo sit kuitataan, jos sinne asti jaksoo elää
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Musti Mustikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
kolmelle eri isälle?
Voihan lapset olla samalle miehelle. Ihmeellinen oletus, että eri isät jos lapsilla ikäeroa enemmän.
ei tämä ollut mikään oletus vaan eka asia, mikä tuosta tuli mieleen. Anteeksi kun esitin mielipiteeni ketjussa, jossa kysyttiin mielipidettä. Voihan ne olla viidellekin eri miehelle etc...
 

Yhteistyössä